People Media lanseaza prima revista 3D din Romania

People Media lanseaza prima revista 3D din Romania

Acest nou produs targeteaza nisa creata de noile tehnologii fotografice si video tridimensionale ajunse populare si in Romania. Noutatea acestei reviste consta atat in faptul ca este prima revista de pe piata de print romaneasca dedicata in exclusivitate fotografiei tridimensionale, cat mai ales in faptul ca va oferi atasat fiecarui exemplar si o pereche de ochelari ce permit vizionarea respectivului numar, fara suprataxare.



“Prin aceasta revista vrem sa introducem un concept nou in publishingul din Romania ca solutie la caderea libera a acestei piete. Practic acum, in plina criza cand unele titluri consacrate isi inchid portile, People Media investeste in inovatie.

Este o piata concurentiala dusa pana la limita, iar atunci cand vrei sa depasesti aceasta limita deja ajungi sa inovezi. Consider ca inovarea mai presus de succes este ceea ce se numeste excelenta” explica Victor Maxim, General al Manager People Media.
3D Romania detine marca inregistrata a produsului si serviciului 3D Catalog.

Prin acest serviciu, 3D Romania ofera posiblitatea companiilor de a comunica prin intermediul cataloagelor tridimensionale realizate de 3D Romania.

“Am acumulat experienta in domeniul echipamentelor si tehnologiilor fotografiei tridimensionale inca din 2005. Datorita lipsei de echipamente profesionale disponibile pe piata internationala, am fost nevoiti sa aducem propriile adaptari echipamentelor pentru a ne atinge obiectivul principal: sa obtinem imagini care concureaza perfect realitatii.

Astfel am reusit sa ne impunem pe piata cu un produs pe care alte companii nu il pot oferi in acest moment”, adauga Victor Catalin, Project Manager 3D Romania.

Pentru a facilita comunicarea intre 3D Romania si clientul final, revista 3D Magazin va fi sustinuta in procesul de promovare prin site-ul www.3dromania.com , impreuna cu 3D4all www.3d4all.webs.com in paginile carora vizitatorii vor avea oportunitatea de a solicita livrarea primului numar de pilotaj al revistei, in regim ramburs.

Fluxul de informatii si noutati va fi de asemenea completat prin canalele online de retele sociale Twitter, Facebook, YouTube cat si prin parteneriatele cu cinematografe, publicatii pentru tineri, televiziune, medii de comunicare ce vor transmite conceptul 3D Magazin.