Expozitia ProGrafic. More than Print! - tematica si organizare

Expozitia ProGrafic. More than Print! - tematica si organizare

...dorim sa organizam o expozitie perfect mulata pe nevoile si optiunile companiilor cu profil poligrafic din Romania. Mesajul nostru este simplu, usor de tradus in oportunitati deschise fiecarui expozant.


Interviu cu Directorul General al Expozitiei ProGrafic. More than Print! realizat de redactia ziarului Pagini Poligrafice (www.paginipoligrafice.ro):

Ati analizat de mult timp posibilitatea de a deveni organizatorul unei astfel de expozitii?

Categoric nu. Cunoastem de multi ani sectorul poligrafic, activitatile companiei noastre se deruleaza in permanent contact cu nevoile si oportunitatile sectorului de grafica si imprimare din Romania. Anul 2009 ne-a atras atentia prin ruptura care a existat intre dorintele companiilor si ceea ce li s-a oferit in materie de canale media, incluzand aici si expozitiile cu profil grafic. Astfel, am decis sa demaram si sa bugetam campania de organizare a PRO Grafic. More than print!

Expozitia PRO Grafic. More than print! reprezinta pentru toti cei implicati in industria poligrafica o completare a ceea ce s-a oferit pana in prezent la nivel de comunicare si relationare business-to-business. In al doilea rand, pentru o anumita categorie de oameni, reprezinta o alternativa.

Daca imi permiteti sa extind putin as completa ca nevoia de optiuni multiple, alternative, se regaseste pe toate palierele decizionale pe care oamenii simpli sau oamenii ultra sofisticati le resimt in actiunile lor. Pentru a raspunde precis intrebarii Dvs. voi insista asupra elementelor de noutate si flexibilitate pe care expozitia PRO Grafic. More than print! le va aduce.

Ce optiuni aveti pentru a va diferentia de expozitiile care se organizeaza in prezent? Ce le veti spune potentialilor expozanti?
Prima Dvs. intrebare ar fi mai corect sa o adresati direct companiei Euroexpo, organizatoarea Print & Sign, pentru simplul motiv ca ei vor trebui sa recurga la tehnici de diferentiere.


In ceea ce ne priveste, la PRO Grafic, nu va fi nimic spectaculos, nu ne propunem sa reinventam roata, ci pur si simplu dorim sa organizam o expozitie perfect mulata pe nevoile si optiunile companiilor cu profil poligrafic din Romania. Mesajul nostru este simplu, usor de tradus in oportunitati deschise fiecarui expozant.

Cum veti atrage expozantii de traditie ai Print & Sign?
Asa cum precizam anterior expozitia PRO Grafic. More than print! aduce ideea de noutate, ideea de schimbare a unui mod de lucru si relationare pe 3 axe: expozant, vizitator si organizator.

Atractia este cu totul altceva fata de semnarea contractelor. La nivel de perceptie, de atractie nu avem nici un fel de emotie.


Sunt, de asemenea, foarte sigura ca nostalgia unor expozitii anterioare dezvaluie si experiente pozitive, precum si experiente negative. Vom asista la un complex de logos, patos si etos in diverse proportii care vor defini interactiunea cu noua expozitie PRO Grafic. More than print!

Ce vom vedea in cadrul expozitiei PRO Grafic? Ne puteti furniza detalii concrete?

Asteptam sa incepem interviul cu aceasta intrebare. Dar pentru ca ati formulat-o acum, la sfarsit, voi raspunde un pic diferit. Este in primul rand o chestiune de subiectivitate, de perceptie si nivel de exigenta.

In Romania nu vom putea niciodata 'transfera' volumele de tip FESPA, Drupa sau Ipex. Pentru a face cunostinta cu PRO Grafic va invit pe www.prografic.ro, unde sunt detalii si informatii relevante, atat pentru potentialii expozanti, cat si pentru vizitatori.

Ne veti tine la curent cu noutatile despre expozitia PRO Grafic?
Da, mai cu seama cu cat sunteti prima publicatie de profil care preia acest interviu.

ProGrafic. More than Print! - expozitia industriei publicitare din Romania
Inchiriati-va standuri expozitionale direct la 0723.259.444