Noul Samsung Galaxy S10 este acum disponibil la precomandă pe Orange.ro


Samsung Galaxy S10 va fi disponibil în trei versiuni, chiar și în România. E vorba de Samsung Galaxy S10e, Galaxy S10 și Samsung Galaxy S10 Plus. Cel din urmă are cel mai mare ecran, cea mai mare cantitate de RAM și cel mai mare spațiu de stocare. Altfel, camerele foto sunt similare, alte specificații, de asemenea, similare, iar ecranele sunt cam cele mai bune de pe piață.

În perioada de precomandă (20 februarie - 7 martie), pe lângă beneficiile de pe Orange.ro, clienții care lansează o precomandă pentru noul Samsung Galaxy S10 sau S10+ pot primi noile căști Samsung Galaxy Buds.

În plus perioada de precomandă vine cu un alt avantaj. EXCLUSIV la Orange.ro clienții pot lansa o precomandă pentru culoarea Prism Blue.

Noul Samsung Galaxy este disponibil în mai multe culori. Mai jos găsești o parte din linkurile unde vor fi disponibile noile telefoane:

Samsung Galaxy S10e 128GB Dual SIM Black:
Samsung Galaxy S10 128GB Dual SIM Black
Samsung Galaxy S10 Plus 128GB Dual SIM Black
Samsung Galaxy S10 128GB Dual SIM Prism Blue

Toate variantele sunt disponibile aici

Samsung Galaxy S10 va fi disponibil în trei versiuni, chiar și în România. E vorba de Samsung Galaxy S10e, Galaxy S10 și Samsung Galaxy S10 Plus. Cel din urmă are cel mai mare ecran, cea mai mare cantitate de RAM și cel mai mare spațiu de stocare. Altfel, camerele foto sunt similare, alte specificații, de asemenea, similare, iar ecranele sunt cam cele mai bune de pe piață.

Cât costă Samsung Galaxy S10 la eMAG

Cel mai bun model este un Samsung Galaxy S10 Plus cu 12 GB memorie RAM, 1 TB spațiu de stocare și spate din ceramică (spate alb). E disponibil la precomandă în versiunea albă la un preț de 7.800 de lei. Îl poți precomanda de aici.

Noul Samsung Galaxy S10

Piața electro – IT crește cu 13% în 2018, susținută de sectorul telecom

Piața românească de bunuri de folosință îndelungată a ajuns la 3,4 miliarde de euro în 2018, reprezentând o creştere de 13% comparativ cu anul anterior. Principalul motor al acestei creşteri a fost sectorul telecom, cu un avans de 23% în valoare, până la 1,4 miliarde de euro. Telecom este astfel cel mai important sector din piaţă, cu o pondere de 42%.



La nivel de trimestru patru, piaţa românească de electro-IT a ajuns aproape de 1,2 miliarde de euro, impulsionată de evenimente promoţionale precum Black Friday şi Crăciun. Comparativ cu T4 2017, piaţa a crescut cu aproape 7%, principalele motoare fiind sectorul electrocasnicelor mari și cel al echipamentelor de birou, cu rate de creştere de 12%, respectiv 13%.

Piaţa telecom include telefoanele inteligente și mobile, phablets (smartphone-uri cu dimensiunea display-ului > 5.4 inch), căşti şi wearables. În timp ce vânzările de telefoane mobile pierd rapid cotă de piaţă, smartphone-urile şi phablets beneficiază de rate de creştere de peste 300%. De asemenea, categoria de wearables este în plină expansiune (+45% față de T4 2017), condusă de gadget-urile noi lansate într-un rapid ritm.

Comparativ cu 2017, întregul sector a crescut cu 35%. Dacă ne uităm la performanţele trimestriale, T4 2018 a marcat un avânt de 10% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2017, în timp ce, în cadrul sectorului, piaţa de phablets a crescut cu 287%.

Electrocasnice mari

Electrocasnicele mari sunt al doilea sector ca valoare din piaţa locală de bunuri de folosință îndelungată. Acestea s-au bucurat de o creștere anuală în valoare de aproape 12%, ca efect al evoluțiilor pozitive ale unor produse ca: uscatoarele de rufe, +45% față de 2017 şi maşinile de spălat vase (+18%).

rimestrial, uscatoarele de rufe au crescut cu 52%, în timp ce congelatoarele s-au clasat pe locul al doilea cu o creștere în valoare de 18% față de T4 2017. Toate celelalte produse din acest sector au cunoscut un trend crescător, cuptoarele cu microunde rămânând relativ constante în valoare (doar +0,6%).

Electronice

Piața de electronice a înregistrat o valoare de 539 de milioane de euro în 2018, fiind al treilea sector ca pondere din întreaga piață electro-IT și marcând o creștere de aproape 7 procente în comparaţie cu 2017. 85% din întreaga valoare a sectorului (sau 458 milioane de euro) revine vânzărilor de televizoare, o categorie de produse care dă și tendinţa de creştere a sectorului, cu același plus de aproape 7% față de 2017.

Putem vedea aici și categorii în scădere, precum media playere-le portabile (-26% versus 2017) sau video playere-le care au pierdut 21%.

Ce s-a întâmplat în T4? Tendinţa este aproape similară. Pentru televizoare, ultimele trei luni ale anului au adus 40% din vânzări, în timp ce creşterea în comparație cu T4 2017 a fost aproape inexistentă (0,2%).

Sistemele home cinema au avut o evoluţie bună, +2% față de T4 2017, împreună cu sistemele audio, cu o creştere de peste 12%.Toate celelalte categorii au marcat scăderi în T4 2018, cea mai severă fiind pentru cea din cazul video playere-lor (-36%).

IT

Piața IT a crescut cu aproape 8% până la 485 milioane de euro. În cadrul acesteia, categoria cea mai importantă este cea de Mobile Computing (laptop-uri), deoarece reprezintă 55% din valoarea întregului sector, în creștere cu 7,5% față de 2017. Cu toate acestea, computerele și accesoriile continuă să se bucure de o creștere sănătoasă de 14%, precum şi monitoarele, cu 16% creştere versus 2017.

Tabletele reprezintă grupul de produse cel mai puternic afectat de creşterea phablets şi laptop-urilor. Valoarea vânzărilor a ajuns la 50 milioane de euro în 2018, cu 7,5% mai puțin decât cu un an înainte. Și pentru sectorul IT trimestrul al patrulea reprezintă cea mai bună perioadă a anului, aducând 34% din vânzările anuale totale. Creşterea față de T4 2017 a fost de 1%.

Mobile Computing reprezintă 55% din vânzările trimestriale ale sectorului şi aproape 5% creștere versus T4 2017. Cea mai mare creştere a fost însă înregistrată de camerele video, 9,5%, până la o valoare de 3 milioane de euro.

Computerele au fost responsabile de aproape 18% din vânzările trimestrului, în scădere cu peste 8 procente față de aceeași perioadă a anului 2017, la o valoare de 30 de milioane de euro. Aceeaşi situație a fost înregistrată și în cazul tabletelor, cu o scădere a vânzărilor de 9%, până la 16 milioane de euro.

Electrocasnice mici

Cu o valoare în 2018 de 245 de milioane de euro, electrocasnicele mici reprezintă puțin peste 7% din totalul pieţei electro-IT şi o creștere de 7 procente versus 2017.

Aspiratoarele sunt vedeta sectorului, o categorie de produse în care lansările şi inovaţiile de produse au ridicat valoarea vânzărilor cu peste 12%, până la 61 de milioane de euro și dețin o cotă de piață de 25% din totalul categoriei.

Putem remarca rate mari de creştere pentru produse cum sunt aparatele de ras, +14%, până la 26 de milioane de euro, aparatele de preparare a băuturilor calde, 26% creştere şi 39 milioane de euro sau friteuzele, cu o creștere de 41%, dar cu o bază mică, de doar 2 milioane de euro în 2018.
RECOMANDAM: Trend Micro aniverseaza 20 de ani

Categoriile care pierd din valoare sunt storcătoarele și mașinile de tocat carne: -17%, respectiv -9%.

La nivel de trimestru, aspiratoarele au crescut cu peste 17%, până la 22 de milioane de euro, în timp ce aparatele de preparare a băuturilor calde înregistrează vânzări de 17 de milioane de euro, reprezentând o creștere de aproape 34% versus T4 2017.

Care sunt produsele care marchează cele mai mari rate de creștere din acest sector? Stațiile de călcat (peste 57% față de T4 2017), multicooker-ele (56%) şi friteuzele (50%), dar la baze foarte mici, cu vânzări de doar 1 milion de euro pentru fiecare tip de produs la nivel de trimestru.

Echipamente de birou și consumabile

Segmentul echipamentelor de birou și al consumabilelor, care cuprinde toate tipurile de dispozitive multifuncţionale și de imprimare, a avut o creştere sănătoasă de 15% în 2018, până la 37 de milioane de euro. Cu 13 milioane de euro, trimestrul al patrulea reprezintă 34% din valoarea vânzărilor anuale şi 13% peste acelaşi trimestru din 2017.

Foto
Sectorul include camere digitale, cu o valoare de 23 milioane de euro în 2018 și 10% sub anul 2017. Odată cu tabletele, se pare că și creșterea categoriei phablets a avut un impact negativ asupra camerelor foto. La nivel de trimestru, sectorul a atins 7 milioane de euro, cu peste 10% mai puțin în comparație cu T4 2017.

Piața electro – IT crește cu 13% în 2018, susținută de sectorul telecom

Acer anunță astăzi lansarea noului Swift 7 (SF714-52T) incredibil de ușor și subțire, cu un nou șasiu premium care oferă mai mult spațiu pentru ecran. Onorat deja cu premiul CES 2019 Pentru Inovație, noul laptop de 14 inci oferă un raport ecran-carcasă de 92%, iar ramele sale ultra-înguste îl fac să pară practic fără margini. Echipat cu sistem de operare Windows 10, noul Swift 7 este și extrem de ușor, astfel că utilizatorii care călătoresc cu un notebook în timpul zilei se vor bucura de greutatea sa de doar 890 grame și aproape că vor uita că îl poartă în geantă sau rucsac.



“Acer Swift 7 atinge un echilibru între artă și tehnologie și, prin aceasta, împinge designul ultraportabil al PC-urilor către noi teritorii”, a declarat Jerry Hou, General Manager, Consumer Notebooks, IT Products Business, Acer Inc. “Cu un incredibil raport ecran-carcasă de 92%, clienții Acer pot fi mai productivi cu ajutorul unui notebook compact, mai subțire și mai ușor, care abia se simte în timp ce este transportat în timpul zilei sau în timpul călătoriilor de afaceri”.

Design ultra-compact, cu un incredibil raport de 92% între carcasă și ecran


Datorită designului incredibil și tehnologiilor avansate, noul Swift 7 încorporează cele mai recente tehnologii într-un șasiu cu dimensiuni semnificativ mai reduse față de predecesorul său. Are un design cu patru laturi înguste, cu rame ce măsoară doar 2,57 mm, reducând în mod dramatic dimensiunile notebook-ului la doar 317,9 mm x 191,5 mm, pentru un afișaj captivant, aproape de full-screen. La fel ca predecesorii săi, noul Swift 7 (SF714-52T) rămâne incredibil de subțire și ușor, măsurând sub 1 cm grosime (9,95 mm) și cântărind mai puțin de 1 kg (890 grame).

Performanțe ridicate cu durată lungă de viață a bateriei


Noul Swift 7 este echipat cu cele mai noi procesoare Intel® Core™ i7-8500Y din a 8-a generație pentru a oferi performanțe de vârf pentru navigarea pe Internet, productivitate la realizarea de prezentări și spreadsheets sau atunci când sunt folosite instrumente de creație ce necesită putere ridicată, oferind în același timp un design fără ventilator. Cu o capacitate de stocare de până la 512 GB pe un SSD PCIe, un număr mare de fișiere pot fi stocate și accesate rapid, iar cu până la 16GB de memorie RAM LPDDR3, utilizatorii pot efectua fără probleme mai multe sarcini. În plus, cu cele 10 ore (1) de viață a bateriei, aceștia pot folosi Swift 7 chiar și seara, dacă își doresc să lucreze în afara orelor de la birou.

Connectivitate cu Thunderbolt 3 și funcții WiFi avansate


Utilizatorii pot face mai multe folosind cele două porturi USB Type-C care suportă Thunderbolt™ 3 pentru viteze ridicate de transfer de până la 40 Gbps, oferind în același timp și posibilitatea de conectare la orice display, precum și USB 3.1 Gen 2. Display Port 1.2 oferă transferuri rapide de date, cu o viteză de până la 10Gbps, și acceptă afișări externe de înaltă rezoluție și încărcare rapidă a dispozitivelor externe. Conectivitatea noului Acer Swift 7 este fiabilă și super-rapidă, oferind Wi-Fi 5 cu viteze Gigabit și tehnologie 2×2 MU-MIMO. Perifericele pot fi conectate, de asemenea, prin Bluetooth 5.0, în timp ce mufa combo pentru căști și boxe asigură un sunet clar și plăcut.

Caracteristici intuitive pentru o experiență excepțională


Designul Swift 7 oferă o experiență excepțională profesioniștilor și utilizatorilor aflați mereu în mișcare. Tastatura chiclet are taste bine distanțate, permițând utilizatorilor să scrie fără greșeli, extrem de ușor. Tastatura dispozitivului are o distanță de deplasare de 1,1 mm și un feedback extrem de receptiv. În plus, datorită iluminării tastelor, utilizarea în condiții de lumină scăzută este foarte confortabilă.

Touchpad-ul Corning Gorilla Glass este precis și receptiv în timp ce derulați sau navigați. Acesta are, de asemenea, un buton integrat pentru click, suport pentru gesturi multi-touch și un click fizic receptiv. În plus, butonul de pornire are și funcție de cititor de amprentă, astfel încât clienții să poată activa simultan dispozitivul, în timp ce utilizează autentificarea mai sigură, fără parolă, cu Windows Hello.

Noul Swift 7 dispune de o cameră de tip push-to-open pentru webchats și înregistrare video care pot fi păstrată închisă pentru a preveni utilizarea neintenționată a camerei și pentru a proteja confidențialitatea. Camera are un unghi de vizibilitate de 55 de grade și calitate HDR (High Dynamic Range) pentru a furniza imagini în unghiuri de vizualizare mai largi, pentru a acoperi chiar și grupurile mai numeroase.

Prețuri și disponibilitate


Acer Swift 7 (SF714-52T) cu display touch va fi disponibil cu memorie RAM LDDR3 de 8GB sau 16GB și spațiu de stocare pe SSD PCIe de 256GB sau 512GB. Noile dispozitive din seria Swift 7 vor fi disponibile în America de Nord din luna mai, la prețuri începând de la $1,699 și în EMEA din luna aprilie, la prețuri începând de la €1,799.

Recomandare: eMAG 

Acer prezintă noul Swift 7 cu design compact și un incredibil raport între ecran și carcasă

Fiecare roman a consumat lunar 28 GB de trafic internet


In medie, un roman a consumat lunar 26 GB prin internetul fix si 2,3 GB prin internetul mobil. In primul semestru al acestui an, traficul mediu lunar per locuitor a crescut cu 15% in cazul internetului fix, insa cel de internet mobil a inregistrat o crestere spectaculoasa de 49% per locuitor.
Internet mobil



Datele prelucrate de ANCOM pentru prima jumatate a anului 2018 arata ca numarul conexiunilor 4G a crescut in continuare cu un ritm sustinut, de 12%, ajungand la aproape 9 milioane. Astfel, conexiunile 4G reprezinta 46% din numarul total de conexiuni la internet mobil, iar 39% sunt conexiuni 3G, ponderea conexiunilor de mare viteza ajungand la 85% din totalul de 19,3 milioane conexiuni de internet mobil.

Traficul total de internet mobil de pe telefoanele mobile a crescut cu 48% in primele sase luni ale acestui an, ajungand la 0,26 milioane TB, ceea ce inseamna ca traficul mediu lunar de internet mobil per locuitor a fost de 2,3 GB.

In functie de numarul de conexiuni active la internet mobil la jumatatea anului 2018, liderul pietei avea o cota de piata de 38%, principalul competitor 24%, urmatorul competitor 19%, ceilalti furnizori insumand 19%

Internet fix


Conform statisticilor ANCOM, numarul conexiunilor la internet fix din Romania a ajuns la 4,9 milioane la jumatatea anului 2018, inregistrand o crestere semestriala cu 3,6%.

Rata de penetrare a internetului fix la 100 gospodarii era de 60% la nivel national, respectiv de 72% in mediul urban si de 43% in mediul rural. Decalajul dintre urban si rural continua sa se reduca: numarul de conexiuni de internet fix din mediul rural a depasit 1,5 milioane, inregistrand un ritm de crestere de 8% pentru al doilea semestru consecutiv. Circa o treime dintre conexiunile din rural permit viteze de peste 100 Mbps, in crestere cu 32% in prima jumatate a anului 2018.

La nivel national, ponderea conexiunilor de foarte mare viteza (cel putin 100Mbps) a ajuns la 66%, in principal datorita extinderii retelelor de fibra optica, care ajung tot mai aproape de locatia utilizatorilor finali. De altfel, 58% dintre conexiunile de internet fix sunt realizate prin FTTH sau FTTB.

In prima jumatate a anului 2018, traficul total de internet fix a fost de 3 milioane de TB (+14%), astfel ca traficul mediu lunar de internet fix per locuitor a fost de 26 GB.

In functie de numarul de conexiuni la internet fix la sfarsitul primului semestru al anului 2018, liderul pietei avea o cota de piata de 49%, principalul competitor 24%, urmatorul competitor 13%, ceilalti furnizori insumand 14%.

Fiecare roman a consumat lunar 28 GB de trafic internet