Schimbare in echipa manageriala a IQads si SMARK

Incepand de astazi, 3 iunie, Blue Idea – compania care detine in parteneriat cu F5 marcile IQads si SMARK – va avea o noua structura manageriala.


Costin Radu paraseste conducerea Blue Idea pentru functia de managing partner la Geek, agentie din cadrul grupului Leo Burnett care va desfasura operatiuni in zona digitala.

Managementul companiei este preluat de Marius Cristea, fondatorul IQads si new business manager in cadrul F5.

„IQads este si a fost pentru mine un proiect de suflet alaturi de care sunt de aproximativ 7 ani, din care ultimii trei in calitate de managing partner. In acest timp, IQads s-a dezvoltat si a ramas cel mai important brand media pe nisa comunicare si advertising din Romania.

Alaturi de IQads a aparut SMARK, un proiect promitator in spatele caruia se dezvolta in prezent o serie de initiative adresate comunitatii de marketing. Am avut o colaborare excelenta cu Marius Cristea, cu siguranta cea mai potrivita persoana care poate continua cu succes proiectul pe care l-a creat in 2003.

Viitorul meu se leaga in continuare de antreprenoriat in online, urmand sa anunt in scurt timp exact care va fi proiectul pe care il voi incepe”, a declarat Costin Radu.

„IQads si SMARK vor continua proiectele incepute in acesti ani. Ii multumesc lui Costin pentru colaborarea avuta pana in prezent si ii urez mult succes in continuare cu noul proiect”, a declarat Marius Cristea – managing director Blue Idea si new media manager F5.

Intr-un interviu neconventional acordat IQads, noul managing director, Marius Cristea, vorbeste pe larg despre proiectele care urmeaza sa fie dezvoltate sub marcile IQads si SMARK.

Cu o audienta de peste 150.000 de unici lunar, IQads (www.iqads.ro) este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea, parte din F5, compania new media a trustului Realitatea-Catavencu.

Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK (www.smark.ro), comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.

Incepand din 2004, Blue Idea dezvolta aferent celor doua produse editoriale o serie de proiecte adresate industriei marcom din Romania: ADfel, AdBreak, IQads Kadett, BestAds, AdPlay, SMARK KnowHow, SMARK Research, Cupa Agentiilor la Fotbal, GrandSpoof, Atelierele ADfel, AdJob sau Kinofest.

Sursa: F5 Media