Samsung a prezentat trei tablete noi la Mobile World Congress 2017


Aşa cum a promis, Samsung nu a venit la Mobile World Congress 2017 cu Galaxy S8. În schimb, compania coreeană a prezentat trei noi tablete, informează News.ro.


Samsung a prezentat trei tablete noi la Mobile World Congress 2017




Galaxy Tab S3 este o tabletă de 9,7 inch, care va concura cu versiunea de 9,7 inch de iPad Pro. Aceasta foloseşte, în mare, liniile de design ale seriei de smartphone-uri Galaxy S.



Ecranul Super AMOLED cu rezoluţie de 2048 x 1536 pixeli suportă tehnologia HDR video, iar pe lista dotărilor tehnice se regăsesc procesorul Snapdragon 820, 4 GB memorie RAM şi 32 GB spaţiu intern de stocare ce poate fi extins cu ajutorul cardurilor de memorie.

Galaxy Tab S3 suportă stylus-ul S Pen al celor de la Samsung. Este vorba de o versiune nouă, cu un vârf de 0,7 mm, care poate recunoaşte peste 4.000 de niveluri de presiune. Problema este că tableta nu e prevăzută cu un loc de depozitare pentru stylus, utilizatorul trebuind să aibe grija păstrării acestuia.

Alături de Galaxy Tab S3, Samsung a mai lansat Galaxy Book 10 şi Galaxy Book 12, două tablete cu Windows, ambele disponibile atât cu cât şi fără 4G.

Galaxy Book 10 are un ecran de 10,6 inch cu rezoluţie full HD şi un procesor Core m3. Book 12 are un ecran Super AMOLED de 12 inch, cu suport HDR şi procesor Core i5.

Cele două tablete cu Windows dispun de porturi USB-C şi promit să ofere o autonomie de 10 ore alături de sistemul de încărcare rapidă.

Ambele tablete cu Windows sunt însoţite de stylus-ul S Pen şi pot fi folosite cu o versiune nouă a tastaturii externe Samsung, care va ajuta la transformarea tabletei într-un laptop.

Samsung nu a dat detalii cu privire la preţul şi disponibilitatea celor trei tablete.

Samsung a prezentat trei tablete noi la Mobile World Congress 2017. Galaxy Tab S3!

Noutati BMW la Mobile World Congress 2017

Legătura inteligentă între conducător şi automobil este una din temele principale pe care BMW Group o abordează la Mobile World Congress 2017 de la Barcelona. Următorii ani vor fi marcaţi de apariţia şi dezvoltarea serviciilor digitale care oferă conectivitate totală între universurile utilizatorilor - acasă sau în afara acesteia. Automobilul se transformă într-un dispozitiv inteligent: conectat, integrat perfect şi adapat la cerinţele personale ale fiecărui utilizator. Dieter May, vicepreşedinte executiv BMW Group pentru servicii digitale şi modele de business, va dezvolta toate acestea în cadrul unei discuţii ce va avea loc la 28 februarie 2017.

De asemenea, BMW Group va utiliza Mobile World Congress 2017 (care are loc în perioada 27 februarie-2 martie) pentru a vorbi despre viitorul parcării autonome. O demonstraţie de condus activ va include un BMW i3 ce se va parca autonom, cu comanda iniţiată printr-un singur gest.

BMW Connected: personalizare la maximum Serviciul BMW Connected menţine clienţii BMW la timp, în contact şi în control prin intermediul mai multor conextiuni, precum smartphone, smartwatch sau asistent vocal. Facilităţile serviciului, precum funcţiile de planificare a călătoriei şi transmiterea traseului către automobil, sunt oferite într-o formă personalizată şi inteligentă, adaptată contextului utilizatorului. Baza serviciului este Open Mobility Cloud, platformă construită pe Microsoft Azure, care procesează datele din surse multiple şi prezintă utilizatorului doar informaţiile relevante în momentul potrivit. După ce a fost lansat în Europa de Vest, SUA şi China, asistentul personal de mobilitate BMW Connected este disponibil acum în 29 de ţări.

Dispozitivele care pot fi conectate în prezent la automobil prin intermediul BMW Connected includ smartphone-uri (iOS sau Android), dispozitive inteligente precum Apple Watch şi Samsung Gear (S2 şi S3), dar şi Amazon Echo. Datorită serviciului Alexa de la Amazon, utilizatorii pot, de exemplu, să afle nivelul de combustibil al automobilului BMW, să-şi blocheze maşina sau să activeze aerul condiţionat, toate de la distanţă, prin comenzi vocale din confortul casei lor. De asemenea, Alexa permite utilizatorilor să verifice următoarele întâlniri pe baza agendei BMW Connected şi să solicite timpul optim de plecare pentru a ajunge la timp la întâlnire.

Personalizarea şi confortul utilizatorului urmează să fie îmbunătăţite suplimentar prin apariţia unui nou serviciu ce va fi testat în premieră în Marea Britanie de la jumătatea acestui an. În viitor, acesta va permite BMW Connected să avertizeze utilizatorul în momentul în care automobilul BMW trebuie dus la service şi oferă să ajute şa efectuarea de programări la dealerul local. Acestea pot fi realizate prin intermediul BMW Connected, după care sunt adăugate automat în agenda utilizatorului. În acest fel, BMW Connected menţine utilizatorii informaţi cu privire la necesitatea efectuării operaţiilor de service ale automobilului şi face rezervările rapid şi uşor.

Automobilul ca parte integrată a stilului de viaţă digitală din viitor BMW Connected oferă o varietate de servicii digitale şi este conceput să se integreze perfect în vieţile noastre digitale. În cadrul Consumer Electronic Show 2017 (CES), BMW a prezentat viziunea de noi soluţii care, în viitor, ar putea ajuta clienţii să utilizeze optim timpul petrecut în automobil, în timp ce acestea sunt conduse autonom. Entertainmentul şi serviciile de productivitate bazate pe comenzi vocale ar putea fi utilizate în automobilele de mâine pentru a face, de exemplu, o rezervare la cină, aşa cum s-a demonstrat la CES prin utilizarea unui prototip Microsoft Cortana.

O altă viziune prezentată de BMW la CES 2017 este efectuarea de comenzi pentru Amazon Prime direct din automobil. Conducătorii BMW îşi plasează comenzile în timp ce conduc şi apoi acestea se pot livra la o locaţie aflată pe traseul lor actual. Punctul ideal de livrare este calculat de Prime Now şi Open Mobility Cloud.

Parcare prin control prin gesturi a unui BMW i3: o mişcare a mâinii este tot ce trebuie BMW Group prezintă parcare prin control prin gesturi, o evoluţie tehnică a sistemului de parcare de la distanţă, la Mobile World Congress 2017. O demonstraţie prezintă cum un BMW i3 se va manevra singur în şi din spaţiul de parcare, cu întregul proces iniţiat de conducător din afara automobilului prin simpla mişcare a mâinii.

Noutati BMW la Mobile World Congress 2017

Noul Nokia 3310 Pret, Specificatii si disponibilitate.


Telefonul considerat cel mai fiabil şi rezistent din toate timpurile a fost readus la viaţă. Nokia a prezentat duminică seară noul model 3310, la târgul de tehnologie Mobile World Congress de la Barcelona.

Nokia a lansat oficial noul 3310, varianta îmbunătăţită şi modernizată a unuia dintre cele mai iubite şi mai apreciate telefoane din istorie.

Bateria e pe măsura renumelui Nokia 3310 - o încărcare e suficientă pentru 22 de ore de convorbiri sau 31 de zile în stand by.

Noul Nokia 3310 Pret, Specificatii si disponibilitate.


Noul model are în plus faţă de predecesor o cameră foto de 2MP, cu blitz cu LED, radio FM şi o baterie detaşabilă Li-Ion de 1200 de mAh. Telefonul de asemenea vine cu un display TFT de 2,4 inci, color, spre deosebire de fostul model. De asemenea, sunetele de alertă sunt Mp3 polifonice, spre deosebire de tonurile "iconice" ale primului 3310.

Telefonul vine în patru variante de culoare: Roşu Cald, Albastru închis, Galben şi Gri. Telefonul, lansat original în 2000, şi în multe feluri fiind unul dintre pionierii erei telefoanelor mobile, va fi vândut drept o modalitate de a avea baterie extrem de bună, într-o carcasă aproape indistructibilă.

Noul model de Nokia păstrează celebrul ringtone, iar asemănările cu versiunea lansată acum 17 ani nu se opresc aici. Noul 3310 păstrează aceeaşi formă, însă e mai subţire şi mai uşor. Cei de la Nokia n-au uitat nici de jocul "Snake". Dispozitivul se poate conecta la internet, dar nu poate rula aplicaţii precum Facebook sau Twitter. Are totuşi un ecran mai mare şi display color.

Nokia 3310 va costa 49 de euro și va fi disponibil probabil o data cu restul telefoanelor, adica in al doilea trimestru al anului curent.

Nokia 3310 o sa fie disponibil in curand pe site-ul eMAG

Noul Nokia 3310 Pret, Specificatii si disponibilitate.

Nou soluţii pentru condusul autonom de la BMW Group şi Mobileye: Crowd sourcing pentru colectare de date în timp real


Următorul pas al abordării cooperative spre transformarea sistematică a condusului autonom în realitate. +++ HERE, liderul serviciilor de cartografiere şi localizare, beneficiază din transferul datelor anonimizate.

Nou soluţii pentru condusul autonom de la BMW Group şi Mobileye: Crowd sourcing pentru colectare de date în timp real


BMW Group şi Mobileye (NYSE: MBLY) au anunţat că au semnat un acord pentru folosirea tehnologiei de generare a datelor Road Experience Management (REM™) a Mobileye. Aceasta va fi introdusă în modelele BMW Group ce vor intra pe piaţă din 2018. Tehnologia urmăreşte obţinerea de date în timp real printr-un sistem de tip crowd-source folosind informaţiile colectate anonim de la automobilele echipate cu tehnologie Advanced Driver Assist System (ADAS) bazată pe camere video. Această nouă abordare este un element important în susţinerea condusul autonom prin dezvoltarea de hărţi de înaltă definiţie (HD) de ultimă generaţie.



Acordul este încheiat în spiritul colaborării şi cooperării între industrii, cu obiectivul de a promova condusul autonom într-o manieră sigură şi robustă. Datele de la senzorii BMW Group pot fi reunite cu datele de la constructori auto diferiţi, rezultând o bază largă de date informaţii pentru crearea Global RoadBook (GLRB™) al Mobileye, pentru a susţine şi a actualiza rapid hărţile HD cu capacităţi de localizare şi poziţionare foarte precisă. Automobilele autonome vor solicita hărţi HD care pot identifica şi actualiza schimbările din mediu aproape în timp real, ceea ce permite o perfromanţă foarte bună a indicatorului „time to reflect reality”.

Camerele care permit colectarea anonimă a datelor din flota viitoare BMW Group acţionează ca agenţi inteligenţi care, prin procesoarele şi software-ul Mobileye EyeQ®, pot identifica informaţii importante şi relevante pentru a definii condiţiile de condus. Acestea sunt transmise în cloud într-un format comprimat (10 kilobytes per kilometru). Aceste date pot fi utilizate pentru a adăuga un strat dinamic la actualele şi viitoarele hărţi de navigaţie, ceea ce permite clienţilor BMW Group să acceseze informaţii cu adevărat în timp real despre densitatea traficului, potenţialele pericole rutiere, condiţiile meteorologice, parcarea pe stradă şi alte informaţii utile.

Pentru a susţine crearea şi actualizarea rapidă a cartografierii HD, BMW Group şi Mobileye vor transfera datele (anonim de la automobil) către HERE, liderul serviciilor de cartografiere şi localizare. HERE va utiliza aceste date şi informaţii pentru a efectua actualizări în timp real ale HERE HD Live Map, serviciul cloud în timp real al HERE pentru automobile cu nivel parţial, ridicat sau complet de autonomie, şi îmbunătăţeşte platforma sa de localizare deschisă (Open Localization Platform), asigurând o descriere precisă a lumii reale pe măsură ce aceasta se schimbă. Anterior, Mobileye şi HERE şi-au exprimat intenţia de a integra datele acumulate prin tehnologia REM™ ca strat în HERE HD Live Map. BMW Group a subliniat întotdeauna că este deschisă pentru colaborări cu parteneri suplimentari, fie că este vorba de OEM sau terţe părţi.

Anunţul de astăzi subliniază abordarea sistematică şi colaborativă a BMW Group cu privire la soluţiile pentru condus autonom. Această abordare cuprinde cooperarea cu HERE, precum şi colaborarea cu Intel şi Mobileye pentru a aduce condusul autonom pe şosele până în 2021 prin BMW iNEXT. Pe lângă competenţa sa în industria auto, în standardele de siguranţă şi software, precum şi soluţii de control direcţiei şi deplaspării automobilului, BMW Group contribuie, prin competenţele şi poziţia sa de lider tehnologic, în integrarea sistemelor finale, ceea ce este esenţial pentru implementarea tehnologiilor revoluţionare precum condusul autonom şi transferul acestora în producţia de serie.

"Acest anunţ demonstrează că parteneriatul nostru aduce cu rapiditate inovaţiile pe piaţă pentru a permite clienţilor să beneficieze de cele mai noi tehnologii", a declarat Klaus Fröhlich, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG şi responsabil pentru dezvoltare. "La nivel strategic, acest anunţ clarifică modul în care cooperarea cu Mobileye echilibrează partea noastră de investiţie la HERE. Datele viitoarelor automobile BMW vor extinde calitatea hărţilor şi serviciilor pentru toată lumea. Mai mult, aceasta reprezintă un pas semnificativ spre introducerea BMW iNEXT cu dotările sale de condus autonom în 2021, precum şi spre crearea unui ecosistem de top în jurul platformei de localizare deschisă a HERE, susţinut de o multitudine de date provenite de la milioane de automobile de pe mapamond."

"Suntem încântaţi de şansa de a face următorul pas în parteneriatul nostru cu BMW Group", a declarat Prof. Amnon Shashua, preşedinte şi director tehnic executiv al Mobileye. "Sistemul ADAS baza pe camere video ajută deja pentru ca drumurile să fie mai sigure. Global RoadBook este o iniţiativă pentru utilizarea datelor de la camerele video pentru a crea hărţi de înaltă definiţie necesare pentru ca următoarea generaţie a condusului autonom să devină realitate, printr-o cooperare care va crea un standard în industrie."

Mobileye N.V. (NYSE: MBLY) este lider global în dezvoltarea soluţiilor „computer vision” şi învăţării mecanice, a analizei datelor, localizării şi cartografierii pentru Advanced Driver Assistance Systems (sisteme avansate de asistare a condusului) şi condus autonom. Tehnologia noastră păstrează pasagerii în siguranţă pe drum, reduce riscul accidentelor în trafic, salvează vieţi şi are potenţialul de a revoluţiona experienţa condusului prin faptul că permite condusul autonom. Algoritmii de software care sunt proprietatea noastră şi chipurile EyeQ® realizează interpretări detaliate ale câmpului vizual din dorinţa de a anticipa posibilele coliziuni cu alte automobile, pietoni, biciclişti, animale, reziduuri şi alte obstacole. Produsele Mobileye au şi capacitatea de a detecta marcajele rutiere precum benzile, limitele de drum, barierele şi alte obiecte asemănătoare; identifică şi citesc semnele de circulaţie, semnele direcţionale şi semafoarele; creează un Roadbook™ al traseelor localizate şi al reperelor vizuale prin utilizarea REM™; şi furnizează cartografiere pentru condus autonom. Produsele noastre sunt sau vor fi integrate în modele de automobile de la 25 de constructori auto din lume. Produsele noastre sunt disponibile şi pe piaţa pieselor de schimb.

Acest comunicat de presă conţine anumite declaraţii orientate spre viitor. Termeni precum "consideră", "intenţionează", "se aşteaptă", "prevede", "anticipează" şi "viitor" sau expresii similare au intenţia de a identifica declaraţii cu privire la viitor. Aceste declaraţii sunt doar previziuni bazate pe aşteptări şi previziuni cu privire la evenimentele viitoare. Nu ar trebui să vă bazaţi în mod nejustificat pe aceste declaraţii. Numeroşi factori pot face ca actualele rezultate să difere material de orice declaraţie cu privire la viitor, inclusiv factorii de risc şi alte aspecte prezentate în declaraţiile publice ale fiecărei părţi din acest comunicat de presă. Nici una din părţi nu îşi asumă vreo obligaţie de a actualiza sau de a revizui vreo declaraţie cu privire la viitor, ca urmare a unor informaţii noi, evenimente viitoare sau în alt mod, cu excepţia cazurilor când este cerut de lege.

Nou soluţii pentru condusul autonom de la BMW Group şi Mobileye: Crowd sourcing pentru colectare de date în timp real

G DATA nu interceptează traficul HTTPS


În studiul intitulat “Impactul securităţii asupra interceptării protocolului HTTPS “, se afirmă că soluțiile de securitate de la G DATA interferează cu transferul de trafic din browser-ul criptat, prin deschiderea protocolului HTTPS. 

Conform cercetătorilor, acest lucru ar compromite securitatea conexiunii. G DATA i-a contactat imediat pe autorii lucrării și le-a cerut să furnizeze datele pe care se bazează aceste afirmații.

După examinarea datelor, s-a dovedit că rezultatele studiului nu se aplică în cazul soluțiilor de securitate G DATA. Se pare că cercetătorii au făcut o eroare în analiza datelor. Mulți utilizatori G DATA s-au arătat îngrijorati, în mod explicabil, de relatările din mass-media despre studiul efectuat. A

ceștia pot găsi informații despre acest subiect pe blog-ul G Data Security, unde Ralf Benzmuller (Executive Speaker, G DATA Security Labs) și Tim Berghoff (Security Evangelist) au compilat mai importante informații.

Conform acestora, în urma analizării datelor, s-a stabilit că a existat o eroare în datele prelucrate de către cercetători. De fapt, niciuna dintre soluțiile G DATA nu se atinge, în nici un fel, de traficul HTTPS, iar experții G DATA s-au asigurat că va fi pusă la dispoziție, de către autori, o versiune actualizată a lucrării.

Comunicarea cu echipa de cercetare a fost una foarte bună și constructivă, iar Zakir Durumeric, unul dintre autorii lucrării, și-a exprimat regretul cu privire la eroarea din studiu, la fel ca și Nick Sullivan, un alt autor al lucrării, care a recunoscut, de asemenea.

Ce este HTTPS?


Hypertext Transfer Protocol Secure (prescurtat: HTTPS) este un protocol utilizat pentru transmiterea de date securizate pe Internet. HTTPS criptează și decriptează cererile dintre un utilizator și un site web.

Acesta este utilizat la scară largă pentru accesul la magazine și la servicii bancare online. Fără această criptare, datele transmise pot fi citite de către oricine are acces la acea rețea. Abrevierea este vizibilă în bara de adrese a browserului, iar conexiunea previne spionarea datelor.

G DATA Security Blog (2017-02-13) – G DATA does not touch HTTPS.

G DATA nu interceptează traficul HTTPS

ASUS Republic of Gamers lansează noul desktop compact GR8 II


GR8 II este motorizat de procesoarele Intel Core i7 (‘Kaby Lake’) din generația a șaptea, modele de nivel desktop cu un TDP de 65W și dispune de până la 32GB memorie RAM DDR4 pentru a rula fluid cele mai noi jocuri din categoria AAA.

ASUS Republic of Gamers lansează noul desktop compact GR8 II


ASUS Republic of Gamers (ROG) a lansat noul GR8 II, un desktop de gaming foarte compact, cu un volum de 4 litri, conceput să îndeplinească cerințele oricărui gamer.

În momentul de față, acesta este cel mai mic PC din lume compatibil cu tehnologia VR și integrează cea mai avansată grafică din clasa sa, grație unei soluții video modificate ASUS GeForce GTX 1060 de nivel desktop.

GR8 II are un design prietenos cu noile dispozitive de realitate virtuală, beneficiind de două porturi HDMI pentru a conecta simultan atât casca VR cât și monitorul. Sistemul de răcire special conceput furnizează stabilitate desktopului în timpul sesiunilor maraton de gaming, în timp ce funcțiile prietenoase cu utilizatorul, precum Intel Gigabit Ethernet și tehnologiile exclusive ROG: SupremeFX, Sonic Studio III, Sonic Radar III și GameFirst IV oferă o experiență unică. Desktopul integrează iluminatul ASUS Aura Sync, cu 12 moduri de sincronizare și o varietate de periferice ROG compatibile, pentru milioane de opțiuni.

Cel mai mic PC construit pentru VR


ROG GR8 este un PC de dimensiunile unei console pentru jocuri maraton și o experiență VR incredibilă. Acesta redefinește gamingul pe PC, permițând utilizatorilor să se bucure de avantajele unui sistem desktop oriunde s-ar duce. Noul model profită de componentele desktop miniaturizate, ce includ placa grafică ASUS GeForce GTX 1060, memoriile RAM DDR4 de 32GB și procesoarele Intel Core i7 din a șaptea generație, cu un TDP de 65W.

Placa video ASUS GeForce GTX 1060 modificată de ASUS oferă modelului GR8 II cea mai avansată soluție grafică din clasa sa. Acceleratorul grafic oferă performanțe de trei ori mai ridicate, comparativ cu vechea generație și rezultate superioare în grafica virtuală. În teste, GR8 II a funcționat cu 47% mai bine decât un sistem similar echipat cu GTX 960 și cu 10% mai bine decât un PC cu GTX 970. Acesta a rulat Overwatch la rezoluție 2K și FullHD cu un framerate mediu de 70fps.

A șaptea generație de procesoare Intel Core i7 furnizează un nivel nemaiîntâlnit al performanțelor, în gaming și în activitățile multi-tasking, cu o creștere de 8% față de vechea generație și o reducere a latențelor în jocurile VR. GR8 II a fost testat intens pentru a se asigura faptul că îndeplinește specificațiile cerute de Oculus Rift.

Acesta are un design prietenos, cu două porturi HDMI prin care se poate conecta simultan atât casca VR, cât și monitorul. Jucătorii pot configura până la două monitoare cu HDMI pentru streamingul prin Twitch sau se pot juca pe configurații formate din trei monitoare HD apelând și la portul DisplayPort. Mai mult, GR8 II suportă monitoare 4K UHD (3840 x 2160) și dispune de tehnologia NVIDIA G-SYNC. Aceasta din urmă sincronizează rata de refresh a ecranului cu cea a plăcii video GeForce GTX, integrate în GR8 II, pentru a minimiza latențele, fragmentarea și ruperea cadrelor, oferind efecte vizuale cât mai fluide.

Compact, design inspirat de vehiculele spațiale și iluminare Aura RGB


ROG GR8 II dispune de o carcasă stilată cu un volum de numai 4 litri, ideală pentru orice încăpere și poate fi conectat la un televizor de diagonală mare. Acesta este suficient de compact pentru a fi transportat la un LAN party. GR8 II integrează sistemul de iluminare Aura Sync LED în trei zone ale părții frontale. Luminile Aura Sync RGB aduc un nou nivel de personalizare, oferind 10 efecte luminoase și 12 moduri de sincronizare cu perifericele ROG, incluzând mousi și tastaturi. O paletă de culori ce însumează 8 milioane de culori îi lasă pe utilizatori să-și croiască ambianța ce reflectă cel mai bine jocul de pe ecran. ROG GR8 II afișează un design conturat, mat, inspirat de vehiculele spațiale. Unghiurile rotunjite ale panourilor laterale, culorile Plasma Copper ale cadrului central și logo-ul ROG de pe lateral sunt elemente estetice care surprind într-un mod plăcut, modelul remarcându-se în fața altor desktopuri.

Răcire specială pentru gaming non-stop


ROG GR8 II are un sistem de răcire special, cu un flux de aer optimizat, heatpipe-uri de cupru și două ventilatoare pentru a evacua căldura în afara sistemului. Grilele concepute ingenios și camerele dedicate pentru procesor și placa grafică furnizează fluxul optim de aer pentru fiecare componentă, pentru performanțe stabile și sesiuni maraton de gaming.

ROG GR8 II absoarbe mai puțin de 30W în regim de așteptare, iar performanțele sunt oferite într-un mod silențios, cu un nivel al zgomotului de 23dB în idle – cu 24% mai silențios decât un desktop turn. ROG GR8 II poate fi configurat cu unități SSD M.2 PCI Express sau SATA și un hard disk de 2.5 inci oferind atât viteză prin intermediul M.2, cât și capacitate mare de stocare oferită de HDD-ul de 2.5 inci. Simpla glisare a capacelor laterale oferă acces la stocarea HDD/SSD de 2.5 inci pentru un upgrade rapid.

Funcții exclusive ROG


ROG GR8 II pune la dispoziția utilizatorilor modulul audio ROG SupremeFX pentru un sunet imersiv în jocuri. Sonic Studio III are o nouă funcție pentru transmisia online, în timp ce Sonic Radar III este un motor audio evoluat ce procesează sunetele cu acuratețe mai mare ca niciodată. Pe lângă acestea, GR8 II este dotat cu cel mai recent modul Intel Ethernet (I219-V) ce promite jocuri mai fluide în rețea. Modulul Wi-Fi 802.11ac din noua generație, 2×2 dual-band, cu antene pentru frecvențele de 2.4/5GHz oferă viteze de transfer de până la 867Mbps, iar cea mai nouă tehnologie MIMO garantează că fiecare utilizator va experimenta cele mai rapide viteze wireless și online.

GR8 II are toate dotările necesare pentru conectarea perifericelor de gaming. Porturile reversibile USB 3.1 Gen 2 oferă o modalitate simplă de acces și viteze de până la 10Gbps — astfel că transferul unui film de 2GB poate dura două secunde. Modulul Wi-Fi 802.11ac super stabil furnizează un semnal puternic și înregistrează viteze de trei ori mai mari ca standardele Wi-Fi precedente. Modulul Bluetooth 4.2 conectează în cel mai convenabil desktopul GR8 II și dispozitivele mobile, oferind mai multă flexibilitate.

Prețuri și disponibilitate


ASUS ROG GR8 II este disponibil pe piața românească în diverse configurații, prețurile pornind de la aproximativ 5400 lei (TVA inclusiv).

ASUS Republic of Gamers lansează noul desktop compact GR8 II

Cum sa faci bani online cu 2Performant - Pareri, avantaje si dezavantaje in review!


Povestea a inceput cu ceva timp in urma, cu ceva ani cand am descoperit marketingul afiliat si am incercat sa acord o sansa. La vremea respectiva era ProfitShare, platforma online de marketing afliat al eMAG-ului si 2Parale.

Intre timp, amblele platforme au evoluat si au devenit marketplace-uri pentru sute de magazine online. Pe aceasta tema a mai discutat aici, loc unde am vazut o paralela intre ProfitShare si 2Parale (2Performant). Nu voi relua discutia.



Cum sa faci bani online cu 2Performant - Pareri, avantaje si dezavantaje in review!


Am decis cu ceva timp in urma sa accord mai multe importanta platformei de marketing afliati, 2Performant. Imi place, nu regret. Conversiile se inregistreaza repede, am la dispozitie o groaza de bannere si produse feed ce se pot importa in diferite site-uri.

Primul pas ce trebuie sa-l faci este se te inregistrezi in platforma, sa-ti construesti un profil cat mai atractiv in care sa-ti prezinti site-urile ce doresti sa le folosesti pentru a castiga bani online. E foarte important sa ai o descriere corecta si cat mai frumoasa (considera acest profil in cont ca un CV de prezentare).

Dupa ce site-urile sunt pregatite, configureaza-le cu bannere in functie de nisa site-ului. Acest lucru este posibil doar dupa ce este acceptat intr-un magazin (vei deveni astlfel partener). Inainte de a incepe citeste cu foarte mare atentie termenii site-ului 2Performant, termenii site-ului partener care il promovezi. Joaca corect.

Lucrand de foarte mult timp cu 2Perfomant & 2Parale, pot spune ca sunt multumit.

Nu-mi place faptul ca platforma are cativa statusi pentru comision, fapt ce incetineste procesul. Rezultatele vor aparea dupa munca multa si bazata pe o reala metoda de promovare. Spuneam ca un comision este in astptare, aprobat iar apoi este platit. In statusul platit, poti cere retragerea banilor. Timpul de asteptare, in functie de advertiser este fie mai mic, fie mai mare. In comparatie cu ProfitShare, timpul de aprobare si retragere a castigului online este mult mai mic si scurt.

Incepe acum sa faci ceva bani online

Daca v-am convins, spor la bani!

Cum sa faci bani online cu 2Performant - Pareri, avantaje si dezavantaje in review!

Riscurile telefoanelor mobile asupra creierului uman ?!


Utilizarea smartphone-urilor a capatat amploare, astfel ca toti oamenii au in ziua de azi cel putin un telefon mobil.

Studiile clinice au demonstrat insa ca utilizarea pe termen lung a gadgeturilor de acest tip are efecte nocive asupra creierului. Spre exemplu, mobilul ar creste de patru ori riscul de cancer la creier.

Riscurile telefoanelor mobile asupra creierului uman ?!


Nimeni n-ar vrea sa auda ca ceva atat de "indispensabil" precum telefonul mobil ar putea aduce prejudicii grave sanatatii.



Totusi, a fost demonstrat faptul ca telefoanele fara fir, dar si alte gadgeturi au potentialul de a provoca o serie de probleme de sanatate, de la dureri de cap, la tumori cerebrale.

Undele radio emise de telefoanele celulare sunt o forma de radiatie suficient de relevanta pentru ca efectele sale pe termen lung sa produca ingrijorare in randul oamenilor de stiinta. De mai bine de un deceniu, acestia studiaza intens implicatiile expunerii la aceste radiatii.

OMS: mobilele prezinta risc cancerigen de clasa B

Un studiu realizat in 2008 de o echipa de cercetatori suedezi, condusa de profesorul Lennart Hardell, a aratat faptul ca tinerii care incep sa utilizeze telefoanele mobile inaintea varstei de 20 de ani prezinta un risc de cinci ori mai crescut de a dezvolta cancer la creier in jurul varstei de 30 de ani, comparativ cu cei care nu folosesc mobilul atat de devreme.

In 2011, in baza cercetarilor efectuate, Agentia Internationala de Studiere a Cancerului, subordonata Organizatiei Mondiale a Sanatatii, a catalogat telefoanele mobile ca prezentand risc cancerigen de clasa B.

Acest lucru, plaseaza telefoanele mobile in aceeasi categorie de risc cu noxele emise de motoarele diesel, cu unele pesticide precum DDT-ul, interzis in tara noastra, si unele metale grele.

Potrivit OMS, riscul de gliom a crescut cu 40% la persoanele care au vorbit in medie 30 de minute pe zi la mobil, timp de 15 ani. Cei mai expusi sunt copiii. Craniul si scalpul acestora sunt mult mai subtiri, astfel ca radiatiile pot penetra mai adanc in creierul lor. Celulele in cazul lor se inmultesc intr-un ritm mai alert, impactul fiind mai mare.

Cercetarile au mai aratat ca si lumina albastra a telefoanelor mobile are efecte nocive asupra organismului. In 2014, Jurnalul European pentru Prevenirea Aparitiei Cancerului publica un studiu in timpul caruia s-au analizat 16 cazuri de expunere la lumina artificiala.

Cercetarea a indicat o crestere de 17% a aparitiei cancerului de san la femei. Oamenii de stiinta au presupus ca dezechilibrul creat la nivelul melatoninei determina in corp un mediu propice pentru dezvoltarea celulelor canceroase afirma Sfatul Medicului, ca sursa citata.

Reprezentantii OMS sfatuiesc populatia sa foloseasca in timpul convorbirilor castile si sa inlocuiasca pe cat posibil apelurile cu SMS-uri.

In prezent, aproximativ trei sferturi din populatia planetei foloseste telefoane mobile. Numarul de utilizatori de telefoane mobile a crescut de cinci ori de la inceputul anilor 2000, cand a fost lansat primul telefon cu camera foto.

Riscurile telefoanelor mobile asupra creierului uman ?!

WhatsApp introduce un sistem de verificare dublu


În cazul unei aplicaţii de chat, cum este WhatsApp, informaţiile utilizatorilor pot fi interceptate din două direcţii. Pe de o parte, acestea ar putea fi interceptate în timpul transferului de la un device la altul, problemă pe care WhatsApp a rezolvat-o prin criptare, informează News.ro.



WhatsApp introduce un sistem de verificare dublu


După adăugarea tehnologiei de criptare a mesajelor, WhatsApp ridică şi mai mult ştacheta securităţii pentru utilizatorii săi prin adoptarea unui sistem de verificare dublu.

Pe de altă parte, comunicarea poate fi interceptată prin intrarea fizică în posesia dispozitivului. Cum nu toate telefoanele dispun de autentificare pe baza amprentei, dezvoltatorii de aplicaţii care includ informaţii sensibile sunt datori, la rândul lor, să facă eforturi pentru a creşte securitatea la nivelul aplicaţiei.

Acesta din urmă este considerentul pentru care WhatsApp a introdus dubla verificare. În mod obişnuit, verificarea utilizatorilor de WhatsApp se face prin intermediul numărului de telefon. Dubla verificare presupune adăugarea a încă unei metode de verificare.

În cazul WhatsApp, această metodă suplimentară va consta în crearea unui cod format din şase cifre.

Noua facilitate va fi opţională şi va putea fi activată din secţiunea Account a meniului de configurarea aplicaţiei. Aceasta va putea fi regăsită sub denumirea “Two-step verification”.

Din câte se pare, utilizatorul va trebui să-şi confirme identitate prin introducerea codului din şase cifre o dată la fiecare şapte zile.

Dubla autentificare este în curs de propagare pe toate platformele pe care rulează WhatsApp, o parte a utilizatorilor putând deja să o activeze, în timp ce alţii vor mai avea de aşteptat câteva zile.

WhatsApp este cea mai populară aplicaţie de chat la ora actuală, cu 1,2 miliarde de utilizatori.

Nouă funcții ascunse ale aplicației WhatsApp


. Formatarea textului

WhatsApp vă permite să folosiți formatări de tipul bold, italic sau striketrough(tăiat) în mesajele pe care le trimiteți. Pentru asta e nevoie să adăugați caractere speciale înainte și după textul pe care doriți să-l formatați diferit:
*textul scris între steluțe va fi formatat bold*
_textul scris între underscore va fi formatat italic_
~textul scris între tilde va fi formatat striketrough(tăiat)~

2. Mesaje preferate

Folosirea funcției „star a message”(mesaj preferat) este cel mai ușor mod de a reveni la o adresă, un nume, un link, un videoclip sau orice alt tip de mesaj important pe care l-ați primit. Apăsați îndelung pe mesaj și apoi selectați iconița stea.

3. Aflați cu cine vorbiți cel mai des

Pentru iPhone. Mergeți la Settings - Data and Storage Use - Storage Use. Va apărea o listă de contacte, ordonate în funcție de cantitatea de date pe care o ocupă pe telefonul dumneavoastră.

Pentru Android. Mergeți la Settings > Chat > Chat History > Email Chat pentru a afla aceleași informații.

4. Detalii despre mesaje

Vi se întâmplă să vă întrebați dacă un mesaj a fost recepționat sau citit? Swipe spre stânga pentru a vedea aceste detalii dacă folosiți un iPhone sau apăsați îndelung pe mesaj dacă folosiți Android.

5. Funcția „Mute”

Cu toții avem un prieten sau un grup de prieteni care vorbesc prea mult pe WhatsApp, iar acest lucru poate să deranjeze, mai ales dacă mergeți la film sau sunteți într-o ședință. Pentru a pune „pe mute” o converație utilizatorii de Android trebuie să apese îndelung pe o conversație și apoi să selecteze microfonul. Utilizatorii de iPhone trebuie să deschidă conversația, să selecteze numele persoanei sau grupului(sus) și apoi să apese pe Mute.

6. Nu dezvăluiți când ați folosit ultima dată aplicația

Nu vreți să știe toată lumea când ați folosit ultima dată aplicația? Mergeți la Settings > Account > Privacy > Last Seen. WhatsApp oferă trei opțiuni: toată lumea, contactele mele, nimeni.

7. Nu permiteți celorlalți să vadă că ați citit mesajele

Pentru a activa această funcție mergeți la Settings > Account > Privacy și debifați Read Receipts. Atenție, această funcție vă va împiedica și pe dumneavoastră să vedeți dacă mesajele trimise au fost citite(nu funcționează în grupuri).

8. Nu salvați automat imagini și videoclipuri în telefon

Pentru iPhone. Deschideți Settings > Chats și porniți Save Incoming Media Off. Această funcție nu este diponibilă pe Android.

9. Folosiți WhatsApp pe calculator

Tot ce trebuie să faceți este să accesați web.whatsapp.com pe calculator, să deschideți aplicația pe telefon și să selectați WhatsApp Web, apoi să scanați cu telefonul QR code-ul de pe ecranul calculatorului.

WhatsApp introduce un sistem de verificare dublu si functii ascunse

Samsung lansează în România noile modele Galaxy A


Samsung Electronics Co. Ltd. lansează în România cele mai noi modele din seria Galaxy A. Noua serie prezintă o cameră îmbunătățită, un design stilat și o serie de beneficii importante în utilizarea de zi cu zi. Acestea sunt disponibile în România în două versiuni: Galaxy A5 cu ecran de 5,2” și Galaxy A3 de 4,7”.

Designul noii serii Galaxy A este specific produselor premium Samsung, având o ramă de metal și sticlă 3D pe partea din spate.

Noua serie Galaxy A dispune de cameră foto îmbunătățită. Cu o rezoluție de 16 megapixeli a camerei frontale, A5 2017 permite realizarea selfie-urilor clare, chiar și atunci când acestea sunt făcute în condiții de luminozitate redusă. Interfața camerei este mai accesibilă, permițând utilizatorilor să schimbe rapid modurile de fotografiere sau filtrele, iar realizarea de selfie-uri este mult mai ușoară. Apasând oriunde pe ecran, datorită butonului mobil al camerei, poți realiza un selfie la rezoluție ridicată. Mai mult decât atât, cu ajutorul autofocus-ului precis, camerele sunt acum mult mai stabile.

Samsung lansează în România noile modele Galaxy A


„Noile smartphone-ul Galaxy A 2017 aduc utilizatorilor cele mai avansate funcții ale seriei Galaxy, îmbinând design-ul premium cu funcțiile preferate ale utilizatorilor. Rezistența la apă și praf, camera foto avansată și design-ul stilat fac din noile smartphone-uri un must have pentru pasionații de selfie-uri care vor să se bucure de cele mai avansate produse”, a declarat Cristian Cojocaru, Head of Telecom Samsung Electronics România.

Noile Galaxy A aduc o serie de beneficii importante în utilizarea de zi cu zi. Acestea au fost create pentru a ține pasul cu nevoile zilnice ale utilizatorilor, integrând astfel câteva din funcțiile apreciate, disponibile pe modelele premium Samsung. Pentru prima dată, seria Galaxy A oferă rezistență la apă și praf certificată prin standardul IP68, astfel că smartphone-urile pot fi utilizate aproape oriunde, fie la sală, pe plajă, în ploaie sau într-un mediu cu mult praf.

Una din funcțiile practice ale noilor smartphone-uri Galaxy A este Always on Display. Această funcție practică permite utilizatorilor să fie la curent cu cele mai importante notificări și sa le poată verifica, fără să atingă dispozitivul, câștigând timp și economisind baterie.

Performanța bateriei a fost îmbunătățită, oferind o autonomie mai mare. Așadar, utilizatorii au acum posibilitatea de a rămâne mai mult timp conectați. În plus, funcția de încărcare rapidă le permite să își încarce dispozitivul mai rapid ca până acum, la capacitate maximă. De asemenea, noile Galaxy A sunt echipate cu un port USB Type-C reversibil, ce ușurează conectivitatea.

Nu în ultimul rând, noile modele Galaxy A au capacitatea de memorie extinsă și se poate adăuga un spațiu suplimentar de stocare, de până la 256GB, prin cardul MicroSD. Astfel, utilizatorii pot face numeroase fotografii, pot crea și pot salva mai mult conținut, fără grija spațiului de stocare.

Samsung lansează în România noile modele Galaxy A

QNAP lansează NAS-urile rentabile TS-x31XU pentru rack


QNAP a anunțat serverele de stocare TS-x31XU, montabile în rack, disponibile în configurații cu 4, 8 și 12 sertare, cu o singură sursă de alimentare sau surse redundante. Motorizate de procesoarele AnnapurnaLabs Alpine AL-314 ARM Cortex-A15 quad-core la 1.7 GHz și integrând 2GB sau 4GB de memorie RAM DDR3 (extensibilă la 16GB) noile servere furnizează o soluție de stocare performantă, multifuncțională, puternică și eficientă din perspectiva costurilor.

QNAP lansează NAS-urile rentabile TS-x31XU pentru rack, cu procesoare quad-core și două porturi 10GbE SFP+


Cuplate cu motorul de criptare hardware și suportul cache SSD, seriile TS-x31XU cu procesoare quad-core oferă două porturi 10GbE SFP+ ce asigură capacități de top și viteze de transfer de până la 1.242 MB/s. O placă PCIe, suplimentară, cu un singur port 10GbE, poate fi instalată pentru o dezvoltare mai flexibilă. Seria TS-x31XU este ideală pentru afacerile mici și medii, care doresc să beneficieze de backup, restaurare, stocare virtualizată, cloud privat și să-și pregătească infrastructura 10GbE pentru viitor.

“Seria TS-x31XU 10GbE este o soluție NAS eficientă din perspectiva costurilor, ce ajută la îndepărtarea ineficienței din infrastructura IT, crescând flexibilitatea” declară Jason Hsu, manager de produs al QNAP. “Cele două porturi 10GbE SFP+ integrate descătușează potențialul rețelei pentru aplicațiile mari consumatoare de bandă, cum ar fi cele de virtualizare, transfer de fișiere la viteze înalte, stocare video și streaming, supraveghere IP și multe altele.”

Tehnologia inovatoare VJBOD de la QNAP ajută la maximizarea stocării. În loc să apelați la unități fizice de extensie a stocării, seria TS-x31XU poate fi utilizată pentru extinderea altor servere NAS cu VJBOD și crearea unor volume virtuale, pe discuri virtuale, pentru operarea serviciilor NAS. VJBOD introduce o modalitate economică de a folosi spațiul neutilizat de pe un NAS, furnizând utilizatorilor o soluție flexibilă de extensie a stocării.

QNAP dorește să fructifice oportunitățile oferite de IoT (Internet of Things), iar Container Station le oferă dezvoltatorilor un avantaj în proiectarea și implementarea aplicațiilor IoT.

Container Station integrează tehnologiile de virtualizare ușoară LXC și Docker și dispune de platforma QIoT Containers, care, cuplată cu capacitatea mare de stocare a modelelor TS-x31XU, furnizează un mediu cloud privat, cu o mulțime de aplicații containerizate aflate la îndemâna dezvoltatorilor pentru inițializarea microserviciilor.

Seriile TS-x31XU reprezintă o soluție completă pentru stocarea datelor, backup, partajare și management centralizat. Aceasta suportă partajarea fișierelor între platforme și backup pentru Windows, Mac și Linux/UNIX, Windows și Mac desktop/laptop, RTRR (Real-Time Remote Replication) cu backup și versionare, rsync și backup pentru stocare în cloud (Amazon Glacier, Azure Storage, Google Cloud Storage, Google Drive, Microsoft OneDrive, Dropbox, Amazon Drive, Yandex Disk, Box și multe altele).

TS-x31XU poate fi utilizat ca server VPN sau VPN Client pentru a securiza accesul în rețea.


Puternicul instrument de căutare Qsirch ajută la identificarea rapidă a fișierelor pe NAS, iar Qsync furnizează multiple feluri pentru sincronizarea fișierelor și partajarea grupurilor de fișiere pentru îmbunătățirea colaborării diverselor echipe. QmailAgent permite centralizarea multiplelor conturi de email și simplificarea administrării zilnice. Surveillance Station introduce o soluție de supraveghere profesională cu camere IP.

Capacitatea de stocare a modelului TS-x31XU poate fi crescută prin conectarea a două unități de extensie (UX-1200U-RP cu 12 sertare și UX-800U-RP cu 8 sertare) furnizând o capacitate totală de stocare de până la 36 de hard diskuri. Având suport pentru QJBOD Express (migrarea unității JBOD), utilizatorii pot conecta o unitate de extensie QNAP de mare capacitate la modelele TS-x31XU și pot transfera datele pe un alt NAS prin intermediul unității JBOD, fără a fi necesară o conexiune la rețea.

Specificații principale

Sursă de alimentare redundantă:
  • TS-431XU-RP: 4 sertare, RAM 2GB DDR3 SODIMM (extensibilă la 16GB)
  • TS-831XU-RP: 8 sertare, RAM 4GB DDR3 SODIMM (extensibilă la 16GB)
  • TS-1231XU-RP: 12 sertare, RAM 4GB DDR3 SODIMM (extensibilă la 16GB)

Cu o singură sursă de alimentare:
  • TS-431XU: 4 sertare, RAM 2GB DDR3 SODIMM (extensibilă la 16GB)
  • TS-831XU: 8 sertare, RAM 4GB DDR3 SODIMM (extensibilă la 16GB)
  • TS-1231XU: 12 sertare, RAM 4GB DDR3 SODIMM (extensibilă la 16GB)

Model NAS montabil în rack, Procesor AnnapurnaLabs (companie Amazon) Alpine AL-314 quad-core 1.7 GHz Cortex-A15, motor de criptare hardware, HDD/SSD 2.5″/3.5″ SATA 6Gbps hot-swappable, două porturi 10 Gigabit SFP+, două porturi Gigabit RJ45, Port PCIe Gen2 (x2), patru porturi USB 3.0.

QNAP lansează NAS-urile rentabile TS-x31XU pentru rack

QuickMobile aduce un brand nou de telefoane mobile în România


Quickmobile aduce pe piața locală brandul de smartphone-uri Blu, în calitate de distribuitor oficial autorizat. Modelele producătorului american pot fi achiziționate începând cu această lună, la prețuri cuprinse între 129,9 de lei și 1.919 lei.

QuickMobile aduce un brand nou de telefoane mobile în România


Smartphone-urile Blu, cunoscute în rândul utilizatorilor de peste ocean, sunt disponibile într-o gamă variată de caracteristici tehnice și culori.



Vârful de gamă al brandului american, Blu Pure XR este disponibil în varianta de 64 GB memorie internă. La fel ca și în cazul celorlalte modele de smartphone-uri produse de Blu, sistemul de operare este Android. Telefonul este însoțit de o cameră principală de 16 MP, una secundară de 8 MP si bateria de 3000 mAh. În ceea ce privește hardware-ul, modelul Pure XR integrează un chipset Helio P10 şi 4 GB memorie RAM.

Totodată, în oferta producăturului se numără şi modelul Blu Joy, telefon ideal pentru seniori.

Terminalul este dual sim, cu un display de 2,4 inch şi buton SOS în cazul situaţiilor de urgenţă. Acesta este listat pe Quickmobile cu preţul de 129,9 de lei.

„Utilizatorii din România sunt pasionați de tehnologie și de diversitate. Blu este un brand bine cunoscut în Statele Unite, apreciat pentru fiabilitate, tehnologie şi raportul calitate-preţ. Cu siguranță vor fi bine primite şi în rândul utilizatorilor români”, a declarat Tudor Țiboc, General Manager Quickmobile.

Blu Products este o companie producătoare de telefoane mobile din America, fondată în 2009, cu sediul în Miami, Florida. Modelele producătorului american au fost introduse în oferta Quickmobile anul acesta. Din 2009 până în prezent, compania a vândut peste 50 de milioane de dispozitive.

QuickMobile aduce un brand nou de telefoane mobile în România

Vânzările iPhone 7 au dus la creşterea profitului Apple


În primul trimestru complet din momentul lansării modelului iPhone 7, Apple a raportat vânzări în valoare de 78,4 miliarde de dolari, cu 3% mai mult faţă de perioada similară din 2015.



Vânzările iPhone 7 au dus la creşterea profitului Apple


Apple a raportat cel mai mare profit trimestrial înregistrat vreodată, în contextul în care iPhone 7 a generat creşterea vânzărilor gigantului IT în ultimele trei luni din 2016, potrivit BBC.

Directorul executiv al Apple, Tim Cook, susţine că firma a vândut „mai multe iPhone-uri decât niciodată”. Mai mult, compania a înregistrat venituri record pentru Mac, Apple Watch şi alte divizii, a adăugat Tim Cook.

Acţiunile Apple au crescut cu 3% în primele ore de trazacţie la bursa în urma anunţului rezultatelor financiare.

Apple s-a confruntat cu scăderi ale veniturilor timp de trei trimestre, cauzate de competiţie, în special de rivalii din China.

În luna aprilie, gigantul IT a anunţat prima scădere a veniturilor înregistrată într-un trimestru din 2003, afectată de încetinirea ritmului de afaceri din China. Continuarea scăderii vânzărilor iPhone a dus la raportarea unui venit anual scăzut de către Apple, în octombrie, prima scădere de acest tip înregistrată în 15 ani.

Vânzările iPhone 7 au dus la creşterea profitului Apple

Specialiștii IT din GovITHub nu mai colaborează cu Guvernul


Specialiștii IT din GovITHub anunță că încetează colaborarea cu Guvernul Grindeanu, după adoptarea ordonanței de urgență pentru modificarea Codului Penal. Mulți dintre participanții la acest program erau voluntari și lucrau la proiecte pentru modernizarea administrației.

Specialiștii IT din GovITHub nu mai colaborează cu Guvernul - Comunicatul GovITHub



În urma adoptării ordonanței de urgență prin care sunt modificate Codul Penal și Codul de Procedură Penală privind abuzul în serviciu și a proiectului de lege privind grațierea, bursierii GovITHub se declară indignați și refuză să își continue activitatea sub coordonarea actualului guvern și a echipei sale de miniștri.

Programul guvernamental GovITHub a fost creat în 2016 ca urmare a unei inițiative de implicare civică a specialiștilor IT din mediul privat care își doresc să contribuie în mod activ la digitalizarea instituțiilor publice și la îmbunătățirea relației cetățeanului cu statul.

Principiile care guvernează activitatea GovITHub au la bază transparența, implicarea civică și un sistem deschis de colaborare cu societatea civilă, de tip open source, care a făcut posibil ca în doar 4 luni de activitate GovITHub să dezvolte proiecte cu impact național, care în alte condiții ar fi costat statul român peste 1 milion EURO.

În acest context, deciziile guvernului actual luate în noaptea de 31 ianuarie / 1 februarie 2017, precum și modul în care acestea au fost adoptate, invalidează misiunea GovITHub și contravin flagrant atât principiilor care au pus bazele acestui program, cât și valorilor personale ale bursierilor. Așadar, bursierii GovITHub au luat în regim democratic hotărârea să înceteze colaborarea cu actualul guvern.

Specialiștii IT din GovITHub nu mai colaborează cu Guvernul

Marketingul online atunci și acum


Agenția de marketing online Today’s a sărbătorit recent 11 ani de activitate. A fost înființată în 2005 și a ajuns, în prezent, să fie una dintre cele mai renumite și apreciate companii de pe piața de profil. Cifra de afaceri pentru anul trecut a fost de peste 450.000 euro, iar pentru 2017 este estimată o creștere cu 15%. Tot pentru acest an, Today’s anunță o serie de planuri și tendințe care marchează domeniul digital și internetul.

Marketingul online atunci și acum: agenția Today’s anunță tendințele importante pentru 2017


Tendințele de consum vor fi marcate de creșterea tot mai mare a conținutului video, iar YouTube va fi platforma dominantă – noua televiziune. Mai mult, comunicarea va fi axată pe mixul de canale, care va permite accesul în regim RTB (real time bidding) la consumator, indiferent de platforma pe care este conținutul și de dispozitivul folosit.

„Pentru noi a fost un deceniu fabulos, am prins cea mai bună evoluție a tehnologiei și ne-am pregătit pentru 2017 cu mare entuziasm. Pentru noul an, oamenii de marketing ar trebui să aibă în vedere ascensiunea foarte puternică a dispozitivelor mobile în viața consumatorului român. Este una dintre cele mai rapide transformări de comportament din era internetului, iar noi, românii, se pare că încă nu avem site-uri și campanii pregătite. Mai puțin de 30% din acestea au componente dedicate mobilului, iar «adaptarea pentru mobil» va fi, cu siguranță, pe lista multor marketeri în 2017“, a declarat Marius Lăzărescu, fondator Today’s.

Pentru următorii 10 ani, agenția își propune să se concentreze în primul rând pe nevoile de business ale clienților. Își dorește astfel să devină parte integrantă a acestora ca o resursă care contribuie la dezvoltarea afacerii prin generarea de noi clienți, indiferent de instrumentul de marketing online folosit. La capitolul recrutare, Today’s mizează cel mai mult pe atitudine, profilul personalității și modul în care se poate integra un posibil viitor membru în echipă deja formată.

În acești ani de activitate pe piața din România, Today’s a remarcat că cele mai importante lucruri sunt legate de clienti și echipă, unde este crucial aportul în afacerea clientului. Mai mult, în 90% din cazuri relația pe care o are agenția cu clientul depășește performanțele tehnologice așteptate de la aceasta. De aceea, pe lângă planurile derulate în site sau în campanie, este importantă comunicarea cu fiecare client în parte.

Debutul în online în 2005 și lecțiile învățate


Când agenția Today’s a debutat pe piață, mediul online autohton era animat mai degrabă de agențiile de web design și development. Într-o piață nu foarte bine definită și cu un concept nu foarte clar asupra a ceea ce reprezintă mediul online, focusul era orientat în special spre „site-uri frumoase“ și „custom CMS (Content Management System)“. De asemenea, publicitatea online era concentrată pe media buying, cu media plans făcute atent în documente complexe, cu tarife care ar stârni astăzi invidia, iar Google AdWords era folosit foarte timid.

Today’s a avut însă o viziune diferită, a mizat pe noile tehnologii și tendințe care începeau să popularizeze piața online din statele vestice, precum investiția în soluții de SEM (Search Engine Marketing) de tip Google AdWords.

Începutul a fost marcat și de provocări. În primii trei ani de muncă, negocierile erau duse cu antreprenorii din „școala veche“, pentru care a avea un website nu însemna mai mult decât o altă „carte de vizită“. Utilitatea acestuia ca instrument de marketing și vânzări însemna mutarea bugetelor alocate târgurilor și conferințelor către campanii în AdWords. Cel mai bine se lucra cu clienții care erau deja la al doilea sau al treilea site și aveau deja o viziune de termen lung asupra a ceea ce poate face internetul pentru afacerea lor.

În decursul anilor de activitate, stereotipurile nu au lipsit nici ele. Clienții au variat de la „vreau să îmi fac un website ca să nu mai am adresa de email @hotmail sau @yahoo“, „vreau un site dinamic, trebuie neapărat să am un intro în Flash“ la „vreau să fiu primul în Google, indiferent cât mă costă“.

Între timp, tehnologia și internetul au evoluat foarte mult, atenția s-a mutat spre zona mobile, publicitatea online a devenit mai axată pe a livra clientului ceea ce are nevoie, iar gama de instrumente disponibile s-a dezvoltat considerabil. Pentru acest nou mediu, dar și pentru multe alte noutăți, Today’s s-a pregătit cu o echipă determinată și parteneri puternici.

Marketingul online atunci și acum

Telefon pentru bunici. Allview lansează un feature phone cu buton SOS


Allview, brandul autohton numărul unu de smartphone-uri și tablete prezent pe piața din România lansează astăzi feature phone-ul M9 Connect, care se distinge prin butonul SOS ce direcționează utilizatorul spre 5 numere de telefon de urgență.


Telefon pentru bunici. Allview lansează un feature phone cu buton SOS


Butonul SOS poate fi configurat cu până la 5 numere de telefon ce pot fi apelate în cazul în care utilizatorul are nevoie de ajutorul celor dragi. În cazul în care primul număr apelat nu răspunde, apelul este transferat automat către al doilea număr. Procedura se repetă cu urmatoarele contacte de urgență, până când unul dintre ele raspunde. În timpul apelurilor telefonice se transmite automat către toate contactele apelate un sms cu coordonatele locației utilizatorului.

M9 Connect este un telefon Dual SIM ce oferă conectivitate 3G. Este echipat cu un acumulator de 1000mAh și oferă autonomie de durată: o încarcare completă va aduce 200 de minute de convorbire și pâna la 200 de ore în stand-by.

M9 Connect este prevăzut și cu aplicațiile de socializare Facebook Lite și WhatsApp.

Terminalul M9 Connect este disponibil de astăzi, pe bază de precomandă, la prețul de 249 lei iar livrările vor începe din 6 februarie. Disponibil pe eMAG

Telefon pentru bunici. Allview lansează un feature phone cu buton SOS

eMAG: în 2016 traficul de pe dispozitivele mobile a depășit cu 26% desktop-ul


Dispozitivele mobile sunt principalul canal de informare pentru tot mai mulți români. Cu ajutorul lor, clienții eMAG află imediat informații despre produsele pe care și le doresc și le pot cumpăra oricând, de oriunde s-ar afla. În 2016, peste 151 de milioane de vizite înregistrate pe site-ul eMAG (55% în medie din traficul total) au venit de pe smartphone și tabletă, în creștere de 2,2 ori față de anul precedent.


eMAG: în 2016 traficul de pe dispozitivele mobile a depășit cu 26% desktop-ul


· Traficul eMAG a ajuns la 270 de milioane de vizite în 2016, cu 63% mai mult față de anul precedent
· În 2016, peste 151 de milioane de vizite au provenit de pe dispozitivele mobile, cu 26% mai mult decât cele provenite de pe desktop
· Clienții se informează și comandă natural de pe mobil; vizitele din aplicația eMAG au crescut cu 175% față de 2015

Traficul total eMAG a crescut considerabil (+63%) față de 2015 și a ajuns la 270 de milioane de vizite, cu două luni, septembrie și decembrie, în care mobile-ul a adus peste 60% dintre acestea. Evoluția este dublă față de estimările inițiale.

În ultimii doi ani, vizitele de pe dispozitivele mobile au crescut de cinci ori, depășind atât ca ritm de creștere, cât și ca valoare absolută evoluția traficului de pe desktop. Comparativ, desktop-ul a adus aproximativ 120 de milioane de vizite în 2016, cu 23% mai mult față de anul precedent.

Cele mai multe comenzi plasate de pe dispozitive mobile, 62%, au fost făcute de persoane care au până în 35 de ani.

Folosirea smartphone-ului a devenit firească, iar comerțul online se potrivește foarte mult cu acest comportament. Clienții sunt astfel aproape de toate produsele pe care și le doresc. Eforturile făcute de noi în tot ceea ce a însemnat dezvoltarea și îmbunătățirea aplicației eMAG se reflectă în gradul ei ridicat de utilizare. Aplicația permite clienților noștri să se informeze instantaneu despre produsele care îi interesează, să citească review-urile făcute de ceilalți utilizatori, ceea ce îi ajută să ia decizia de cumpărare repede”, a declarat Bogdan Axinia, VP Platforms & Technology Director eMAG.

De unde vin vizitele?


Chiar dacă utilizatorii folosesc în continuare preponderent browserul de mobil, aplicația eMAG a înregistrat o creștere semnificativă, peste browser, de 175% și a adus 41 de milioane de vizite. Clienții o preferă pentru ușurința și flexibilitatea cu care pot comanda, numărul mare de produse într-un singur loc, modulul de search, urmărirea statusului comenzilor, alertele primite și plata cu un click (swipe).

Raportat la sistemul de operare, utilizatorii folosesc cel mai des smartphone-uri sau tablete cu Android, care a adus 78% din traficul total de pe dispozitivele mobile, pe când sistemul iOS a adus 20.5%.

Cine cumpără și cele mai comandate produse din mobile


Mobile-ul nu a atras doar un număr mare de vizite, ci și o creștere semnificativă a numărului de comenzi, cu peste 148% față de anul precedent. În total, o treime dintre comenzile eMAG din 2016 au provenit de pe dispozitive mobile.

Pe vârste, datele arată că 48,4% dintre utilizatori au între 25 și 34 de ani, categorie urmată de cei între 35 și 44 de ani (28,5%). De asemenea, cei mai mulți clienți care au accesat site-ul eMAG de pe dispozitivele mobile sunt din București – Sectorul 6, Constanța, Cluj, urmate de Timiș, Iași, București – Sector 1, Ilfov, Prahova, Brașov și București – Sector 2.

În topul celor mai cumpărate categorii de produse se numără cele pentru copii (cu o pondere de 4,7%), home&deco (3,7%) și produsele de beauty (3,3%), urmate de electrocasnicele mici, electrocasnicele mari, accesoriile pentru telefoane și telefoanele mobile.

eMAG: în 2016 traficul de pe dispozitivele mobile a depășit cu 26% desktop-ul

Samsung: Exploziile la dispozitivele Galaxy Note 7 au fost provocate de bateriile defecte


Samsung Electronics a anunțat luni că lansarea smartphone-ului premium Galaxy S ar putea fi întârziată deoarece grupul sud-coreean vrea să îmbunătățească siguranța produsului, în urma finalizării investigației privind defectele susceptibile să provoace o explozie la dispozitivele Galaxy Note 7, transmite Reuters.


Samsung: Exploziile la dispozitivele Galaxy Note 7 au fost provocate de bateriile defecte


După o investigație de câteva luni, cel mai mare producător mondial de telefoane mobile a informat că bateriile cu defecte de fabricație de la doi furnizori au cauzat exploziile care au determinat Samsung să oprească producția și vânzarea dispozitivele Galaxy Note 7. De asemenea, Samsung a fost nevoit să retragă de pe piață aproximativ 2,5 milioane de unități Galaxy Note 7, ceea ce a anulat 5,3 miliarde de dolari din profitul operațional.

"Au fost stabilite procedurile necesare pentru a se evita repetarea exploziilor. Învățămintele acestui incident sunt reflectate semnificativ în cultura și procesul nostru de producție. Samsung Electronics va face eforturi deosebite pentru a recâștiga încrederea clienților", a declarat șeful diviziei de telefonie mobilă a Samsung, Koh Dong-jin.

Totuși, Koh a anunțat că Galaxy S8 nu va fi lansat la Mobile World Congress (MWC), cel mai mare eveniment din lume consacrat telefoniei mobile, care se desfășoară la Barcelona din 27 februarie. Aici era locul tradițional de lansare a modelelor premium Samsung afirma Agerpres


Investigațiile derulate de experți interni și independenți au exclus probleme de hardware și software la dispozitivele Galaxy Note 7, problemele fiind cauzate de defectele de fabricație și design ale bateriilor, care au provocat scurt circuite, a anunțat luni Samsung.

Numele furnizorilor nu a fost făcute publice dar anterior s-a vehiculat numele unei companii afiliate, Samsung SDI Co Ltd și a a unui grup chinez, Amperex Technology Ltd.

SDI a anunțat că va investi 150 de miliarde de woni (128,56 de milioane de dolari) pentru a îmbunătăți siguranța produselor și se așteaptă să furnizeze în continuare baterii pentru telefoanele Samsung.

Luni, acțiunile Samsung Electronics au închis în creștere cu 2,3%, la Bursa de la Seul.

Samsung: Exploziile la dispozitivele Galaxy Note 7 au fost provocate de bateriile defecte

Cum iti portezi numarul de telefon mobil ?



Portarea numărului de telefon se va face numai la cererea ta, în momentul în care decizi să renunţi la un furnizor de servicii de telefonie şi doreşti să foloseşti reţeaua altui furnizor.



Poţi porta orice număr de telefon, dar numai într-o reţea de acelaşi tip: numărul mobil spre o altă reţea de telefonie mobilă , numărul fix către o altă reţea de telefonie fixă.

Dacă ai datorii la operatorul de telefonie de la care pleci, trebuie să le achiţi. Dacă există o clauză referitoare la rezilierea contractului înainte de termen, va trebui să achiţi penalitatea sau să aştepţi termenul până la care ai încheiat contractul înainte de a porta numărul şi de a schimba furnizorul

În momentul depunerii unei cereri de portare, trebuie să ai numărul activ în reţeaua furnizorului de la care soliciţi portarea. Contractul încheiat cu furnizorul la care renunţi încetează automat în momentul finalizării procesului de portare.

Atunci când te hotărăşti să devii clientul unui alt furnizor, dar doreşti să îţi păstrezi numărul de telefon, trebuie să faci o cerere către furnizorul al cărui client vrei să devii. Acesta va întreprinde toate demersurile necesare portării numărului.

Se pot porta următoarele categorii de numere ?


1. Numerele de telefonie fixă - orice abonat de telefonie fixă poate să îşi păstreze numărul de telefon atunci când doreşte să renunţe la abonamentul la un furnizor şi să se aboneze la alt furnizor de servicii de telefonie fixă. Numerele de telefonie fixă se pot porta doar în interiorul aceluiaşi judeţ sau în interiorul municipiului Bucureşti.

2. Numerele de telefonie mobilă - orice abonat la un serviciu de telefonie mobilă are posibilitatea păstrării numărului atunci când se va transfera de la un operator la altul, indiferent de tehnologia utilizată de acesta pentru furnizarea serviciilor (2G, 3G, CDMA etc.), de modalitatea de plată (postpaid sau prepaid) sau de tipul de servicii furnizate (voce, fax, transmisiuni de date).

3. Alte tipuri de numere - în această categorie sunt cuprinse numerele de telefon destinate serviciilor de apel gratuit (de tip 0800), serviciilor bazate pe numere de acces universal (de tip 0801) şi pe numerele personale universale (de tip 0802) şi serviciilor cu tarif special (de tip 0900, 0903 si 0906); utilizatorii acestor servicii vor putea păstra numărul de telefon atunci când solicită transferul de la un furnizor la altul, cu condiţia păstrării destinaţiei iniţiale a numărului.

Informatii utile despre portare si sfaturi portare telefon mobil


1. Informează-te în legătură cu ofertele tuturor furnizorilor şi alege-o pe cea care ţi se potriveşte mai bine.

2. Verifică însă cu atenţie şi contractul pe care îl ai cu furnizorul actual, căci s-ar putea să existe clauze de reziliere sau anumite condiţii de încetare a furnizării serviciilor.

3. Dacă foloseşti o cartelă preplătită, creditul rămas neutilizat nu va fi transferat.

4. Completează cererea de portare (formularul-tip), pe care o poţi obţine fie aici, fie de la una dintre reprezentanţele furnizorului la care vrei să devii abonat.

5. Fii atent atunci când completezi cererea. Dacă datele nu sunt corecte sau complete, sistemul o va respinge.

6. Depune cererea de portare la reprezentanţa de unde ai obţinut formularul sau sună la Serviciul Relaţii Clienţi al furnizorului la care vrei să te muţi pentru a afla unde se poate depune cererea de portare (în cazul în care ai descărcat-o de pe site).

7. De regulă, cererea tip trebuie depusă la operatorul spre care vrei să portezi numărul împreună cu o copie după actul de identitate şi o copie după ultima factură emisă de furnizorul donor. Dacă trimiţi pe altcineva în locul tău, mai este nevoie şi de o procură sub semnătură privată în original.

8. Stabileşte împreună cu operatorul data la care vrei să se efectueze portarea – în condiţii normale 3 zile lucrătoare de la depunerea cererii, dar nu mai mult de 25 de zile lucrătoare.

9. Furnizorul la care vrei să devii abonat te va contacta pentru a te anunţa data exactă şi intervalul orar în care se va efectua portarea şi data când trebuie să mergi să semnezi contractul, în cazul în care nu l-ai semnat la depunerea cererii de portare. Serviciul va fi întrerupt pentru 3 sau 4 ore pentru ca furnizorul să poată opera portarea, timp în care nu vei putea da sau primi telefoane. Pentru portarea numerelor fixe, trebuie să fii acasă în intervalul stabilit cu furnizorul. Pentru portarea numerelor mobile, trebuie să mergi la una dintre reprezentanţele furnizorului la care vrei să devii abonat, pentru a ridica noua cartelă SIM, cu acelaşi număr de telefon, în cazul în care nu ţi-a fost înmânat la momentul depunerii cererii de portare.

10. Nu transmite cereri de portare către mai mulţi furnizori! Alege-l pe cel al cărui abonat vrei să devii şi adresează-i numai lui cererea de portare.

Peste jumătate de milion de numere portate în anul 2014


În anul 2014 s-au portat 564.648 de numere, ceea ce reprezintă o treime din totalul de 1.772.073 de numere portate de la lansarea portabilității numerelor și până la sfârșitul anului 2014. Din cele 564.648 de numere portate în anul 2014, 479.938 sunt numere de telefonie mobilă și 84.710 sunt numere de telefonie fixă. Astfel, de la lansarea portabilității, în România au beneficiat de acest serviciu 1.304.091 de utilizatori de telefonie mobilă și 467.982 de utilizatori de telefonie fixă.

Media lunară de portări s-a dublat în anul 2014 față de anul 2013, ajungând la 47.054 de portări de la media lunară de 22.844 de portări înregistrată în anul 2013. De altfel, în luna decembrie 2014 s-au efectuat cele mai multe portări – 96.098. De-a lungul celor șase ani de portabilitate, în România s-au portat în medie 15.020 de numere pe lună în anul 2009, 18.435 în 2010, 21.688 în 2011, 21.324 în 2012 și 22.844 în 2013.

De la data lansării acestui serviciu în România, 21 octombrie 2008, românii care au schimbat operatorul, dar şi-au păstrat numărul de telefon au fost tot mai numeroşi an de an: dacă în în 2009 au fost realizate 180.239 de portări, în 2010 numărul lor a fost de 221.219, în anul 2011 260.256, în anul 2012 s-au înregistrat 255.893 de portări, în anul 2013 s-au realizat 274.137 de noi portări, în timp ce în anul 2014 s-a înregistrat cel mai mare număr de portări – 564.648.

Din numărul total de 1.772.073 de portări realizate până la 31 decembrie 2014, 1.304.091 sunt numere de telefonie mobilă – 74% din total. Datele statistice arată în continuare că cei mai interesaţi să îşi păstreze numărul de telefon sunt utilizatorii cu abonament (aproximativ 67% din total), în timp ce 33% dintre cei ce au ales să îşi schimbe furnizorul de servicii folosesc cartele preplătite. În segmentul telefoniei mobile, Vodafone continuă să fie operatorul cu cele mai multe numere primite în reţea prin portare – 398.148 de numere, urmat de Orange cu 369.031 de numere, Telekom Romania Mobile Communications cu 318.233 de numere, RCS & RDS cu 213.663 de numere şi Telekom Romania Communications cu 4.284 de numere de telefonie mobilă.

În cazul telefoniei fixe, 37 de furnizori au primit cele 467.982 de numere portate până în prezent. Dintre acestea, cele mai multe sunt portate către RCS & RDS – 130.936, UPC România – 111.375, Orange – 100.909, Vodafone – 81.162 şi Telekom Romania Communications – 20.385. Cele mai multe cereri de portare a numărului de fix s-au înregistrat în Bucureşti - 147.645 de numere, capitala fiind urmată de judeţul Cluj cu 30.159 de numere portate, Timiş cu 24.689, Prahova cu 22.580 şi Galaţi cu 21.458, care însumează peste 50% din totalul numerelor de telefonie fixă portate.


Cum iti portezi numarul de telefon mobil fara sa-l pierzi intre Vodafone, Orange sau Digi

Samsung ia fața bloggerilor și publică imagini cu ceea ce pare a fi noul Galaxy S8


Samsung a publicat în ultimele zile mai multe filmulețe în care prezintă noile display-uri tip AMOLED pe care le va folosi pe viitoarele modele de telefoane. Telefonul folosit în videoclipurile de prezentare nu este însă un model cunoscut iar internetul vuiește deja - ar putea fi vorba despre noul Galaxy S8.


Samsung ia fața bloggerilor și publică imagini cu ceea ce pare a fi noul Galaxy S8


Designul diferit față de modelele deja existente pe piață au făcut pasionații de tehnologie să declare la unison că ar putea fi vorba despre noul model Galaxy S8, care ar trebui lansat undeva în primăvară.

Despre noul model Galaxy S se vorbește deja de luni de zile, iar zvonurile nu au fost puține. În primăvară Samsung va lansa primul model de telefon după dezastrul înregistrat cu modelul Note 7, ceea ce face din S8 un model mai important decât oricare altul.

Potrivit cNET, telefonul din clipurile de prezentare postate de Samsung pe YouTube corespunde în mare zvonurilor despre Galaxy S8 apărute până acum pe internet. Chiar dacă nu există nicio informație oficială care să confirme că telefonul care apare în imagini este noul model, faptul că Samsung a postat videoclipurile a atras atenția iar fanii așteaptă acum cu și mai mult interes următorul eveniment de lansare al companiei.


Sursa: Digi24

Samsung ia fața bloggerilor și publică imagini cu ceea ce pare a fi noul Galaxy S8