Serviciul reîncărcare internaţională pentru Orange România e disponibil de acum în reţeaua de distribuţie ezetop

Serviciul reîncărcare internaţională pentru Orange România e disponibil de acum în reţeaua de distribuţie ezetop

La un an de la prima reîncărcare internaţională din Spania a unui cont Orange PrePay din România, Orange România anunţă extinderea acestui serviciu în Italia, Belgia, Marea Britanie şi SUA împreună cu partenerul ezetop.


Prin acest parteneriat, serviciile de reîncărcare PrePay Orange România devin disponibile în magazinele din Spania, Italia, Belgia, Marea Britanie şi SUA. În plus, românii din toată lumea vor putea reîncărca cartela celor de acasă online, pe www.ezetop.com.

Valentin Carţiş, Senior Product Manager la Orange România a declarat: “Prin acest parteneriat clienţii noştri aflaţi în străinătate pot să reîncarce cartele PrePay prin reţeaua ezetop, atât pe cele proprii, cât şi alte cartele aflate în România sau în străinătate. Am început prin a oferi această soluţie în cinci dintre ţările cu cele mai mari comunităţi de români, însă intenţionăm să o extindem şi în alte zone. “

Daniel Ivan, Business Development Manager la ezetop declară: \'Suntem încântaţi să extindem serviciile noastre în România prin acest parteneriat cu Orange şi astfel să oferim unui număr mare de români din străinătate posibilitatea de a ţine legătura cu familia şi cu prietenii lor de acasă”.

ezetop oferă servicii de reîncărcare a telefoanelor în parteneriat cu mai mult de 95 de operatori de telefonie mobilă din Asia Pacific, Africa, Caraibe, America Latină şi Estul Europei. Acordul dintre Orange România şi ezetop permite clienţilor Orange România să primească credit de la prietenii şi rudele din străinătate. Pentru mai multe informaţii, vizitează www.ezetop.com sau contactează press@ezetop.com

despre Orange

Orange este lider de piaţă în România cu 10.694.000 de clienţi şi este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 190 de milioane de clienţi pe cinci continente.

Veniturile Orange România în primele nouă luni ale acestui an au cumulat 800 de milioane de euro, dintre care 269 milioane de euro au fost obţinute în trimestrul al treilea.


Orange România se remarcă prin cea mai largă acoperire a reţelei şi performanţe excelente în serviciile de asistenţă oferite clienţilor. Orange înseamnă dorinţa de a crea un viitor mai bun şi de a oferi o experienţă de comunicare cât mai simplă şi mai intuitivă. Orange înseamnă mai mult decât tehnologie, telefonie mobilă sau reţele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea între oameni şi a aduce valoare comunităţilor în care operează. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate socială corporativă bine definită, prin care ne asigurăm că activitatea noastră se desfăşoară într-o manieră responsabilă.

Pentru mai multe informaţii puteţi accesa www.orange.ro si comunicatedepresa.ro