Aplicaţia BMW Museum

Aplicaţia BMW Museum


Noul ghid digital al muzeului susţine tururi interactive personalizate ale expoziţiilor permanente şi temporare. Este disponibil gratuit, în Apple App Store şi Google Play Store, din luna februarie 2016 - în şapte limbi.

Aplicaţia BMW Museum - un ghid inovator prin istoria plăcerii de a conduce


Cu noua aplicaţie BMW Museum, Muzeul BMW din München îşi prezintă viziunea pentru viitorul tururilor interactive fără ghid prin istoria "Plăcerii de a conduce".

În premieră, această aplicaţie permite utilizatorilor de smartphone-uri şi tablete să previzualizeze punctele de atracţie din istoria BMW şi a produselor sale înainte de a realiza călătoria, în timp ce tehnologia interactivă inteligentă le permite să descopere în detaliu multe din exponatele muzeului. Indiferent de traseul pe care vizitatorii îl aleg prin muzeu, aplicaţia le furnizează descrieri explicative detaliate ale diverselor săli cât şi a exponatelor individuale.

Comentariile audio şi text sunt oferite în şapte limbi diferite. Aplicaţia BMW Museum este oferită în două versiuni - una pentru dispozitive cu sistem iOS şi una pentru cele cu sistem Android. Este disponibilă gratuit în Apple App Store şi Google Play Store cu începere din luna februarie 2016.



Întins pe o suprafaţă expoziţională de aproximativ 5.000 de metri pătraţi, Muzeul BMW este dedicat trecutului, prezentului şi viitorului plăcerii de a conduce. Situat în imediata vecinătate a sediului central BMW, muzeul reprezintă un pilon - alături de BMW Welt şi uzina BMW Group - al experienţei multidimensionale de brand. Zona de expoziţie permanentă a muzeului este împărţită în şapte "case" tematice care oferă o introspecţie bogată şi variată în istoria corporate şi de produs a BMW. Exponatele includ peste 120 dintre cele mai importante şi prestigioase automobile, motociclete şi motoare din istoria mărcii BMW.

Muzeul BMW este organizat ca un oraş, cu o „stradă” principală din care se accesează săli tematice, denumite „case” (avem casa „Designului”, casa „BMW M”, casa „Publicităţii”, casa „BMW Seria 3”) şi care trece şi prin „piaţa” principală, dedicată modelelor roadster.

Cu ajutorul aplicaţiei BMW Museum, vizitatorii pot alege perioadele şi subiectele specifice din istoria mărcii pe care vor să le exploreze în profunzime. Apoi îşi pot organiza turul prin "casele" tematice individuale în orice ordine doresc. Comentariile relevante sunt transmise pe smartphone-ul sau tableta lor fie în format audio, fie ca text însoţit de imagini şi scurte videoclipuri. O hartă interactivă permite utilizatorilor să se orienteze cu mai mare uşurinţă pe măsură ce se deplasează prin diferite departamente, explorând subiectele care îi interesează cel mai mult - de exemplu, motorsportul sau designul, o anume gamă de modele sau automobile dintr-un anumit deceniu. Tot conţinutul oferit de aplicaţia BMW Museum este disponibil în germană, engleză, franceză, italiană, spaniolă, rusă şi chineză.

Acest ghid digital al muzeului şi mediu inovator de informare îndeplineşte nevoile tuturor categoriilor de vârstă şi va inspira vizitatorii să interacţioneze şi mai intens cu acele subiecte care îi interesează cel mai mult din expoziţiile permanente, temporare şi speciale ale muzeului. Prin combinarea istoriei animate şi interactive cu tehnologia de prezentare digitală interactivă, aplicaţia BMW Museum oglindeşte propria abordare a Muzeului BMW de a prezenta trecutul, prezentul şi viitorul plăcerii de a conduce. Pe măsură ce vizitatorii călătoresc prin istoria mobilităţii, aplicaţia le permite şi să împărtăşească impresii prin social media. De asemenea, este posibilă accesarea celor mai noi ştiri şi evenimente de la Muzeul BMW şi BMW Welt.