Azerty.ro si Microsoft umanizeaza lumea e-commerce

Toti observam ca, pe masura ce devine tot mai complex si mai ofertant, Internetul depersonalizeaza comunicarea. Iata insa ca magazinul online Azerty.ro, membru fondator al Asociatiei Romane a Magazinelor Online (ARMO) impreuna cu Microsoft, transforma mediul e-commerce din Romania intr-un spatiu virtual in care comunicarea, noile facilitati tehnice si programele de fidelizare se completeaza pentru a oferi clientilor o experienta superioara in timpul si dupa efectuarea cumparaturilor, ridicand, totodata, standardele pietei nationale de profil.

Noul Azerty.ro este primul magazin online din România în care clienții sunt întâmpinați de fața zâmbitoare a unei persoane reale; este nouă interfață grafică umană care îi asistă în timpul cumpărăturilor, prezentându-le diverse opțiuni ce îi pot ajuta să aleagă produsele potrivite. Alte noutăți prin care Azerty.ro se relansează includ:

* Poze 360º cu produsele de pe site - acum, clientul poate învârti pe toate părțile laptopul sau aparatul foto dorit înainte de a-l comanda, convingându-se astfel că acesta corespunde întru totul așteptărilor sale;

* Filtre simple și filtre avansate - în încercarea de a-și optimiza funcțiile într-atât încât să intuiască cerințele clientului, www.azerty.ro a introdus filtrele simple pentru utilizatorii mai puțin familiarizați cu caracteristicile tehnice, iar profesioniștilor le-a pus la dispoziție filtrele avansate, cu ajutorul cărora pot găsi mult mai rapid produsul dorit;

* Prezentări video – pentru o informare completă, magazinul online le oferă clienților prezentări video ale produselor, în care aceștia vor găsi o părere obiectivă asupra caracteristicilor tehnice, a conținutului pachetului, precum și a designului produsului căutat;

* Posibilitatea de a vedea, atinge și testa produsul într-un showroom - pe lângă aspectul avangardist al acestuia, clienții vor beneficia de consultanță și informații corecte, astfel încât să ia cea mai bună decizie.

Totodată, Azerty.ro este primul magazin online care oferă exclusiv computere cu Windows original preinstalat. Decizia demonstrează convingerea echipei manageriale că, împreună cu Microsoft, Azerty.ro poate oferi clienților soluții superioare celor disponibile în prezent pe piață.

Cardul VIP Azerty este un alt beneficiu menit să dovedească atitudinea pro-client a magazinului. Pe lângă discounturile oferite posesorilor, acesta asigură posesorilor acces la o serie de servicii, printre care se remarcă și o premieră pentru domeniul e-commerce din România: accesul gratuit la RVX Manager, o soluție ERP deschisă și flexibilă, dedicată micilor întreprinzători și persoanelor fizice autorizate.

"Contextul economic dificil din ultimul an ne-a făcut să realizăm modificările majore survenite în mentalitatea clientului din mediul online. Fiindcă profilul acestuia este într-o legătură directă cu avantajele oferite de acest mediu: confortul oferit de shopping-ul online și timpul economisit de adepții acestuia. De cele mai multe ori, aceștia, după o lungă și obositoare zi de lucru, ajung acasă și pornesc din nou calculatorul. Fac acest lucru pentru a comunica, a socializa sau pentru o multitudine de alte activități care, până nu demult, nu aparțineau Internetului. Acest lucru ne-a determinat să "umanizăm" cât de puțin această lume. Astfel, printr-o investiție de peste 200.000 euro și un efort colectiv deloc neglijabil, s-a născut acest proiect revoluționar. Proiect prin care, împreună cu multitudinea serviciilor auxiliare oferite, sperăm că vom reuși să ne apropiem cât mai mult de clienții noștri", a declarat Cătălin Mihăilescu, Managing Partner al Azerty.ro

Comunicat de presa