Cum sa pozitionezi reclamele pe blog pentru venituri mai mari online

Cum sa pozitionezi reclamele pe blog

Fiind inscris in programul de monetizare eTarget am studiat blogul echipei pentru a afla informatii noi despre sistem si despre cum poti obtine conversii si castiguri mai mari in lumea online.


Pe blogul amintit, am descoperit un post deosebit, intersant si util despre cum poti sa-ti asezi reclamele si cum sa le configurezi pentru a obtine venituri mai mari.

Am sa va citez cateva poturi de optimizare primite ca si feedback de la clientii inscrisi in programul eTarget Parteneri si administratori paginio web!

Măreşte fontul titlului anunţului
Am făcut ca fontul anunţului Etarget să fie cu unul-doi pixeli mai mare decât fontul obişnuit al blogului. Am reuşit foarte uşor şi într-un timp scurt să îmi dublez veniturile prin Etarget.


Culoarea titlului anunţului, aceeaşi cu cea a articolului
Am experimentat folosirea a diverse culori pentru a atrage atenţia asupra anunţurilor. Până acum, cele mai bune rezultate le-am avut atunci când culoarea titlului anunţului era aceeaşi cu cea a titlului articolului.


Pune reclama la finalul articolului
Iniţial, am inclus reclamele Etarget în spaţiile destinate în mod tradiţional bannerelor. Doar că acest tip de publicitate este mai degrabă conţinut real al site-ului, link-uri către conţinut interesant. Aşa că le-am poziţionat la sfârşitul articolelor.

În ciuda aparentei poziţionării rele, încasările au început să crească într-un ritm foarte frumos.


Una sub cealaltă
Am reuşit să câştigăm mult mai bine când am început să plasăm reclamele în coloană, una sub cealaltă. Este o variantă mult mai eficientă decât atunci când le plasezi în plan orizontal, una lângă alta.


Urmează cele patru sfaturi şi spune-ne cum au crescut încasările tale din publicitate
Ma gandesc ca sunt utile si puteti si voi sa le puneti in practica indiferent daca utilizati Google Adsense, Etarget sau un alt advertiser.

Succes si spor la bani.