Trilulilu trece într-o nouă etapă, internalizând serviciul de vânzare a spațiilor publicitare

După aproape un an de la începerea parteneriatului, Trilulilu încheie colaborarea cu F5 X-Media, regie care a vândut în condiţii de non-exclusivitate spaţiul publicitar de pe www.trilulilu.ro.


Datorita creșterii inregistrate în ultima perioadă, atât ca şi echipă, trafic, conţinut sau parteneriate, Trilulilu a decis începerea unui proces de internalizare a vânzărilor fapt care reprezintă o evolutie firească a business-ului.

“Colaborarea pe care am avut-o cu F5 X-Media a fost extrem de bună, aşa că nu avem nimic să le reproşăm. Dimpotrivă, a fost o plăcere să lucrăm cu Dragoş Stanca şi echipa lui.

Ne-au reprezentat foarte bine pe toată durata colaborării“, a declarat Sergiu Biriş, Crocodilu’ Şef al Trilulilu.

“Pentru F5 X-Media vânzarea celui mai de succes proiect românesc de video sharing a fost o provocare pe care am dus-o la capăt cu succes.

Îi mulțumesc lui Sergiu Biriș și echipei sale pentru deschiderea pe care au avut-o în toate proiectele pe care le-am implementat impreună și le doresc succes în noua etapă în care intră, prin aceasta decizie”, a adăugat Dragoș Stanca, director F5.

În acest moment, Triluliu are două birouri: unul în Cluj-Napoca şi unul în Bucureşti, situat la Bucharest Hubb, locaţie care găzduieşte echipa de vânzări formată din Cornel Axin, Sorin Cristea şi Cătălin Dobre. Internalizarea totală a vânzărilor Trilulilu va avea loc la mijlocul lunii iunie când încetează si contractul cu Beyond Media, regie care gestionează spațiul de pe prima pagină a site-ului www.trilulilu.ro .

Sursa: Trilulilu