Romanian PR Week 2009: Relatiile Publice.

Romanian PR Week 2009: Relatiile Publice.

Pornind de la convingerea ca Relatiile Publice pot deveni disciplina care combina cu succes strategia si comunicarea, creand o adevarata punte de legatura intre organizatii si stakeholderii lor, dezbaterile PR Week vin sa intareasca ideea ca PR-ul nu trebuie sa se rezume doar la comunicarea deciziilor, ci trebuie integrat in strategia de afaceri, contribuind proactiv la formularea politicilor corporatiste.


Aceasta translatare de la public relations la public engagement permite trecerea de la o forma de influenta piramidala la una de tip sferic, implicand si vocile grupurilor cointeresate in procesele decizionale.

Teme inedite precum PR 2.0: consecintele tehnologiilor web 2.0 asupra practicii de relatii publice; Lobbying: comunicare, transparenta si persuasiune; Etica in Relatii Publice: repere. tendinte si controverse; Creativitatea in PR; De la Public Relations la Public Engagement; Rolul relatiilor publice in restaurarea increderii in business si mass-media sunt abordate in cadrul congresului PR Week de nume sonore si de speakeri straini de top.

Alaturi de practicieni si consultanti romani, lucrarile congresului vor beneficia de expertiza unor profesionisti internationali precum: Tony Meehan (Marea Britanie), Presedintele TMA Communications si fost director al competitiei internationale IPRA Golden World Award; Dr. Horst Avenarius (Germania), Fondator si Presedinte de onoare al Consiliului German de Etica in PR si fost director de comunicare al grupului BMW; Roberto Zangrandi (Italia/Belgia), Director Corporate European Affairs Enel si Presedintele Confederatiei Europene de Relatii Publice (CERP); Erwin De Weerdt (Belgia), director general al SilverLinning Management Communications & EU Affairs si fost PR Director al Hill and Knowlton; Dr. Katerina Tsetsura (SUA), reprezentant al Institute for Public Relations (IPR) si Thomas Achelis (Germania), Presedintele Forum for International Communications.

Un element de noutate al acestei editii il reprezinta prezentarea in premiera in cadrul dezbaterii \'Etica in Relatii Publice: repere. tendinte si controverse\' a rezultatelor primei cercetari despre practicile media in raporturile PR-presa: \'Media Transparency and Media Practices in Romania: Results of a Nation-wide Survey of Practitioners\', un studiu realizat de Forum for International Communications in parteneriat cu prestigiosul US Institute for Public Relations si Centrul pentru Jurnalism Independent.

Festivitatea PR Award Gala Night va avea loc in data de 30 septembrie si reprezinta momentul in care sunt premiate cele mai bune campanii inscrise la Romanian PR Award 2009. Cea de-a saptea editie a competitiei a inregistrat un numar record de participanti, reunind 142 de proiecte in cadrul celor 9 categorii de concurs.

Romanian PR Week se incheie in data de 1 octombrie cu un training tematic, intitulat \'Internal Communication. Getting the most from your employees\', sustinut de Thomas Achelis, presedintele Forum for International Communications si de Erwin De Weerdt, Managing Director SilverLining, Management Communication & EU Affairs.

Parteneri si sponsori
Evenimentele Romanian PR Week se desfasoara sub patronajul Camerei Deputatilor si sunt sustinute de Institute for Public Relations (IPR), Camera de Comert a Romaniei, de sponsorii BCR, Pfizer, Coca-Cola Hellenic, Ursus Breweries, Microsoft, Henkel, MOL Romania, real,- Hypermarket, Hotnews.ro, Dacia, Publica, Casa de traduceri, Polirom, Curtea Veche, Grafica & Tipar si Tritonic, si de partenerii media: Money Channel, Cotidianul, Business Standard, Money Express, Money.ro, Revista Cariere, PR Romania, Markmedia.ro, Wall-Street, 9AM, Focus Vest, Corporate News, Stiriong.ro, Calendar Evenimente si pr progress.

Despre organizator
Forum for International Communications este o organizatie non-guvernamentala care cultiva in mediul comunicatorilor profesionisti standardele etice si de performanta ale profesiei de relatii publice.

Fundatia organizeaza din 2003 competitia Romanian PR Award si evenimentul Romanian PR Week, impuse drept cele mai importante evenimente de recunoastere a excelentei in domeniul comunicarii de afaceri din Romania. Fundatia coordoneaza in prezent o cercetare nationala de \'Etica in PR\', o serie de programe educationale, prelegeri si dezbateri publice, cursuri si training-uri de formare profesionala si o serie de intalniri informale intre profesionistii domeniului.

In martie 2006, fundatia a initiat programul CSR Romania cu scopul de a promova bunele practici in domeniul responsabilitatii sociale corporatiste. In aprilie 2009, Forum a lansat portalul de resurse PR Romania.

Comunicat de presa