Black Friday la Miele: clienții își aleg singuri reducerile

Black Friday la Miele: clienții își aleg singuri reducerile


Pentru al doilea an consecutiv, clienții Miele își creează singuri reducerile de Black Friday. Trebuie doar să acceseze site-ul celui mai mare producător mondial de echipamente electrocasnice premium și să voteze produsele pe care și le doresc cel mai mult. Echipamentele ce primesc cele mai multe voturi vor fi și cele care vor beneficia de cel mai ridicat discount, de 35%. În 2018, cel mai votat echipament Miele de Black Friday a fost stația de călcat Fashion Master, dotată cu fier de călcat cu talpă de tip fagure, antiaderentă și Steamer. 

 
2 săptămâni de reduceri unice
Și anul acesta, Black Friday ține 2 săptămâni la Miele. Astfel, de pe 15 și până pe 30 noiembrie, clienții vor descoperi reduceri unice, la o selecție de produse ce acoperă întreaga gamă de electrocasnice.
Rezultatele impecabile și timpul economisit prin tehnologiile moderne implementate în echipamentele Miele fac ca în topul celor mai votate produse de până acum să se afle mașinile de spălat rufe, uscătoarele și aspiratoarele.
De altfel, noua Generație 7000, lansată la începutul acestui an, transformă procesul de curățenie într-o adevărată plăcere. Toate echipamentele pot fi conectate la WiFi și, astfel, controlate prin intermediul telefonului mobil. Utilizatorii vor ști cu exactitate perioada rămasă până la finalizarea unui proces, câștigând timp liber pentru ei. În același timp, senzorii instalați în aceste produse gestionează automat cantitatea de consumabile necesare unui rezultat perfect, ceea ce duce la economii, atât de curent electric, dar și de impact asupra mediului înconjurător.
Și, pentru că momentele de relaxare oferite de produsele Miele merită savurate, noua linie de espressoare este, de asemenea, pe wishlist-ul Black Friday 2019. Cele mai dorite sunt cele freestanding, care le oferă utilizatorilor posibilitatea de a alege din peste 20 de rețete preinstalate, în timp ce anumite modele din Generația 7000 pot crea rețete personalizate, printr-un proces de testare a diferitelor combinații de cafea.
Discounturile de Black Friday continuă și pentru alte categorii, pe care clienții le pot descoperi atât în magazinul online Miele, dar și în showroom-uri, unde pot și testa fiecare echipament în parte. Campania se va derula, de asemenea, în toate magazinele proprii și exclusive Miele, precum și la majoritatea partenerilor din rețeaua națională: eMAG Marketplace și shop-uri partenere.