Noutati media: Incotro se indreapta new media in Romania ?

Zilele Biz prezinta vineri, 19 noiembrie, in ziua industriei de comunicare, o sesiune exclusiva dedicata pietei de media din Romania, realizata cu sprijinul OMD Predicts. Intr-o industrie in care multi cauta raspunsuri dar putini pot face previziuni, panelul sesiunii “Piata de media, de la extaz la agonie.

Inapoi in … viitor?” face diagnosticul situatiei actuale si evalueaza optiunile, sub forma oportunitatilor si provocarilor, pe care le va avea industria media in 2011-2012.

Invitatul special al conferintei este Nikki Mendonça, Presedinte OMD Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA) ce va sustine prezentarea "The Post Recession Landscape". Nikki Mendonça este la conducerea OMD din 2007 si decide investitiile celei mari retele din regiune pentru bugete de peste 13 miliarde $ in media, in 54 piete locale.

Alaturi de Nikki vor lua cuvantul din partea grupului Omnicom Media Group: Carmen Tanasie, CEO Omnicom Media Group Romania, Tomas Filla, Buying Coordinator Omnicom Media Group CEE si Cristian Mucichescu, Managing Director, OMD Romania.

Panelul este completat de reprezentantii a trei grupuri media locale: Ioan Codrut Seres, Presedinte Consiliu Administratie Intact Media Group, Claudiu Serban, General Director, EVZ Group si Serban Huidu, Director de Programe, SBS Group.

Acestia vor analiza oportunitatile si provocarile cu care se confrunta printul, TV-ul si radio-ul ca medii principale de comunicare ce trebuie sa isi regandeasca strategiile pentru 2011-2012. „Este pentru prima oara cand o agentie de media din Romania invita la o dezbatere publica participanti din diverse domenii conexe industriei de media.

Prin seria de conferinte OMD Predicts, dorim sa militam pentru o mai mare transparenta, cu scopul de a impartasi idei si viziuni comune cu clientii si partenerii nostri”, Cristian Mucichescu, Managing Director OMD Romania.

Conferinta de media completeaza programul de cinci sesiuni de conferinte si workshopuri din Ziua 5 a Zilelor Biz, dedicata industriei de marketing, media, publicitate si PR.

In cadrul acestei zile si-au confirmat prezenta 30 de speakeri si, in audienta, peste 500 de specialisti marcom, directori de marketing, brand manageri, specialisti PR, agentii media, agentii advertising, jurnalisti si bloggeri.

Programul complet pentru fiecare zi a evenimentului se gaseste la www.zilelebiz.ro. Pentru acreditari de presa si informatii suplimentare va rugam contactati Gabriela Matei, e-mail - gabriela.matei@revistabiz.ro.