Cum sa fii vizualizat pe Facebook? Facebook lanseaza un nou instrument de publicitate pentru companii

Cum sa fii vizualizat pe Facebook? Facebook lanseaza un nou instrument de publicitate pentru companii

Facebook a lansat o noua aplicatie ce permite celor ce fac marketing in reteaua sociala sa isi livreze measjul la cat mai multi utilizatori.


De acum, prin intermediul optiunii „Friends of Connections” companiile pot sa isi indrepte publicitatea si catre prietenii fanilor grupului companiei in cauza.

Pana la aceasta optiune advertiserii puteau targeta doar pe cei care s-au declarat fani afiliati paginii sau se inscriau pe grupurile respectiv evenimentele postate prin intermediul Facebook.

Potrivit reprezentantilor Inside Facebook Blog, via Mediapost, noua modalitate de targetare „va duce la convesrie marita in cazul Facebook Ads”.

Din perspectiva utilizatorilor care nu doresc sa vizualizeze reclamele marketate, lucrurile sunt la fel de simple: e suficient sa seteze acest aspect prin intermediul Privacy Settings.

API-uri pentru reclamele de pe Facebook

Totodata, pe 11 Noiembrie cei de la Facebook au lansat si un preview al noilor API-uri destinate publicitatii pe Facebook. In premiera, acestea vor permite companiilor sa gestioneze simultan campanii publicitare mari.

Ma intreb asadar care va fi viitorul publicitatii online?! Proiectul celor de la Facebook, desi inca in beta testing mi s epare extrem de interesant si desi nu suporta termen de comparatie, inclin sa cred ca va putea rivaliza la un moment dat cu ideea Google Ads

Ce ofera Facebook Ads API companiilor care vor sa faca marketing si publicitate?

  • Gestionarea de conturi multiple de advertising;
  • Crearea si gestionarea de campanii multiple;
  • Crearea si gestionarea de grupuri in cadrul campaniilor;
  • Crearea si gestionarea reclamelor in cadrul grupurilor;
  • Stabilirea parametrilor de targetare in functie de: tara, oras, regiune, gen;
  • Institutie de invatamant absolvita, loc de munca, varsta, opinii politice, stare civila, interese si keywords;
  • Gestionarea timpului derularii campaniei;
  • Obtinerea de rapoarte de publicitate legate de impresii si click-uri;
  • Posibilitatea de a plati la CPM sau CPC si posibilitatea de a alege din 15 monede pentru efectuarea platii.


Date complete despre API-urile Facebook gasiti aici .

API-urile sunt in faza beta, de de testare, cei de la Facebook neprecizand inca data la care vor deveni functionale.

Succes!