În Cetatea Râșnov s-a turnat un spot de promovare al unui joc video cu peste 60 de milioane de utilizatori

În Cetatea Râșnov s-a turnat un spot de promovare al unui joc video cu peste 60 de milioane de utilizatori

In luna ianuarie, Cetatea Râşnov s-a transformat pentru două zile într-un „platou de filmare” pentru un spot publicitar dedicat unui celebru joc video. Jucat de peste 60 de milioane de persoane din întreaga lume, acesta readuce în actualitate epoca medievală, utilizatorii asumându-şi rolul unui lord sau al unei domniţe, anunță bzb.ro. Din informațiile noastre, este vorba despre jocul Evony – Întoarcerea Regelui.

Jocul lansat în 2009 presupune strategii bazate pe alianţe, în luptele dintre oraşele cetate ale evului mediu. Prima parte a spotului publicitar a fost filmat la Castelul Corvinilor de la Hunedoara, timp de trei zile, iar apoi cele 120 de persoane care au făcut parte din echipa de filmare s-au mutat la Râşnov, unde au mai lucrat timp de 8-9 ore, două zile consecutiv.

Pentru perioada în care compania care produce jocul a folosit Cetatea drept „platou de filmare”, autorităţile locale din Râşnov au încheiat un contract pentru care au primit o sumă de bani, însă mult mai important este faptul că, „Oraşul Trandafirilor” va ajunge din nou în atenţia a zeci de milioane de oameni din întreaga lume, prin imaginile care vor fi difuzate în clipul care va fi lansat în această lună afirma BizBrasov