Compania Blue Idea, detinatoarea brandurilor IQads si SMARK, isi prezinta directiile de business

Blue Idea, compania care detine IQads si SMARK, a lansat site-ul de prezentare a activitatii, www.BlueIdea.ro, care detaliaza cele patru directii pe care se va axa in continuare: Publishing, Servicii, Evenimente si Proiecte.

„Prin toate proiectele noastre, suntem alaturi, pas cu pas, de pasionatii de publicitate, inca din momentul in care se antreneaza pentru viitoarea cariera si pana ajung sa multumeasca echipei, de pe scena, la festivaluri.

De la instrumente de selectie si recrutare pana la rapoarte de cercetare, de la workshopuri pana la discutii relaxate la bere despre problemele industriei, pe BlueIdea.ro se gasesc toate proiectele prin care incercam sa ajutam si sa incurajam oamenii de marcom sa faca publicitatea din Romania mai buna”, a declarat Marius Cristea, managing director, Blue Idea.

“Unul dintre modurile prin care stimulam creativitatea romaneasca este crearea unor spatii de discutie online si offline in care publicitarii primesc feedback de la comunitatea IQads, formata in mare parte din consumatori interesati de publicitate ca divertisment”, a adaugat acesta.

Proiectele de publishing ale companiei sunt dedicate tuturor celor interesati de comunicare, fie ca profesie, fie ca simpla pasiune.

IQads.ro ofera continut premium pentru pasionatii de publicitate, SMARK.ro pentru profesionistii din marketing, iar Digital.IQads.ro pentru cei interesati de marketingul digital. Continutul este structurat in asa fel incat sa acopere atat ariile de interes ale reprezentantilor industriei, cat si partea entertaining a domeniului.

Serviciile dezvoltate in jurul acestor comunitati au rolul de a ajuta oamenii de marcom sa-si desfasoare activitatea. Astfel, publicarea unui anunt de angajare pe AdJob atrage CV-uri relevante, in timp ce listarea portofoliului de servicii al unei firme din domeniile conexe industriei de marketing si comunicare in Catalogul IQads o face mai usor de reperat de catre potentialii clienti.

Iar promovarea evenimentelor importante ale industriei in Calendarul IQads asigura expunerea la publicul dorit. In plus, rapoartele de cercetare cantitativa SMARK Research si cele de cercetare calitativa, SMARK Focus, realizate impreuna cu importante agentii de research din Romania, ofera insight-uri valoroase pentru dezvoltarea strategiei de business sau de comunicare.

Unele dintre evenimentele organizate de companie faciliteaza schimbul de knowledge si discutiile despre problemele industriei, iar altele reprezinta si pretexte pentru un soi de distractie mai pe gustul celor din marketing si comunicare.

Astfel, ADfel incurajeaza creativitatea in publicitatea neconventionala, iar AdBreak ii reuneste lunar la o bere pe publicitari pentru a discuta relaxat despre ce ii framanta, dar si pentru a stimula spiritul competitiei. Pentru a salva industria de efectul noptilor lungi, terminate cu pizza si bere, este organizata anual Cupa Agentiilor la Fotbal.

Evenimentele din seria SMARK KnowHow reunesc profesionisti reputati din Romania si din afara tarii, oferind cunostinte relevante pentru diferite ramuri ale marcom-ului, menite sa imbunatateasca gradul de cunoastere a anumitor fenomene sau instrumente de lucruI.

Festivalul international de film digital Kinofest promoveaza noii creatori de film si operele lor, reprezentand locul anual de intalnire al celor pasionati de arta cinematografica, muzica si arte vizuale.

Proiectele dezvoltate in jurul comunitatilor IQads si SMARK acopera, in acelasi timp, alte nevoi ale publicului vizat.

Tinerii aspiranti ai industriei de marcom, care vor sa invete mai multe despre domeniu, au la dispozitie programul IQads Kadett.

Pentru ei, dar si pentru toti cei care se simt creativi, exista platforma TheCreator, pe care se desfasoara concursuri precum Grand Spoof, singurul concurs de parodiat reclame din Romania. Pentru cei care vor sa-si testeze cunostintele si memoria publicitara, AdPlay aduce provocari cu fiecare noua editie.

Si, pentru ca in publicitate, publicul e cel mai important juriu, anual este organizat BestAds, festival online in care pasionatii de publicitate, membri ai comunitatii IQads decide care au fost cele mai bune reclame din anul precedent.

Informatii despre serviciile, proiectele, evenimentele si produsele de publishing ale Blue Idea sunt disponibile incepand de astazi pe site-ul www.blueidea.ro.

Blue Idea s-a dezvoltat in cadrul unui parteneriat strategic cu F5, compania new media a grupului Realitatea-Catavencu.