Începând cu anul 2019, furnizorii de servicii de livrare de colete au obligaţia de a transmite ANCOM atât numărul coletelor manipulate pe teritoriul României, cât şi pe cel al coletelor primite şi expediate în UE şi SEE, precum şi cifra de afaceri generată de aceste servicii.



Prevederile se regăsesc în Regulamentul privind serviciile de livrare transfrontalieră de colete al Comisiei Europene. În data de 20 septembrie Comisia Europeană a adoptat şi un act normativ de punere în aplicare a Regulamentului, stabilind la nivel european formularele de transmitere a acestor date. Conform legislației în vigoare, regulamentele europene sunt obligatorii și se aplică direct în forma stabilită la nivelul UE.

Obligații ale furnizorilor de servicii poștale, stabilite prin normele de aplicare


Furnizorii de servicii poștale autorizați în România vor trebui să transmită ANCOM caracteristicile și descrierea serviciilor de livrare de colete și termenii și condițiile generale pentru serviciile de livrare de colete pe care le furnizează.

Alte informații care trebuie transmise vizează numărul coletelor interne procesate precum și cel al coletelor care intră și/sau ies de pe teritoriul țării noastre, cifra de afaceri generată de serviciile de livrare de colete prestate la nivel internațional, european și global, numărul și numele subcontractorilor dacă este cazul, numărul de persoane angajate implicate în livrarea de colete, precum și o listă de prețuri accesibilă publicului.

Aceste date statistice trebuie raportate ANCOM până la data de 30 iunie a fiecărui an pentru anul anterior, exclusiv prin mijloace electronice, prin intermediul unei aplicaţii informatice disponibile online aici, utilizând semnătura electronică certificată.

Cui se aplică?


Regulamentul se aplică furnizorilor de servicii poștale care furnizează serviciul de livrare colete, indiferent dacă furnizarea acestuia este la nivel național, european sau internațional.

Sunt exceptați de la transmiterea acestor informații doar furnizorii de servicii poștale care au, în medie, sub 50 de angajați implicați în furnizarea de servicii de livrare de colete.

Alte prevederi


Autoritățile naționale de reglementare pot impune cerințe suplimentare în materie de informare față de cele menționate de Regulament, cu condiția ca acestea să fie necesare și proporționale.

Până la data de 23 noiembrie 2019, statele membre trebuie să adopte regimul sancțiunilor care se aplică în cazul nerespectării dispozițiilor regulamentului, să ia măsurile necesare pentru a asigura aplicarea acestora și să notifice Comisia Europeană cu privire la acestea. Aceste sancțiuni trebuie să fie eficace, proporționale și cu efect de descurajare.

Furnizorii de servicii poștale autorizați în România vor trebui să transmită ANCOM caracteristicile și descrierea serviciilor oferite!

Facebook: Se lansează ecranele inteligente pentru convorbiri video!

Facebook a anunțat că lansează două ecrane inteligente de 10, respectiv 15 inci, cu care utilizatorii să inițieze chat video.


Prețurile în SUA sunt de 199, respectiv 349 dolari și terminalele vor fi disponibile din noiembrie, fiind numite Portal și Portal+.

Andrew Bosworth, vicepreședinte divizia Consumer de la Facebook, spune că lansarea reprezintă o schimbare pentru Facebook și că tot mai multă lume poartă convorbiri video, dar mijloacele actuale sunt destul de limitate, iar Facebook trebuie să-și construiască propriile aparate.

Userii pot să-și sune prietenii cu aceste ecrane ”smart” prin comanda Hay Portal care va dispune de un sistem închis de aplicații cu titluri precum Spotify sau Facebook Watch. Compania spune că, datorită inteligenței artificiale, camera face automat zoom in sau zoom out, în funcție de persoanele care intră sau ies din cadru.

Facebook: Se lansează ecranele inteligente pentru convorbiri video!

Huawei, lider în tehnologie și inovație la nivel global, anunță disponibilitatea pe plan local a modelului HUAWEI Mate 20 lite, dotat cu patru camere foto cu inteligență artificială, capabile să redea fotografii excepționale, dar și cu cea mai nouă interfață EMUI 8.2. În pus, HUAWEI Mate 20 lite dispune de tehnologia oferită de Kirin 710, primul procesor de 12nm al Huawei.


HUAWEI Mate 20 Lite vine cu patru camere foto dotate cu inteligență artificială, două camere principale și două camere frontale. Acestea din urmă au fost prevăzute cu senzori de 24 megapixeli, respectiv 2 megapixeli, care pot reda un efect de tip „portret” (bokeh), comparabil cu cel realizat de fotografii profesioniști. HUAWEI Mate 20 lite utilizează inteligența artificială pentru a permite camerelor sale frontale să recunoască peste 200 de scenarii.

Camerele principale ale HUAWEI Mate 20 lite au 20 de megapixeli, respectiv 2 megapixeli și pot recunoaște peste 500 de scenarii din 22 de categorii, printre care: „Portrait”, „Snow”, „Fireworks”, „Plant”, „Food” și „Night”, acest lucru fiind posibil datorită sistemului dotat cu inteligență artificială, care a studiat în prealabil peste 100 de milioane de imagini. Mai exact, smartphone-ul identifică automat scena pe care urmează să o imortalizeze și își ajustează automat opțiunile de fotografiere pentru a reda o imagine excelentă, astfel încât utilizatorii să se concentreze mai puțin pe configurarea camerei și mai mult pe găsirea unor momente deosebite. În plus, datorită funcției de review în timp real al efectului HDR, utilizatorul poate vedea exact cum va arăta fotografia.

Camerele principale ale HUAWEI Mate 20 lite au 20 de megapixeli, respectiv 2 megapixeli și pot recunoaște peste 500 de scenarii din 22 de categorii, printre care: „Portrait”, „Snow”, „Fireworks”, „Plant”, „Food” și „Night”, acest lucru fiind posibil datorită sistemului dotat cu inteligență artificială, care a studiat în prealabil peste 100 de milioane de imagini. Mai exact, smartphone-ul identifică automat scena pe care urmează să o imortalizeze și își ajustează automat opțiunile de fotografiere pentru a reda o imagine excelentă, astfel încât utilizatorii să se concentreze mai puțin pe configurarea camerei și mai mult pe găsirea unor momente deosebite. În plus, datorită funcției de review în timp real al efectului HDR, utilizatorul poate vedea exact cum va arăta fotografia.

Pe lângă Kirin 710 și 4GB RAM, HUAWEI Mate 20 lite beneficiază de tehnologia Game Suite, oferind experiențe de joc de înaltă calitate și vine cu o baterie masivă de 3.750 mAh și suport pentru HUAWEI Quick Charge.

Produsul este disponibil în oferta partenerilor autorizați HUAWEI, în trei variante de culoare: Negru, Auriu Platinat și Albastru Safir.

Cel mai bun telefon Huawei? Este Huawei Mate 20 Lite ?

Top aplicatii Android lansate in 2018 si folosite zilnic



Iata un top al celor mai bune aplicatii Android pentru telefoanele mobile cat si tablete.


Daca dispui de un smartphone, cu sistem de operare recent Android, pentru a imbunatatii capacitatea telefonului poti instala cateva utilitare ca si aplicatii care-ti pot face "viata" mai usoara si te pot ajuta in navigarea si utilizarea telefonului tau inteligent.

Aici voi aminti aplicatiile folosite de mine care ma ajuta zi de zi, includ aplicatii bancare, utilitare pentru telefon, multumedia cat si devertisment.

1. Facebook - acesta aplicatie este gratuita si se poate instala pe orice telefon mobil Android. Este simpla, utila, se instaleaza repede si functioneaza perfect. Rar am intalnit probleme. A fost testata pe Samsung Galaxy Express 2 cat si pe LG Optimus dar si pe Sony Xperia.

2. Twitter - ca se Facebook este o aplicatie gratuit de social media si se adreseaza pasionatilor de texting.

3. Google Authentificator - este o aplicatie foarte utila si inteligenta prin care iti poti proteja conturile si parolele. Poti integra Dropbox, Paypal, toate conturile Google si multe altele. Recomandata.

4. Avast - Mobile Security & Antivirus - este cel mai bun antivirus care se poate instala gratuit. Pentur anumite caracteristice veti fi nevoiti sa achizitionati o versiune contra cost. Eficienta si rapida, inlatura foarte multe amenintari.

5. Whatsapp - este cea mai buna aplicatie de comunicatii instant, cu ajutorul careia puteti trimite sms-uri text, imagini, video intre prietenii ale caror numere de telefon le aveti in agenda si folosesc si ei aplicatia.

6. Opera - celebrul browser web. Gratuit, la fel de performant si util ca si Google Chrome si Mozilla Firefox

7. Mozilla Firefox - browser web. Instalabil gratuit din Google Play.

8. Google Chrome - broser web. Poate cel mai bun browser web pentru telefoanele mobile. Construit de Google ca si sistemul de operare, acest fapt recomanda din start utilizarea lor pentru o compatibilitate maxima.

9. Expense Manager - cea mai utila aplicatie de buget. Cu acesta aplicatie, o folosesc zilnic, lunar inregistrez fiecare cheltuiala si venit. Este structurata pe categorii si ofera statistici rapide. Din pacate versiunea free nu oferta acces la statistici si bugete extinse, pretul de achizitie este de doar 8 lei in Google Play. O recomand pentru a vedea pe ce cheltuiti banii familiei

10. Bit Defender pentru mobil - cel mai bun antivirus romanesc.

11. BCR Token, HomeBank - internet banking pe telefonul tau mobil. Indiderent de banca ta, fiecare bancare are o aplicatie destinata interent bankingului.

12. eMAG Aplicatia pentru telefon mobil - cel mai mare retaier online nu putea lipsi din lista celor mai bune aplicatii pentru telefonul mobil.

13. Shazam - este aplicatia multimedia numarul 1 prin care puteti afla cine canta melodia favorita. fie ca sunteti langa un televizor, radio sau masina, in cateva secunde Shazam va arata cine canta si cum se numeste piesa favorita.

14. Clean Master - cel mai bun utilitar pentru amplificarea si curatarea proceselor si fisierelor nedorite din telefonul mobil. Curata memoria si procesele, curata fisierele temporare si are integrat si un antivirus.

15. SMS Parking by Vodafone - utilitar cu care puteti sa platiti parcarea, rovinieta in marea majoritate a oraselor din Romania.

16. AccWeather - cel mai bun widget care afiseaza informatii despre starea vremii.

17. Trip Advisor - Celelbrul site in care puteti afla review-uri despre viitoarele voastre excursii nu are voie sa lispeasca din telefon.

18. Birthday reminder - este un utilitar pe care-l folosesc zilnic. Se sincronizeaza cu Facebook si afiseaza in top bar numele persoanei sarbatorite. Astfel nu ratati niciun eveniment din cercul vostru de prieteni.

19. Calculator salariu - cea mai buna aplicatie care efectueaza calcule salariale afisand informatii despre impozite, taxe retinute pentru un salariu brut, net.

20. YouTube - mai are sens sa spun ceva despre aplicatia Google ?


Aceste aplicatii sunt din punctul meu de vedere cele mai utile si eficiente, le folosesc zilnic sau aproape zilnic. Daca vreti sa le instalati, cautati in Google Play (Magazinul Google) aplicatia dupa numele respectiv.

Voi ce aplicatii folositi ?

Top aplicatii Android lansate in 2018 si folosite zilnic

Top cele mai bune aparate GPS cu specificatii si preturi



Dispozitivele GPS sunt la ora actuala o necesitate si nu un moft pentru posesorii de autovehicule. Datorita infrastructurii pentru soferii ce conduc pe distante lungi este un mare plus si un mare ajutor.

Pentru cei ce tranziteaza Romania si fac excursii sau drumuri in interes de serviciu in strainatate GPS-ul este foarte util.

GPS-uri si PDA-urile sunt dotate cu harti care indica cea mai scurta ruta, indicand viteza de navigatie si indicand traseul cu mici erori. Fiind un produs bazat pe o tehnologie software contine si erori de distanta.

In cadrul acestui post vreau sa va prezint cele mai bune aparate GPS din punctul de vedere al facilitatiilor, tehnologie si raport pret calitate!

Garmin Nuvi 880
Nüvi 880 este un navigator pe ecran lat (4,3")cu funcţii avansate de navigare, hărţi încărcate în prealabil, un transmiţător FM, apelare mâini-libere, avertizări de trafic şi altele.
Precum restul seriei cu ecran lat nüvi 880, funcţiile sale de navigare de top, precum stabilirea traseului şi un localizator util, vă oferă liniştea necesară în deplasări.

Cu afişajul lat al nuvi 880, veţi avea întotdeauna o perspectivă cu limite mai largi. Vizualizaţi detaliile de hartă, indicaţii pentru şofer, fotografii şi multe altele în culori mai luminoase, mai strălucitoare. Afişajul său lizibil în lumina soarelui de 4,3" este uşor de citit din orice unghi.

Este cam cel mai bun aparat GPS daca-l privim din punctul de vedere al pretului si al calitatii.

Caracteristi tehnice
  • Brand GARMIN
  • Detalii Durata de viata a acumulatorului: pana la 5 ore
  • Ecran rezolutie 320 x 240 pixeli, dimensiune 3.5 inch
  • Harta de baza: da
  • Harti incarcate in prealabil: da (regional)
  • Posibilitate de suplimentare harti: da
  • Preincarcat cu Harta Europei de Est
  • Polonia: Acoperire integrala
  • Slovacia: Acoperire detaliata a oraselor Bratislava si Kosice
  • Ungaria: Acoperire detaliata a zonei principale a Budapesta, zona Balaton, Debrecen, Miskolc, Eger si Tokaj
  • Slovenia: Acoperire detaliata a oraşelor Liubliana si Maribor
  • Croatia: Acoperire detaliata a Zagreb, Rijeka si Pula, Split, Selin, Zadar, Dubrovnik si insula Krk ) si Austria
  • Detalii fizice
  • Dimensiuni 9.7 x 7.1 x 2 cm





Pret: 569$ - 999$

Magellan Maestro 4370
Magellan a prezentat noul sau model de GPS denumit Maestro 4370. Acesta are o interfata de tip OneTouch ce ofera acces instant la locurile si listele de cautari favorite.
Maestro 4370 are display de 4.3 inch de tip touchscreen, harta 3D, Bluetooth pentru hands free, peste 6 milioane de puncte de interes (POI), modul FM si Live Traffic pentru informatii in timp real despre restictiile si aglomerarile din trafic.

Noua serie Maestro 4370 vine sa completeze gama de sisteme de navigatie GPS lansate de Magellan.

Maestro 4370 beneficiaza in plus, comparativ cu modelul precedent, de Bluetooth si de un set de harti mai cuprinzator.

Caracteristi tehnice
  • PROCESOR 400MHZ
  • SIRF III
  • PLATFORMA Windows CE.Net 5.0
  • Memorie de 2GB
  • Display
  • ECRAN 4,3
  • IGO8 3D Full EUROPA
  • Bluetooth
  • MP3,MP4,FOTO
  • GPS
  • Incarcator auto
  • Suport partbriz
  • Suport fix
  • Cablu de date




Pret 399$

Mio C530
Mio C530 este un sistem de navigate portabil cu un ecran mare , interfata intuitiva si MioMap 2008. Creat in urma unor indelungi cercetari, in colaborare cu soferi din intreaga Europa , fiecare aspect al acestui model a fost gandit in jurul utilizatorului.
Cu peste 20 de ani de experienta in domeniul software-ului GPS , Mio ofera performante si calitate in care poti avea incredere .

Cele mai importante inovatii aduse de acest model sunt: sistemul de localizare de 5 ori mai rapid SiRF Instant Fix II, ecran mare de 3.5" , software usor de folosit si noua interfata imbunatatita Mio More

Caracteristi tehnice
  • Procesor: Samsung 400MHz
  • Display: Color Transflective LCD With Touch Panel
  • Diagonala: 4.3 inch
  • Tip Memorie: SD/MMC
  • Capacitate Memorie: 64 + 1GB Nand flash Mb
  • Interfata: USB
  • Sistem de operare: Microsoft Windows CE Net 5.0 Baterie: Li-Ion 1200 mAh
  • Autonomie: 4-5 h
  • Dimensiuni: 115.6 x 72 x 17.8 mm
  • Greutate: 170 g Accesorii: Mio C520, Suport pentru parbriz, Incarcator pentru masina, Adaptor curent, Cablu USB
  • Ghid utilizator (in limba romana) Stylus
  • Suport partbriz
  • Suport fix
  • Cablu de date




Pret 286$

TomTom GPS 930
TomTom GPS 930 Europe este un model multi-premiat, descris ca fiind the daddy of SatNav world si reprezinta solutia perfecta de entry-level, beneficiind de un pret extrem de competitiv.
TomTom 930 combina usurinta in exploatare cu portabilitatea si tehnologia touch-screen, toate acestea intr-un design nou si elegant.

Caracteristici tehnice
  • Producator: TomTom
  • Model GPS: GO 930
  • Frecventa procesor 400 MHz
  • GPS
  • TMC
  • Display 4.3'' widescreen 16:9 format LCD (WQVGA: 480x272 pixels)
  • Conectare USB 2.0
  • Bluetooth
  • Stocare Slot card SD
  • Memorie 64 RAM
  • 4 GB ROM
  • Baterie Lithium-Polymer incorporata
  • Dimensiuni 118 x 83 x 24 mm
  • Greutate 220 grame
  • Suport partbriz
  • Suport fix
  • Cablu de date




Pret: 399$ - 499$

Navigon 7200T
Caracteristici tehnice
  • Procesor Samsung 400MHz S3C2440S Tip afisaj
  • Nr culori 64KMemorie
  • Memorie interna 64MB
  • Suporta SD card extern pana la 2GBModul GPS
  • Modul GPS 20
  • Harta Romaniei detaliata 98%
  • Principalele strazi din urmatoarele tari: ANDORA, AUSTRIA, BELGIA, BOSNIA, BULGARIA, CROATIA, CEHIA, DANEMARCA, ESTONIA, FINLANDA, FRANTA, GERMANIA, GIBRALTAR, GRECIA, UNGARIA, IRLANDA, ITALIA, LETONIA, LIECHTENSTEIN, LITUANIA, LUXEMBURG, MONACO, NORVEGIA, POLONIA , PORTUGALIA, SAN MARINO, SERBIA, SLOVACIA, SLOVENIA, SPANIA, SUEDIA, ELVETIA, OLANDA, TURCIA, MAREA BRITANIE, UCRAINA, VATICAN
  • Windows WinCE 4.2 Soft inclus
  • Soft specializat Traffic GPS
  • Instructiuni de navigare vocale in lb. Romana
  • Meniu in lb. Romana
  • Posibilitatea inregistrarii rutei parcurse
  • Avertizare viteza maxima legala
  • Harta Europei
  • Toate strazile importante din Europa
  • Harta Romaniei
  • 98% din drumurile nationale si judetene
  • POI
  • 18.000 puncte de interes din Romania
  • Harti si software upgradabil din site
  • Afisare Radare pe traseul alesBaterie
  • Baterie Li-Ion; 1200MAh
  • Suport partbriz
  • Suport fix
  • Cablu de date

Daca copii vostri vor vedea aparatele GPS pregatiti-va din timp cu harti razuibile pentru copii, harti foarte interesante pentru cei mici. Le puteti procura de pe inbagaj.ro.


Pret: 249$ - 449$

Pe eMAG v-am pregatit un filtru care va ofera cele mai bune cat si ieftine sisteme de navigatie auto.

Sper ca aceste informatii sa va fie de folos in viitoarea dumneavoastra achizitie.


Cele mai bune navigatii GPS :-) la reduceri

Huawei, lider în tehnologie și inovație la nivel global, a prezentat la Berlin, în cadrul IFA 2018, procesorul Kirin 980.


Kirin 980 este primul chipset din lume construit pe structura de 7 nanometri a Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC), cel mai mare producător de microprocesoare din lume. Procesorul îmbină caracteristici precum cea mai bună performanță din categoria sa, eficiență sporită în utilizare, numeroase funcționalități de conectivitate și o unitate de procesare neurală duală.

Procesorul revoluționează piața telefoanelor mobile dotate cu inteligență artificială și anticipează noua etapă a dezvoltării dispozitivelor mobile care integrează această tehnologie.

„Anul trecut, cu ajutorul procesorului Kirin 970, am arătat lumii întregi potențialul uriaș pe care inteligența artificială îl aduce dispozitivelor mobile. Anul acesta am creat o tehnologie și mai avansată, înzestrată cu o inteligență artificială remarcabilă, capabilă să ofere performanțe de utilizare mult superioare. Echipat cu cea mai nouă generație CPU, GPU și NPU dual, Kirin 980 este cel mai puternic motor pentru generațiile viitoare de aplicații pentru entertainment și celor dedicate mediului de afaceri”, a declarat CEO-ul Huawei Consumer Business Group, Richard Yu, în cadrul prezentării sale de la IFA 2018.

Construit pe o tehnologie de doar 7nm, Kirin 980 înglobează 6,9 miliarde de tranzistori pe o suprafață de un centimetru pătrat, un număr de 1,6 ori mai mare față de generația anterioară. Comparativ cu tehnologia de 10nm, cea lansată acum este cu 20% mai performantă și cu 40% mai eficientă.

De asemenea, Kirin 980 este primul procesor care încorporează nuclee Cortex-A76, care sunt cu 75% mai puternice și cu 58% mai eficiente în comparație cu generația precedentă. Chipset-ul Kirin utilizează un mecanism inteligent de programare Flex-scheduling, care creează o arhitectură de eficiență energetică pe trei niveluri, formată din patru nuclee bazate pe Cortex-A76 și patru nuclee mici Cortex-A55. În comparație cu designul tradițional big.LITTLE, această soluție este capabilă să aloce nucleelor sarcini precise, astfel încât aplicațiile să pornească mai repede, să ofere o experiență multitasking mult îmbunătățită și, în general, o utilizare mai rapidă și mai ușoară a dispozitivelor.

Pentru a susține evoluția rapidă a jocurilor pe telefonul mobil și pentru a îmbunătăți experiența de gaming, Huawei a integrat în Kirin 980 noua tehnologie Mali-G76, care este capabilă să proceseze grafica in-game cu 46% mai rapid. Totodată, noua tehnologie dă șansa utilizatorului de a se bucura îndelung de jocurile preferate, Mali-G76 având o eficiență energetică îmbunătățită, cu 178% peste generațiile anterioare. Ajutat de inteligența artificială, Mali-G76 este capabil să identifice momentele de utilizare extremă a procesorului din timpul sesiunilor de joc și să ajusteze eficient alocarea resurselor, creând astfel o experiență fără egal.
Primul chipset cu două unități de procesare neurală

Noul chipset Huawei, Kirin 980 deschide o nouă eră a dispozitivelor dotate cu inteligență artificială. Având integrate două unități neurale de procesare – Dual Neural Network Processing Unit, Kirin 980 este capabil să distingă până la 4.600 de imagini pe minut, cu 120% mai multe față de versiunea lansată în 2017, fapt care demonstrează că Huawei rămâne lider incontestabil în ceea ce privește integrarea inteligenței artificiale în dispozitive (On-device AI). În plus, Kirin 980 poate integra cele mai des întâlnire framework-uri AI, precum Caffee, Tensorflow și Tensorflow Lite, beneficiind totodată și de o suită de instrumente care simplifică integrarea inteligenței artificiale în dispozitive. Acest lucru permite dezvoltatorilor să acceseze cu ușurință capacitățile celor două unități de procesare neurală (Dual NPU).

Huawei continuă permanent să îmbunătățească experiența utilizatorilor în materie de fotografii realizate cu smartphone-ul. Tocmai de aceea, compania a integrat în Kirin 980 cea de-a patra generație a procesorului de imagine ISP. Acesta îmbunătățește cu 46% rata transferului de date, în comparație cu predecesorul său. De asemenea, noul ISP oferă un suport mai bun pentru configurațiile cu mai multe camere, precum și o nouă tehnologie de reproducere a culorilor HDR, care poate ajusta contrastul imaginii, pentru a scoate în evidență anumite obiecte. În plus, în cazul fotografiilor realizate în condiții de iluminare scăzută, Kirin 980 utilizează un sistem care îmbunătățește claritatea imaginii, fără a elimina însă din detalii. O altă caracteristică a noului ISP o reprezintă îmbunătățirea instantaneelor făcute în mișcare. Spre exemplu, când un utilizator încearcă să fotografieze o persoană aflată în mișcare, ISP poate recunoaște subiectul cu o precizie de până la 97,4%, astfel încât orice utilizator să poată capta cu ușurință orice moment.

n plus, Huawei se aliniază la cerințele utilizatorilor platformelor de social media, care impun noi standarde în materie de înregistrări video. Astfel, Kirin 980 integrează și o nouă caracteristică dedicată procesării capturilor video, permițând modulului camerei să pornească filmarea cu 33% mai rapid.

Huavei a lansat procesorul Kirin 980

Electro Distribution SRL, compania de distribuţie IT&C din grupul de companii Quickmobile - controlat de antreprenorii Tudor şi Angela Ţiboc, care în ultimii 5 ani de zile a făcut un profit net cumulat de peste 16 mil. lei la afaceri de 778 mil. lei, a cerut săptămâna trecută la Tribunalul Maramureş intrarea în faliment, cererea fiind admisă în data de data de 5 septembrie, conform datelor disponibile pe portalul just.ro.


“Tribunalul Maramureş admite cererea formulată de debitoarea SC ELECTRO DISTRIBUTION SRL şi, în consecinţă: în baza art. 71 raportat la art. 67 al. 1 lit. g şi art. 38 lit. e din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune deschiderea procedurii simplificate şi intrarea în faliment a debitoarei SC Electro Distribution SRL”, conform sursei citate.

Decizia de a cere falimentul este una şocantă: în ultimii 5 ani de zile compania a înregistrat un profit net cumulat de peste 16 mil. lei, şi a înregistrat o pierdere netă doar anul trecut - în sumă de 0,8 mil. lei. Cifra de afaceri a companiei a crescut în 2017 cu 2% la 160,4 mil. lei (35,1 mil. euro).

Cel mai bun an pentru firmă a fost 2014, cu un profit net de 5,5 mil. lei la afaceri de 196,8 mil. lei, conform datelor de la Finanţe

La finele anului trecut compania avea datorii totale de 34 mil. lei, în creştere cu aproape 10 mil. lei faţă de anul precedent.

Din anul 2016 Angela Ţiboc deţine 95% din acţiunile Electro Distribution, după ce soţul Tudor Iulian Ţiboc i-a transferat un pachet de 45% din acţiuni, conform datelor de la Registrul Comerţului. Firma a fost înfiinţată în anul 2004.

Cu rulajul de 160 mil. lei din 2017, compania Electro Distribution intra în topul celor mai mari 10 jucători de pe piaţa locală de distribuţie IT&C, clasament dominat de Network One Distribution - firmă deţinută de antreprenorul Iulian Stanciu şi de subsidiara grupului leton Elko.

Sursa, citeste mai multe informatii despre QuickMobile

QuickMobile intra in insolventa ?

S-a lansat Acer Chromebook 514 !

Acer își asigură prima poziție de pe piața de Chromebook-uri din Europa1 prin lansarea unui nou model performant! Acer își consolidează poziția de lider pe piața de Chromebook-uri dezvăluind la IFA 2018 detalii despre disponibilitatea noului Chromebook 514. Destinat iubitorilor de tehnologie, tinerilor profesioniști și studenților, focusul Acer asupra pieței în creștere de Chromebook-uri, PC-uri de gaming și ultraportabile se dovedește a fi o strategie de succes



Elegant și rezistent, cu un design atractiv

Continuând istoricul record în aducerea pe piață Chromebook-uri cu design de top, noul Chromebook 514 de la Acer încorporează rezistența, durabilitatea și aspectul elegant, într-un șasiu metallic, puternic și ușor. Rama îngustă de 6 mm permite un ecran de 14″ Full HD IPS și un unghi larg de vizionare. Un ecran tactil opțional facilitează navigarea și controlul conținutului video pe o rezoluție de 1920×1080 și afișaj cu 2.073.600 de pixeli.

Performanțe de top și productivitate facilă

Vitezele rapide de pornire, ușurința în utilizare, securitatea ridicată și durata de viață a bateriei de 12 ore sunt doar câteva dintre avantajele sistemului de operare Chrome. Timpul de pornire rapid, interfața simplificată, malware-ul integrat și eficiența energetică oferă utilizatorilor posibilitatea de a se bucura de productivitate întreaga zi, fără a fi nevoie de alimentare suplimentară. Cu sistemul de operare Chrome, utilizatorii își pot utiliza în continuare software-ul preferat, deoarece programele tradiționale de productivitate de birou, precum Microsoft Office și Skype, au versiuni pentru Chrome

Atingere fină și mai rezistentă

Tap, swipe, scroll și zoom sunt mai ușoare decât oricând. Touchpad-ul Corning Gorilla oferă o senzație mai fină decât un touchpad din plastic obișnuit, cu capacitatea de a rezista zgârieturilor, astfel încât va continua să arate mult timp ca în ziua în care a fost cumpărat.

Claritate sporită a camerei și tastatură confortabilă

Camera web HDR oferă imagini clare, astfel încât subiecții sunt întotdeauna afișați în detalii strălucitoare, în timp ce tastatura “zi sau noapte” cu iluminare nu numai că arată bine, ci permite utilizatorilor să tasteze confortabil în medii slab luminate.

Porturi practice

Un conector este utilizat pentru transferul ultra-rapid de date, streaming video și încărcarea bateriilor. Porturile reversibile USB 3.1 Type-C sunt ușor de folosit și, cu o rată de transfer de până la 5Gb/s, sunt de 10 ori mai rapide decât USB 2.0.

Prețuri și disponibilitate

Noul Acer Chromebook 514 va fi disponibil în EMEA la prețuri de la €349. Vezi pe eMAG

Specificațiile, prețurile și disponibilitatea diferă în funcție de regiune. Pentru detalii despre disponibilitate, specificațiile produselor și prețurile acestora vă rugăm să luați legătura cu cea mai apropiată reprezentanță Acer, accesând www.acer.ro

S-a lansat Acer Chromebook 514 !

WatchShop.ro, cel mai mare magazin online de ceasuri originale din România, aniversează 9 ani de prezență pe piață și anunță campania de reduceri „Olimpiada Zilelor WatchShop”, cel mai mare eveniment de vânzări de până acum, după Black Friday. Campania se derulează până pe 9 septembrie și include toate ceasurile listate în site, totalizând peste 13.000 de produse.

In fiecare zi de campanie sunt disponibile reduceri și promoții speciale la categorii și branduri diferite, iar discounturile oferite la achiziția de ceasuri de pe WatchShop.ro, în această perioadă, ajung până la 80%. Valoarea cumulată a reducerilor va depăși 100.000 de euro.

Clienții WatchShop pot beneficia și de oferte precum 1 +1 gratis și de reduceri unice, de până la 35%, la ceasuri de producție nouă, ale unor branduri cum sunt Citizen sau Tissot și care nu fac, în mod obișnuit, obiectul unor campanii promoționale. De exemplu, într-una dintre zilele de campanie clienții WatchShop.ro vor putea achiziționa la reducere două dintre cele mai căutate ceasuri ale acestor branduri: un model Citizen Aviator și un model Tissot T-Classic automatic.

De nouă ani, WatchShop le oferă pasionaților ceasuri originale și de calitate, la prețuri accesibile, alături de cele mai bune servicii pre și post-vânzare, începând cu revizii gratuite în ceasornicăria proprie, gravură laser, ambalarea produselor pentru cadou și până la returul gratuit timp de 365 de zile.

În această perioadă, prin selecția de produse listate în site, am contribuit la schimbarea comportamentului de consum al românilor față de ceasuri. Acum românii își doresc produse de calitate, în pas cu tendințele industriei la nivel global. Mai mult, am observat cum clienții noștri au înțeles că un ceas este și un accesoriu ce vorbește despre cel care îl poartă, astfel că a crescut și interesul pentru modelele fashion, elegante”, spune Dragoș Diaconu, CEO WatchShop.ro.

In cei 9 ani de existență pe piață, WatchShop.ro a vândut peste 150.000 de ceasuri, cele mai de succes fiind un model Sekonda NAVY EDITION 2137, de damă, cu design minimalist, potrivit stilului fashion sau casual, și un ceas bărbătesc Casio CLASIC MTP-V001L-1BUDF, model în linii clasice, cu curea neagră, din piele. Din categoria de ceasuri premium, cel mai bine vândut model a fost din gama Tissot clasic. Cele trei produse figurează în stoc în campania „Olimpiada Zilelor WatchShop”.


În prezent, clienții WatchShop dețin, în medie, câte două ceasuri din stiluri diferite, pe care le poartă în funcție de ținuta vestimentară. Generația tânără preferă, în continuare, ceasurile mecanice, de calitate, iar toți clienții, indiferent de vârstă, își doresc modele din cele mai noi colecții. În plus, pentru că sunt tot mai interesați de lansări speciale, încep să plaseze pre-comenzi, mai ales pentru modelele din categoria premium, anunțate din timp de producători. Un exemplu recent este campania de pre-comenzi, derulată de WatchShop.ro în luna august, pentru modelul fēnix 5x plus care face parte din noua serie de smartwatch-uri high-end de la Garmin. Pentru a demonstra fiabilitatea ceasurilor Garmin, pe 1 septembrie a avut loc o ștafetă organizată de WatchShop.ro, în care a fost testat un ceas fēnix 5x plus, iar rezultatele au fost impresionante: după 14 ore de utilizare extremă, bateria a fost consumată doar 49%.

Cele mai tari reduceri la ceasuri!

BMW Group se pregăteşte să revoluţioneze experienţa plăcerii condusului cu Asistentul Personal Inteligent BMW. Din martire 2019, un personaj digital inteligent se va afla la bord şi va răspunde prompt la mesajul de activare, de exemplu "Hei, BMW".


Aceasta va marca începutul unei noi ere în care conducătorii vor putea, din ce în ce mai mult, să-şi opereze automobilele şi să acceseze funcţiile şi informaţiile acestora prin comenzi vocale. În viitor, asistentul personal va fi la dispoziţia conducătorului şi va funcţiona şi în afara automobilului, indiferent dacă este acasă, cu ajutorul unui smart speaker (aşa cum este Amazon Echo), sau prin oraş, cu ajutorul unui smartphone.

Mai mult, în viitor va fi compatibil şi cu alţi asistenţi vocali digitali, oferind astfel o legătură spre alte ecosisteme ce se dezvoltă rapid. Datorită conexiunii cu Open Mobility Cloud şi utilizării inteligenţei artificiale, capacităţile asistentului personal sunt îmbunătăţite continuu.

Actualizările regulate, care pot fi realizate uşor pe smartphone şi în automobil prin intermediul funcţiei Remote Software Upgrade, vor continua să extindă gama de funcţii şi skilluri oferite.

Dieter May, vicepreşedinte executiv BMW Group pentru produse digitale, declară: "Asistentul Personal Inteligent BMW se combină cu noul sistem de operare BMW 7.0 pentru a crea o formă digitală complet nouă de interacţiune cu automobilul tău BMW, care redefineşte întreaga experienţă a condusului".

Automobilele BMW dobândesc caracter digital


Asistentul Personal Inteligent BMW învaţă rutine şi obiceiuri utilizatorului iar ulterior este capabil să le aplice în contextul potrivit. Astfel îi învaţă preferinţele şi poate oferi pe baza experienţei şi contextului - de exemplu, încălzirea scaunului sau locurile în care călătoresc frecvent ("Take me home").

O caracteristică unică comparativ cu alţi asistenţi digitali de acest fel este faptul că persoana de la volan îi poate da un nume (de exemplu, "Charlie" sau "Joy") pentru un caracter individual suplimentar şi pentru mai multă personalitate. Nu numai că aşteaptă fiecare comandă a conducătorului, dar este mereu pregătit să-l asiste sau chiar să-i ofere o conversaţie obişnuită ("Hei, BMW! Care este sensul vieţii?").

Este familiarizat cu funcţiile automobilului şi este capabil să le opereze după cum este necesar. Replica "Hei, BMW! Mi-e frig" va solicita Asistentului Personal Inteligent BMW să ajusteze corespunzător temperatura din interiorul automobilului. În timp ce versiunea actuală este capabilă deja să memoreze setările preferate, îmbunătăţirile continue ale tehnologiei vor permite Asistentului Personal Inteligent să înveţe în viitor tot mai multe preferinţe şi setări favorite. Asistentul devine tot mai bun cu fiecare comandă dată, fiecare întrebare adresată şi fiecare setare făcută. Formarea bazei pentru toate acestea va fi portabilă, fiind inclusă în profilul digital al clientului - BMW ID. Acest profil realizează legătura între automobil, client şi lumea lor digitală.


Mereu la îndemână: expertul BMW digital


Apariţia Asistentului Personal Inteligent BMW înseamnă că mereu este un profesionist BMW real la bord. El este capabil să explice diferitele funcţii ale automobilului ("Cum funcţionează Asistentul pentru Faza Lungă?"), să ofere informaţii de stare actuală ("Nivelul uleiului este corect?") şi să răspundă la întrebări ("Ce mesaj de avertizare am primit?"). El ştie setările favorite ale conducătorului şi poate chiar să activeze o combinaţie a acestora pentru un confort superior. De exemplu, "Hei, BMW! Sunt obosit" declanşează un program de vitalitate care ajustează lumina ambientală, muzica şi temperatura, printre altele, astfel încât conducătorul să se simtă mai treaz. În viitor, asistentul va putea şi să ofere sfaturi de reducere a consumului de combustibil sau să gândească în perspectivă şi să avertizeze conducătorii dacă este nevoie. El ar putea alerta conducătorul de anumite probleme ("Presiunea pneurilor este scăzută"), de exemplu, să amintească de programările în service sau chiar să aranjeze o programare fără nici un ajutor suplimentar.

Copilotul perfect


Pe scurt, el este copilotul ideal şi devine util în special în timpul condusului de zi cu zi ("Hei, BMW! Caută cea mai apropiată staţie de alimentare de pe traseu"). Pentru ca navigaţia să fie mai uşoară ca niciodată, conducătorii îi pot permite suplimentar să acceseze înregistrările din calendar şi contactele, după care va găsi un loc de parcare la destinaţia călătoriei, să ofere informaţii despre ambuteiajele de pe traseu şi să îi amintească şoferului de acestea în funcţie de context. În plus, asistentul notează destinaţiile spre care se călătoreşte frecvent. Integrarea asistentului în Microsoft Office 365 şi Skype for Business îi permite acestuia să se alăture teleconferinţelor la cererea conducătorului sau să citească e-mailurile, transformând astfel modelul BMW într-un birou mobil controlat vocal. Pe lângă toate acestea, Asistentul Personal Inteligent de la BMW este şi un expert în divertisment. Aceasta înseamnă că el poate identifica instantaneu melodiile de la radio sau poate căuta posturile pentru genul muzical dorit ("Rulează muzică clasică, te rog!!).

În echiparea automobilelor BMW din martie 2019


Asistentul Personal Inteligent va deveni disponibil cu control vocal în 23 de limbi şi pieţe din martie 2019. În SUA, Germania, Marea Britanie, Italia, Franţa, Spania, Elveţia, Austria, Brazilia, Japonia şi (din mai 2019) China, Asistentul Personal Inteligent BMW va dispune şi de alte funcţii inteligente precum căutarea obiectivelor de interes, starea vremii şi muzică, de exemplu. Asistentul personal va fi oferit pentru modelele ce dispun de noul sistem de operare BMW 7 şi ca parte a Live Cockpit Professional (6U3). Portofoliul de funcţii poate fi extins cu pachetul Connected Professional. Asistentul personal va fi disponibil deja pentru comandă cu noul BMW Seria 3 din noiembrie 2018 şi va fi inclus pentru primii trei ani. În cazul noilor modele BMW X5, BMW Z4 şi BMW Seria 8 echipate cu sistemul de operare BMW 7.0, facilitatea Remote Software Upgrade va permite clienţilor să instaleze singuri versiunea completă a Asistentului Personal Inteligent BMW, fără a fi necesară o vizită la dealer, din martie 2019.

Noutati remarcabile in lumea infotainment-urilor auto!

ReachNow lansează prima aplicaţie pentru unificarea car-sharing şi ride-hailing

ReachNow, divizia de dezvoltare de servicii de mobilitate a BMW Group avansate cu baza în Statele Unite, a devenit prima companie care operează atât car-sharing, cât şi ride-hailing într-o singură aplicaţie. Suita de soluţii de mobilitate ale companiei este disponibilă acum într-o aplicaţie ReachNow revizuită, care creează un ecosistem ce vizează relaxarea numeroaselor provocări de transport cu care se confruntă rezidenţii comunităţilor urbane. Acum, membrii ReachNow poate alege cu uşurinţă între a conduce chiar ei, să fie pasageri imediat sau să programeze o preluare ulterioară - totul într-o singură aplicaţie ReachNow.


Acesta este un moment important pentru ReachNow, care a prezentat în premieră strategia sa multimodală la Automobility LA în noiembrie 2016. De asemenea, marchează următorul pas al companiei spre scalarea serviciilor de mobilitate pe care le-a testat dincolo de car-sharing free-floating, inclusiv ride-hailing, închiriere pentru mai multe zile şi servicii de flote pentru partenerii rezidenţiali şi corporate.

Pentru prima dată, membrii ReachNow din Seattle au posibilitatea acum să acceseze atât ReachNow "Drive", car-sharing free-floating pentru a conduce chiar ei, cât şi ReachNow "Ride", serviciul ride-hailing prin care sunt conduşi de un şofer profesionist - totul printr-o singură experienţă în aplicaţie. Aceste servicii, pe lângă închirierea pentru mai multe zile şi flote dedicate pentru clădirile rezidenţiale şi partenerii corporate, pun la dispoziţie flota ReachNow existentă.

Acesta este un model unic care permite o utilizare mai mare a aceloraşi automobile în loc de a aduce mai multe maşini pe străzi. Pentru membri, acesta este un beneficiu-cheie pentru că pot accesa servicii multiple pentru a-şi îndeplini necesităţile de transport fără a fi nevoie să schimbe între diverse aplicaţii.

Unele dintre îmbunătăţirile-cheie pentru experienţa de membru ReachNow includ:

· Drive or Ride. Acum, membrii pot alege fără probleme între a conduce chiar ei prin car-sharing sau de a călători cu un conducător profesionist prin serviciul ride-hailing, ambele din aceeaşi interfaţă. Dacă un membru alege să conducă chiar el, poate alege dintr-o flotă de sute de automobile BMW, BMW i şi MINI şi să plătească per minut, per oră sau per zi.

· Go now or go later. Cu ReachNow Ride, membrii au posibilitatea de a alege între o călătorie imediată, preluare la cerere sau programare - de la 20 de minute până la şapte zile în avans. Aceasta oferă confort şi control sporite în timpul zilelor lucrătoare sau pentru călătoriile frecvente.

· Confort personalizat. Experienţa ReachNow Ride din automobil se poate personaliza prin alegerea temperaturii şi a muzicii preferate, pe lângă funcţia "quiet time" pentru membrii care doresc să nu fie deranjaţi în timpul călătoriei. Toate ReachNow Rides folosesc conducători profesionişti pentru a asigura o experienţă de calitate în orice moment.

· Plan bazat pe confort sau cost. Noua bara de destinaţie este cheia pentru deblocarea beneficiilor oferite de serviciile ReachNow şi permite membrilor să îşi aleagă modul de transport bazat pe timpul estimat de sosire şi preţ. Ca un avantaj suplimentar, odată ce un automobil este reţinut, destinaţia va fi trimisă automat în navigaţia maşinii pentru orientare facilă viraj cu viraj.

Noile caracteristici sunt completate de un design nou, care facilitează navigarea prin aplicaţie şi experienţa de tranzit a membrilor. Funcţii precum "Park & Keep" şi "End Trip" sunt recent optimizate pentru utilizarea în aplicaţie, astfel încât membrii pot selecta să parcheze şi să se întoarcă la automobilul lor şi să închidă rezervările direct din aplicaţie. În curând, ReachNow va lansa funcţia "Enter PIN", o modalitate mai rapidă şi mai convenabilă de a începe călătoria de pe telefon. Membrii se pot aştepta la noi actualizări şi funcţii în următoarele săptămâni şi luni, obiectivul fiind acela de a crea o experienţă cât mai aproape cu putinţă de deţinerea unui automobil personal.

Membrii din Seattle vor fi primii care vor avea acces la experienţa completă ReachNow. Membrii ReachNow existenţi au acces imediat la Ride prin actualizarea aplicaţiei. Pentru o perioadă limitată de timp, taxa de înscriere este retrasă pentru membrii noi care doresc să încerce doar Ride. Tariful ReachNow Ride standard va începe de la un minim de 3,24 dolari, la care se adaugă 2,40 dolari/milă şi 0,40 dolari/minut fără preţuri dinamice. La lansare, membrii din Portland şi membrii flotei rezidenţiale din New York City vor avea acces doar la o experienţă Drive cu totul nouă.

Pentru a începe, descărcaţi noua aplicaţie ReachNow pentru iPhone din iOS Store şi pentru dispozitivele Android din Google Play store. Pentru mai multe informaţii despre ReachNow, accesaţi www.reachnow.com.

ReachNow lansează prima aplicaţie pentru unificarea car-sharing şi ride-hailing

Faptul ca foarte multi romani sunt plecati la munca in strainatate nu mai este o stire noua pentru nimeni. Dorinta de a avea o viata cat mai linistita din punct de vedere financiar ia facut pe foarte multi romani sa isi caute locuri de munca in strainatate.

Desi nu este deloc usor sa iei aceasta decizie, munca in strainatate ofera o serie de avantaje, cateva dintre cele mai importante avantaje fiind prezentate in continuarea acestui articol motiv pentru care iti recomand sa citesti continuarea acestui articol in cazul in care si tu iti doresti sa pleci la munca in strainatate.


Nivelul salarial mult mai mare decat in tara noastra este cu siguranta motivul principal pentru care multi romani au ales si continua sa aleaga sa plece la munca in strainatate. Chiar daca si in tara noastra se gasesc locuri de munca bine platite, ca de exemplu locuri de munca Bucuresti, nici macar acestea nu se ridica la nivelul salarial pe care il poti castiga daca alegi angajari in Germania.

Stilul de viata si cultura tarii sunt alte doua motive care pot cantari decisiv in luarea deciziei de a pleca din tara pentru a munci intr-o tara straina. Desi aceste doua motive nu sunt decisive, coraborate cu nivelul de trai scazut din tara noastra pot contribui decisiv in luarea deciziei de a pleca din tara pentru a munci in strainatate.

Atractiile turistice sunt un alt motiv pentru care unii dintre noi aleg sa plece in strainatate pentru a munci. Aceste persoane considera ca prin plecarea in strainatate pentru a munci vor imbina utilul cu placutul, lucru care pana la urma este adevarat.

Nu in ultimul rand, faptul ca iti poti crea mult mai usor o cariera profesionala in strainatate este un avantaj care din punctul meu de vedere este destul de important, mai ales avand in vedere conditiile in care traim.

In concluzie, indiferent de motivele pentru care vrei sa pleci in strainatate pentru a munci trebuie sa accesezi site-ul infomunca.ro. De ce? Pentru ca acest site ofera o varietate foarte mare de anunturi cu locuri de munca din strainatate si cel mai important lucru este ca ofera siguranta.

De ce sa cauti locuri de munca in strainatate?



ADATA® Technology, producător de top al modulelor DRAM de înaltă performanță și al produselor NAND Flash, anunță performanțele notabile obținute la overclockarea modulelor de memorie XPG SPECTRIX D80 RGB DDR4 și anume 5531MHz într-o configurație răcită cu azot lichid.

ADATA XPG SPECTRIX D80 – 5531 MHz


Performanța a fost atinsă prin efortul comun al echipei ADATA XPG și al echipei OC de la MSI. Rezultatul a fost confirmat de HWBot și reafirmă capabilitățile serioase de cercetare și dezvoltare ale ADATA, precum și performanțele remarcabile oferite de modulele de memorie RGB XPG SPECTRIX D80.

XPG SPECTRIX D80 DDR4 RGB este prima memorie RGB DDR4 din lume cu un sistem hibrid de răcire aer-lichid. Folosind combinația unui radiator lichid, a unui radiator de aluminiu și a materialelor conductive termic pe placa cu circuite integrate, SPECTRIX D80 are capabilități impresionante de răcire termică și oferă performanțe remarcabile.

Memoriile XPG SPECTRIX D80 RGB au atins pragul de 5531 MHz într-o configurație răcită cu azot lichid, MSI X299 GAMING PRO CARBON AC. Modulul de memorie a fost prezentat la Computex Taipei la standul ADATA în scopuri demonstrative.

Modulele de memorie RGB ADATA XPG SPECTRIX D80 cu răcire prin azot lichid au atins pragul de 5531 MHz

Noile flash driver-uri Adata cu conectare USB

ADATA® Technology, producător de top de module DRAM de înaltă performanță, produse NAND Flash și accesorii mobile, anunță astăzi lansarea noului model de flash-drive USB UV240 care vine în completarea gamei existente de dispozitive portabile pentru stocare


UV240 este echipat cu port USB 2.0 și are o capacitate de până la 64GB. Este caracterizat de un design ergonomic și capac cu mecanism de tip slide. ADATA își menține angajamentul față de rolul său de lider mondial în segmentul USB Flash Drives și va continua să lanseze noi modele pe măsură ce nevoile pieței evoluează.

Iata de ce noile flash driver-uri prezentate de Adata sunt cea mai buna alegere la ora actuala!

Conectivitate facilă, mobilitate sporită

Designerii ADATA au preferat de mult timp unitățile USB fără capac, deoarece astfel scade semnificativ riscul de defecțiuni. Noul UV240 are un astfel de design, capacul fiind ușor de ridicat cu un singur deget, iar flash drive-ul USB este astfel ușor de folosit în orice condiții.

Variante de culori pentru toate preferințele

UV240 este oferit cu capacități de stocare de la 8GB la 64GB* (*varianta neagră) și cu opțiuni de culoare de alb/albastru, negru și roșu. Cu ajutorul acestor variante, utilizatorii pot alege exact modelul care li se potrivește cel mai bine.

Portabilitate sigură, cu sistem de prindere

La fel ca cele mai multe unități USB ADATA, UV240 are un sistem de prindere dedicat pentru a putea fi fixat pe o curea, șnur, breloc sau alte atașamente. Acest lucru sporește și mai mult portabilitatea și reduce semnificativ șansele de a distruge unitățile și de a pierde date valoroase.
În plus, utilizatorii care achiziționează modelul UV240 pot downloada software-ul gratuit “UFD to GO” și “OS to GO” pentru a se bucura de mobilitate deplină și de date aflate în siguranță chiar și atunci când lucrează în deplasare.

Flash drive-ul se poate achizitiona de pe eMAG sau Flanco

Noile flash driver-uri Adata cu conectare USB

Noul notebook Predator Helios 500


Acer a prezentat în cadrul conferinței de presă next@acer ce a avut loc ieri la New York ,două noi notebook-uri de gaming din familia Predator Helios. 



Este vorba despre modelul Predator Helios 500 extrem de puternic, cu procesoare Intel Core™ i9+ generația 8 și Predator Helios 300 Ediție Specială care include specificații actualizate față de predecesorul său și un șasiu alb, distinctiv. Ambele modele oferă performanțe VR-Ready, tehnologii termice avansate și conectivitate rapidă.

Acer lansează un laptop de gaming – noul notebook Predator Helios 500


Acer a prezentat în cadrul conferinței de presă next@acer ce a avut loc ieri la New York ,două noi notebook-uri de gaming din familia Predator Helios.

Este vorba despre modelul Predator Helios 500 extrem de puternic, cu procesoare Intel Core™ i9+ generația 8 și Predator Helios 300 Ediție Specială care include specificații actualizate față de predecesorul său și un șasiu alb, distinctiv. Ambele modele oferă performanțe VR-Ready, tehnologii termice avansate și conectivitate rapidă.

Proiectat pentru jucătorii profesioniști, Predator Helios 500 este o bestie de gaming. Dispune de procesoare overclockabile Intel Core i9+ generația 8 și grafică overclockabilă GeForce® GTX 1070. Memoria Intel® Optane™ îmbunătățește timpul de reacție și de încărcare, în timp ce SSD-urile ultra-rapide NVMe PCIe, rețeaua Killer DoubleShot Pro și memoria de până la 64GB mențin acțiunea, făcând

Helios 500 notebook-ul ideal pentru jocuri AAA cu grafică solicitantă și live streaming.


Imaginile de calitate superioară sunt afișate pe ecranele UHD 4K sau FHD IPS de 17,3-inch, cu rate de refresh de 144 Hz, pentru un joc fără blur și fără întreruperi. Tehnologia NVIDIA® G-SYNC® este suportată atât pe afișajul încorporat, cât și pe un monitor extern, permițând imagini fluide, fără întreruperi sau sacadări.

Pentru cei care își doresc experiențe cât mai captivante în gaming, 3 porturi duale Thunderbolt™ și porturile display și HDMI 2.0 suportă până la trei monitoare externe. Două difuzoare, un subwoofer și tehnologia Acer TrueHarmony™ și Waves MAXX Audio® oferă un sunet incredibil și calitate audio 3D hiper-realistă, utilizând Waves Nx™.

Helios 500 este răcit cu două ventilatoare de metal AeroBlade™ 3D și cinci conducte de căldură care distribuie aer rece către componentele cheie ale dispozitivului, eliberând simultan aerul cald. Viteza ventilatorului poate fi controlată și personalizată prin intermediul aplicației Predator Sense.

Tastatura cu iluminare RGB oferă patru zone de iluminare cu suport pentru până la 16,8 milioane de culori. Tehnologia anti-ghosting oferă controlul final pentru executarea comenzilor și combo-urilor complexe și poate fi configurată prin intermediul a cinci taste programabile dedicate.

Aplicația Acer Predator Sense poate fi utilizată pentru a controla și monitoriza componentele vitale ale notebook-ului de la o interfață centrală, inclusiv overclocking, iluminare, taste rapide, temperatură și control al ventilatoarelor.

Predator Helios 300 Ediție Specială aduce o notă sofisticată în design-ul laptopurilor de gaming


Gama accesibilă Helios 300 primește astăzi un nou model în Ediție Specială care este echipat cu un șasiu din aluminiu complet alb, accentuat cu ornamente aurii, un design neobișnuit dar chic pentru notebook-urile de gaming.

Helios 300 Ediție Specială (PH315-51) permite o experiență de joc extrem de fluidă prin intermediul ecranului FHD IPS de 15,6 inch cu o rată de refresh de 144 Hz.

Rata de refresh rapidă scurtează timpul de redare a frame-urilor și reduce input lag-ul pentru a oferi jucătorilor o experiență excelentă în jocuri. Este alimentat de procesoare până la Intel Core i7+ generația 8, grafică GeForce GTX 1060 overclockabilă, o unitate SSD PCIe Gen 3 NVMe de până la 512 GB și o unitate HDD de până la 2 TB.

Helios 300 Ediție Specială este de asemenea echipat cu până la 16GB memorie DDR4 și poate fi upgradat până la 32 GB.

Memoria Intel Optane accelerează timpul de încărcare a jocurilor și aplicațiilor, de acces la informații și îmbunătățește capacitatea de reacție globală a sistemului.

În plus, Gigabit Ethernet oferă conexiuni rapide prin cablu, în timp ce Wi-Fi Gigabit este furnizat de cel mai recent Intel Wireless – AC 9560, care oferă transferuri de până la 1,73 Gbps atunci când se utilizează canale de 160 MHz (2×2 802.11ac, dual-band 2.4GHz și 5GHz).

Helios 300 Ediție Specială include de asemenea două ventilatoare metalice ultra-subțiri (0.1mm) de tip AeroBlade™ de la Acer, proiectate cu aerodinamică avansată și flux de aer superior pentru a menține sistemul rece. Acestea pot fi controlate cu aplicația Acer Predator Sense, care oferă trei moduri de utilizare:

1. Coolboost: Pentru jocuri cu încărcare greoaie, randare, streaming și consum video extins
2. Normal: Pentru unelte de productivitate cum ar fi Microsoft Office
3. Silent: Pentru navigare web și chat online

Prețuri și disponibilitate


Notebook-urile de gaming Predator Helios 500 vor fi disponibile în America de Nord din luna iunie la prețuri de la $1,999; și în EMEA din May la €1,999.

Laptop-ul se poate achizitiona de pe eMAG sau Flanco.

Acer lansează un laptop de gaming – noul notebook Predator Helios 500

GDPR: Ce fel de date personale colectează magazinele online


Fie că vorbim despre datele necesare pentru a vinde, despre datele de facturare sau informațiile despre angajați, pentru a fi conforme cu legislația GDPR (General Data Protection Regulation), magazinele online trebuie să se asigure că folosesc datele cu un scop clar, fără a face abuz.



Începând cu 25 mai 2018, business-urile în e-commerce vor fi obligate să țină evidența activităților de prelucrare a datelor personale, să le șteargă la cererea persoanelor fizice și, în cazul magazinelor mari, chiar să numească un DPO (Data Protection Officer).

GDPR sau General Data Protection Regulation nu este un acronim tehnic, ci o prescurtare juridică a Regulamentului UE 2016/679, menit să protejeze persoanele fizice cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și circulația acestora.

La ce trebuie să fie atente magazinele online pentru a nu risca amenzi după intrarea în vigoare a GDPR


  • Să se asigure că datele colectate au un scop clar și nu sunt folosite în alt scop;
  • În cazul unei firme care deține două magazine online diferite, datele colectate nu pot fi folosite „la comun” deoarece scopul colectării a fost diferit. Cumpărarea de la Magazin1.ro este diferită de cumpărarea de la Magazin2.ro. La fel de diferit este și marketing-ul celor două magazine online;
  • Să resctricționeze accesul la datele clienților doar angajaților care au nevoie de acele date pentru a-și îndeplini sarcinile de serviciu;
  • Să dețină un registru al evidențelor în care să țină cont de activitățile de prelucrare a datelor deoarece activitatea acestora nu este ocazională.
  • Să se asigure că terții cu care lucrează sunt în UE, Spațiul Economic European, sau în alte state cu regim adecvat și că asigură securitatea datelor; prin terți se înțelege orice operator, tool, plug-in sau alte instrumente tehnice care folosesc sau colectează date personale, inclusiv Facebook Pixel;
  • Să informeze clienții, în pagina de check-out, cu privire la folosirea datelor pe care le aceștia le oferă (datele de facturare și livrare) întrucât informarea clienților cu privire la datele colectate este obligatorie din momentul colectării datelor;
  • Să șteargă datele la cererea clientului, daca cererea are un temei legal, indiferent dacă acest lucru se face prin suprascriere sau ștergere definitivă, atât timp cât procesul este ireversibil;
  • În cazul business-urilor mari, care fac “monitorizare periodică și sistematică”, postul de DPO (Data Protection Officer) este obligatoriu.

În cazul magazinelor online care aplică deja o bună practică a folosirii și stocării datelor cu caracter personal, acestea trebuie să știe că nu este necesar să repete procedurile din data de 25 mai 2018, atunci când începe perioada de aplicare a GDPR. De exemplu, în cazul abonaților la newsletter (e-mailurile comerciale), nu este necesar să li se ceară din nou consimțământul dacă acesta a fost obținut corect în prealabil.

În ceea ce privește magazinele online, principalele date personale pe care le colectează sunt datele clienților care cumpără un produs sau serviciu (folosite în scop de executare a contractului, dar uneori și pentru acțiuni de marketing), dar pot fi și datele personale ale angajaților.

GDPR: Ce fel de date personale colectează magazinele online

Fashion Days: 1 din 3 români care fac shopping online și-a cumpărat cele mai recente articole vestimentare de pe Internet


Aproximativ 80% dintre românii care obișnuiesc să facă shopping online au achiziționat în ultimul an cel puțin un articol vestimentar, încălțăminte sau accesorii de pe Internet. Este unul dintre principalele rezultate ce reies din analiza realizată de către Fashion Days, cu ajutorul Ipsos, în toamna anului trecut. Studiul prezintă motivațiile de achiziție ale consumatorilor și viziunea acestora privind încrederea pe care o au în shopping-ul online, comparativ cu cel din magazinele tradiționale.



Concluziile studiului au stat la baza noii identități și a campaniei de rebranding Fashion Days – „Îmbracă-te pentru viața pe care o dorești” - implementate la finalul lunii aprilie.

Cine sunt clienții?


Prin intermediul studiului au fost identificate cinci categorii de cumpărători români de fashion, care pun accentul pe atribute diferite: individualitate/unicitate, confort, statut, empatie și explorare, atribut ce corespunde celor cărora noua filozofie Fashion Days le este dedicată.

Aceștia din urmă sunt, practic, acei oameni deschiși către noi experiențe, primii din grup care adoptă noile trenduri. Trăiesc fiecare clipă și vor să își ofere momente de răsfăț, fără a se simți vinovați. Stilul lor de viață este acum transpus în noua filozofie Fashion Days: alegeri nelimitate de fashion, traduse într-un mod unic și personal.

În același timp, atunci când selectează opțiunile de achiziție, exploratorii de fashion caută confortul: 53% dintre aceștia accesează direct site-urile magazinelor pentru a se informa despre produsele din portofoliu. Motivele pentru care aproape jumătate dintre români aleg platformele virtuale sunt aceleași: pot face achiziții oricând și de oriunde s-ar afla și obțin economii de două tipuri: de timp, pe care, altfel, l-ar fi petrecut în magazinele tradiționale, dar și financiare, grație promoțiilor exclusive din mediul online.

Acest studiu ne-a confirmat încă o dată feedback-ul cel mai important de până acum: gradul de încredere pe care clienții ni-l acordă și direcția spre care trebuie să ne îndreptăm. Faptul că 1 din 3 români care fac shopping online și-a achiziționat cel mai recent articol vestimentar de pe Internet ne-a convins că eforturile și munca depuse de întreaga echipă Fashion Days sunt răsplătite. Campania-manifest „Îmbracă-te pentru viața pe care o dorești” este dedicată lor, reprezentând modul în care noi susținem și încurajăm pasiunea lor pentru modă”, spune Robert Berza, General Manager Fashion Days.

Care sunt articolele cel mai cumpărate?


Motivațiile ce fundamentează cumpărăturile online de fashion au reprezentat pilonul principal al campaniei Fashion Days, “Îmbracă-te pentru viața pe care o dorești”. Potrivit studiului, românii pun pe primul loc completarea garderobei și pregătirea pentru următorul sezon, urmate de înlocuirea articolelor vestimentare ieșite din trend sau uzate și respectiv promoțiile, discounturile sau ofertele speciale. Practic, în relație cu principala motivație de shopping, înnoirea garderobei nu mai este doar o necesitate, ci o dorință a consumatorului, ce reflectă aspirațiile și activitățile pe care și le dorește.

Coșul mediu de cumpărături online al unui client de fashion însumează o medie de 295 de lei cheltuiți. Articolele-vedetă diferă în funcție de platforma aleasă: online sau brick&mortar.

Totuși, principalele bariere pe care acest tip de fashion shopping le ridică se leagă de neîncrederea în veridicitatea informațiilor prezentate. Românii vor să atingă produsele, se tem că mărimile articolelor nu se vor potrivi, cum nici fotografiile de prezentare nu ar reflecta realitatea.

Suntem conștienți de barierele de consum în ceea ce privește cumpărăturile online, de aceea am implementat de-a lungul timpului tot mai multe facilități și opțiuni pentru clienții noștri, care se reflectă și în noua poziționare a brandului Fashion Days. Pentru că ne dorim ca românii să își exploreze creativitatea și inspirația în modă fără să fie dezamăgiți, le oferim opțiunea deschiderii coletului la livrare, înainte de plata produselor și de a returna gratuit, pe loc, articolele care nu sunt pe placul lor. În plus, pot beneficia și de sugestiile Fit Finder, singurul tool din România care propune măsurile adecvate, în funcție de datele introduse personal de către utilizatori”, adaugă Robert Berza.

Fashion Days a încheiat la finalul lunii aprilie primul proces complet de rebranding. Lider regional al pieței de online fashion shopping, Fashion Days are, acum, o nouă filozofie, alegeri nelimitate de fashion, o identitate vizuală si logo schimbate, toate traduse prin intermediul campaniei-manifest, „Îmbracă-te pentru viața pe care o dorești”.

Fashion Days: 1 din 3 români care fac shopping online și-a cumpărat cele mai recente articole vestimentare de pe Internet

Bitdefender semnează Cybersecurity Tech Accord. 


Astfel, își reînnoiește în mod public angajamentul de a proteja.



În această lună, Bitdefender a semnat Cybersecurity Tech Accord împreună cu alte 30 de companii ce activează la nivel global, printre care ABB, Arm, Cisco, Facebook, HP, HPE, Microsoft, Nokia și Oracle.

Acest acord reprezintă un angajament al celui mai extins grup de companii constituit vreodată pentru protejarea și sporirea puterii utilizatorilor în mediul online, precum și pentru îmbunătățirea securității, a stabilității și rezilienței spațiului cibernetic.

Mai mult decât atât, pentru Bitdefender, acest acord reprezintă o reînnoire a angajamentului nostru de a proteja.

În cei aproximativ 17 ani de existență ca furnizor de securitate cibernetică, am fost mereu atenți la noile amenințări și tendințe și au oferit instrumentele necesare pentru a lupta împotriva acestora.

Acest acord reprezintă angajamentul nostru public de a nu ajuta niciodată un guvern să lanseze atacuri cibernetice împotriva cetățenilor nevinovați sau a companiilor. Vom face tot ce ne stă în putință pentru a proteja soluțiile noastre de securitate împotriva tentativelor de manipulare sau exploatare, pentru a oferi aceeași protecție tuturor clienților la nivel mondial, indiferent de motivația atacurilor online.

Mai mult, vom ajuta dezvoltatorii, utilizatorii și companiile care folosesc tehnologia noastră să se protejeze mai bine.

Toți cei din industria high tech sunt bineveniți să se alăture eforturilor noastre de a limita pierderile economice și breșele de securitate a datelor.

Pentru a afla mai multe despre acest parteneriat și pentru a vedea lista completă a entităților care îl susțin, accesează http://www.cybertechaccord.org. afrima BitDefender.

Bitdefender semnează Cybersecurity Tech Accord

ASUS ZenFone 5, pretul este imbatabil. 1999 Lei la eMAG

ZenFone 5 este un telefon de ultimă generație ce îi conferă utilizatorului atuurile celor mai noi tehnologii din industrie. Are ecran FullHD de 6,2″ integrat într-o carcasă compactă de 5,5″, camere foto duale cu AI, bazându-se pe procesorul mobil Qualcomm Snapdragon 636 cu 8 nuclee pe 64 de biti și 4GB RAM. Dedicat fotografiei mobile, ZenFone 5 le oferă utilizatorilor un mod mai simplu și mai inteligent de a capta și de a împărtăși cu prietenii fiecare moment magic ! România se află în primul val de țări care îl lansează pe piață, drept urmare utilizatorii români vor avea acces printre primii la un smartphone mult așteptat, bucurându-se și de o ofertă specială. Telefonul este disponibil împreună cu un card microSD de 128GB și o baterie externă ASUS Zenpower de 10.050mAh la aprox. 1999 lei (cu TVA inclus).

ASUS ZenFone 5 intră pe piața românească cu o ofertă specială de lansare

ASUS ZenFone 5, primul ZenFone care valorifică puterea inteligenței artificiale (AI), este disponibil pe piața românească, într-un pachet special de lansare la un preț fără concurență. Modelul ZE620KL poate fi achiziționat împreună cu un card microSD de 128GB și o baterie externă ZenPower de 10.050mAh la aproximativ 1999 lei (TVA inclusiv).


În cutie, alături de telefon se află o pereche de căști și o husă de protecție transparentă. Oferta este valabilă pe o perioadă limitată de timp, în limita stocului disponibil. Mai multe informații despre magazinele participante sunt pe disponibile pe zenfone.ro.

“ASUS dovedește încă odată hotărârea sa de a oferi produse de înaltă calitate la prețuri competitive. ZenFone 5 este un produs performant, cu design impresionant, ce este disponibil de astăzi pentru utilizatorii români, a declarat Ciprian Donciu, Country Manager, ASUS România & Ungaria.
Design premium, camere foto duale cu AI

ZenFone 5 are un design și o construcție ce denotă calitate, prestanță și eleganță. Rama din aliaj de aluminiu și cele două foi de sticlă specială, ce protejează atât ecranul cât și partea din spate, sunt îmbinate perfect printr-o tehnică de producție perfecționată în timp. Ecranul spectaculos este acoperit cu sticlă conturată 2.5D și se întinde din margine în margine, lăsând loc în partea superioară pentru difuzor, camera foto și senzori.

Sistemul de camere foto implementat pe ZenFone 5 beneficiază de funcții AI avansate, telefonul anticipând setările necesare, adaptându-se preferințelor utilizatorului pentru a obține cadre perfecte de fiecare dată. Sistemul foto este format din două camere alăturate, una dintre ele având senzor de imagine Sony IMX363, cu pixeli de 1.4µm, diafragmă largă f/1.8 și lentile cu șase elemente. Camerele captează fotografii luminoase și clare în condiții de iluminare redusă și beneficiază de HDR nocturn.

Specificații ASUS ZenFone 5 (ZE620KL)
Culoare Negru
Design Sticlă curbată 2.5D pe ambele fețe
Raport ecran-corp 90%
155 de grame
Ecran Ecran extins de la o margine la alta, cu raport 19:9, protejat cu sticlă de protecție Corning Gorilla
Ecran Super IPS+ cu diagonala de 6.2″ și rezoluție Full HD+
Interfață tactilă capacitivă cu 10 atingeri simultane (suportă atingerile prin mânuși)
suportă DCI-P3 și funcția Ecran Inteligent Pornit
Filtru pentru reducerea luminii albastre pentru protecția ochilor
Procesor Platforma mobilă Qualcomm® Snapdragon™ 636 pe 14nm, procesor quad-core pe 64-bit, cu suport AI Boost / Accelerare AI
GPU Qualcomm® Adreno™ 509
RAM/ROM 4GB RAM / 64GB ROM eMCP
Camera principală de pe spate Senzor de imagine 12MP Sony® IMX363
Mod Auto (cu HDR nocturn și Portret)
f/1.8 deschiderea diafragmei
83° unghi de captură
24mm echivalent cu distanță focală de 35mm pentru o cameră cu film
Bliț Softlight LED
Tehnologie 16-scene AI Scene Detection
Stabilizare optică OIS
Tehnologie AI Photo Learning
Comutarea instantanee între camere
Camera secundară de pe spate Unghi larg de captură de 120°
De două ori mai larg pentru a cuprinde mai mulți prieteni în cadru
12mm echivalent cu distanță focală de 35mm pentru o cameră cu film
Camera frontală 8MP
f/2.0 deschiderea diafragmei
84° unghi de captură
24mm echivalent cu distanță focală de 35mm pentru o cameră cu film
Lentile 6p
Moduri de lucru pentru camera PixelMaster: Auto (în lumină slabă și funcții HDR), Înfrumusețare, Portret
Deblocare prin recunoaștere facială
Înregistrare video Filmare 4K UHD (3840×2160) la 30fps pentru camera principală de pe spate
Filmare 1080p Full HD la 30 / 60fps
Stabilizarea electronică a imaginii pe trei axe pentru pentru camera frontală și camera spate pentru clipuri video fără tremur
Realizarea de fotografii în timpul filmării
Tehnologii wireless WLAN 802.11 a/b/g/n/ac
Bluetooth® 5.0
Wi-Fi direct
NFC cu Google Pay™
Conectivitate USB Type-C®
Senzor de amprentă pe spate (0.3 secunde pentru deblocare, suportă 5 amprente la 360°; recunoaștere deget umed)
Carduri SIM Dual SIM & slot MicroSD
Slot 1: 3G/4G card Nano SIM
Slot 2: 3G/4G card Nano SIM sau card MicroSD până la 2TB
Ambele carduri Nano SIM suportă rețele GSM/GPRS/ EDGE, WCDMA/HSPA+/DC-HSPA+, FDD-LTE și TD-LTE DSDS. Ambele carduri Nano SIM se pot conecta la serviciul VoLTE 4G. Doar unul se poate conecta la serviciul de date FDD-LTE și TD-LTE la un moment dat.
Navigatie GPS, A-GPS, GLONASS, BDSS
Sistem de operare Android™ Oreo™ cu noua interfață ASUS ZenUI 5.0
Baterie Capacitate de 3300mAh cu ASUS BoostMaster & AI Charging
Audio Două difuzoare cu 5 magneți cu două amplificatoare inteligente NXP
Două amplificatoare interne PMIC
Microfoane duale interne cu tehnologie pentru reducerea zgomotului de fond
Ieșire Hi-Res Audio 192kHz/24-bit cu căști certificate HRA
DTS Headphone:X™ pentru căști
Audio CODEC integrat în PMIC
radio FM
AudioWizard+
Greutate 165 grame

ASUS ZenFone 5, pretul este imbatabil. 1999 Lei la eMAG si alte magazine online

Vodafone a ajuns la un acord pentru preluarea operațiunilor prin cablu ale companiei americane Liberty Global din Germania (UPC)


Vodafone a ajuns la un acord pentru preluarea operațiunilor prin cablu ale companiei americane Liberty Global din Germania și Europa de Est, inclusiv UPC România, într-o tranzacție evaluată la 18,4 miliarde de euro.

Grupul britanic se extinde astfel pe segmentul televiziunii prin cablu și își consolidează puternic prezența pe piața europeană de telecomunicații. Valoarea tranzacției este estimată la 19 miliarde de euro după regulile contabile din SUA și la 18,4 miliarde de euro după cele europene IFRS, fiind peste suma vehiculată anterior în presă, de 16,5 miliarde de euro.


Cei patru furnizorii de servicii de televiziune prin cablu, internet și telefonie deservesc în total aproximativ 10,3 milioane de abonați și au contribuit cu aproximativ 28% la fluxurile de numerar operaționale cosolidate ale Liberty Global în 2017. Liberty Global estimează venituri nete în numerar de 10,6 milioane de euro în urma tranzacției, pe lângă fluxurile de numerar ce vor fi încasate din activitățile celor patru subsidiare până la finalizarea vânzării, programată pentru mijlocul anului viitor.

Grupul american de servicii prin cablu a agreat să furnizeze Vodafone, contra cost, anumite servicii pentru o perioadă de tranziție de până la patru ani. Vodafone a anunțat în februarie că negociază achiziția unor active din Europa ale Liberty Global, după ce în presă au apărut informații în acest sens.

O rundă de discuții desfășurată anterior între cele două companii, în 2015, s-a încheiat fără succes. Dacă va fi aprobată de autoritățile de reglementare, achiziția va extinde prezența Vodafone pe piața telecomunicațiilor și va aduce grupul britanic mai aproape de liderul european în funcție de venituri, compania germană Deutsche Telekom.

Potrivit înțelegerii, Vodafone va prelua subsidiarele Liberty Global din Germania, România, Ungaria și Republica Cehă, și anume Unitymedia, UPC România, UPC Ungaria și UPC Cehia.

Sursa, citeste mai departe

Vodafone cumpara UPC

Românii vor o experiență pozitivă de cumpărare atât online, cât și offline


Studii recente efectuate la nivel național cu privire la identificarea trendurilor în marketing au evidențiat importanța unei strategii omnichannel în procesul companiilor de trecere de la vânzările clasice la customer experience.

Comportamentul de achiziție, așteptările, preferințele și nevoile consumatorilor se schimbă cu o viteză din ce în ce mai mare. De aceea, un magazin de sector sau un supermarket are nevoie și de varianta sa online. În egală măsură, trebuie să fie prezent în social media, să trimită clienților săi câteva reviste pe lună cu promoții, să aibă campanii și reduceri pe Facebook, dar și să susțină evenimentele organizate în oraș. Așadar, omniprezența în retail este esențială pentru a fi cât mai aproape de clienți și pentru a le satisface nevoile specifice.

Este important ca retail-ul să investească atât într-o prezență fizică, cât și într-una digitală, deoarece studiile arată faptul că procentul românilor care cumpără online a crescut cu 40% în 2017, comparativ cu 2016. În retail și nu numai, clienții își doresc să primească revista cu promoții a supermarket-ului din cartier și să se bucure de promptitudine și diversitate atunci când merg în magazine. Cu alte cuvinte, creșterea sau scăderea vânzărilor este direct determinată de abilitatea jucătorilor din piața de retail de a oferi clienților o experiență pozitivă și susținută prin canalele online și offline. Prin urmare, o campanie creativă de marketing online declinată în offline prin intermediul printurilor de calitate plasate strategic, va asigura îndeplinirea obiectivelor și va avea un impact pozitiv asupra brandului. afirmă Călin Pascu – General Manager Agenția de Print

În ultimii ani, comportamentul consumatorului implică folosirea motoarelor de căutare pentru a obține mai multe informații despre produsele pe care acesta vrea să le achiziționeze, indiferent dacă le va cumpăra online sau offline. De aceea, este necesară o armonizare a imaginii brandului, dar și a prezenței sale online cu cea offline pentru a oferi clientului o experiență pozitivă de cumpărare și pentru a-l loializa.

De peste 5 ani, Agenția de Print – prima companie românească de print management – a realizat proiecte complexe de print pentru companii de referință din țară, din domenii precum: banking, FMCG, IT etc. Din portofoliul companiei fac parte: Garanti Bank, Profi, Cinema City, Fortuna, Cramele Recaș, Sky Group, Prețuri Pentru Tine (PPT), DB Group, Hewlett Packard, Annabella, Lifecare și mulți alții.

Sursa: PRWave

STUDIU: Românii vor o experiență pozitivă de cumpărare atât online, cât și offline