Cum sa te protejezi pe Facebook?


Pentru Facebook, păstrarea oamenilor din comunitate în condiții de siguranță este cea mai importantă responsabilitate. Lucrăm în permanență pentru a crea cele mai bune instrumente de securitate în scopul protejării persoanelor care utilizează serviciile noastre.



Cu toate acestea, auzim destul de des despre oameni care își pierd accesul la conturile personale ca rezultat al înșelătoriilor. Acest lucru este posibil prin “phishing” – oamenii sunt influențați să-și introducă datele sensibile, precum login-ul și parola de pe Facebook, într-un website fals. După ce obțin accesul la contul unei persoane, escrocii pot folosi contul pentru a le contacta prietenii sau membrii familiei și îi înșală solicitându-le de exemplu, un împrumut rapid.

Cum sa te protejezi pe Facebook?


Facebook muncește foarte mult pentru a ajuta la protejarea conturilor. Utilizăm sisteme automate și manuale pe care le actualizăm în mod constant pentru a ajuta la detectarea și blocarea activității suspecte. Mai mult decât atât, oferim instrumente de securitate pe care le puteți utiliza pentru a vă face contul și mai sigur.

Cum puteți împiedica accesul persoanelor neautorizate la contul dumneavoastră Facebook?

Pentru a vă asigura securitatea contului, accesați secțiunea Securitate din Setări de pe website-ul Facebook dând clic pe marcajul de întrebări rapide din Ajutor sau pe săgeata derulantă din partea dreapta a paginii de pornire Facebook.

Mai jos sunt câteva sugestii pe care vi le semnalăm atunci când dați clic pe secțiunea “Cum păstrez siguranța contului meu”.

Iată ce puteți face pentru a vă menține contul securizat


· Protejați-vă parola. Nu utilizați parola de pe Facebook în altă parte online și niciodată nu o partajați cu alte persoane. Parola dumneavoastră ar trebui să fie greu de ghicit. Evitați să includeți numele sau cuvinte obișnuite. Aflați mai multe despre crearea unei parole puternice.
• Nu distribuiți niciodată informațiile de conectare. Cei care vor să vă înșele pot crea website-uri false care arată ca Facebook și vor cere să vă logați cu adresa voastră de email și cu parola. Întotdeauna verificați adresa URL a website-ului înainte de a introduce informațiile de conectare. Când aveți îndoieli, tastați www.facebook.com în browser-ul dumneavoastră pentru a ajunge la Facebook. Aflați mai multe despre evitarea phishingului.
• Deconectați-vă de pe Facebook cand utilizați un calculator pe care îl împărțiți cu alte persoane. Dacă uitați, vă puteti deconecta de la distanță.
• Nu acceptați solicitări de prietenie de la persoane pe care nu le cunoașteti. Cei care vor
să vă înșele pot crea conturi false prietenilor voștri. Devenind prieteni cu escrocii, aceștia ar putea să vă trimită Spam-uri pe timeline, să vă eticheteze în mesaje și să vă trimită mesaje rău intenționate.
• Aveti grijă la software-urile rău intenționate. Învățați cum arată un calculator sau un dispozitiv infectat și cum să eliminați un software rău intenționat. Păstrați actualizarea browserului dumneavoastră web și eliminați aplicațiile de tip browser care sunt suspecte.
• Nu faceți niciodată clic pe link-urile suspecte, chiar dacă acestea par a veni din partea unui prieten sau a unei companii pe care o cunoașteți. Acestea includ link-uri pe Facebook (ex: pe postări) sau în e-mailuri. Rețineți că Facebook nu vă va solicita niciodată parola într-un e-mail. Dacă vedeți un link suspect pe Facebook, raportați-l.
• Utilizați funcțiile noastre suplimentare de securitate. De exemplu, puteți primi alerte despre date de conectare nerecunoscute și alegeți prieteni pentru a va fi contacte de încredere. Dacă sunteți conectat la Facebook de pe un calculator, puteți utiliza funcția Security Checkup pentru a examina setările de Securitate.

Ce trebuie să faceți dacă contul dumneavoastră Facebook este compromis?


Dacă credeți că există posibilitatea să fi fost ținta unui hacker, dar încă puteți să vă accesați contul, schimbați parola cât mai repede posibil. Apoi, setați măsurile de securitate descrise mai sus. Este o idee bună să schimbați parola și în contul dumneavoastră de e-mail.

Ce se întâmplă dacă nu puteți accesa deloc contul dumneavoastră Facebook, ca rezultat al unei înșelătorii? Mergeți la https://facebook.com/hacked și actionați potrivit instrucțiunilor.

Rețineți – prevenirea atacului este mai ușoară decât recuperarea contului, așa că nu întârziați să vă actualizați setările de securitate cât mai curând posibil.

Cum sa te protejezi pe Facebook?

Mattias Wettenberg, campionul național la bowling al Suediei, câştigă cea de-a opta ediţie a Turneului Internațional de Bowling din România, la prima participare


Mattias Wettenberg, campionul național la bowling al Suediei, a câștigat locul întâi la cea de-a opta ediție a Turneului Internațional de Bowling în sistem open din România IBIBO 2017, desfășurat în perioada 30 septembrie – 8 octombrie, la IDM Club, în București, sub egida World Bowling şi European Tenpin Bowling Federation (ETBF).
 

Câștigătorul l-a învins în runda finală pe conaţionalul său, Kevin Klarsson, la aruncări de departajare, după ce, la finalul celor zece aruncări prevăzute în competiție, cei doi au terminat la egalitate. Ambii jucători au fost la prima lor participare la IBIBO.

Finala IBIBO 2017 a avut loc duminică, 8 octombrie, la IDM Club


Câștigătorul Mattias Wettenberg (28 de ani), unul dintre cei mai titrați jucători din Europa, se antrenează de la vârsta de trei ani şi are o aruncare specială, care l-a propulsat în topul jucătorilor din echipa naţională a Suediei.

Locul al treilea în clasament a fost ocupat de jucătorul grec Vasilis Stefopoulos, care a urcat un loc faţă de anul trecut, când a terminat competiţia pe poziţia a patra. Cel mai bine clasat român a fost Romeo Găgenoiu, ocupantul locului al șaselea în clasamentul final.

În premieră pentru IBIBO, competiţia s-a terminat la egalitate, câștigătorul fiind stabilit la aruncări de departajare


„Spectacolul a fost cuvântul de ordine la IBIBO 2017, a opta ediție a singurului turneu internațional de bowling din România, unde am avut o finală cu multe momente de suspans. Pentru prima dată în istoria competiţiei, a fost nevoie de lovituri de departajare pentru desemnarea câștigătorului. Primii doi jucători, suedezii Mattias Wettenberg și Kevin Klarsson, au încheiat competiţia la egalitate, cu 198 de puncte, iar la prima lovitură de departajare ambii au făcut strike. Cea de-a doua lovitură de departajare a desemnat câştigătorul, pe Mattias, la finalul unei partide de joc foarte echilibrate.

Această ediție a IBIBO s-a remarcat prin diversitatea culturală a concurenților, 160 în total, din 17 țări. Echipa României a avut 70 de jucători la startul competiției, iar copiii au făcut senzație pe piste, demonstrând practic că bowling-ul este un sport cu tot mai mare aderență pe plan local, fapt la care acest turneu, care ține România pe harta mondială a competițiilor de gen, a contribuit din plin,” declară Marius Briciu, director IDM Club și managerul echipei de organizare a IBIBO 2017.

Cezar Feliu, cel mai tânăr concurent, de origine română, în vârstă de doar 15 ani, a terminat competiția pe poziția a patra în categoria B (clasă semiprofesionistă) şi pe locul 33 în clasamentul general. Cezar se antrenează deja de doi ani, la clubul IDM, cu Valentin Piroș, selecționerul echipei de bowling a României. Locul întâi în categoria B a fost ocupat tot de o româncă, Laura Piroş.

Fondul de premiere din acest an a singurului turneu de bowling din România în sistem open IBIBO 2017, de 27.000 euro, a acoperit premiile pentru primii 40 de jucători clasați la categoria A (clasă profesionistă) și, pentru stimularea jucătorilor aflaţi la început de drum, au fost premiați și primii cinci din categoria B (clasă semiprofesionistă).

Partenerii din acest an ai IBIBO au fost Kegel, Sivissidis team, First Advertising și, pentru prima oară, Carlsrom Beverage (Carlsberg).

Mattias Wettenberg, campionul național la bowling al Suediei, câştigă cea de-a opta ediţie a Turneului Internațional de Bowling din România, la prima participare

Cele mai tari oferte Orange la abonamente si telefoane mobile.




Avem 3 oportunitati la Orange

1. Nokia 8 


Cel mai nou flagship de la Nokia este disponibil pe Orange.ro. Telefonul este aici
Cele mai importante detalii ale lui Nokia 8:
• display de 5,3
• camera principala de 13 MP
• 4 GB memorie RAM

2. Huawei P10 + cadou


Am pregatit o oferta speciala pentru noul Huawei P10. Fiecare comanda lansata pentru Huawei P10 primeste cadou un ceas Huawei Fit:

Huawei Fit este ca un atrenor personal de fitnes:
• monitorizeaza bataile inimii
• moduri multiple de sport
• smart notifications
• statistici ale activitatilor zilnice


3. Flash Sale 2 - 16 octombrie


Reduceri la telefoane si accesorii in prima parte din luna in oferta Flash Sale disponibila aici:

Cele mai bune oferte, in limita stocului disponibil, sunt la:
Huawei P9 Lite - 30 euro reducere cu abonament Orange Me 18
Huawei P10 - 50 euro reducere cu abonament Orange Me 43 + cadou ceasul Huawei Fit
Samsung Galaxy S8 - 50 euro reducere cu abonament Orange Me 43
Orange Drive 72 - 15 euro reducere pentru orice abonament

Cele mai tari oferte Orange la abonamente si telefoane mobile

Lista codurilor SWIFT si BIC din Romania



BIC este codul unic de identificare a institutilor bancare (acronim pentru Bank Identifier Code)

SWIFT este codul unic international de identificare a institutilor bancare (acronim pentru Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunication)

Lista codurilor SWIFT si BIC din Romania


Iata si lista de care va povesteam.



Lista codurilor SWIFT si BIC din Romania
BancaCod SWIFTCod BIC
BANCA NATIONALA A ROMANIEINBORROBUNBOR
ABN AMRO BANK ROMANIAABNAROBUABNA
ALPHA BANK ROMANIA SABUCUROBUBUCU
ANGLO ROMANIAN BANK LTD ARBLROBUARBL
ATE BANK ROMANIA SAMINDROBUMIND
BANC POST SABPOSROBUBPOS
BANCA COMERCIALA CARPATICA SACARPRO22CARP
BANCA COMERCIALA ROMANA SARNCBROBURNCB
BANCA CR FIRENZE ROMANIA SADAROROBUDARO
BANCA DI ROMA SPA ITALIA - SUCURSALA BUCURESTIBROMROBUBROM
BANCA ITALO ROMENA SPABITRROBUBITR
BANCA ROMANA PENTRU DEZVOLTAREBRDEROBUBRDE
BANCA ROMANEASCA SABRMAROBUBRMA
BANCA TRANSILVANIA SABTRLRO22BTRL
BANK LEUMI ROMANIA SADAFBRO22DAFB
BLOM BANK EGYPT SAE EGYPT - SUCURSALA ROMANIAMIRBROBUMIRB
CASA DE ECONOMII SI CONSEMNATIUNI CEC SACECEROBUCECE
CITIBANK ROMANIA SACITIROBUCITI
CREDIT COOP CASA CENTRALACRCOROBUCRCO
CREDIT EUROPE BANK (ROMANIA) SAFNNBROBUFNNB
EGNATIA BANK (ROMANIA) SAEGNAROBXEGNA
EMPORIKI BANK-ROMANIA SABSEAROBUBSEA
EXIMBANK ROMANIAEXIMROBUEXIM
GARANTIBANK INTERNATIONAL NV - SUCURSALA ROMANIAUGBIROBUUGBI
HVB BANCA PENTRU LOCUINTE HVBLROBUHVBL
ING BANK NVINGBROBUINGB
LIBRA BANK SABRELROBUBREL
MKB ROMEXTERRA BANK SACRDZROBUCRDZ
OTP BANK ROMANIA SABNRBROBUBNRB
PIRAEUS BANK ROMANIA SAPIRBROBUPIRB
PORSCHE BANK ROMANIA SAPORLROBUPORL
PROCREDIT BANKMIROROBUMIRO
RAIFFEISEN BANCA PT LOCUINTE SARZBLROBURZBL
RAIFFEISEN BANK SARZBRROBURZBR
ROMANIAN INTERNATIONAL BANK SAROINROBUROIN
SANPAOLO IMI BANK ROMANIA SAWBANRO22WBAN
TRANSFOND SATRFDROBUTRFD
TREZORERIA STATULUITREZROBUTREZ
UNICREDIT TIRIAC BANK SABACXROBUBACX
VOLKSBANK ROMANIA SAVBBUROBUVBBU


Lista codurilor SWIFT si BIC din Romania

WhatsApp lansează o nouă aplicaţie: Verified Business Accounts


WhatsApp, companie deţinută de Facebook, lucrează la o nouă aplicaţie pentru companii, care le va permite acestora să interacţioneze mai uşor cu clienţii, potrivit unei pagini descoperite pe site-ul său de suport tehnic.

Mai mult, aplicaţia va include o nouă funcţie, numită „Verified Business Accounts”, care va afişa o mică insignă verde în dreptul numerelor de telefon care aparţin companiilor.


WhatsApp lansează o nouă aplicaţie: Verified Business Accounts


Aplicaţia pentru companii se va numi, se pare, WhatsApp Business, potrivit WABetaInfo. Deocamdată este în lucru doar o versiune pentru Android, scrie go4it.ro.

Facebook a cumpărat WhatsApp cu 19 miliarde de dolari în 2014, dar nu a găsit încă o modalitate eficientă de a câştiga bani de pe urma celor peste 1 miliard de utilizatori ai aplicaţiei.

Compania ia în considerare şi integrarea unui serviciu de microplăţi în India, cea mai mare piaţă pentru aplicaţie afrima Realitatea!

WhatsApp lansează o nouă aplicaţie: Verified Business Accounts

STUDIU Cumparaturi online: Romanii au cumparat fashion pe timpul noptii, in medie, de 282 de lei, in prima jumatate a anului


Românii au cumpărat fashion pe timpul nopții, în medie, de 282 de lei, în prima jumătate a anului

· Cel mai scump produs cumpărat de pe fashiondays.ro a fost un ceas de 13.352 de lei

· Trei din patru clienți nocturni (74%) din România fac achiziții de pe dispozitive mobile, iar 4 din 10 comenzi sunt realizate de bărbați

· Cea mai mare valoare medie a comenzilor plasate în timpul nopții se înregistrează în Bulgaria – echivalentul a 330 de lei

· Clienții din Ungaria se remarcă prin utilizarea mai intensă a tabletelor (10%)

STUDIU Cumparaturi online: Romanii au cumparat fashion pe timpul noptii, in medie, de 282 de lei, in prima jumatate a anului




Cumpărăturile nu se mai concentrează în intervalele orare în care magazinele fizice sunt deschise și tot mai multe achiziții au loc după orele de program, retailul online și creșterea gradului de penetrare a dispozitivelor mobile oferindu-le clienților libertatea de a face shopping de fashion de oriunde și oricând, inclusiv noaptea. În acest context, Fashion Days a analizat obiceiurile de cumpărare nocturne ale clienților din România, Bulgaria și Ungaria, în primele șase luni ale anului în curs.

Astfel, clienții Fashion Days din România au plasat comenzi după ora 00:00 mai ales de pe dispozitivele mobile și au cumpărat pantofi clasici, pantofi sport, rochii, sacouri, ceasuri și accesorii, genți, haine pentru copii, dar și obiecte decorative pentru casă. Majoritatea comenzilor plasate în timpul nopții (41,69%) au fost înregistrate în intervalul 00:00 – 01:00, iar cele mai multe achiziții au fost făcute din București (43%), Timișoara și Cluj-Napoca. În medie, valoarea unei achiziții nocturne a fost de 282 de lei.

Clienții noștri, aflați mereu în mișcare și cu timp tot mai limitat, își doresc să poată face cumpărături de oriunde și oricând: în mijloacele de transport, în drumul spre birou, în vacanță, așteptând la restaurant, și chiar noaptea, când au mai mult timp liber și se pot bucura de oferta diversificată de branduri și produse potrivite oricărui stil, pe care o găsesc în magazinul nostru online.

La Fashion Days, observăm în fiecare an un interes crescut pentru cumpărături în intervalul 00:00 – 06:00 și că tot mai multe comenzi sunt plasate de pe smartphone și tabletă, clienții profitând de avantajele oferite de aplicația Fashion Days, precum navigarea rapidă, cea mai bună selecție de produse și branduri, opțiuni de filtrare utile și imagini de cea mai bună calitate”, spune Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer Fashion Days.

Dispozitivele mobile au fost utilizate cu precădere (74%) de clienții nocturi români pentru a-și comanda produsele dorite. Aproximativ 69% din totalul achizițiilor a fost realizat de pe smartphone și 5% de pe tabletă, restul reprezentând comenzi plasate de pe desktop.

Ponderea de utilizare a dispozitivelor mobile a fost ridicată și în Bulgaria (68%) și Ungaria (71%). Se remarcă o particularitate la clienții din Ungaria, prin utilizarea mai ridicată a tabletelor (10% din total) pentru comenzile plasate noaptea.

Cel mai scump produs – un ceas de 13.352 de lei

În toate cele trei țări în care Fashion Days este prezent, cele mai multe comenzi au inclus produse din categorii precum încălțăminte și îmbrăcăminte pentru femei, încălțăminte pentru bărbați și genți și accesorii pentru femei.

Cel mai scump produs achiziționat noaptea a fost un ceas cronograf argintiu Bell & Ross, în valoare de 13.352 de lei. Comanda care a inclus ceasul a fost plasată în România, pe 12 mai, la ora 02:58:26. În Bulgaria, cel mai scump produs cumpărat a fost tot un ceas cronograf, Tissot, la prețul aproximativ de 3.790 de lei, în timp ce, un client din Ungaria a cumpărat o rochie Dolce&Gabbana, pentru care a plătit echivalentul a 2.312 lei.

În medie, o achiziție făcută noaptea în România este de 282 de lei, iar în Ungaria ajunge la 311 lei. Valoarea medie a cumpărăturilor nocturne este ușor mai crescută în Bulgaria, de aproximativ 330 de lei, mai ales datorită comenzilor plasate de femei.

Cel mai activ interval orar – 00:00 – 01:00

În România, cele mai multe comenzi plasate noaptea pe Fashion Days (41,7%) au fost realizate în intervalul orar 00:00 – 01:00. Aceasta a fost și cea mai activă oră pentru cumpărătorii din Bulgaria – 37,2%, în timp ce, în Ungaria, cele mai multe comenzi (54,2%) au fost plasate spre dimineață, între 05:00 – 06:00.

În continuare, femeile reprezintă categoria cu cei mai activi clienți, chiar și noaptea. Însă se remarcă un apetit crescut pentru cumpărături în rândul bărbaților, reprezentând 39% din clienții care au plasat comenzi în România, în intervalul 00:00 – 05:00. Adică, aproape 4 din 10 comenzi plasate noaptea pe fashiondays.ro au fost realizate de bărbați. Atât în Bulgaria, cât și în Ungaria, 27% din achizițiile făcute în intervalul 00:00 – 06:00 au fost realizate de bărbați.

În toate cele trei țări, intervalul cu cea mai scăzută activitate de shopping a fost 04:00 – 05:00. În România, 6,67% din comenzile plasate în timpul nopții s-au înregistrat în acest interval.

STUDIU Cumparaturi online: Romanii au cumparat fashion pe timpul noptii, in medie, de 282 de lei, in prima jumatate a anului

Google a anunţat oficial Android 8.0 Oreo


Numele vine ca urmare a unui acord comercial între Google şi Mondelez International, companie care deţine, printre altele, brandul de dulciuri Oreo.



Următorul update major al sistemului de operare pentru dispozitive mobile al celor de la Google, cunoscut până acum sub numele de cod Android O, se va numi Oreo.

Noul Oreo de la Google este delicios, ca biscuitul!


În 2013, când a lansat versiunea 4.4 de Android, Google a ales drept nume pentru aceasta brandul KitKat deţinut de Nestle.

Deosebirea este că Android Oreo va fi un update major, mai important decât a fost Android 4.4 KitKat, potrivit News.ro. Drept urmare, va beneficia de mai multă mediatizare şi expunere, ceea ce va aduce, în mod normal, şi mai mulţi bani pentru Google în urma acordului cu Mondelez.

Android 8.0 Oreo va veni cu numeroase noutăţi, printre care:

- Google Play Protect – o suită de securitate care grupează sub aceeaşi umbrelă toate tehnologiile de protecţie dezvoltate de Google pentru Android;
- Suport picture-in-picture – conţinutul video redat de o aplicaţie va fi afişat într-un chenar în timp ce utilizatorul va folosi alte aplicaţii;
- Notificări sub forma unui punct plasat pe pictograma unei aplicaţii (o funcţie pentru care Google s-a inspirat în mod clar de la Apple);
- Autofill – managerele de parole precum 1-Password sau Last Pass vor putea completa automat parolele utilizatorilor în formularele web;
- Funcţia Instant Apps a fost implementat în mod implicit – utilizatorii for putea folosi unele aplicaţii fără să le instaleze pe telefon;
- Timpi mai mici de pornire pentru sistemul de operare şi autonomie mai mare – pentru că Google a restricţionat funcţionarea aplicaţiilor în fundal;
- Meniul de setări a fost consolidat – unele dintre opţiunile principale au fost grupate sub aceeaşi umbrelă;
- Un nou set de emoji complet redesenat.

Android 8.0 Oreo va fi adăugat chiar azi de inginerii Google proiectului AOSP (Android Open Source Project), urmând ca dispozitivele din seriile Nexus şi Pixel să fie primele care vor beneficia de noua versiune.

Conform celor de la Google, producătorii de smartphone-uri precum Essential, General Mobile, HMD Global, Huawei, HTC, Kyocera, LG, Motorola, Samsung, Sharp şi Sony vor putea lansa primele dispozitive noi cu Android 8.0 Oreo până la finele anului.

Cât despre actualizarea smartphone-urilor mai vechi, aceasta este în totalitate o decizie a producătorilor.

Smartphone-urile ieftine au şanse mici să fie actualizate, în timp ce flagship-uri precum Galaxy S8 şi S7 ar trebui să primească update-ul undeva în cursul anului viitor.

Nu este pentru prima oară când Google transformă numele celui mai folosit sistem de operare pentru smartphone-uri într-un purtător de brand care aduce, probabil, venituri importante companiei americane.

Sursa: PROTV

Noul Oreo de la Google este delicios, ca biscuitul! Iata noul Android

6 super sfaturi pentru a face cele mai bune poze cu telefonul mobil

Pe măsură ce îți împachetezi bagajele pentru ultimele zile de vacanță din această vară, probabil te gândești să îți iei cu tine și masivul aparat DSLR, sau poate nu. Cel mai probabil, ceea ce vei lua cu tine va fi cea mai flexibilă cameră – smartphone-ul tău. TP-Link își oferă câteva sfaturi pentru a face poze cât mai bune cu telefonul.


6 super sfaturi pentru a face cele mai bune poze cu telefonul mobil


Când vorbim de fotografierea cu telefonul mobil, o scurtă perioadă de câteva ore sau chiar minute poate face diferența între un hit Instagram și "doar o altă fotografie" dintre sutele de fotografii din telefon. Cele mai bune momente pentru o sesiune foto de vară sunt dimineața devreme și după-amiaza târziu: imediat după răsărit sau chiar înainte de apusul soarelui. În aceste momente ale zilei, soarele este cel mai delicat și fotografiile realizate în timpul așa-numitei ore de aur par să aibă o lumină aproape magică – o aură de vară.


O fotografie bună spune întotdeauna o poveste. Și o poveste bună este întotdeauna o aventură. Nu te lăsa tras în strălucitul cliché de tipul A (tu), stând în fața lui B (punct de reper / ocean / munte). Spune o poveste. Mișcă-te, roagă un prieten să îți facă o poză când nu ești atent, lasă-ți energia să invadeze lumea, să treacă direct prin ecran. Totul este posibil cu modelul X1 Max, care vine cu tehnologia potrivită pentru a face fotografia perfectă - PDAF sau Phase Detection Auto Focus. Această caracteristică permite camerei telefonului să focalizeze foarte repede - într-un timp incredibil de 0,2 secunde – ceea ce îți permite să capturezi acel instantaneu pe care ți-l dorești cu cât mai puține distorsiuni. Așa că sari până la cer și folosește modul Nefos X1 Max pentru a surprinde toate ipostazele diferite pe care reușești să le imaginezi în aer. Sau îndrăznește să faci bungee jumping și arată lumii curajul tău surprins la cea mai bună calitate.


Asigură-te că fotografia are personaje și detalii. O pereche de ochelari de soare în mână, un cocotier, o floare de magnolie în părul tău poate adăuga profunzime fotografiei tale, oferind publicului un inside look în ziua ta de vară. Elementele de recuzită sunt amuzante, dar nu trebuie folosite în exces. Unul sau două obiecte într-o fotografie sunt mai mult decât suficiente – nu uita că vrei ca fotografia ta să arate fresh și fără efort, nu ca ceva care a venit dintr-un studio de fotografie din anii ‘80.

Una dintre cele mai frecvente greșeli, pe care cei mai mulți dintre noi le facem, atunci când facem fotografii cu un telefon, este că le facem la același nivel – nivelul ochiului. În cele din urmă, ajungem să avem zeci de gigabiți de imagini foarte asemănătoare care arată, într-adevăr, celorlalți ceea ce am văzut, dar cu zero substanță. Schimbă-ți poziția și vei putea observa diferențe esențiale în imaginile tale.


Am ajuns să ne gândim la selfie-uri ca la ceva care să ne facă să ne simțim vinovați atunci când nimeni nu se uită. Dar haide să fim sinceri - o fotografie interesantă a feței tale arse de soare, cu un ocean albastru-turcoaz și palmieri în fundal, ar transmite mai multă emoție decât o mie de fotografii doar cu un peisaj. Pentru cei mai mulți, un selfie de o secundă include cel puțin 5 minute de „îmi stă bine părul?" sau „am fața prea strălucitoare?". Dar datorită modului de frumusețe în timp real al X1 Max, conceput special pentru selfie-uri fără efort, nu va trebui să îți faci griji de nimic. În plus, declanșatorului camerei din față dispune de un control rapid și ușor - pur și simplu trebuie să îți pui degetul pe scanerul de amprentă din spatele telefonului.Neffos X1 Max

Oricât ești de nerăbdător să distribui fotografia proaspăt surprinsă pe nisipul fierbinte cât timp momentul îți este încă viu în minte, iar ecranul telefonului este încă puțin cald de la razele solare, oprește-te. Lăsă fotografia să stea un timp și gândește-te la câteva tehnici de editare care ar putea-o îmbunătăți: câteva retușuri minore pot transforma o fotografie simplă într-o adevărată capodoperă. Poți face o editare rapidă chiar pe Neffos X1 Max: tai, rotești, îndrepți, adaugi efecte oglindă și multe altele. În plus, aplicația cameră a telefonului vine cu o frumoasă selecție de filtre.Neffos X1 Max

Nu în ultimul rând, nu uita să te oprești și să înregistrezi amintirea. Pe măsură ce vara trece, tendințele se schimbă și fotografiile se șterg accidental, amintirile sunt menite să reziste – filtrele nu sunt necesare.

6 super sfaturi pentru a face cele mai bune poze cu telefonul mobil

Ce este realitatea virtuala ?


Sa incepem intai cu inceputul! Ce este Realitatea virtuala ? Este o expresie provenita din limba engleza de la termenul deVirtual reality sau VR si se refera la ambiante artificiale create pe calculator care oferă o simulare a realitatii atat de reusita, incât omul ce o foloseste poate avea impresia de prezenta lui fizica este "aproape" reala, atat in anumite locuri reale, cat si in locuri imaginare avand sunet, imagine si mai nou sentimente generate de aceste efecte! Este fantastic.

De ce realitatea virtuala (VR) este urmatorul nivel in jocurile online ?



De cand Facebook a achizitionat Oculus, jocul a fost pornit. Nimeni nu a luat VR prea in serios pana atunci. Si lucrurile se par ca evolueaza intr-un ritm fantastic. Chiar acum fiecare companie mare de la Google, Sony, Samsung, Microsoft, Apple investesc resursele si o multime de bani in VR sau AR,investind in oameni si in proiecte de viitor - pentru ca este foarte posibil ca acest lucru sa fie chiar viitorul !

Pentru simularea cat mai adevarata a ambianței necesare au fost inventate o serie de aparate si aplicatii speciale utra tehnologizate! Aceste aplicatii pot fii:
- manusa de date cu sau fara fir!
- platforme virtuale in care utilizatorul se poate deplasa fizic in orice directie
- platforme online pentru calculator sau telefon mobil pentru jocuri electronice! Spre exemplu in acest mediul virtual se pot juca jocuri cu masini, jocuri de cazino cu diferite sloturi sau orice tine de imaginatia omului.

Deci, tinand cont ca aceasta tehnologie a evoluat foarte mult, si jocurile online, jocurile clasice dar si jocurile de noroc si cazinourile se bucura ce realitatea virtuala. Ai acum ocazia sa joci online la pariuri folosind, simtind, traind la maxim emotia unui joc.

Succes si castiguri pe masura!

De ce realitatea virtuala (VR) este urmatorul nivel in jocurile online ?

AKTA intră pe telefonie mobilă folosind reţeaua grupului Telekom


Operatorul de cablu devine cel de-al patrulea furnizor de servicii fix-mobil de pe piaţă.

Digital Cable Systems (DCS), operator telecom prin cablu care operează sub brandul AKTA, intră pe piaţa serviciilor de telefonie mobilă, în baza unui contract semnat cu Telekom Romania Mobile Communications, completând oferta actuală de televiziune, telefonie fixă şi internet.

Cel mai mare jucător independent de pe piaţa locală de cablu TV, care activează sub brandul AKTA prin două companii - Digital Cable Sys­tems (DCS) şi AKTA Telecom - va lansa la jumătatea acestei luni servicii de telefonie mobilă, devenind astfel cel de-al patrulea furnizor de servicii fix-mobil de pe piaţa locală, du­pă RCS&RDS, Telekom şi Orange.

AKTA intră pe piaţa de telefonie mobilă sub forma unui operator virtual - respectiv prin închirierea accesului la reţeaua de telefonie mobilă a grupului Telekom Româ­nia, al treilea jucător de pe piaţă după venituri şi numărul de clienţi. Telekom are o reţea mult mai puţin dezvoltată în raport cu liderii Orange şi Vodafone, însă sub noul mana­ge­ment compania a accelerat investiţiile pentru a reduce decalajul faţă de greii pieţei.

Abonamentele pentru serviciile de telefonie mobile pornesc de la 2 euro pe lună, unele dintre pachete urmând să conţină minute incluse atât national cât şi în roaming precum şi acces internet mobil naţional.

La finele lunii martie, AKTA a lansat canalul Cinemaraton, dedicat în exclusivitate cinematografiei româneşti şi care va difuza peste 1.000 de filme româneşti, artistice, documentare şi de animaţie.

DCS operează, cu preponderenţă, în mediul rural şi în oraşele mici, având ca arie de acoperire peste 3.000 de localităţi din 35 de judeţe

Sursa: ZF.ro

AKTA intră pe telefonie mobilă folosind reţeaua grupului Telekom

Telekom România Mobile a preluat acţiunile Germanos şi ale fostului Zapp


Telekom România Mobile Commu­nications, fostul Cosmote, a preluat în luna mai acţiunile retailerului GSM Ger­manos şi în iunie pe cele ale Telemobil - fosta companie de telefonie mobilă Zapp, ca par­te a procesului de consolidare a ope­ra­ţiu­nilor grupului, conform unui raport pu­blicat de acţionarul majoritar, grupul elen OTE.



Telekom România Mobile a preluat acţiunile Germanos şi ale fostului Zapp


În primul semestru, veniturile Telekom România au scăzut cu 2,1%, la 466 mil. euro, în timp ce EBITDA a stagnat.

Mutarea a fost anunţată anterior de grup, în contextul în ca­re consolidarea o­pe­­raţiunilor a pre­supus şi o majorare a capitalului social de aproximativ 140 de milioane de euro la Telemobil

Telekom România Mobile a preluat acţiunile Germanos şi ale fostului Zapp

Românii încă preferă calculatorul şi nu telefonul pentru cumpărăturile online


Din 2016, sfâșitul toamnei era marcat în România prin numeroase reduceri și campanii dedicate gen Black Friday. Acest eveniment a dus la creșterea segmentului e-commerce. Anul acesta a fost cel mai bun pentru retaileri, dar o analiză Today’s, agenție de marketing online, arată că de cea mai mare încredere încă se bucură calculatorul clasic.

Românii încă preferă calculatorul şi nu telefonul pentru cumpărăturile online


Cele mai multe astfel de acțiuni se înregistrează îndeosebi în cazul clienților non-e-commerce, care au doar site-uri de prezentare ce generează prospecți, precum: cabinete de avocatura, medicina privata, automotive etc. Prin completarea formularelor de cerere de ofertă, potențialii clienți doar își exprimă interesul pentru anumite produse sau servicii și intenția de a le accesa, însă nu realizează achiziția propriu-zisă direct pe site.



Motivele sunt numeroase, de la cum este folosit telefonul și pentru ce anume la sentimentul controlului pe care clienții îl au pe un dispozitiv cu un ecran mai mare afirma dailybusiness

Totuși, balanța s-a înclinat în favoarea smartphone-ului cu aproximativ 20% de la an la an în ceea ce privește informarea. În e-commerce, comenzile sunt finalizate în proporție de 70-80% de pe PC. Procentul este relativ la cât de bine este optimizat site-ul magazinului, dar și nișa pe care activează.

Din experiența acumulată în mai bine de un deceniu de agenția Today’s, specialiștii acesteia au observat că românii preferă de foarte multe ori, chiar și în cazul magazinelor online, să plaseze comenzile telefonic, să întrebe de stocuri, de condițiile de livrare sau să solicite alte detalii.

Astfel, aproximativ 50% din comenzi sunt telefonice, dar în acest context e foarte probabil ca informarea să fi fost derulată înainte pe telefon sau tabletă. Cât despre mărcile de dispozitive, cele mai multe comenzi sunt plasate de pe telefoane iPhone sau tablete iPad. Se menține și aici o tendință observată și în preferințele de popularitate și achiziție a telefoanelor, Samsung Galaxy S6 sau Galaxy S7 urmând în acest top. Aceste modele de la Apple și Samsung sunt însă premium, cu prețuri de peste 3.000 de lei.

Totuși, acestea nu sunt reguli care nu se pot schimba în următorii doi ani în comerțul online local. Today’s confirmă că a observat deja pentru clienți de-ai săi cazuri în care mai mult de jumătate dintre cererile de ofertă sau contactări prin formular vin de pe dispozitive mobile. În cele mai bune momente, până la 80% din aceste cereri au fost plasate de pe telefoane.

Cum fac romanii shopping ?

Mio MiVia Run 350, ceasul cu GPS și monitor de ritm cardiac integrat, este acum disponibil în România


MiTAC Europe lansează Mio MiVia Run 350, ceasul cu monitor de ritm cardiac, GPS integrat și conectivitate cu smartphone-ul prin aplicația MiVia pentru o experiență de utilizare continuă extrem de practică, întregită de rezistența la apă de până la 3 atmosfere.


Mio MiVia Run 350, ceasul cu GPS și monitor de ritm cardiac integrat, este acum disponibil în România


Creat pentru cei mai exigenți entuziaști ai sportului, ceasul devine un antrenor personal de încredere încă de la prima utilizare: după efectuarea primului antrenament de cel puțin 20 de minute, timp în care dispozitivul va colecta și analiza date, Mio MiVia Run 350 va putea apoi să afișeze nivelul personal de fitness și să creeze automat programe zilnice de training.
Prin combinarea unor programe integrate, precum Estimarea VO2, Efectul Antrenamentului sau Consilierea de Recuperare, ceasul va propune antrenamente personalizate, care să crească pragul consumului de oxigen atins în regim de efort maximal, corelat direct cu nivelul individual de anduranță. În plus, aplicația de mobil permite concurarea cu alți utilizatori, pentru o motivație suplimentară.

„MiTAC continuă să ofere produse care să susțină alegerea și menținerea unui stil de viață activ, și, după lansarea pe piața locală a brățării de fitness Mio MiVia Essential 350, revine cu un dispozitiv special creat pentru cei care pun accent pe antrenamentele fizice de calitate. Încă de la prima utilizare, Mio MiVia Run 350 devine expertul, antrenorul personal capabil să ghideze orice entuziast spre depășirea propriilor limite”, spune Cosmin Dobranis, Country Director Mio pentru România și Ungaria.

În timpul antrenamentelor, setate pe distanță, timp, interval sau ritm, ecranul dispozitivului va indica zona cardiacă în care este efectuat efortul fizic:

  • Moderată (între 50% – 60% din limita superioară a ritmului cardiac propriu) – rămânerea în această zonă va conduce la reducerea nivelului colesterolului și grăsimii corporale în timp. Zona este specifică mersului normal și rapid
  • Ardere grăsime (60% - 70%) – zona este specifică antrenamentului de tip jogging, contribuie la consumarea unui număr mare de calorii și ajută la arderea grăsimilor
  •  Aerobică (70% - 80%) – odată ajunsă la acest nivel al ritmului cardiac, o persoană își crește anduranța și starea de sănătate la nivelul întregului organism
  • Anaerobică (80% - 90%) – acest tip de efort privează mușchii de o parte din cantitatea uzuală de oxigen și oferă cele mai rapide rezultate, deși nu poate fi susținut mai mult de o oră în cadrul unui singur antrenament
  • Efort Maxim (între 90% – 100% din limita superioară a ritmului cardiac) – zona este activată de alergarea la viteză maximă și este specifică antrenamentelor pe intervale; nu poate fi susținută mai mult de câteva minute odată

Începerea unui antrenament nu presupune efectuarea de setări suplimentare pe ceasul Mio MiVia Run 350, este de ajuns să începeți să alergați ușor timp de cel puțin 30 de secunde pentru ca dispozitivul să treacă automat în modul alergare, activând sistemul GPS și monitorul de ritm cardiac.

De asemenea, ceasul poate fi utilizat sub forma unui dispozitiv de monitorizare a activității zilnice: afișează pașii, distanța acoperită și caloriile arse, însă este și un monitor al calității somnului, astfel încât utilizatorii să poată analiza tiparele de somn prin aplicația MiVia.

Utilizatorii pot să primească alerte ale apelurilor și mesajelor de pe WhatsApp, Facebook Messenger, Skype și Twitter. Această funcție poate fi dezactivată în timpul antrenamentelor pentru a nu deveni un factor perturbator.
Cu o singură încărcare, durata bateriei este de până la 5 săptămâni în regim de utilizare a ceasului şi de până la 10 ore cu GPS-ul pornit şi exerciţii continue. Cu GPS, monitorizarea ritmului cardiac şi exerciţii continue, ceasul oferă autonomie de până la 8 ore.

Ceasul Mio MiVia Run 350 este disponibil în România la prețul recomandat de 899 Lei. Aplicația MiVia este disponibilă gratuit în Google Play și App Store. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați site-ul http://www.mivia.com/ro/


Specificaţii tehnice:

  • Dimensiuni: 44,7 x 37,4 x 15,8 mm
  • Dimensiunea ecranului: 1,28 inci /32,5 mm
  • Senzor optic de ritm cardiac
  • Rezistență la apă: 3 atmosfere, ideal pentru înot
  • Timp încărcare: 2,5 ore
  • Greutate: 51,5 grame
  • Alerte prin vibraţie: da
  • Memorie: înregistrează 100 ore de date despre exerciţii
  • GPS: da
  • Conectivitate Bluetooth cu un consum redus de energie (BLE 4.0)
  • Analize avansate ale ritmului cardiac, de la Firstbeat

Mio MiVia Run 350, ceasul cu GPS și monitor de ritm cardiac integrat, este acum disponibil în România

Abonamente sau cartele de telefonie mobilă fără roaming?


Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) le amintește utilizatorilor de servicii mobile că operatorii pot comercializa abonamente sau cartele preplătite fără acces la servicii în roaming, ale căror resurse (minute/SMS-uri/MB/GB) pot fi utilizate doar pe teritoriul României.

Utilizatorii care doresc acces la servicii în roaming trebuie să aibă activat un plan tarifar cu roaming inclus.



Planuri tarifare fără roaming

Operatorii mobili pot să ofere planuri tarifare (abonamente ori cartele preplătite) fără acces la servicii în roaming. Aceste planuri tarifare se adresează utilizatorilor care nu doresc să utilizeze serviciile de telefonie mobilă și atunci când călătoresc în afara României, preferând să beneficieze de resurse naționale la prețuri avantajoase.

Utilizatorii de planuri tarifare fără roaming care doresc acces la acest serviciu pot să își schimbe planul tarifar cu unul cu roaming inclus sau să își achiziționeze un plan tarifar suplimentar, cu roaming inclus. 

Schimbarea planului tarifar sau a altor clauze se poate efectua conform prevederilor din contract sau pe baza negocierii directe cu furnizorul. 

Trecerea de la un plan tarifar fără roaming la unul cu roaming presupune, de regulă, creșterea prețului, dar și a resurselor incluse, astfel că poate conduce la începerea unei noi perioade minime contractuale.

Toate planurile tarifare cu serviciul de roaming activat beneficiază de „roam like at home” în UE/SEE. Totodată, utilizatorii finali pot alege din oferta operatorului o modalitate alternativă de tarifare a serviciului de roaming, în locul „roam like at home”.

Ce, cum şi unde reclami

Dacă operatorul tău nu îți respectă drepturile de utilizare a serviciului de roaming în spațiul UE/SEE, poți face o sesizare către ANCOM, urmând pașii descriși aici.

Mai multe informații despre mecanismul „roam like at home” sunt disponibile pe pagina de internet a ANCOM, aici.

Abonamente sau cartele de telefonie mobilă fără roaming? Unde poti sa faci reclamatie ? ANCOM si OPC!

Platforma eMAG Marketplace a depășit 4.000 de magazine înscrise


eMAG Marketplace a ajuns la peste 4.000 de magazine partenere, cu peste 74% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut și a generat vânzări de peste 350 de milioane de lei în primele șase luni ale acestui an. În oferta eMAG sunt prezente peste 1,4 milioane de produse din 1.600 de categorii, care acoperă o gamă diversă, de la electronice și electrocasnice, jucării, produse de casă și grădină, auto, la cosmetice și produse de îngrijire personală și articole sportive.

„Platforma eMAG Marketplace asigură accesul simplu și rapid la o variată gamă de produse pentru peste 500.000 de clienți unici, în fiecare zi. Accesarea eMAG Marketplace este, în prezent, cel mai rapid, avantajos și eficient mod de a vinde online, în România, dar și în țări precum Bulgaria, Ungaria sau Polonia”, a declarat Florin Filote, director eMAG Marketplace.

În platforma eMAG Marketplace sunt înregistrate companii românești printre care F64 (magazin dedicat pasionaţilor de fotografie), Cărtureşti (concept store de carte şi produse de papetărie), Otter (încălţăminte premium), Optiplaza (reţea de magazine de optică), Flori de Lux (florărie online), Mirano (produse de voiaj), Arsis (distribuitor de telefoane şi accesorii), RoGroup (accesorii auto, anvelope şi instalaţii GPL) sau Fares (remedii naturiste), CES (Complet Electro Serv). Portofoliul de branduri internaţionale cuprinde companii precum Franke, Gorenje şi Miele (electrocasnice şi accesorii pentru bucătărie), Hervis Sports (articole şi echipamente sportive) sau Meli Melo (bijuterii şi accesorii fashion).

Categoriile cu cel mai mare număr de magazine partenere sunt Home & Deco, Produse pentru copii, Do-it-yourself și Fashion. Platforma înregistrează lunar peste 20 de milioane de vizite și depășește astfel traficul lunar al celor mai importante 10 mall-uri din România.

Platforma eMAG Marketplace oferă produse din game diferite și lasă posibilitatea fiecărui magazin partener să îşi stabilească singur condiţiile comerciale, taxele de livrare, politica și taxele de retur, precum şi preţurile.

Până la finalul anului, vânzările realizate pe platforma Marketplace vor ajunge la 29% din totalul vânzărilor eMAG.

„Estimăm că până la finalul anului vom genera vânzări de peste 800 de milioane de lei. De asemenea, continuăm programul de creștere accelerată lansat în ianuarie 2017 și dorim să ajungem la 7.000 de selleri până la finalul acestui an”, a adăugat Florin Filote, director eMAG Marketplace.

În anul 2016, eMAG a investit în platforma Marketplace peste 2 milioane de euro pentru achiziția de hardware și facilitarea procesului de integrare a magazinelor partenere.
100 de oameni fac parte din echipa dedicată diviziei eMAG Marketplace.

Platforma eMAG Marketplace a depășit 4.000 de magazine înscrise

Google deschide un hub în Brașov


Google a anunţat extinderea programului Atelierul Digital prin deschiderea a 6 hub-uri regionale în colaborare cu instituţii universitare din ţară. Aceste hub-uri au ca scop conectarea mediului universitar cu cel de business, oferind studenţilor pregătirea practica în antreprenoriat şi marketing digital. De asemenea, IMM-urile pot cere prin intermediul acestor hub-uri consultanţă în domeniul online.




Google deschide un hub nou în orasul Brașov


Cele 6 hub-uri regionale vor activa în universități din Brașov, București, Cluj, Iași, Timișoara și Constanta.

Hub-urile vor juca un dublu rol – vor sprijini startup-urile prin oferirea unui spațiu de muncă colaborativă pentru studenți – antreprenori, precum și prin sesiuni de pregătire în domeniul business-ului și competențelor digitale. În al doilea rând, hub-urile vor constitui un spațiu de întâlnire între studenți și IMM-urile locale.

Un grup de consultanți digitali va oferi consultanță gratuită IMM-urilor locale în utilizarea instrumentelor digitale, strategie și marketing online.

„Extinderea acoperirii internetului și tehnologiilor digitale a produs o schimbare structurală în mediul de afaceri. Companiile, indiferent de dimensiunea lor, pot avea acces la un public global. Lipsa competențelor în mediul online este însă o provocare nu doar în România, ci și la nivel european. Puține IMM-uri din România exploatează oportunitățile mediului digital: doar 22% dintre ele utilizează instrumente online și 5% vând online. Hub-urile Atelierului Digital își propun să pregătească viitorii antreprenori și IMM-urile în a face față provocărilor economiei digitale”, a declarat Elisabeta Moraru, Country Business Development Manager of Google Romania.

Până în prezent peste 60.000 de persoane – studenți, antreprenori și angajați – au folosit programul Atelierul Digital, platforma lansată de Google anul trecut.

Sursa

Google deschide un hub nou în orasul Brașov

A. Telefoane si Tablete




1. Noul iPad PRO - Apple iti aduce in aceasta luna o noua dimensiune a unui iPad, mai capabil, mai versatil și mai portabil decât tot ce existat până acum. Memoria de 256GB, Apple A10X Fusion, camera de 12MP si autonomia de 12 ore sunt doar cateva dintre caracteristicile de ultima generatie ale acestui iPad. Ecranul multi-touch te bucura cu culori demne de Holywood. Il gasesti AICI

2. Asus Zenfone AR - Construit pentru a reda exact ceea ce vad ochii tai, noul Asus vine cu 3 camere special gandite pentru AR si VR: o camera de 23 MP, cea de a doua pentru motion tracking iar a treia este pentru a reda volumetria. Il gasesti AICI

3. HTC U11 - Noul HTC U11, propulsat de Qualcomm Snapdragon 835 , te va impresiona cu ajutorul primului procesor mobil de 10 nanometri. Obții grafică cu 25% mai rapidă decât pe HTC 10, cu 35% sau 3 ore mai mult timp de redare video, cu 30% sau 8 ore mai mult timp de redare audio, și cu 43% sau 3,5 ore mai mult timp de navigare web. Click AICI

4. LG K4 - K8 - K10 - Editia 2017 - Smartphone-uri performante la un pret accesibil. Click AICI 

B. Gadget-uri

1. Boxele Multimedia Thomson si BigBen iti vor oferi o experienta audio de neuitat. Click AICI 

2. Boxa Harman Kardon Aura 2 - Echipata cu un sunet impecabil si lumina ambientala, aceasta boxa impresioneaza din toate punctele de vedere. Click AICI

3. Robotel Lego Educativ Ubtech JIMU Astrorobot - Modalitatea perfecta de a-ti testa abilitatile de programator, oferindu-ti posibilitatea de a construi trei tipuri distincte de roboti: umanoizi, masini cu senile si masini antropomorfe. Click AICI

4. Drona DJI Spark Mini - Ultima tehnologie DJI in palma ta. Suntem distribuitori autorizati in ROMANIA. Click AICI


C. Accesorii - Pentru orice telefon

1. Huse Zmeurino - Click AICI
2. Huse iPaint - Click AICI 
3. Huse Christian Lacroix - Click AICI
4. Huse Guess - Click AICI

Reduceri electronice (Telefoane si Tablete) si gadget-uri de vara

ADATA prezintă noile memorii USB: UC360 și UC370


DATA® Technology, producător de top de module DRAM de înaltă performanță, produse NAND Flash și accesorii mobile, anunță astăzi lansarea noilor memorii USB UC360 și UC370 de tip “on the go” (OTG).

Cu ajutorul protocolului OTG, ambele modele asigură o conectivitate rapidă și fără nevoie de drivere suplimentare, fiind compatibile cu orice dispozitiv echipat cu port USB. Ambele modele sunt produse de tip 2-în-1, UC360 are USB-A și Micro USB, iar UC370 combină USB-A cu USB-C.

Transferul de date se face la viteze USB 3.1, ambele dispozitive fiind create pentru durabilitate și compatibilitate cu dispozitive cu Windows, Mac OS, Android și o serie de platforme cum ar fi consolele de jocuri sau televizoarele inteligente. Consumatorii pot alege între versiuni cu capacitate de 16GB, 32GB sau 64GB.

UC360: stocare compact pentru orice necesitate


UC360 reușește să potrivească conectorii USB-A și Micro USB pe șasiul său ultracompact. Dispune și de o curelușă convenabilă, pentru ca utilizatorii să îl poată atașa la chei, poșetă, centuri și alte elemente pentru a preveni pierderea și pentru a facilita mobilitatea. Cu o greutate de doar 3,8g, UC360 redefinește conectivitatea universală la viteze de până la 5Gbps.

UC360 si UC370


UC370: USB-C pe un produs On The Go


ADATA a creat unitatea UC370 OTG pe fondul popularității în creștere a porturilor USB-C reversibile. Pe o parte, dispozitivul are conectorul USB-A omniprezent, în timp ce pe cealaltă parte acesta are un conector USB-C. Prin intermediul acestui produs, utilizatorii primesc acces la o mulțime de dispozitive, inclusiv la cele mai recent apărute pe piață. UC370 suportă transferuri de date de până la 10Gbps și cântărește doar 3,7g. Dispune și de o curelușă care ajută la mobilitate și la purtare, fiind un produs versatil și cu un capac elegant, pentru conectorul USB-C.

Eleganță metalică cuplată cu o construcție robustă


Fiind foarte compacte și ușoare, modelele UC360 și UC370 sunt construite folosind metodologia chip-on-board, cunoscută și ca COB. Astfel, acestea sunt rezistente și bine protejate de șocuri, căderi, praf și lichide. Datorită unui șasiu realizat din metal durabil în locul plasticului simplu, cele două produse beneficiază de o rezistență suplimentară, cu aspect elegant.

ADATA prezintă noile memorii USB: UC360 și UC370

Date in roaming ? Cum beneficiezi de „Roam like at home” de la 15 iunie 2017 ? Din 15 iunie, dispar tarifele de roaming in UE. Cine pierde si cum ne vor taxa operatorii de telefonie mobila


Începând cu data de 15 iunie 2017, furnizorii au obligația să aplice în mod automat reglementările europene „Roam like at home” tuturor planurilor tarifare cu roaming în UE/SEE inclus, achiziționate atât înainte de 15 iunie 2017, cât și după această dată.

Astfel, pentru a utiliza resursele naționale de voce, SMS și date în statele Uniunii Europene, dar și în Norvegia, Islanda și Liechtenstein (SEE), clienții operatorilor mobili din România nu trebuie să achiziționeze un nou plan tarifar sau să își reînnoiască abonamentul în vigoare.

Incepand de joi, apelurile telefonice efectuate in roaming si SMS-urile trimise vor fi scazute din abonamentul national existent, fara nici un cost suplimentar. O veste buna pentru milioane de romani, dar care nu- ajuta deloc pe cei care nu calatoresc in UE.

Cum beneficiezi de „Roam like at home” de la 15 iunie


Din 15 iunie, dispar tarifele de roaming in UE. Cine pierde si cum ne vor taxa operatorii de telefonie mobila

Furnizorii au posibilitatea să ofere planuri tarifare (abonamente ori cartele preplătite) alternative la „Roam like at home”, caz în care consumul în roaming va fi tarifat conform dispoziţiilor din contracte. Furnizorii au însă obligația să solicite acordul expres al utilizatorilor pentru aplicarea unui plan tarifar alternativ la „Roam like at home”.

tenție! Chiar dacă aleg să achiziționeze un plan tarifar alternativ pentru servicii de roaming, utilizatorii au dreptul să revină la „Roam like at home” fără condiţii sau costuri suplimentare. Modificarea se face în termen de 1 zi lucrătoare de la primirea cererii, însă furnizorii au dreptul să amâne operarea acesteia până în momentul în care tariful de roaming anterior a fost valabil o perioadă minimă de 2 luni.

Planuri tarifare fără roaming


Operatorii pot să ofere planuri tarifare cu servicii exclusiv naţionale, fără acces la serviciul de roaming. Utilizatorii care doresc să utilizeze şi servicii de roaming au posibilitatea să opteze pentru un alt plan tarifar, care include și acest serviciu, și vor beneficia de „Roam like at home” dacă nu optează pentru un plan tarifar alternativ pentru roaming. Schimbarea planului tarifar sau a altor clauze se poate efectua conform prevederilor exprese din contract sau pe baza negocierii directe cu furnizorul.

Noile condiții se aplică în mod automat tuturor planurilor tarifare cu serviciul de roaming inclus, achiziționate atât înainte de 15 iunie 2017, cât și după această dată. Pentru a beneficia de 'Roam like at home' clienții existenți nu trebuie să-și achiziționeze un nou plan tarifar sau să își reînnoiască abonamentul în vigoare.

În schimb, nu vor beneficia de aceste servicii clienții care aleg în mod expres un plan tarifar alternativ pentru serviciul de roaming în UE/SEE. Totuși, clienții care au făcut o astfel de alegere au dreptul să revină la 'Roam like at home' fără niciun cost suplimentar.

Potrivit sursei citate, începând cu data de 15 iunie 2017, apelurile (minutele) efectuate și SMS-urile trimise în roaming către orice destinație din UE/SEE (inclusiv către orice număr de telefon din România) se scad, până la epuizarea lor, din minutele și SMS-urile naționale incluse, după care se aplică tarifele din România, pentru traficul în afara propriei rețele. Apelurile și SMS-urile primite în roaming în UE/SEE sunt gratuite.

Excepții de la “Roam like at home”


Din 15 iunie, dispar "tarifele de roaming" in toata Uniunea Europeana. O exceptie o reprezinta traficul de date, care va fi injumatatit fata de cel disponibil acasa.

Furnizorii care nu sunt în măsură să susțină comercial furnizarea „Roam like at home” pot solicita și pot fi autorizați de autoritatea de reglementare, în urma unei analize, să perceapă utilizatorilor o suprataxă de sustenabilitate, în plus față de tarifele naționale, încă de la primul minut/SMS/MB consumat în roaming în UE/SEE. În prezent, ANCOM analizează o astfel de cerere depusă de operatorul RCS & RDS S.A., urmând să facă publice rezultatele analizei după ce aceasta va fi finalizată și comunicată furnizorului.

Mai multe informații cu privire la „Roam like at home” sunt publicate în secțiunea dedicată acestui subiect, de pe pagina de internet a ANCOM, aici.

Date in roaming ? Cum beneficiezi de „Roam like at home” de la 15 iunie 2017 ?

BMW CarData: comunicarea de date dinspre maşină deschide perspectiva pentru o gamă largă de servicii


BMW Group continuă să-şi extindă serviciile premium inovatoare şi, prin BMW CarData, permite opţiuni de servicii personalizate pentru conducătorii BMW pe baza datelor din automobil.

BMW Group lansează BMW CarData: comunicarea de date dinspre maşină deschide perspectiva pentru o gamă largă de servicii




La evenimentul "Mobility of Tomorrow", o iniţiativă a Saociaţiei Germane a Industriei Aut, ce a avut loc la Berlin la 30 mai, Peter Schwarzenbauer - membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG şi responsabil pentru MINI, Rolls-Royce, BMW Motorrad, Customer Engagement şi Digital Business Innovation BMW Group, a explicat: "BMW CarData va duce conectivitatea automobilelor noastre într-o nouă dimensiune. Clienţii BMW ConnectedDrive vor putea să beneficieze în mod rapid şi uşor de servicii terţe noi, inovatoare şi personalizate. Protejarea datelor automobilului Protecţia datelor automobilului face parte din înţelegerea noastră a conceptului premium în automobilul foarte conectat. Acest lucru este ceea ce aşteptă clienţii din partea noastră. În acest fel, permitem clienţilor să decidă ce se întâmplă cu datele lor. Aceasta este filosofia din spatele BMW CarData".

BMW CarData oferă numeroase beneficii clienţilor: conducătorii pot economisi bani cu prime de asigurare individualizate, bazate, de exemplu, pe kilometrajul real. Sau să beneficieze de programări în service mai rapide, pentru că, datorită pregătirii ideale, piesa necesară a fost comandată în prealabil. Dar, de asemenea, este uşor să ne imaginăm în viitor servicii complet noi, precum opţiuni de infotainment personalizate. Pentru utilizarea BMW CarData este necesar un model BMW cu card SIM integrat. Aproximativ 8,5 milioane de automobile BMW îndeplinesc în prezent această cerinţă. Odată ce clienţii şi-au înregistrat modelele BMW în portalul ConnectedDrive, ei pot să utilizeze şi BMW CarData fără costuri suplimentare.

BMW CarData funcţionează după cum urmează: automobilul generează date, inclusiv date despre stare precum kilometrajul; date bazate pe utilizare precum consumul mediu şi date de evenimente precum apel de service automatizat. Unele date, precum aşa-numitele datele telematice, sunt transmise în formă criptată, exclusiv prin intermediul cardului SIM instalat permanent, către serverele BMW securizate. De acolo, cu acordul clientului, furnizorii de servicii pot accesa datele criptate necesare pentru anumite servicii. Securitatea datelor este întotdeauna principala prioritate. Accesul terţilor la automobil, care sporeşte considerabil riscul de hacking, este evitat. Peter Schwarzenbauer: "Pentru clienţi, CarData înseamnă securitate, transparenţă şi control asupra datelor de la propria maşină, combinate cu numeroasele beneficii ale serviciilor personalizate".

BMW CarData permite clienţilor să gestioneze foarte simplu modul în care sunt partajate datele telematice cu furnizorii de servicii. Tot ce este nevoie pentru a elibera date, a refuza accesul sau a retrage consimţământul anterior este un click al mouse-ului: clientul este singurul care decide dacă o companie primeşte datele sau nu. În acest fel, clienţii păstrează întotdeauna controlul. BMW Group este prima companie auto care a introdus acest serviciu, aflat deja în conformitate cu reglementările UE privind protecţia generală a datelor planificate pentru 2018. Este garantat cel mai înalt nivel de transparenţă, iar clienții pot solicita oricând, prin portalul ConnectedDrive, un raport CarData cu privire la datele publicate sau o arhivă CarData. Arhiva conţine o listă detaliată a datelor telematice stocate în legătură cu automobilul şi un glosar care explică termenii-cheie.

Furnizorii de servicii, cum ar fi garajele, companiile de asigurări şi administratorii de flote, se pot înregistra la BMW CarData. În cazul în care clienţii doresc să utilizeze un anumit serviciu şi îşi dau acordul în mod activ pentru publicarea datelor telematice, companiile solicitante primesc, în formă criptată prin intermediul backend-ului securizat al BMW, datele de care au nevoie pentru serviciu. Aceste informaţii oferă baza opţiunilor de servicii inovatoare personalizate şi bazate pe date - de la funcţiile infotainment la funcţionalitatea smart home -, care permit clienţilor o gamă largă de servicii cu valoare adăugată. BMW CarData a fost lansat în Germania la 30 mai 2017, după care, treptat, va fi disponibil şi pe alte pieţe.

BMW CarData: comunicarea de date dinspre maşină deschide perspectiva pentru o gamă largă de servicii