Platforma eMAG Marketplace a depășit 4.000 de magazine înscrise

Platforma eMAG Marketplace a depășit 4.000 de magazine înscrise


eMAG Marketplace a ajuns la peste 4.000 de magazine partenere, cu peste 74% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut și a generat vânzări de peste 350 de milioane de lei în primele șase luni ale acestui an. În oferta eMAG sunt prezente peste 1,4 milioane de produse din 1.600 de categorii, care acoperă o gamă diversă, de la electronice și electrocasnice, jucării, produse de casă și grădină, auto, la cosmetice și produse de îngrijire personală și articole sportive.

„Platforma eMAG Marketplace asigură accesul simplu și rapid la o variată gamă de produse pentru peste 500.000 de clienți unici, în fiecare zi. Accesarea eMAG Marketplace este, în prezent, cel mai rapid, avantajos și eficient mod de a vinde online, în România, dar și în țări precum Bulgaria, Ungaria sau Polonia”, a declarat Florin Filote, director eMAG Marketplace.

În platforma eMAG Marketplace sunt înregistrate companii românești printre care F64 (magazin dedicat pasionaţilor de fotografie), Cărtureşti (concept store de carte şi produse de papetărie), Otter (încălţăminte premium), Optiplaza (reţea de magazine de optică), Flori de Lux (florărie online), Mirano (produse de voiaj), Arsis (distribuitor de telefoane şi accesorii), RoGroup (accesorii auto, anvelope şi instalaţii GPL) sau Fares (remedii naturiste), CES (Complet Electro Serv). Portofoliul de branduri internaţionale cuprinde companii precum Franke, Gorenje şi Miele (electrocasnice şi accesorii pentru bucătărie), Hervis Sports (articole şi echipamente sportive) sau Meli Melo (bijuterii şi accesorii fashion).

Categoriile cu cel mai mare număr de magazine partenere sunt Home & Deco, Produse pentru copii, Do-it-yourself și Fashion. Platforma înregistrează lunar peste 20 de milioane de vizite și depășește astfel traficul lunar al celor mai importante 10 mall-uri din România.

Platforma eMAG Marketplace oferă produse din game diferite și lasă posibilitatea fiecărui magazin partener să îşi stabilească singur condiţiile comerciale, taxele de livrare, politica și taxele de retur, precum şi preţurile.

Până la finalul anului, vânzările realizate pe platforma Marketplace vor ajunge la 29% din totalul vânzărilor eMAG.

„Estimăm că până la finalul anului vom genera vânzări de peste 800 de milioane de lei. De asemenea, continuăm programul de creștere accelerată lansat în ianuarie 2017 și dorim să ajungem la 7.000 de selleri până la finalul acestui an”, a adăugat Florin Filote, director eMAG Marketplace.

În anul 2016, eMAG a investit în platforma Marketplace peste 2 milioane de euro pentru achiziția de hardware și facilitarea procesului de integrare a magazinelor partenere.
100 de oameni fac parte din echipa dedicată diviziei eMAG Marketplace.