Kaspersky Lab a încheiat un parteneriat cu Scuderia Ferrari Marlboro

Kaspersky Lab, unul dintre principalii producători de soluţii de securitate informatică din lume, a ajuns la un acord cu reprezentanţii Scuderia Ferrari Marlboro, privind încheierea unui parteneriat extins, dincolo de sezoanele de curse GT2 din 2010 şi 2011.

Kaspersky Lab devine sponsor principal al echipei AF Corse din Piacenza, Italia, logo-ul companiei fiind vizibil pe maşinile de curse începând chiar din acest weekend, cu ocazia celei de-a doua runde a circuitului de 1000 Km de la Spa-Francorchamps.

„Reprezintă o onoare pentru noi să fim partenerii unei echipe atât de faimoase şi cu un succes imens pe parcursul întregii istorii a curselor cu maşini”, spune Eugene Kaspersky, CEO şi Co-Fondator Kaspersky Lab. „Ferrari şi Kaspersky Lab împart multe valori, precum cercetarea continuă în domeniul de activitate, inovaţia tehnologică şi pasiunea pentru competiţie în business”, încheie Kaspersky.