Campanii noi de marketing: Romania, receptiva la campanii inovative de marketing

Campanii noi de marketing: Romania, receptiva la campanii inovative de marketing

Compania de transport aerian Blue Air a derulat saptamana trecuta, pe data de 4 martie 2010, o campanie inovativa de promovare si vanzare prin internet si sms.


In aceasta directie a fost utilizata OMNi, platforma de tip Customer Interaction Software, ce a fost dezvoltata de catre Softelligence special pentru piata de afaceri din Romania.

Softelligence (www.softelligence.ro), infiintata in 2006, este o companie cu capital integral romanesc si unul dintre cei mai importanti furnizori de solutii de tip Customer Interaction Software, e-business si outsourcing cu valoare adaugata din Romania.

Rezultatele peste asteptari s-au datorat adresarii directe catre potentialii clienti, prin canale de comunicare alternative: e-mail, sms, retele sociale. S-a dovedit astfel, inca o data, apetitul clientilor Blue Air pentru modalitati de informare electronice, specifice conceptului 'Smart Flying'.

Blue Air (www.blueairweb.com), singura companie de smart flying cu capital 100% privat romanesc, este autorizata sa efectueze zboruri de pasageri, regulate, interne si internationale; zboruri de tip charter la cerere si transporturi cargo.

Pentru detalii suplimentare contactati, din partea Blue Air, Florentina Ivan, Director PR tel. 021 208 86 86 si, din partea Softelligence, Teodor Blidarus, Managing Partner tel. 031 425 19 08 sau pe www.softelligence.ro!

Comunicat de presa