Twestival

Twestival

11 Septembrie 2009 - Twestival Local Bucuresti


La aceasta editie organizatorii din Londra UK au decis ca fiecare oras sa se dedice undei cauze locale. Asa ca noi am preluat stafeta si ne pregatim riguros. Mai intai de toate trebuie sa alegem o cauza sociala preferabil un ONG caruia sa ne dedicam eforturile de promovare si de strangere de fonduri. Va trebui ca si noi sa urmam exemplul celor din Londra si sa alegem un ONG care sa investeasca 100% din fonduri in cauza pe care o sustine(si nu in cheltuieli administrative) si mai ales vrem ca acesti bani sa aiba, la fel, un impact imediat si profund.

12 februarie 2009 - Twestival Global
In data de 12 februarie a fost sarbatorit Twestival Global charity:water. Evenimentul principal s-a tinut in Londra si in simultan gazduite si in principalele orase Twitter din jurul lumii.


Website-ul www.twestival.com a pus organizatorilor la dispozitie o pagina dedicata orasului relativ pentru comunicarea cu comunitatea Twitter locala, coordonarea inregistrarilor, afisare logo sponsori, posibilitatea de a dona online si pentru afisarea surselor multimedia- adica blogul pe care ma cititi voi acum.

Twestival Global charity:water s-a sarbatorit in peste 200 de orase din lume printe care se afla si Bucuresti, Cluj, Iasi si Arad. In Bucuresti Twestival a avut loc la Orange Concept Store unde s-au strans in jur de 80 de persoane si au fost stranse, exclusiv din vanzarea biletelor, aproximativ 1000€ care au intrat direct in contul ONG-ului charity:water, cauza globala Twestival a editiei de atunci. ONG-ul charity:water a fost ales pentru simplul motiv ca fondurile urmau sa fie investite imediat in puturi cu apa si deci aveau un impact imediat si profund in punerea de apa curata la dispozitia oamenilor din Africa.

Cum a inceput Twestival?
In Septembrie 2008, un grup de Twitterers aflati in Londra UK decid sa organizeze un eveniment unde comunitatea Twitter locala se intalneste offline, adica se intalnesc fetele din spatele avatar-urilor, se puteau bucura de putin timp placut, savura o bautura toate acestea insotite de o gustare si un efort de strangere de fonduri pentru o cauza locala.


Evenimentul a fost organizat in mai putin de 2 saptamani, a avut aproximativ 300 de participanti (cu o lista de asteptare) si a reusit sa faca un bine pentru cauza pe care o sustineau. S-au organizat evenimente de aceeasi natura si in Toronto, Vancouver si in alte parti de pe glob si s-a ajuns la concluzia ca Twitter este un canal extraordinar de a strange oamenii pentru o cauza sociala.

Dupa primul Twestival a existat un interes semnificativ pentru a fi repetat in Londra. Organizatorii au decis sa organizeze unul semestral, dar atunci s-au intrebat daca acest concept s-ar transmite altor orase din lume. Ar fi fost extraordinar sa poti avea multiple orase din jurul lumii care sarbatoresc evenimentul in aceeasi zi, pentru aceeasi cauza, cu oameni de pe Twitter.

Detalii despre eveniment