Studenţii învaţă să devină bloggeri la Şcoala de blog

Studenţii învaţă să devină bloggeri la Şcoala de blog

Blogul ajută atât la dezvoltarea personală, cât şi la îmbunătăţirea abilităţilor de comunicare, două dintre “cerinţele” principale în obţinerea unui job de copywriter, jurnalist sau PR. Şi, cu siguranţă, pot deschide calea spre o carieră de antreprenor, online sau offline.


Începând cu 19 noiembrie, ora 19:00, la sediul Incubatorului de afaceri (Bd. Republicii, nr. 9 Timişoara), Scoala de blog îşi deschide porţile.

Doritorii se pot înscrie online, la dosar.scoaladeblog.ro până în data de 14 noiembrie. Organizatorii Scoala de blog au decis că, pentru prima ediţie, participarea va fi deschisă studenţilor timişoreni din domenii precum jurnalism, comunicare şi PR.

Aplicanţii vor completa un formular de înscriere, inclusiv o scurtă scrisoare de motivare. Doar 15 dintre studenţii timişoreni, aleşi printr-o preselecţie atentă, vor participa gratuit la cursurile Şcolii de blog.

Cursurile Scoala de blog, vor dura patru săptămâni şi sunt formate din workshop-uri săptămânale de câte 2-3 ore.

Studenţii vor învăţa de la noţiuni generale de blogging şi metode de a aborda diverse subiecte, până la detalii SEO pentru optimizarea traficului pe blog. Cuvinte ca trackback, blogroll şi feed vor fi bine însuşite de către absolvenţi. Vor primi şi teme pentru acasă, pe care le vor publica pe blog-ul comun, scoaladeblog.ro, pentru a fi dezbătute de toţi vizitatorii site-ului.

La sfârşitul cursurilor, absolvenţii vor primi o diplomă de participare şi posibilitatea de a-şi crea gratuit un blog profesional sau personal pe platforma blogu.lu. De asemenea, vor beneficia şi după terminarea cursurilor de consultanţă din partea celor patru profesori: Dan-Lucian Ştefancu (deceblog.net), Andrei Mărin (blogu.lu), Ramona Iftode (dojoblog.info), şi Richie Marius Ilie (marele-ecran.blogspot.com).

Cred că Timişoara poate oferi mulţi bloggeri valoroşi. Prin Şcoala de blog încercăm să descoperim şi să îndrumăm aceste talente pe calea bloggingului. E nevoie de evenimente de acest gen şi cred că e o premieră de bun augur pentru noi. Campania neconvenţională de lansare, sub forma unui test de blog a strâns aproximativ 27.000 de afişări” spune Dan Lucian Ştefancu, unul dintre profesorii şi organizatorii Şcolii.

Afla detalii despre Scoala de blog

Comunicat de presa