Implicarea firmelor in publicitate in raport cu criza financiara

Implicarea firmelor in publicitate in raport cu criza financiara

Unul dintre cei mai puternici furnizori de publicitate de pe piata autohtona, etarget a realizat un sondaj printre advertiseri (cu posibilitatea de raspuns si al publisherilor) prin care se urmarea atitudinea firmelor raportata la criza si pozitia lor actuala fata de reclama targetata.

Raportul statistic al Etarget furnizeaza urmatoarele informatii:

- 49 % din firme speră că, situaţia se va îmbunătăţi în următoarele 6 luni;
- pe de alta parte insa, 28 % din firme lupta pentru supravietuire;
- pana la 27 % din firme folosesc aceasta perioada pentru a-si imbunatati pozitia pe piata si investesc mai mult in reclama;
- 27 % din firme incearca si alti pasi pentru reclama;
- din toate metodele de promovare, cea mai indragita metoda este promovarea online.

Iata si bilantul statistic rezultat



Multumiri Corinei Stratyinski, Account Manager la Etarget Romania, pentru raportul statistic furnizat!