Facebook a actualizat politica de confidentialitate a datelor

Facebook a actualizat politica de confidentialitate a datelor

Facebook, principala retea de socializare online din lume, si-a actualizat politica de confidentialitate a datelor utilizatorilor sai, prin introducerea mai multor optiuni pe care acestia le pot accesa pentru a stabili cine si ce informatii poate vedea pe profilurile lor, informeaza Reuters.


Aceste schimbari ii vor ajuta pe cei 350 de milioane de utilizatori ai retelei sa stabileasca mai usor cine poate sa le vada mesajele publicate, videoclipurile, fotografiile si alte informatii personale, oferindu-le si posibilitatea de a permite accesul la datele lor online unei audiente mai mari.

Miscarea vine in conditiile in care motoarele de cautare Google si Microsoft manifesta un interes din ce in ce mai mare in incorporarea in continuturilor generate de utilizatori pe site-urile de socializare in rezultatele cautarilor efectuate online. In plus, Facebook se confrunta, in aceasta directie, si cu concurenta serviciilor rivale de tipul Twitter, unde toate informatiile publicate pe platforma de microblogging pot fi vizualizate de public.

"Vrem sa raspundem cererii utilizatorilor care vor sa fie capabili sa partajeze informatii pe toate suporturile posibile", a declarat Elliot Schrage, vicepresedinte pentru comunicare internationala si politici publice in cadrul Facebook.

Schrage a declarat ca utilizatorii de Facebook sunt intampinati, miercuri, in momentul in care acceseaza platforma, de un mesaj in care li se prezinta noile optiuni prin care isi pot personaliza setarile pentru datele personale si vor fi redirectionati catre o pagina noua si simplificata unde se afla toate setarile pentru aceste informatii.

Potrivit lui Schrage, noile setari nu vor altera in niciun fel politicile Facebook care guverneaza tipul de informatii care sunt oferite advertiserilor.

Potrivit unui mesaj publicat saptamana trecuta pe blogul Facebook de catre Mark Zuckerberg, fondatorul si CEO-ul platformei de socializare, noile setari ii vor ajuta pe utilizatori sa limiteze anumite mesaje pentru ca acestea sa poata fi vazute numai de anumiti prieteni sau membri ai familiei, dar nu si de colegii de munca.

Utilizatorii vor avea acum posibilitatea de a difuza mesaje si in afara Facebook, platforma incepand testarea optiunii de mesaje publice cu un numar limitat de utilizatori, pe parcursul verii.

Oferit de Tehnopol Media