Oferte excelente la telefoane Orange si abonamente.


Da, bun venit! Trecem peste introducere. Avem vesti bune in aceasta perioada. Orange are oferte si reduceri bune la telefoane daca cumparati (sau nu) un telefon mobil.



Oferte excelente la telefoane Orange si abonamente. 


Daca vreti sa beneficiati de o super super oferta, intai faceti-va un cont rapid, un user name si o parola si completati-va datele. Nu dureaza mult apoi intrati cu dreptul in magazin, pentru a alege si beneficia de cele mai tari si atractive oferte de la Orange.

Hai sa incepem!  Vezi ofertele Orange


Oferte Orange


Spicuiesc cateva preturi bune la reduceri la telefoane mobile si la accesorii.



Alte oferte interesante de la Orange am prezentat aici.

Oferte excelente la telefoane Orange si abonamente

Sistemul ”RO-ALERT” va transmite mesaje de avertizare în timp real, prin telefonul mobil


Sistemul de avertizare a populației în situații de urgență ”RO-ALERT” va fi implementat pe teritoriul României în scopul prevenirii pierderii de vieți omenești ca urmare a fenomenelor meteorologice și hidrologice periculoase, stabilește o Ordonanță de Urgență adoptată astăzi de guvern.


Sistemul ”RO-ALERT” va transmite mesaje de avertizare în timp real, prin telefonul mobil


Prin Sistemul ”RO-ALERT” vor fi transmise populației mesaje de avertizare în timp real, prin intermediul tehnologiilor moderne din domeniul comunicațiilor și tehnlogiei informațiilor. Sisteme similare și-au dovedit eficiența în SUA, Olanda, Lituania, Franța, Germania și Belgia.

Sistemul ”RO-ALERT” are o serie de avantaje:
  1. Transmiterea unor mesaje de avertizare adaptate evenimentului iminent prin intermediul rețelelor operatorilor de telefonie mobilă;
  2. Transmiterea rapidă a mesajelor către toți utilizatorii aflați în arealul amenințat chiar în condiții de congestie a rețelelor operatorilor de telefonie mobilă;
  3. Afișarea instantanee a mesajelor pe ecranul terminalului mobil fără a fi necesară vreo intervenție a utilizatorului;
  4. Repetarea ciclică a mesajelor de alertare la intervale de timp configurabile;
  5. Receptarea mesajelor de avertizare și de către terminalele aflate în roaming;
  6. Acuratețea mesajelor de avertizare, formulate doar pe baza informațiilor furnizate de surse autorizate.

”RO-ALERT” va transmite mesaje în timp real, prin telefonul mobil


Sistemul va fi pus în aplicare de către Ministerul Afacerilor Interne prin Inspectoratul General pentru Situații de Urgență, cu suportul tehnic al Serviciului de Telecomunicații Speciale și va fi operat de către structurile operaționale cu funcționare 24/24 ale IGSU și structurilor subordonate acestuia. Ca sistem de backup, Departamentul pentru Situații de Urgență va dispune de un terminal cu aceleași funcționalități.



Secretarul de stat șef al departamentului pentru Situații de urgență al MAI este desemnat responsabil pentru coordonarea tuturor activităților care privesc finanțarea, derularea procedurii de achiziție, livrarea și punerea în funcțiune a Sistemului ”RO-ALERT”.

Achiziția echipamentelor hardware, aplicațiilor software și serviciilor de instalare și punere în funcțiune aferente, necesare pentru implementarea Sistemului ”RO-ALERT” va fi realizată de IGSU în regim de urgență, conform prevederilor art.104 alin 1 lit c din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, prin procedura de negociere fără publicare prealabilă.

 Realizarea achiziției în regim de urgență are scopul să preîntâmpine pierderea de vieți omenești și producerea de pagube materiale în cazul în care ar avea loc fenomene meteo periculoase. Pentru realizarea achiziției, Guvernul a alocat prin Ordonanța de urgență adoptată astăzi 30,4 milioane de lei din Fondul de rezervă bugetară la dispoziția Guvernului, în bugetul MAI, pentru IGSU.

Diferența dintre această sumă și valoarea contractului de achiziție publică încheiat în urma procedurii de atribuire se restituie la Fondul de rezervă bugetară la dispoziția Guvernului până la sfârșitul anului.

”RO-ALERT” va transmite mesaje în timp real, prin telefonul mobil

Cum sa optimizezi SEO un site, un magazin online ?



Dacă deții un site de e-commerce și te străduiești să îl optimizezi SEO, ai observat probabil că Google este o importantă sursă de trafic. Experiența ta e confirmată și de statistici: între 40% și 80% din numărul total de vizitatori ai celor mai mari site-uri de e-commerce din România vin din Google.

Tacticile SEO te ajută să atragi un număr cât mai mare de trafic relevant pe paginile magazinului tău online, dar pare tot mai greu să faci față numărului din ce în ce mai mare de provocări SEO specifice acestei categorii de site-uri. Din fericire, există o serie de metode de optimizare vitale succesul unei campanii SEO pentru site-ul tău e-commerce.

Divizarea conținutului în secțiuni și pagini


Paginarea este utilizată pentru a diviza conținutul în mai multe secțiuni sau pagini, îmbunătățind astfel experiența de navigare, dar permite și indexarea optimă în motoarele de căutare. Cei încântați de opțiunea ”infinite scroll” de pe Facebook trebuie să știe că această tehnică nu produce efecte benefice din punct de vedere SEO.

Google îți recomandă două acțiuni pentru o indexare corectă a paginării pentru magazinele online:
– Specifică o pagină generală, care include toate produsele dintr-o categorie, către care se pune tag-ul rel canonical (soluție rar aplicată, din motive practice: unele pagini ar ajunge să conțină mii de produse).
– Utilizează tagurile rel=”prev” și rel=”next” în fiecare pagina din secvență cu scopul de a indica o pagină anterioară sau o pagină următoare, dacă acestea există.

Implementarea incorectă a paginației poate duce la generarea unui număr mare de pagini nerelevante, ceea ce afectează magazinul online. Te poți confrunta cu canibalizarea SEO dacă mai multe pagini din cadrul site-ului tău concurează pe un anumit cuvânt cheie, în loc să ajute la creșterea autorității celei mai relevante dintre ele.

Creșterea vitezei de încărcare a paginilor


O pagină care se încarcă foarte repede este un avantaj atât din punct de vedere SEO, cât și pentru ultilizator. Google a confirmat în 2010 că viteza de încărcare este un factor de poziționare în rezultatele motorului de căutare, iar el rămâne un indicator important și în prezent, fiind în topul factorilor tehnici de poziționare.

Multe platforme de e-commerce oferă o viteză mai bună de încărcare prin intermediul unor module, însă problemele apar adesea când există limitări ale server-ului pe care este găzduit site-ul. Măsurile pe care le poți lua pentru a crește viteza de încărcare a paginililor din site-ul tău sunt:
– Activează compresia pentru resursele de tip HTLM, CSS, JS și pentru imagini;
– Elimină resursele de tip JS sau CSS din partea superioară a paginii, care blochează conținutul până la încărcarea completă;
– Folosește memoria cache a browserului atunci când vizitatorul nu se află la prima accesare pe site;
– Optimizează imaginile de produs în funcție de dimensiunea necesară pentru afișare;

Utilizarea corectă a filtrelor


Unele magazine online pot avea spre vânzare mii sau chiar zeci de mii de produse. În acest caz, o structură simplă de categorii și subcategorii nu este suficientă pentru o prezentare eficientă a inventarului. Din acest motiv se utilizează opțiunile de filtrare sau navigația fațetată.

Existența filtrelor nu te scutește însă de probleme. Dacă acestea sunt implementate greșit, pot influența negativ performanța site-ului în Google și riști să pierzi vizitatori. Câteva dintre recomandările standard pentru site-urile de e-Commerce sunt:
– Oprește filtrele de la indexare prin tag-ul robots=”noindex, follow”, prin fișierul robots.txt sau utilizarea rel=”nofollow” pe link-urile ce duc spre filtre;
– Asigură-te că filtrele sunt accesibile de Googlebot și se afișează la URL-uri diferite, fără simbolul # în componență;
– Analizează filtrele din site, pentru a știi care oferă o selecție de produse și care generează o reordonare a aceluiași set de itemi;
– Asigură-te că paginile rezultate după aplicarea filtrelor selectate își modifică cel puțin meta title-ul, meta-description-ul, canonical și H1.
– Controlează din panoul de administrare care combinații de filtre vrei să fie indexate de Google.

Aplicarea unui tratament specific pentru paginile de produse


Dacă dorești să promovezi produse noi pe magazinul tău online, ceea ce te ajută este o structură clară de link-uri, care permite indexarea rapidă a magazinului. Fii sigur că produsele noi sunt incluse imediat în fișierul Sitemap.xml și retrimite-l către Google. Pentru o vizibilitate crescută a noilor produse, alege o temă care conține o secțiune dedicată celor mai recent adăugate produse și include trimiteri în secțiunea de produse similare ale paginilor deja indexate.

Dacă oferta magazinului tău online conține produse sezoniere, o strategie bună de SEO este să direcționezi resursele către paginile de categorii și subcategorii. Acestea pot obține autoritate crescută și vizibilitate SEO bună, de care va beneficia orice produs inclus pe aceste pagini. O altă măsură benefică este să creezi pagini care să anunțe disponibilitatea viitoare a produsului și să acumuleze link-uri externe și autoritate necesare unei bune poziționări în Google.

Pentru produsele care au stoc epuizat, lasă paginile publicate pe site, specificând doar că produsul este indisponibil temporar. Nu ascunde și nu redirecționa paginile. Ceea ce poți face este să recomanzi produse similare, cu link-uri interne spre pagina dedicată lor. Mai mult, ca să reți vizitatorul care e pregătit de cumpărare, oferă-i posibilitatea de a lăsa o adresă de e-mail la care să trimiți o notificare când produsul revine în stoc.

S-ar putea să ai produse care nu vor mai apărea niciodată pe site-ul tău. Dacă ștergi pur și simplu paginile, anulezi orice contribuție a respectivului URL la vizibilitatea SEO a magazinului tău. Există câteva soluții recomandate:
– Ștergerea paginii și crearea unei redirecționări de tip 301 spre un URL relevant;
– Redirecționare 301 către prima pagină a categoriei din care facea parte produsul;
– Dacă nu se poate face redirecționare, șterge pagina și asigură-te că URL-ul emite codul de eroare HTTP 410;
– Dacă pagina oferă informații valoroase și atrage trafic din Google, păstrează pagina și recomandă alte produse disponibile în magazinul tău.

Crearea unei structuri interne de link-uri


Pentru cele mai multe dintre site-urile de e-commerce, structura internă de link-uri este o adevărată provocare. Însă o structură realizată corect aduce beneficii din punct de vedere SEO și ajută vizitatorii să navigheze ușor prin site spre informația dorită. O structură corectă este aceea care îi permite lui Google să ”înțeleagă” care sunt paginile cele mai importante și pentru care familie de cuvinte cheie sunt relevante.

Câteva dintre recomandările pentru o structură internă de link-uri benefică site-ului sunt:
– Nu include în meniul principal al site-ului toate categoriile și subcategoriile;
– Nu dubla meniul principal al magazinului;
– Nu folosi o structură de site bazată pe mai multe nivele de subcategorii și limitează-te la maximum 3;
– Include link-uri catre paginile relevante și cele cu produse similare.

Specialiștii DWF în optimizare SEO au dezvoltat în colaborare cu ecompedia un e-book dedicat site-urilor de e-commerce, din care poți afla și mai multe metode eficiente care să te ajute să te poziționezi în topul căutărilor Google.

Sorin este un căutator permanent de idei și de oameni talentați, care gândesc out-of-the-box. Când nu face SEO, vinde orice: de la idei de eveniment, la colaborări pe perioadă îndelungată. Cea mai importantă activitate rămâne, însă, cea de creștere a vizibilității site-urilor cu care lucrează, iar rezultatele sunt întotdeauna de impact.

Sursa: prwave.ro

Cum sa optimizezi SEO un site, un magazin online ?

Reduceri Black Friday F64 aparate foto-video




Cafeaneaua F64, rezultatul unei investiţii de 100.000 de euro, are zilnic circa 60 de clienţiCreştere de 20% a vânzărilor pentru F64F64, cel mai mare retailer de aparate foto-video: Ţintim o creştere de peste 10% şi ne gândim să intrăm pe alte pieţe.

Reduceri Black Friday F64 aparate foto-video


F64, cel mai mare magazin foto-video de pe piaţa locală, lansează campania “F64 Black Friday Pro” în perioada 19-22 octombrie atât în mediul online, cât şi offline, retailerul anticipând vânzări totale de circa 1,8 milioane euro.

Reducerile oferite în cadrul campaniei “F64 Black Friday Pro”, aflată la a cincea ediţie anul acesta, însumează un milion de euro, clienţii având la dispoziţie o serie de echipamente foto-video şi accesorii cu preţuri reduse până la 50%.


Reduceri F64 Black Friday Pro


Cele mai bune echipamente la care F64 a pregătit reduceri considerabile sunt cele din gama high-end, cum ar fi Nikon D610, Canon 5D Mark III, Nikon D810, Canon 6D şi gama Sony A7.


Acestea sunt modele de camere foto full frame folosite de fotografi celebri din întreaga lume. Din zona mid-level premium merită urmărite Nikon D7200 şi Canon EOS 77D lansat anul acesta!

Reduceri Black Friday F64 aparate foto-video

DPO pentru magazin online ? Ce este si cum se va integra din Mai 2018 ?


Una dintre marile schimbări aduse de actul normativ este introducerea funcției de DPO la firmele care se ocupă în principal cu prelucrarea datelor personale. Practic, vorbim nu doar de companiile mari, ci și de companiile medii sau mici care adună și folosesc date personale.



Într-o asemenea situație, dintr-un regulament european aplicabil din mai 2018 inclusiv în România reiese că magazinele online vor avea obligația să-și desemneze un responsabil cu protecția datelor („data protection officer” sau DPO, pe scurt). DPO-ul va putea să fie ori un salariat nou sau actual, ori un colaborator extern (avocat sau altă firmă, de exemplu).

Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) este un act normativ european care se va aplica în mod direct tuturor statelor membre UE, deci chiar și României, începând cu data de 25 mai 2018. Cu alte cuvinte, regulamentul nu trebuie nici să fie transpus în legislația autohtonă (așa cum se întâmplă în cazul directivelor europene, de exemplu), nici să fie detaliat prin norme de aplicare.

DPO pentru magazin online ? Ce este si cum se va integra din Mai 2018 ? Magazinele online vor avea nevoie de un DPO, dacă strâng informații despre clienți


Un exemplu concret de companii obligate să aibă de anul viitor DPO este reprezentat de magazinele online. Totuși, putem spune asta numai în condițiile în care clienții magazinelor online trebuie să-și creeze conturi pentru a cumpăra produse, iar firmele în cauză adună anumite date personale pentru a personaliza ofertele către aceștia. Potrivit unui specialist în protecția datelor personale consultat de redacția noastră, concluzia trebuie trasă în funcție de îndeplinirea cumulativă a unor criterii stabilite de GDPR.

Mai exact, dacă activitatea principală constă în operațiuni de prelucrare care, prin natura, domeniul de aplicare și/sau scopurile lor, necesită o monitorizare periodică și sistematică a persoanelor vizate pe scară largă”, a precizat Andreea Lisievici, avocat la PrivacyOne cu o experiență consistentă în legislația protecției datelor personale.

Activitatea principală a deținătorului site-ului este, să zicem, vânzarea online de produse, iar modul cum și-a structurat afacerea deținătorul este că toți cumpărătorii trebuie să aibă cont, iar în funcție de istoricul de cumpărături și datele asociate contului, deținătorul face profilarea utilizatorilor pentru a adapta ofertele sale (de exemplu, pentru a sugera anumite produse unei femei între 25 și 35 de ani și altele unui bărbat între 40 și 50 de ani). Această profilare se întâmplă constant, cu privire la toți utilizatorii care, cel puțin teoretic, provin din întreaga țară. În acest caz sunt îndeplinite toate condițiile, pentru că activitatea principală (vânzarea online), prin modul său de efectuare, presupune monitorizarea periodică și sistematică a utilizatorilor”, a explicat specialista.

Cu toate acestea, concluzia ar fi alta dacă activitatea principală, adică vânzarea, ar fi desfășurată fără a monitoriza clienții, este de părere Andreea Lisievici. Cu alte cuvinte, vânzarea să fie făcută fără a fi adaptate ofertele în funcție de datele personale ale clienților. Obligația de a numi un DPO nu intervine nici atunci când o asociație profesională, de exemplu, permite crearea de conturi pe site-ul acesteia, însă fără a fi efectuată vreo monitorizare.

În esență, profilarea pe internet presupune o monitorizare periodică și sistematică a anumitor persoane prin strângerea și folosirea datelor personale ale acestora într-un scop sau altul (comercial, de exemplu).

DPO-ul poate fi un angajat sau un colaborator extern


GDPR prevede că ocuparea funcției de responsabil cu protecția datelor se poate face prin numirea cuiva din interiorul companiei sau prin încheierea unui contract de servicii cu un colaborator extern.

Practic, firmele vor fi libere să aleagă varianta cea mai potrivită pentru ele. Putem vorbi, așadar, de desemnarea ca DPO a unui salariat al societății (nou sau actual) sau de o colaborare contractuală cu un avocat, o persoană fizică autorizată (PFA), o societate de avocatură sau chiar o altă companie.

„Un responsabil cu protecția datelor poate fi salariat (deși astăzi în România nu există un cod COR dedicat), dar poate fi și extern - PFA, avocat, societate comercială. Este important însă de menționat că, și în cazul în care contractul se încheie cu o formă de organizare colaborativă (societate de avocați, societate comercială), trebuie în continuare desemnată o persoană anume care va deține funcția de responsabil cu protecția datelor”, ne-a spus cu altă ocazie Andreea Lisievici.

Chiar dacă ocupația de responsabil cu protecția datelor nu este inclusă în Clasificarea Ocupațiilor din România, specialista spune că un DPO poate fi încadrat pe o altă funcție. În acest sens, avocata a indicat că un DPO poate figura în organigramă ca manager de proiect, de exemplu.

Sursa: Avocatnet.ro, cu multumiri.

DPO pentru magazin online ? Ce este si cum se va integra din Mai 2018 ?

Cum sa te protejezi pe Facebook?


Pentru Facebook, păstrarea oamenilor din comunitate în condiții de siguranță este cea mai importantă responsabilitate. Lucrăm în permanență pentru a crea cele mai bune instrumente de securitate în scopul protejării persoanelor care utilizează serviciile noastre.



Cu toate acestea, auzim destul de des despre oameni care își pierd accesul la conturile personale ca rezultat al înșelătoriilor. Acest lucru este posibil prin “phishing” – oamenii sunt influențați să-și introducă datele sensibile, precum login-ul și parola de pe Facebook, într-un website fals. După ce obțin accesul la contul unei persoane, escrocii pot folosi contul pentru a le contacta prietenii sau membrii familiei și îi înșală solicitându-le de exemplu, un împrumut rapid.

Cum sa te protejezi pe Facebook?


Facebook muncește foarte mult pentru a ajuta la protejarea conturilor. Utilizăm sisteme automate și manuale pe care le actualizăm în mod constant pentru a ajuta la detectarea și blocarea activității suspecte. Mai mult decât atât, oferim instrumente de securitate pe care le puteți utiliza pentru a vă face contul și mai sigur.

Cum puteți împiedica accesul persoanelor neautorizate la contul dumneavoastră Facebook?

Pentru a vă asigura securitatea contului, accesați secțiunea Securitate din Setări de pe website-ul Facebook dând clic pe marcajul de întrebări rapide din Ajutor sau pe săgeata derulantă din partea dreapta a paginii de pornire Facebook.

Mai jos sunt câteva sugestii pe care vi le semnalăm atunci când dați clic pe secțiunea “Cum păstrez siguranța contului meu”.

Iată ce puteți face pentru a vă menține contul securizat


· Protejați-vă parola. Nu utilizați parola de pe Facebook în altă parte online și niciodată nu o partajați cu alte persoane. Parola dumneavoastră ar trebui să fie greu de ghicit. Evitați să includeți numele sau cuvinte obișnuite. Aflați mai multe despre crearea unei parole puternice.
• Nu distribuiți niciodată informațiile de conectare. Cei care vor să vă înșele pot crea website-uri false care arată ca Facebook și vor cere să vă logați cu adresa voastră de email și cu parola. Întotdeauna verificați adresa URL a website-ului înainte de a introduce informațiile de conectare. Când aveți îndoieli, tastați www.facebook.com în browser-ul dumneavoastră pentru a ajunge la Facebook. Aflați mai multe despre evitarea phishingului.
• Deconectați-vă de pe Facebook cand utilizați un calculator pe care îl împărțiți cu alte persoane. Dacă uitați, vă puteti deconecta de la distanță.
• Nu acceptați solicitări de prietenie de la persoane pe care nu le cunoașteti. Cei care vor
să vă înșele pot crea conturi false prietenilor voștri. Devenind prieteni cu escrocii, aceștia ar putea să vă trimită Spam-uri pe timeline, să vă eticheteze în mesaje și să vă trimită mesaje rău intenționate.
• Aveti grijă la software-urile rău intenționate. Învățați cum arată un calculator sau un dispozitiv infectat și cum să eliminați un software rău intenționat. Păstrați actualizarea browserului dumneavoastră web și eliminați aplicațiile de tip browser care sunt suspecte.
• Nu faceți niciodată clic pe link-urile suspecte, chiar dacă acestea par a veni din partea unui prieten sau a unei companii pe care o cunoașteți. Acestea includ link-uri pe Facebook (ex: pe postări) sau în e-mailuri. Rețineți că Facebook nu vă va solicita niciodată parola într-un e-mail. Dacă vedeți un link suspect pe Facebook, raportați-l.
• Utilizați funcțiile noastre suplimentare de securitate. De exemplu, puteți primi alerte despre date de conectare nerecunoscute și alegeți prieteni pentru a va fi contacte de încredere. Dacă sunteți conectat la Facebook de pe un calculator, puteți utiliza funcția Security Checkup pentru a examina setările de Securitate.

Ce trebuie să faceți dacă contul dumneavoastră Facebook este compromis?


Dacă credeți că există posibilitatea să fi fost ținta unui hacker, dar încă puteți să vă accesați contul, schimbați parola cât mai repede posibil. Apoi, setați măsurile de securitate descrise mai sus. Este o idee bună să schimbați parola și în contul dumneavoastră de e-mail.

Ce se întâmplă dacă nu puteți accesa deloc contul dumneavoastră Facebook, ca rezultat al unei înșelătorii? Mergeți la https://facebook.com/hacked și actionați potrivit instrucțiunilor.

Rețineți – prevenirea atacului este mai ușoară decât recuperarea contului, așa că nu întârziați să vă actualizați setările de securitate cât mai curând posibil.

Cum sa te protejezi pe Facebook?

Mattias Wettenberg, campionul național la bowling al Suediei, câştigă cea de-a opta ediţie a Turneului Internațional de Bowling din România, la prima participare


Mattias Wettenberg, campionul național la bowling al Suediei, a câștigat locul întâi la cea de-a opta ediție a Turneului Internațional de Bowling în sistem open din România IBIBO 2017, desfășurat în perioada 30 septembrie – 8 octombrie, la IDM Club, în București, sub egida World Bowling şi European Tenpin Bowling Federation (ETBF).
 

Câștigătorul l-a învins în runda finală pe conaţionalul său, Kevin Klarsson, la aruncări de departajare, după ce, la finalul celor zece aruncări prevăzute în competiție, cei doi au terminat la egalitate. Ambii jucători au fost la prima lor participare la IBIBO.

Finala IBIBO 2017 a avut loc duminică, 8 octombrie, la IDM Club


Câștigătorul Mattias Wettenberg (28 de ani), unul dintre cei mai titrați jucători din Europa, se antrenează de la vârsta de trei ani şi are o aruncare specială, care l-a propulsat în topul jucătorilor din echipa naţională a Suediei.

Locul al treilea în clasament a fost ocupat de jucătorul grec Vasilis Stefopoulos, care a urcat un loc faţă de anul trecut, când a terminat competiţia pe poziţia a patra. Cel mai bine clasat român a fost Romeo Găgenoiu, ocupantul locului al șaselea în clasamentul final.

În premieră pentru IBIBO, competiţia s-a terminat la egalitate, câștigătorul fiind stabilit la aruncări de departajare


„Spectacolul a fost cuvântul de ordine la IBIBO 2017, a opta ediție a singurului turneu internațional de bowling din România, unde am avut o finală cu multe momente de suspans. Pentru prima dată în istoria competiţiei, a fost nevoie de lovituri de departajare pentru desemnarea câștigătorului. Primii doi jucători, suedezii Mattias Wettenberg și Kevin Klarsson, au încheiat competiţia la egalitate, cu 198 de puncte, iar la prima lovitură de departajare ambii au făcut strike. Cea de-a doua lovitură de departajare a desemnat câştigătorul, pe Mattias, la finalul unei partide de joc foarte echilibrate.

Această ediție a IBIBO s-a remarcat prin diversitatea culturală a concurenților, 160 în total, din 17 țări. Echipa României a avut 70 de jucători la startul competiției, iar copiii au făcut senzație pe piste, demonstrând practic că bowling-ul este un sport cu tot mai mare aderență pe plan local, fapt la care acest turneu, care ține România pe harta mondială a competițiilor de gen, a contribuit din plin,” declară Marius Briciu, director IDM Club și managerul echipei de organizare a IBIBO 2017.

Cezar Feliu, cel mai tânăr concurent, de origine română, în vârstă de doar 15 ani, a terminat competiția pe poziția a patra în categoria B (clasă semiprofesionistă) şi pe locul 33 în clasamentul general. Cezar se antrenează deja de doi ani, la clubul IDM, cu Valentin Piroș, selecționerul echipei de bowling a României. Locul întâi în categoria B a fost ocupat tot de o româncă, Laura Piroş.

Fondul de premiere din acest an a singurului turneu de bowling din România în sistem open IBIBO 2017, de 27.000 euro, a acoperit premiile pentru primii 40 de jucători clasați la categoria A (clasă profesionistă) și, pentru stimularea jucătorilor aflaţi la început de drum, au fost premiați și primii cinci din categoria B (clasă semiprofesionistă).

Partenerii din acest an ai IBIBO au fost Kegel, Sivissidis team, First Advertising și, pentru prima oară, Carlsrom Beverage (Carlsberg).

Mattias Wettenberg, campionul național la bowling al Suediei, câştigă cea de-a opta ediţie a Turneului Internațional de Bowling din România, la prima participare

Cele mai tari oferte Orange la abonamente si telefoane mobile.




Avem 3 oportunitati la Orange

1. Nokia 8 


Cel mai nou flagship de la Nokia este disponibil pe Orange.ro. Telefonul este aici
Cele mai importante detalii ale lui Nokia 8:
• display de 5,3
• camera principala de 13 MP
• 4 GB memorie RAM

2. Huawei P10 + cadou


Am pregatit o oferta speciala pentru noul Huawei P10. Fiecare comanda lansata pentru Huawei P10 primeste cadou un ceas Huawei Fit:

Huawei Fit este ca un atrenor personal de fitnes:
• monitorizeaza bataile inimii
• moduri multiple de sport
• smart notifications
• statistici ale activitatilor zilnice


3. Flash Sale 2 - 16 octombrie


Reduceri la telefoane si accesorii in prima parte din luna in oferta Flash Sale disponibila aici:

Cele mai bune oferte, in limita stocului disponibil, sunt la:
Huawei P9 Lite - 30 euro reducere cu abonament Orange Me 18
Huawei P10 - 50 euro reducere cu abonament Orange Me 43 + cadou ceasul Huawei Fit
Samsung Galaxy S8 - 50 euro reducere cu abonament Orange Me 43
Orange Drive 72 - 15 euro reducere pentru orice abonament

Cele mai tari oferte Orange la abonamente si telefoane mobile

Lista codurilor SWIFT si BIC din Romania



BIC este codul unic de identificare a institutilor bancare (acronim pentru Bank Identifier Code)

SWIFT este codul unic international de identificare a institutilor bancare (acronim pentru Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunication)

Lista codurilor SWIFT si BIC din Romania


Iata si lista de care va povesteam.



Lista codurilor SWIFT si BIC din Romania
BancaCod SWIFTCod BIC
BANCA NATIONALA A ROMANIEINBORROBUNBOR
ABN AMRO BANK ROMANIAABNAROBUABNA
ALPHA BANK ROMANIA SABUCUROBUBUCU
ANGLO ROMANIAN BANK LTD ARBLROBUARBL
ATE BANK ROMANIA SAMINDROBUMIND
BANC POST SABPOSROBUBPOS
BANCA COMERCIALA CARPATICA SACARPRO22CARP
BANCA COMERCIALA ROMANA SARNCBROBURNCB
BANCA CR FIRENZE ROMANIA SADAROROBUDARO
BANCA DI ROMA SPA ITALIA - SUCURSALA BUCURESTIBROMROBUBROM
BANCA ITALO ROMENA SPABITRROBUBITR
BANCA ROMANA PENTRU DEZVOLTAREBRDEROBUBRDE
BANCA ROMANEASCA SABRMAROBUBRMA
BANCA TRANSILVANIA SABTRLRO22BTRL
BANK LEUMI ROMANIA SADAFBRO22DAFB
BLOM BANK EGYPT SAE EGYPT - SUCURSALA ROMANIAMIRBROBUMIRB
CASA DE ECONOMII SI CONSEMNATIUNI CEC SACECEROBUCECE
CITIBANK ROMANIA SACITIROBUCITI
CREDIT COOP CASA CENTRALACRCOROBUCRCO
CREDIT EUROPE BANK (ROMANIA) SAFNNBROBUFNNB
EGNATIA BANK (ROMANIA) SAEGNAROBXEGNA
EMPORIKI BANK-ROMANIA SABSEAROBUBSEA
EXIMBANK ROMANIAEXIMROBUEXIM
GARANTIBANK INTERNATIONAL NV - SUCURSALA ROMANIAUGBIROBUUGBI
HVB BANCA PENTRU LOCUINTE HVBLROBUHVBL
ING BANK NVINGBROBUINGB
LIBRA BANK SABRELROBUBREL
MKB ROMEXTERRA BANK SACRDZROBUCRDZ
OTP BANK ROMANIA SABNRBROBUBNRB
PIRAEUS BANK ROMANIA SAPIRBROBUPIRB
PORSCHE BANK ROMANIA SAPORLROBUPORL
PROCREDIT BANKMIROROBUMIRO
RAIFFEISEN BANCA PT LOCUINTE SARZBLROBURZBL
RAIFFEISEN BANK SARZBRROBURZBR
ROMANIAN INTERNATIONAL BANK SAROINROBUROIN
SANPAOLO IMI BANK ROMANIA SAWBANRO22WBAN
TRANSFOND SATRFDROBUTRFD
TREZORERIA STATULUITREZROBUTREZ
UNICREDIT TIRIAC BANK SABACXROBUBACX
VOLKSBANK ROMANIA SAVBBUROBUVBBU


Lista codurilor SWIFT si BIC din Romania

WhatsApp lansează o nouă aplicaţie: Verified Business Accounts


WhatsApp, companie deţinută de Facebook, lucrează la o nouă aplicaţie pentru companii, care le va permite acestora să interacţioneze mai uşor cu clienţii, potrivit unei pagini descoperite pe site-ul său de suport tehnic.

Mai mult, aplicaţia va include o nouă funcţie, numită „Verified Business Accounts”, care va afişa o mică insignă verde în dreptul numerelor de telefon care aparţin companiilor.


WhatsApp lansează o nouă aplicaţie: Verified Business Accounts


Aplicaţia pentru companii se va numi, se pare, WhatsApp Business, potrivit WABetaInfo. Deocamdată este în lucru doar o versiune pentru Android, scrie go4it.ro.

Facebook a cumpărat WhatsApp cu 19 miliarde de dolari în 2014, dar nu a găsit încă o modalitate eficientă de a câştiga bani de pe urma celor peste 1 miliard de utilizatori ai aplicaţiei.

Compania ia în considerare şi integrarea unui serviciu de microplăţi în India, cea mai mare piaţă pentru aplicaţie afrima Realitatea!

WhatsApp lansează o nouă aplicaţie: Verified Business Accounts

STUDIU Cumparaturi online: Romanii au cumparat fashion pe timpul noptii, in medie, de 282 de lei, in prima jumatate a anului


Românii au cumpărat fashion pe timpul nopții, în medie, de 282 de lei, în prima jumătate a anului

· Cel mai scump produs cumpărat de pe fashiondays.ro a fost un ceas de 13.352 de lei

· Trei din patru clienți nocturni (74%) din România fac achiziții de pe dispozitive mobile, iar 4 din 10 comenzi sunt realizate de bărbați

· Cea mai mare valoare medie a comenzilor plasate în timpul nopții se înregistrează în Bulgaria – echivalentul a 330 de lei

· Clienții din Ungaria se remarcă prin utilizarea mai intensă a tabletelor (10%)

STUDIU Cumparaturi online: Romanii au cumparat fashion pe timpul noptii, in medie, de 282 de lei, in prima jumatate a anului




Cumpărăturile nu se mai concentrează în intervalele orare în care magazinele fizice sunt deschise și tot mai multe achiziții au loc după orele de program, retailul online și creșterea gradului de penetrare a dispozitivelor mobile oferindu-le clienților libertatea de a face shopping de fashion de oriunde și oricând, inclusiv noaptea. În acest context, Fashion Days a analizat obiceiurile de cumpărare nocturne ale clienților din România, Bulgaria și Ungaria, în primele șase luni ale anului în curs.

Astfel, clienții Fashion Days din România au plasat comenzi după ora 00:00 mai ales de pe dispozitivele mobile și au cumpărat pantofi clasici, pantofi sport, rochii, sacouri, ceasuri și accesorii, genți, haine pentru copii, dar și obiecte decorative pentru casă. Majoritatea comenzilor plasate în timpul nopții (41,69%) au fost înregistrate în intervalul 00:00 – 01:00, iar cele mai multe achiziții au fost făcute din București (43%), Timișoara și Cluj-Napoca. În medie, valoarea unei achiziții nocturne a fost de 282 de lei.

Clienții noștri, aflați mereu în mișcare și cu timp tot mai limitat, își doresc să poată face cumpărături de oriunde și oricând: în mijloacele de transport, în drumul spre birou, în vacanță, așteptând la restaurant, și chiar noaptea, când au mai mult timp liber și se pot bucura de oferta diversificată de branduri și produse potrivite oricărui stil, pe care o găsesc în magazinul nostru online.

La Fashion Days, observăm în fiecare an un interes crescut pentru cumpărături în intervalul 00:00 – 06:00 și că tot mai multe comenzi sunt plasate de pe smartphone și tabletă, clienții profitând de avantajele oferite de aplicația Fashion Days, precum navigarea rapidă, cea mai bună selecție de produse și branduri, opțiuni de filtrare utile și imagini de cea mai bună calitate”, spune Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer Fashion Days.

Dispozitivele mobile au fost utilizate cu precădere (74%) de clienții nocturi români pentru a-și comanda produsele dorite. Aproximativ 69% din totalul achizițiilor a fost realizat de pe smartphone și 5% de pe tabletă, restul reprezentând comenzi plasate de pe desktop.

Ponderea de utilizare a dispozitivelor mobile a fost ridicată și în Bulgaria (68%) și Ungaria (71%). Se remarcă o particularitate la clienții din Ungaria, prin utilizarea mai ridicată a tabletelor (10% din total) pentru comenzile plasate noaptea.

Cel mai scump produs – un ceas de 13.352 de lei

În toate cele trei țări în care Fashion Days este prezent, cele mai multe comenzi au inclus produse din categorii precum încălțăminte și îmbrăcăminte pentru femei, încălțăminte pentru bărbați și genți și accesorii pentru femei.

Cel mai scump produs achiziționat noaptea a fost un ceas cronograf argintiu Bell & Ross, în valoare de 13.352 de lei. Comanda care a inclus ceasul a fost plasată în România, pe 12 mai, la ora 02:58:26. În Bulgaria, cel mai scump produs cumpărat a fost tot un ceas cronograf, Tissot, la prețul aproximativ de 3.790 de lei, în timp ce, un client din Ungaria a cumpărat o rochie Dolce&Gabbana, pentru care a plătit echivalentul a 2.312 lei.

În medie, o achiziție făcută noaptea în România este de 282 de lei, iar în Ungaria ajunge la 311 lei. Valoarea medie a cumpărăturilor nocturne este ușor mai crescută în Bulgaria, de aproximativ 330 de lei, mai ales datorită comenzilor plasate de femei.

Cel mai activ interval orar – 00:00 – 01:00

În România, cele mai multe comenzi plasate noaptea pe Fashion Days (41,7%) au fost realizate în intervalul orar 00:00 – 01:00. Aceasta a fost și cea mai activă oră pentru cumpărătorii din Bulgaria – 37,2%, în timp ce, în Ungaria, cele mai multe comenzi (54,2%) au fost plasate spre dimineață, între 05:00 – 06:00.

În continuare, femeile reprezintă categoria cu cei mai activi clienți, chiar și noaptea. Însă se remarcă un apetit crescut pentru cumpărături în rândul bărbaților, reprezentând 39% din clienții care au plasat comenzi în România, în intervalul 00:00 – 05:00. Adică, aproape 4 din 10 comenzi plasate noaptea pe fashiondays.ro au fost realizate de bărbați. Atât în Bulgaria, cât și în Ungaria, 27% din achizițiile făcute în intervalul 00:00 – 06:00 au fost realizate de bărbați.

În toate cele trei țări, intervalul cu cea mai scăzută activitate de shopping a fost 04:00 – 05:00. În România, 6,67% din comenzile plasate în timpul nopții s-au înregistrat în acest interval.

STUDIU Cumparaturi online: Romanii au cumparat fashion pe timpul noptii, in medie, de 282 de lei, in prima jumatate a anului

Google a anunţat oficial Android 8.0 Oreo


Numele vine ca urmare a unui acord comercial între Google şi Mondelez International, companie care deţine, printre altele, brandul de dulciuri Oreo.



Următorul update major al sistemului de operare pentru dispozitive mobile al celor de la Google, cunoscut până acum sub numele de cod Android O, se va numi Oreo.

Noul Oreo de la Google este delicios, ca biscuitul!


În 2013, când a lansat versiunea 4.4 de Android, Google a ales drept nume pentru aceasta brandul KitKat deţinut de Nestle.

Deosebirea este că Android Oreo va fi un update major, mai important decât a fost Android 4.4 KitKat, potrivit News.ro. Drept urmare, va beneficia de mai multă mediatizare şi expunere, ceea ce va aduce, în mod normal, şi mai mulţi bani pentru Google în urma acordului cu Mondelez.

Android 8.0 Oreo va veni cu numeroase noutăţi, printre care:

- Google Play Protect – o suită de securitate care grupează sub aceeaşi umbrelă toate tehnologiile de protecţie dezvoltate de Google pentru Android;
- Suport picture-in-picture – conţinutul video redat de o aplicaţie va fi afişat într-un chenar în timp ce utilizatorul va folosi alte aplicaţii;
- Notificări sub forma unui punct plasat pe pictograma unei aplicaţii (o funcţie pentru care Google s-a inspirat în mod clar de la Apple);
- Autofill – managerele de parole precum 1-Password sau Last Pass vor putea completa automat parolele utilizatorilor în formularele web;
- Funcţia Instant Apps a fost implementat în mod implicit – utilizatorii for putea folosi unele aplicaţii fără să le instaleze pe telefon;
- Timpi mai mici de pornire pentru sistemul de operare şi autonomie mai mare – pentru că Google a restricţionat funcţionarea aplicaţiilor în fundal;
- Meniul de setări a fost consolidat – unele dintre opţiunile principale au fost grupate sub aceeaşi umbrelă;
- Un nou set de emoji complet redesenat.

Android 8.0 Oreo va fi adăugat chiar azi de inginerii Google proiectului AOSP (Android Open Source Project), urmând ca dispozitivele din seriile Nexus şi Pixel să fie primele care vor beneficia de noua versiune.

Conform celor de la Google, producătorii de smartphone-uri precum Essential, General Mobile, HMD Global, Huawei, HTC, Kyocera, LG, Motorola, Samsung, Sharp şi Sony vor putea lansa primele dispozitive noi cu Android 8.0 Oreo până la finele anului.

Cât despre actualizarea smartphone-urilor mai vechi, aceasta este în totalitate o decizie a producătorilor.

Smartphone-urile ieftine au şanse mici să fie actualizate, în timp ce flagship-uri precum Galaxy S8 şi S7 ar trebui să primească update-ul undeva în cursul anului viitor.

Nu este pentru prima oară când Google transformă numele celui mai folosit sistem de operare pentru smartphone-uri într-un purtător de brand care aduce, probabil, venituri importante companiei americane.

Sursa: PROTV

Noul Oreo de la Google este delicios, ca biscuitul! Iata noul Android

6 super sfaturi pentru a face cele mai bune poze cu telefonul mobil

Pe măsură ce îți împachetezi bagajele pentru ultimele zile de vacanță din această vară, probabil te gândești să îți iei cu tine și masivul aparat DSLR, sau poate nu. Cel mai probabil, ceea ce vei lua cu tine va fi cea mai flexibilă cameră – smartphone-ul tău. TP-Link își oferă câteva sfaturi pentru a face poze cât mai bune cu telefonul.


6 super sfaturi pentru a face cele mai bune poze cu telefonul mobil


Când vorbim de fotografierea cu telefonul mobil, o scurtă perioadă de câteva ore sau chiar minute poate face diferența între un hit Instagram și "doar o altă fotografie" dintre sutele de fotografii din telefon. Cele mai bune momente pentru o sesiune foto de vară sunt dimineața devreme și după-amiaza târziu: imediat după răsărit sau chiar înainte de apusul soarelui. În aceste momente ale zilei, soarele este cel mai delicat și fotografiile realizate în timpul așa-numitei ore de aur par să aibă o lumină aproape magică – o aură de vară.


O fotografie bună spune întotdeauna o poveste. Și o poveste bună este întotdeauna o aventură. Nu te lăsa tras în strălucitul cliché de tipul A (tu), stând în fața lui B (punct de reper / ocean / munte). Spune o poveste. Mișcă-te, roagă un prieten să îți facă o poză când nu ești atent, lasă-ți energia să invadeze lumea, să treacă direct prin ecran. Totul este posibil cu modelul X1 Max, care vine cu tehnologia potrivită pentru a face fotografia perfectă - PDAF sau Phase Detection Auto Focus. Această caracteristică permite camerei telefonului să focalizeze foarte repede - într-un timp incredibil de 0,2 secunde – ceea ce îți permite să capturezi acel instantaneu pe care ți-l dorești cu cât mai puține distorsiuni. Așa că sari până la cer și folosește modul Nefos X1 Max pentru a surprinde toate ipostazele diferite pe care reușești să le imaginezi în aer. Sau îndrăznește să faci bungee jumping și arată lumii curajul tău surprins la cea mai bună calitate.


Asigură-te că fotografia are personaje și detalii. O pereche de ochelari de soare în mână, un cocotier, o floare de magnolie în părul tău poate adăuga profunzime fotografiei tale, oferind publicului un inside look în ziua ta de vară. Elementele de recuzită sunt amuzante, dar nu trebuie folosite în exces. Unul sau două obiecte într-o fotografie sunt mai mult decât suficiente – nu uita că vrei ca fotografia ta să arate fresh și fără efort, nu ca ceva care a venit dintr-un studio de fotografie din anii ‘80.

Una dintre cele mai frecvente greșeli, pe care cei mai mulți dintre noi le facem, atunci când facem fotografii cu un telefon, este că le facem la același nivel – nivelul ochiului. În cele din urmă, ajungem să avem zeci de gigabiți de imagini foarte asemănătoare care arată, într-adevăr, celorlalți ceea ce am văzut, dar cu zero substanță. Schimbă-ți poziția și vei putea observa diferențe esențiale în imaginile tale.


Am ajuns să ne gândim la selfie-uri ca la ceva care să ne facă să ne simțim vinovați atunci când nimeni nu se uită. Dar haide să fim sinceri - o fotografie interesantă a feței tale arse de soare, cu un ocean albastru-turcoaz și palmieri în fundal, ar transmite mai multă emoție decât o mie de fotografii doar cu un peisaj. Pentru cei mai mulți, un selfie de o secundă include cel puțin 5 minute de „îmi stă bine părul?" sau „am fața prea strălucitoare?". Dar datorită modului de frumusețe în timp real al X1 Max, conceput special pentru selfie-uri fără efort, nu va trebui să îți faci griji de nimic. În plus, declanșatorului camerei din față dispune de un control rapid și ușor - pur și simplu trebuie să îți pui degetul pe scanerul de amprentă din spatele telefonului.Neffos X1 Max

Oricât ești de nerăbdător să distribui fotografia proaspăt surprinsă pe nisipul fierbinte cât timp momentul îți este încă viu în minte, iar ecranul telefonului este încă puțin cald de la razele solare, oprește-te. Lăsă fotografia să stea un timp și gândește-te la câteva tehnici de editare care ar putea-o îmbunătăți: câteva retușuri minore pot transforma o fotografie simplă într-o adevărată capodoperă. Poți face o editare rapidă chiar pe Neffos X1 Max: tai, rotești, îndrepți, adaugi efecte oglindă și multe altele. În plus, aplicația cameră a telefonului vine cu o frumoasă selecție de filtre.Neffos X1 Max

Nu în ultimul rând, nu uita să te oprești și să înregistrezi amintirea. Pe măsură ce vara trece, tendințele se schimbă și fotografiile se șterg accidental, amintirile sunt menite să reziste – filtrele nu sunt necesare.

6 super sfaturi pentru a face cele mai bune poze cu telefonul mobil

Ce este realitatea virtuala ?


Sa incepem intai cu inceputul! Ce este Realitatea virtuala ? Este o expresie provenita din limba engleza de la termenul deVirtual reality sau VR si se refera la ambiante artificiale create pe calculator care oferă o simulare a realitatii atat de reusita, incât omul ce o foloseste poate avea impresia de prezenta lui fizica este "aproape" reala, atat in anumite locuri reale, cat si in locuri imaginare avand sunet, imagine si mai nou sentimente generate de aceste efecte! Este fantastic.

De ce realitatea virtuala (VR) este urmatorul nivel in jocurile online ?



De cand Facebook a achizitionat Oculus, jocul a fost pornit. Nimeni nu a luat VR prea in serios pana atunci. Si lucrurile se par ca evolueaza intr-un ritm fantastic. Chiar acum fiecare companie mare de la Google, Sony, Samsung, Microsoft, Apple investesc resursele si o multime de bani in VR sau AR,investind in oameni si in proiecte de viitor - pentru ca este foarte posibil ca acest lucru sa fie chiar viitorul !

Pentru simularea cat mai adevarata a ambianței necesare au fost inventate o serie de aparate si aplicatii speciale utra tehnologizate! Aceste aplicatii pot fii:
- manusa de date cu sau fara fir!
- platforme virtuale in care utilizatorul se poate deplasa fizic in orice directie
- platforme online pentru calculator sau telefon mobil pentru jocuri electronice! Spre exemplu in acest mediul virtual se pot juca jocuri cu masini, jocuri de cazino cu diferite sloturi sau orice tine de imaginatia omului.

Deci, tinand cont ca aceasta tehnologie a evoluat foarte mult, si jocurile online, jocurile clasice dar si jocurile de noroc si cazinourile se bucura ce realitatea virtuala. Ai acum ocazia sa joci online la pariuri folosind, simtind, traind la maxim emotia unui joc.

Succes si castiguri pe masura!

De ce realitatea virtuala (VR) este urmatorul nivel in jocurile online ?

AKTA intră pe telefonie mobilă folosind reţeaua grupului Telekom


Operatorul de cablu devine cel de-al patrulea furnizor de servicii fix-mobil de pe piaţă.

Digital Cable Systems (DCS), operator telecom prin cablu care operează sub brandul AKTA, intră pe piaţa serviciilor de telefonie mobilă, în baza unui contract semnat cu Telekom Romania Mobile Communications, completând oferta actuală de televiziune, telefonie fixă şi internet.

Cel mai mare jucător independent de pe piaţa locală de cablu TV, care activează sub brandul AKTA prin două companii - Digital Cable Sys­tems (DCS) şi AKTA Telecom - va lansa la jumătatea acestei luni servicii de telefonie mobilă, devenind astfel cel de-al patrulea furnizor de servicii fix-mobil de pe piaţa locală, du­pă RCS&RDS, Telekom şi Orange.

AKTA intră pe piaţa de telefonie mobilă sub forma unui operator virtual - respectiv prin închirierea accesului la reţeaua de telefonie mobilă a grupului Telekom Româ­nia, al treilea jucător de pe piaţă după venituri şi numărul de clienţi. Telekom are o reţea mult mai puţin dezvoltată în raport cu liderii Orange şi Vodafone, însă sub noul mana­ge­ment compania a accelerat investiţiile pentru a reduce decalajul faţă de greii pieţei.

Abonamentele pentru serviciile de telefonie mobile pornesc de la 2 euro pe lună, unele dintre pachete urmând să conţină minute incluse atât national cât şi în roaming precum şi acces internet mobil naţional.

La finele lunii martie, AKTA a lansat canalul Cinemaraton, dedicat în exclusivitate cinematografiei româneşti şi care va difuza peste 1.000 de filme româneşti, artistice, documentare şi de animaţie.

DCS operează, cu preponderenţă, în mediul rural şi în oraşele mici, având ca arie de acoperire peste 3.000 de localităţi din 35 de judeţe

Sursa: ZF.ro

AKTA intră pe telefonie mobilă folosind reţeaua grupului Telekom

Telekom România Mobile a preluat acţiunile Germanos şi ale fostului Zapp


Telekom România Mobile Commu­nications, fostul Cosmote, a preluat în luna mai acţiunile retailerului GSM Ger­manos şi în iunie pe cele ale Telemobil - fosta companie de telefonie mobilă Zapp, ca par­te a procesului de consolidare a ope­ra­ţiu­nilor grupului, conform unui raport pu­blicat de acţionarul majoritar, grupul elen OTE.



Telekom România Mobile a preluat acţiunile Germanos şi ale fostului Zapp


În primul semestru, veniturile Telekom România au scăzut cu 2,1%, la 466 mil. euro, în timp ce EBITDA a stagnat.

Mutarea a fost anunţată anterior de grup, în contextul în ca­re consolidarea o­pe­­raţiunilor a pre­supus şi o majorare a capitalului social de aproximativ 140 de milioane de euro la Telemobil

Telekom România Mobile a preluat acţiunile Germanos şi ale fostului Zapp

Românii încă preferă calculatorul şi nu telefonul pentru cumpărăturile online


Din 2016, sfâșitul toamnei era marcat în România prin numeroase reduceri și campanii dedicate gen Black Friday. Acest eveniment a dus la creșterea segmentului e-commerce. Anul acesta a fost cel mai bun pentru retaileri, dar o analiză Today’s, agenție de marketing online, arată că de cea mai mare încredere încă se bucură calculatorul clasic.

Românii încă preferă calculatorul şi nu telefonul pentru cumpărăturile online


Cele mai multe astfel de acțiuni se înregistrează îndeosebi în cazul clienților non-e-commerce, care au doar site-uri de prezentare ce generează prospecți, precum: cabinete de avocatura, medicina privata, automotive etc. Prin completarea formularelor de cerere de ofertă, potențialii clienți doar își exprimă interesul pentru anumite produse sau servicii și intenția de a le accesa, însă nu realizează achiziția propriu-zisă direct pe site.



Motivele sunt numeroase, de la cum este folosit telefonul și pentru ce anume la sentimentul controlului pe care clienții îl au pe un dispozitiv cu un ecran mai mare afirma dailybusiness

Totuși, balanța s-a înclinat în favoarea smartphone-ului cu aproximativ 20% de la an la an în ceea ce privește informarea. În e-commerce, comenzile sunt finalizate în proporție de 70-80% de pe PC. Procentul este relativ la cât de bine este optimizat site-ul magazinului, dar și nișa pe care activează.

Din experiența acumulată în mai bine de un deceniu de agenția Today’s, specialiștii acesteia au observat că românii preferă de foarte multe ori, chiar și în cazul magazinelor online, să plaseze comenzile telefonic, să întrebe de stocuri, de condițiile de livrare sau să solicite alte detalii.

Astfel, aproximativ 50% din comenzi sunt telefonice, dar în acest context e foarte probabil ca informarea să fi fost derulată înainte pe telefon sau tabletă. Cât despre mărcile de dispozitive, cele mai multe comenzi sunt plasate de pe telefoane iPhone sau tablete iPad. Se menține și aici o tendință observată și în preferințele de popularitate și achiziție a telefoanelor, Samsung Galaxy S6 sau Galaxy S7 urmând în acest top. Aceste modele de la Apple și Samsung sunt însă premium, cu prețuri de peste 3.000 de lei.

Totuși, acestea nu sunt reguli care nu se pot schimba în următorii doi ani în comerțul online local. Today’s confirmă că a observat deja pentru clienți de-ai săi cazuri în care mai mult de jumătate dintre cererile de ofertă sau contactări prin formular vin de pe dispozitive mobile. În cele mai bune momente, până la 80% din aceste cereri au fost plasate de pe telefoane.

Cum fac romanii shopping ?

Mio MiVia Run 350, ceasul cu GPS și monitor de ritm cardiac integrat, este acum disponibil în România


MiTAC Europe lansează Mio MiVia Run 350, ceasul cu monitor de ritm cardiac, GPS integrat și conectivitate cu smartphone-ul prin aplicația MiVia pentru o experiență de utilizare continuă extrem de practică, întregită de rezistența la apă de până la 3 atmosfere.


Mio MiVia Run 350, ceasul cu GPS și monitor de ritm cardiac integrat, este acum disponibil în România


Creat pentru cei mai exigenți entuziaști ai sportului, ceasul devine un antrenor personal de încredere încă de la prima utilizare: după efectuarea primului antrenament de cel puțin 20 de minute, timp în care dispozitivul va colecta și analiza date, Mio MiVia Run 350 va putea apoi să afișeze nivelul personal de fitness și să creeze automat programe zilnice de training.
Prin combinarea unor programe integrate, precum Estimarea VO2, Efectul Antrenamentului sau Consilierea de Recuperare, ceasul va propune antrenamente personalizate, care să crească pragul consumului de oxigen atins în regim de efort maximal, corelat direct cu nivelul individual de anduranță. În plus, aplicația de mobil permite concurarea cu alți utilizatori, pentru o motivație suplimentară.

„MiTAC continuă să ofere produse care să susțină alegerea și menținerea unui stil de viață activ, și, după lansarea pe piața locală a brățării de fitness Mio MiVia Essential 350, revine cu un dispozitiv special creat pentru cei care pun accent pe antrenamentele fizice de calitate. Încă de la prima utilizare, Mio MiVia Run 350 devine expertul, antrenorul personal capabil să ghideze orice entuziast spre depășirea propriilor limite”, spune Cosmin Dobranis, Country Director Mio pentru România și Ungaria.

În timpul antrenamentelor, setate pe distanță, timp, interval sau ritm, ecranul dispozitivului va indica zona cardiacă în care este efectuat efortul fizic:

  • Moderată (între 50% – 60% din limita superioară a ritmului cardiac propriu) – rămânerea în această zonă va conduce la reducerea nivelului colesterolului și grăsimii corporale în timp. Zona este specifică mersului normal și rapid
  • Ardere grăsime (60% - 70%) – zona este specifică antrenamentului de tip jogging, contribuie la consumarea unui număr mare de calorii și ajută la arderea grăsimilor
  •  Aerobică (70% - 80%) – odată ajunsă la acest nivel al ritmului cardiac, o persoană își crește anduranța și starea de sănătate la nivelul întregului organism
  • Anaerobică (80% - 90%) – acest tip de efort privează mușchii de o parte din cantitatea uzuală de oxigen și oferă cele mai rapide rezultate, deși nu poate fi susținut mai mult de o oră în cadrul unui singur antrenament
  • Efort Maxim (între 90% – 100% din limita superioară a ritmului cardiac) – zona este activată de alergarea la viteză maximă și este specifică antrenamentelor pe intervale; nu poate fi susținută mai mult de câteva minute odată

Începerea unui antrenament nu presupune efectuarea de setări suplimentare pe ceasul Mio MiVia Run 350, este de ajuns să începeți să alergați ușor timp de cel puțin 30 de secunde pentru ca dispozitivul să treacă automat în modul alergare, activând sistemul GPS și monitorul de ritm cardiac.

De asemenea, ceasul poate fi utilizat sub forma unui dispozitiv de monitorizare a activității zilnice: afișează pașii, distanța acoperită și caloriile arse, însă este și un monitor al calității somnului, astfel încât utilizatorii să poată analiza tiparele de somn prin aplicația MiVia.

Utilizatorii pot să primească alerte ale apelurilor și mesajelor de pe WhatsApp, Facebook Messenger, Skype și Twitter. Această funcție poate fi dezactivată în timpul antrenamentelor pentru a nu deveni un factor perturbator.
Cu o singură încărcare, durata bateriei este de până la 5 săptămâni în regim de utilizare a ceasului şi de până la 10 ore cu GPS-ul pornit şi exerciţii continue. Cu GPS, monitorizarea ritmului cardiac şi exerciţii continue, ceasul oferă autonomie de până la 8 ore.

Ceasul Mio MiVia Run 350 este disponibil în România la prețul recomandat de 899 Lei. Aplicația MiVia este disponibilă gratuit în Google Play și App Store. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați site-ul http://www.mivia.com/ro/


Specificaţii tehnice:

  • Dimensiuni: 44,7 x 37,4 x 15,8 mm
  • Dimensiunea ecranului: 1,28 inci /32,5 mm
  • Senzor optic de ritm cardiac
  • Rezistență la apă: 3 atmosfere, ideal pentru înot
  • Timp încărcare: 2,5 ore
  • Greutate: 51,5 grame
  • Alerte prin vibraţie: da
  • Memorie: înregistrează 100 ore de date despre exerciţii
  • GPS: da
  • Conectivitate Bluetooth cu un consum redus de energie (BLE 4.0)
  • Analize avansate ale ritmului cardiac, de la Firstbeat

Mio MiVia Run 350, ceasul cu GPS și monitor de ritm cardiac integrat, este acum disponibil în România

Abonamente sau cartele de telefonie mobilă fără roaming?


Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) le amintește utilizatorilor de servicii mobile că operatorii pot comercializa abonamente sau cartele preplătite fără acces la servicii în roaming, ale căror resurse (minute/SMS-uri/MB/GB) pot fi utilizate doar pe teritoriul României.

Utilizatorii care doresc acces la servicii în roaming trebuie să aibă activat un plan tarifar cu roaming inclus.



Planuri tarifare fără roaming

Operatorii mobili pot să ofere planuri tarifare (abonamente ori cartele preplătite) fără acces la servicii în roaming. Aceste planuri tarifare se adresează utilizatorilor care nu doresc să utilizeze serviciile de telefonie mobilă și atunci când călătoresc în afara României, preferând să beneficieze de resurse naționale la prețuri avantajoase.

Utilizatorii de planuri tarifare fără roaming care doresc acces la acest serviciu pot să își schimbe planul tarifar cu unul cu roaming inclus sau să își achiziționeze un plan tarifar suplimentar, cu roaming inclus. 

Schimbarea planului tarifar sau a altor clauze se poate efectua conform prevederilor din contract sau pe baza negocierii directe cu furnizorul. 

Trecerea de la un plan tarifar fără roaming la unul cu roaming presupune, de regulă, creșterea prețului, dar și a resurselor incluse, astfel că poate conduce la începerea unei noi perioade minime contractuale.

Toate planurile tarifare cu serviciul de roaming activat beneficiază de „roam like at home” în UE/SEE. Totodată, utilizatorii finali pot alege din oferta operatorului o modalitate alternativă de tarifare a serviciului de roaming, în locul „roam like at home”.

Ce, cum şi unde reclami

Dacă operatorul tău nu îți respectă drepturile de utilizare a serviciului de roaming în spațiul UE/SEE, poți face o sesizare către ANCOM, urmând pașii descriși aici.

Mai multe informații despre mecanismul „roam like at home” sunt disponibile pe pagina de internet a ANCOM, aici.

Abonamente sau cartele de telefonie mobilă fără roaming? Unde poti sa faci reclamatie ? ANCOM si OPC!

Platforma eMAG Marketplace a depășit 4.000 de magazine înscrise


eMAG Marketplace a ajuns la peste 4.000 de magazine partenere, cu peste 74% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut și a generat vânzări de peste 350 de milioane de lei în primele șase luni ale acestui an. În oferta eMAG sunt prezente peste 1,4 milioane de produse din 1.600 de categorii, care acoperă o gamă diversă, de la electronice și electrocasnice, jucării, produse de casă și grădină, auto, la cosmetice și produse de îngrijire personală și articole sportive.

„Platforma eMAG Marketplace asigură accesul simplu și rapid la o variată gamă de produse pentru peste 500.000 de clienți unici, în fiecare zi. Accesarea eMAG Marketplace este, în prezent, cel mai rapid, avantajos și eficient mod de a vinde online, în România, dar și în țări precum Bulgaria, Ungaria sau Polonia”, a declarat Florin Filote, director eMAG Marketplace.

În platforma eMAG Marketplace sunt înregistrate companii românești printre care F64 (magazin dedicat pasionaţilor de fotografie), Cărtureşti (concept store de carte şi produse de papetărie), Otter (încălţăminte premium), Optiplaza (reţea de magazine de optică), Flori de Lux (florărie online), Mirano (produse de voiaj), Arsis (distribuitor de telefoane şi accesorii), RoGroup (accesorii auto, anvelope şi instalaţii GPL) sau Fares (remedii naturiste), CES (Complet Electro Serv). Portofoliul de branduri internaţionale cuprinde companii precum Franke, Gorenje şi Miele (electrocasnice şi accesorii pentru bucătărie), Hervis Sports (articole şi echipamente sportive) sau Meli Melo (bijuterii şi accesorii fashion).

Categoriile cu cel mai mare număr de magazine partenere sunt Home & Deco, Produse pentru copii, Do-it-yourself și Fashion. Platforma înregistrează lunar peste 20 de milioane de vizite și depășește astfel traficul lunar al celor mai importante 10 mall-uri din România.

Platforma eMAG Marketplace oferă produse din game diferite și lasă posibilitatea fiecărui magazin partener să îşi stabilească singur condiţiile comerciale, taxele de livrare, politica și taxele de retur, precum şi preţurile.

Până la finalul anului, vânzările realizate pe platforma Marketplace vor ajunge la 29% din totalul vânzărilor eMAG.

„Estimăm că până la finalul anului vom genera vânzări de peste 800 de milioane de lei. De asemenea, continuăm programul de creștere accelerată lansat în ianuarie 2017 și dorim să ajungem la 7.000 de selleri până la finalul acestui an”, a adăugat Florin Filote, director eMAG Marketplace.

În anul 2016, eMAG a investit în platforma Marketplace peste 2 milioane de euro pentru achiziția de hardware și facilitarea procesului de integrare a magazinelor partenere.
100 de oameni fac parte din echipa dedicată diviziei eMAG Marketplace.

Platforma eMAG Marketplace a depășit 4.000 de magazine înscrise