F5 prezinta principiile de executie a campaniilor de performance marketing

F5 anunta prin regia de vanzari F5 X-Media procedurile dupa care se vor executa campaniile de performance marketing in baza setului de noi reguli initiate la jumatatea lunii aprilie de catre cele 10 companii de online locale (intre care se numara si F5), reguli care sunt analizate in prezent de grupul de lucru desemnat de IAB.


Incepand de astazi, 3 iunie, campaniile de performance marketing derulate in reteaua F5 X-Media vor functiona dupa urmatoarele principii:

1. Campaniile CPC se pot derula in continuare si pe spatiile actuale de display (728x90, 300x250, 160x600), dar vor fi afisate in grup de doua mesaje, pe fiecare spatiu, cu contorizare separata.

2. Ad-urile vor fi compuse obligatoriu din titlu, text, call-to-action si link activ spre site-ul destinatie si, optional, imagine si vor prezenta produsul sau serviciul promovat, plus textul aferent, printr-un singur frame, static. Titlul si textul vor fi (pot fi) customizabile in funtie de layoutul site-ului.

3. Obligatoriu, mesajul va fi de tip call-to-action (Click aici! Inscrie-te acum! Afla detalii etc) ca sa determine utilizatorii sa acceseze linkul propus pentru a primi mai multe detalii despre oferta promovata, ceea ce va creste eficienta si rata de raspuns a campaniei (pentru clarificare se vor urmari simularile de mai jos).

4. In mod firesc, campaniile de CPC nu vor contine branding. Exista insa, cateva situatii particulare in care produsul promovat contine si elemente de branding alaturi de imaginea produsului promovat.

Astfel, logo-ul clientului de publicitate va fi prezent doar in cazul promovarii de servicii, nu si in cazul promovarii produselor, caz in care va fi prezentata o imagine descriptiva a acestora.

5. Alaturi de spatiile de bannere, vom derula, in continuare, campanii de performanta prin intermediul serviciilor de publicitate contextuala si text-ads.

6. Vanzarea spatiilor se va face in regim de run-of-network si/sau run-of-category, mai exact ad-urile vor fi distribuite nu pe un singur site, ci pe intreaga retea sau pe o categorie de site-uri cu profil asemanator, incurajandu-se targetarea reclamelor in functie de cuvinte si expresii cheie sau criterii demografice.

Setul de proceduri descrise mai sus respecta atat regulile de gestionare a campaniilor de performance marketing anuntate in aprilie, cat si standerdele IAB.