Cele mai bune oferte Black Friday Libris


Dragi pasionati ai cartii, dragi parinti, daca bebelusii (nu) va trezesc la noapte aveti ce face in fata calculatorului. Libris, are cele mai mari reduceri din an de pana la 90% doar in acea noapte intre orele 20:00 si 08 dimineata.

Black Friday 2017 la Libris incepe pe 17 Noiembrie cu reduceri excelente :-)


Toate titlurile a 17 edituri precum Rao, Nemira, All, Curtea Veche, Corint etc vor avea reduceri între 30% pana la 90%.

Transport gratuit indiferent de valoarea comenzii. Share si prietenelor! Este momentul sa profitam de Black Friday 2017 la Libris la carti in cea mai tare zi, ziua reducerilor black friday la Libris.ro



Black Friday 2017: Carti reduse de Black Friday la Libris.ro


Campania Black Friday 2017 pe libris.ro va avea loc pe data de 17 noiembrie 2017cu start de la ora 00:00 si va dura 24 de ore. Asa cum v-am obisnuit reducerile vor fi sortate pe grupe dupa procentul de discount.

  • Carti cu 50-90% reducere - toate titlurile reduse Vezi oferta
  • Carti reduse cu 30% - toate titlurile Vezi oferta
  • Carti reduse editura Humnitas - Vezi oferta
  • Carti pentru copii Vezi oferta 
  • O sa te tin in brate cat vrei tu si inca o secunda Vezi oferta
  • De ce mint copiii? 9 lei, redusa de la 29 de lei Vezi oferta
  • Cei trei purcelusi 7,8 lei redusa de la 16 lei Vezi oferta Din aceeasi serie, la acelasi pret cautati si Motanul incaltat, Ratusca cea urata sunt de asemenea reduse
  • Prima mea carte despre mari si oceane - 20 de lei redusa de la 59,99 de lei Vezi oferta
  • Prima zi de scoala - 7,84 de lei redusa de la 16 lei Vezi oferta
  • Dinozauri - abtibilduri 7,84 de lei redusa de la 16 lei Vezi oferta Din aceeasi serie, la acelasi pret, Egiptul Antic

Parenting

Iata cele mai bune carti de parenting recomandate desigur, la reduceri!
  • Creierul copilului tau de Dan Siegel, Tina Bryson, 18 lei Vezi oferta
  • Retete de jocuri de Lawrence Cohen - 30 lei redusa de la 39 de lei Vezi oferta


Oare ce vanzari vor avea de Black Friday 2017 ?

Reduceri Black Friday 2017 la Libris incepe pe 17 Noiembrie cu reduceri excelente :-)

Black Friday 2017 la Fashion Days din 16 noiembrie și va continua pe durata întregii zile de 17 noiembrie



BLACK FRIDAY 2017: Fashion Days , destinația numărul 1 de fashion online, va organiza Black Friday, cel mai așteptat eveniment de shopping al anului, în data de 17 noiembrie. În acest an, clienții se vor bucura de selecții aduse în exclusivitate pentru campania de Black Friday, numărul produselor achiziționate special pentru această ocazie, fiind de 4 ori mai mare decât în 2016. Oferta va conține produse de sezon, majoritatea fiind din colecțiile toamnă-iarnă 2017.

Black Friday, cel mai așteptat eveniment de shopping al anului, începe la Fashion Days în seara de 16 noiembrie și va continua pe durata întregii zile de 17 noiembrie, atât în aplicația de mobil și pe website. Anul acesta, Fashion Days a pregătit cel mai mare stoc de produse incluse în oferta de Black Friday – 1 milion de produse de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, cosmetice și home & deco, cu discounturi care vor ajunge până la 90%.




Black Friday 2017 la Fashion Days din 16 noiembrie și va continua pe durata întregii zile de 17 noiembrie


„Black Friday va fi, cel mai mare eveniment de shopping organizat de Fashion Days, până acum. Ne-am pregătit cu cel mai mare stoc și cu cea mai diversificată gamă de produse, pentru ca toți clienții să găsească în site-ul fashiondays.ro și în aplicația de mobil exact ce își doresc și la cele mai bune prețuri”, declară Robert Berza, General Manager Fashion Days

Oferta Fashion Days de reduceri Black Friday


Sub umbrela campaniei „De BLACK FRIDAY, Gândește-te doar la tine!”, clienții Fashion Days se vor bucura de selecții aduse în exclusivitate pentru Black Friday și de cele mai bune oferte de preț pentru produse listate în toate categoriile.

Fashion Days le oferă clienților săi produse de la branduri de top la nivel internațional, precum: Diesel, Pepe Jeans London, Tissot, Nike, Trespass, Geox, Levi's, US Polo, Coccinelle.

În exclusivitate, clienții Fashion Days vor găsi pe site și în aplicația de mobil și selecții de la branduri precum: Burberry, Valentino, Versace 19.69, Jimmy Choo, Rado. Special pentru această campanie, au fost făcute achiziții din categoriile bijuterii cu diamante, genti și accesorii de lux, de la branduri precum Clogau, Prada și Montblanc, Frey Wille, respectiv Carl F. Bucherer.

Anul acesta, va fi și mai simplu pentru clienții  Fashion Days să achiziționeze de Black Friday produsele pe care și le doresc, având la dispoziție soluții personalizate, pentru ca experiența lor de shopping să fie excelentă, precum: livrare diversificată, inclusiv în rețeaua de peste 500 de oficii ale Poștei Române, verificarea coletului la livrare, retur gratuit, plata în rate fără dobândă, soluții de identificare a mărimii potrivite, precum Fit Finder.

Stocuri de produse în ofertă

 
            •  peste 300.000 de produse de îmbrăcăminte de sezon pentru femei
            •  peste 200.000 de produse de îmbrăcăminte de sezon pentru bărbați
            •  peste 150.000 de produse de îmbrăcăminte casual și sport pentru copii
            •  100.000 de produse de încălțăminte de sezon pentru bărbați
            •  150.000 de produse de încălțăminte de sezon pentru femei
            •  50.000 de rochii
            •  30.000 de produse de schi
            •  20.000 de ceasuri

Produse și prețuri de pornire

  • genți damă de la 59 de lei
  • ghete și pantofi casual pentru bărbați de la 139 lei
  • haine copii de la 59 de lei
  • rochii de la 59 de lei
  • botine de sezon și pantofi pentru femei de la 59 lei
  • geci de sezon de la 99 lei
Oferta cu reduceri de black Friday Fashion Days

Black Friday 2017 la Fashion Days din 16 noiembrie și va continua pe durata întregii zile de 17 noiembrie

Piata de servicii IT din Romania, caracterizata de initiative

IDC considera ca serviciile IT in Romania vor creste cu 2.9% (CAGR) in urmatorii ani, pana la o valoare de $597.10 milioane in 2019. Outsourcingul va fi categoria cu cea mai mare crestere, investitiile in acest domeniu fiind previzionate a creste cu 6.3% (CAGR).

Pe langa Information System Outsourcing, alte categorii cu crestere rapida vor fi cele legate de externalizarea applicatiilor, cu Application Management Outsourcing si Hosted Application Management crescand cu un CAGR de 5.9% si, respective, 7.2%.

Raportul IDC 'Romania IT Services Market 2019 Forecast and  Analysis' ofera o imagine detaliata a tendintelor legate de evolutia cheltuielilor cu serviciile IT, precum si un forecast pe 13 categorii de servicii si 18 piete verticale in Romania.

Cheltuielile cu serviciile IT in Romania vor creste cu aproximativ 1.9% in 2018, pana la valoarea de $528.5 milioane, conform ultimului forecast al International Data Corporation (IDC). Compania de consultanta prevede ca Information System Outsourcing va fi categoria de servicii cu cea mai rapida extindere in urmatorii 5 ani, cu o crestere estimata de 7.6% (CAGR), pe masura ce presiunile exercitate de end useri forteaza companiile de Outsourcing sa schimbe complet tactica si sa se concentreze pe valoarea de business, mai degraba decat pe tehnologie in sine.

Predictiile raman destul de rezervate in ceea ce priveste forecastul in USD, in special datorita devalorizarii leului.

Scaderea ritmului de crestere poate fi atribuita insa si altor factori precum cheltuielile Guvernamentale scazute, o abordare conservatoare a companiilor in privinta investitiilor majore in IT, presiunea pe preturi, precum si impactului prelungit al instabilitatii economice si politice din regiune. In acelasi timp, creste enorm presiunea exercitata asupra directorilor IT, carora li se cere sa livreze valoare crescuta de business, in conditiile unor bugete mai mari, dar mult mai strict controlate.

Studiul include si o analiza a celor mai importante evenimente din industria IT, si listeaza cele mai importante provocarifactorii care influenteaza dezvoltarea pietei de servicii IT, precum si tabele detaliate cu cheltuielile IT pe categorii de servicii in perioada 2018-2019.

Acest trend va continua, fiind influentat mai ales de cheltuielile in crestere cu contractile de tip ‘’managed services’’ pe masura ce companiile recurg la externalizare pentru a rezolva problem legate de cost si eficientizare.

STUDIU: Piata de servicii IT din Romania

BMW Connected integrat cu Google Assistent


BMW continuă dezvoltarea unor legături cu cele mai importante ecosisteme digitale, alături de Amazon Alexa sau smartwatch-uri Android sau Apple.

BMW Connected asigură că automobilele clienţilor pot fi conectate complet cu un număr din ce în ce mai mare sisteme digitale. Acum Google Assistant permite permite accesarea simplă a unor funcţii ale automobilului prin comenzi vocale, din confortul propriei locuinţe, utilizând Google Home, sau prin intermediul smartphone-urilor Android şi iPhone compatibile. Funcționarea împreună cu Google Assistant extinde conexiunile BMW Connected cu cele mai importante ecosisteme digitale, alături de Apple Watch, smartwatch-uri Android şi Amazon Alexa. Toate acestea asigură că BMW Connected este perfect integrat în ecosistemul digital al clienților.

BMW Connected asigură că automobilele clienţilor pot fi conectate complet cu un număr din ce în ce mai mare sisteme digitale.



Puterea cuvintelor: întrebări scurte, control rapid BMW Connected oferă clienţilor o gamă largă de posibilităţi în ceea ce priveşte gestionarea întâlnirilor şi contactelor, planificarea traseului şi funcţiile automobilului pe baza agendei personale. În acest scop, automobilul este conectat (prin intermediul Open Mobility Cloud) la dispozitivele digitale selectate de utilizator. De asemenea, clienţii se pot bucura în orice moment şi de oriunde de serviciile BMW prin intermediul BMW Connected. Aici, Google Assistant oferă o altă opţiune nouă. Utilizând comenzi vocale, clientul poate verifica dacă geamurile şi uşile modelului BMW sunt închise şi autonomia disponibilă la BMW i3, pot cere şi informaţii despre întâlnirile programate şi orele de plecare necesare în funcţie de situaţia traficului. Aceste solicitări pot fi efectuate şi prin intermediul Google Assistant cu ajutorul comenzilor vocale, cum ar fi Google Home sau smartphone-uri Android şi iPhone compatibilie.

Pentru a activa BMW Connected, utilizatorii nu trebuie să spună decât "Ok Google, ask BMW ...". Apoi pot adresa întrebări individuale prin comanda vocală, de ex. “When is my next appointment?”, “Send the address to my vehicle”, “When should I leave?”, “What is my remaining range?” sau “Is my vehicle locked?”. BMW Connected va fi integrat cu Google Assistant începând din decembrie 2017 (în SUA la lansare; urmând şi alte ţări).

Aplicația BMW Connected este în extindere continuă, prin noi integrări de sisteme și funcții, dar și prin extinderea disponibiltății în tot mai multe țări. După ce a fost oferit în Statele Unite și Europa de Vest, aplicația se extinde acum și în alte regiuni.

BMW Group se angajează să construiască mobilitatea viitorului prin Strategia NUMBER ONE > NEXT şi investeşte extensiv în tehnologiile de mâine. Ca principal furnizor de mobilitate premium, compania se concentrează pe nevoile şi dorinţele clienţilor săi şi continuă să joace un rol esenţial în promovarea dezvoltărilor ACES (Autonomous, Connected, Electrified and Services / Shared).

BMW Connected integrat cu Google Assistent

Mi-a venit idea asta sa scriu aceasta postare despre cadouri pentru copii si ce fel de cadou sa faci unui copil mic, cand, alaturi de Andreea, in Carrefour un cuplu ne-a intrebat, vazandu-ne la raionul jucarii, ce fel de cadou sa faca unui copil mic in varsta de 7-8 anisori.



E drept si noi, am dat-o din colt in colt, caci nu prea avea idei, ce fel de cadou sa facem. De aceea eram si noi acolo, cautand un cadou pentru un copil de 10-11 anisori. E o decizie si o activitate foarte grea cumpararea unui mic cadou pentru un pusti. Va garantez.

Sunt la varsta cand nu poate jucariile le plac, datorita multitudinii de jucarii si oportunitati de joaca, pustii mici fac mofturi si nu prea se joaca cu jucariile care nu le plac.

Deasemenea, va rog daca aveti si voi idei de cadouri pentru copiii mici sau maricei sa lasati un comentariu pentru a dezvolta aceasta postare, ca sa devina in timp un ghid util pentru cei ce trebuie sa faca un cadou cuiva.

Sa revenim, cand se alege cadoul se porneste de la faptul ca este un copil, ca este la varsta cand descopera lucruri noi, iar cadoul (jocul respectiv) respectiv trebuie sa-l ajute, sa-i dezvolte abilitatiile si sa fie practic si mai ales placut lui. Pe langa acest fapt, e musai de luat in calcul dorintele, ce fel de jocuri ii plac, ce tip de jucarii are si cum si cu cine se joaca cu ele - toate in functie de varsta lui.

Nu uitati cand luati un cadou, si pustiul respectiv are un fratior sau o surioara, neaparat trebuie luat cadou ambilor copii.

Cadoul trebuie sa fie atent ales, frumos, nu foarte scump insa pe cat mai util si practic. Daca as fi un situatia de a cumpara un cadou pentru un copilas as cumpara seturi de masinute, jocuri electronice mici cu masinute sau orice cuprinde masinute, daca varsta este una propice jocului cu asemenea jucarii. O masinuta nu da niciodata gres in alegerea unui cadou pentru un baiat mai mic. Daca creste, lucrurile se ingroasa un pic.

Pot fi luate carti, carti in limba engleza, hainute chiar si jocuri logice care il ajuta sa isi dezvolte intelectul. Caci rolul jocului si ale jucariilor este dezvoltarea intelectuala.

Pentru o fetita, cadoul standard este papusa si derivatii de gen. De asemenea, haine, mici truse de farduri (mare atentie sa nu fie toxice), posete si accesorii pentru fetite care le face sa se bucure si le da posibilitatea sa isi imite mamele. Fetele, pot primi carti, bijuterii mici, orice tip de carte pe care credeti ca le-ar bucura.

O alta varianta simpla este sa sunati parintii ca acestia sa va spuna - ce vrea copilul. E varianta cea mai simpla si optimista.

Deci, daca aveti sugestii, lasati un comentariu sa imbunatatim aceasta lista.

Spor la cumparaturi in alegerea unui cadou frumos.

Cadouri pentru copii

Reduceri evoMAG de Black Friday! Black Friday - K.O. din prima runda la telefoane, televizoare, laptopuri, electrocasnice si alte mii de produse


Maine incepem prima runda de Black Friday! Facem preturile KO din prima runda cu reduceri de pana la 70% la: telefoane, televizoare, laptopuri, electrocasnice si alte mii de produse aflate in oferta!
Perioada campaniei: 1-5 noiembrie 2017.



Reduceri evoMAG de Black Friday! Black Friday - K.O. din prima runda la telefoane, televizoare, laptopuri, electrocasnice si alte mii de produse



In plus, clientii se bucura de 18 rate fara dobanda, daca aleg plata prin cardul Star de la Banca Transilvania. Iar daca aleg plata prin Credius, clientii de bucura de o extra-reducere de 10% pentru comenzile lor.

De asemenea, in prima runda de Black Friday, clientii pot alege livrarea in 1h sau 3h (pentru Bucuresti si/sau Ilfov). Eu urmaresc un Laptop ASUS (preturile cred ca vor incepe de la 599 Lei, am o presimtire)

Vezi acum, aici toate reducerile si ofertele oferite de Black Friday pe site-ul evoMAG

Reduceri evoMAG de Black Friday! Black Friday - K.O. din prima runda la telefoane, televizoare, laptopuri, electrocasnice si alte mii de produse

ADATA prezintă noile flash drive-uri USB UV220 și UV320


ADATA® Technology, producător de top de module DRAM de înaltă performanță, produse NAND Flash și accesorii mobile, anunță astăzi lansarea noilor USB flash-drive-uri compacte UV220 și UV320, care vin în completarea gamei existente de dispozitive portabile pentru stocare. UV220 funcționează pe USB 2.0 și are capacități de până la 64GB, în timp ce UV320 este echipat cu USB 3.1 și o capacitate de până la 128GB.

Ambele modele au un design fără capac, cu un conector care poate fi retras folosind un mecanism cu slide. ADATA își menține angajamentul față de rolul său de lider mondial în segmentul USB Flash Drives și va continua să lanseze noi modele pe măsură ce nevoile pieței evoluează.


De la USB 2.0 la USB 3.1 5Gbps, ADATA recunoaște că cererea pentru diverse unități flash USB rămâne puternică. Consumatorii doresc funcționalitate, stil, ușurință în utilizare, precum și accesibilitate. Prin urmare, ADATA oferă de la modelul entry-level UV220 la UV320 care este mult mai rapid și alte produse performante ce pot fi regăsite în portofoliu. De la 16GB ai UV220 la 128GB oferiți de UV320, doar aceste două modele clasice acoperă o plajă largă și oferă utilizatorilor o multitudine de opțiuni pentru stocare și transfer rapid de date.

ADATA prezintă noile flash drive-uri USB UV220 și UV320


Designerii ADATA au preferat de mult timp unitățile USB fără capac, deoarece astfel scade semnificativ riscul de defecțiuni. Modelele UV220 și UV320 au un astfel de design fără capac, cu conectori USB retractabili în corpul principal al unității cu ajutorul unui dispozitiv slide ce poate fi ușor controlat cu un singur deget.

Variante de culori pentru toate preferințele

Modelul UV220 este oferit în variante de alb/gri, negru/albastru, navy/royal blue sau roz/turquoise blue. UV320 este disponibil în negru/albastru și alb/verde. Cu atât de multe opțiuni privind culoarea, utilizatorii pot face o alegere personală, în funcție de preferințe.

Portabilitate sigură, cu sistem de prindere

La fel ca cele mai multe unități USB ADATA, UV220 și UV320 au un sistem de prindere dedicat pentru a putea fi fixate pe o curea, șnur, breloc sau alte atașamente. Acest lucru sporește și mai mult portabilitatea acestora și reduce șansele de a distruge unitățile și de a pierde date valoroase.

ADATA prezintă noile flash drive-uri USB

Cumpara carti ieftine online la reduceride Halloween



Reduceri carti Halloween - Cumpara carti ieftine online la reduceri - Libris

Reduceri carti Halloween

Oferte si reduceri Halloween!



Reduceri de Halloween

Magazinele online au dat startul la reduceri de Halloween 2017 si ne asteapta cu oferte ingrozitoare cu super reduceri ! Un LIVE BLOG cu cele mai tari oferte si reduceri ale momentului de Halloween!

Reduceri de Halloween

  • OFERTA HOT:  eMAG are campania de HALLOWEEN in Octombrie 2017 !!
  • EXTRA Discount DOAR de Halloween: Pana la -40% pentru Sute de Produse! Oferta Limitata la FashionUP.
  • REDUCERI de pana la 43% la inceput de weekend! Pe site-ul evoMAG
  • Astratez ofera clienților Reduceri de până la 33%, la toate modelele de sutiene.
  • Pe site-ul FLANCO se anunta reduceri la electronice si electrocasnice
  • Noriel are astazi reducere toate produsele de pe site!
  • Vreaupantofi.ro desfasoara o noua campanie: Reduceri de Halloween
  • UTOK pregateste un weekend de speriat ... preturile la modelele de telefoane mobil
  • Pe Elefant.ro sarbatorim impreuna cu reduceri tari la parfumuri in ... Saptamana Parfumurilor.
  • Pregateste-te pentru Reduceri inspaimantatoare! La Yellow Store
  • Best Kids are -10% discount la toate produsele! Best Kids a speriat toate preturile, tu alegi ce ti se potriveste. Reducerile sunt aplicate la urmatoarele categorii: LEGO,Costume de Halloween, Jucarii in Reclama TV, Scaune Auto, Balansoare, Jucarii Educative, Bucatarii si Curatenie
  • evoMAG.ro are evoHalloween - produse cu pana la 75% discount si in plus toate comenzile vor primi o surpriza in colet, cu tematica de Halloween.
  • MarketOnline.ro are HALL WEEK - o saptamana cu premii de groaza zic ei! Oferta include ultimele noutati de la Meli Melo: colectia de haine este disponibila acum si online! Masti, accesorii de par si accesorii pentru copii, de Halloween!
  • Meli Melo Paris - lanseaza o campanie pentru doamne si domnisoare de Halloween.

Spor la reduceri !

Reduceri de Halloween 2017 in magazinele online

Black Friday Flanco 2017


Reduceri Black Friday Flanco Flanco, unul din cei mai mari retaileri locali, a fost intotdeauna un promotor al Black Friday in Romania, aducand mereu reduceri semnificative la produse bune, nu doar la cele 'normale', asa ca si in 2017 ne asteptam sa vedem o serie de produse vedete cu discounturi foarte bune si stocuri suficiente pentru toti doritorii.

Black Friday a început de astăzi, Flanco grăbindu-se să ia startul și anunțând reduceri de până la 80% la peste 385.000 de produse în cele 123 de magazine fizice și online pe care le deține. Noi retaileri își vor anunța ofertele în următoarele zile.

Flanco anunță că a pregătit clienților stocuri de peste 100.000 de televizoare, 50.000 de telefoane, 25.000 de notebook-uri, 70.000 de electrocasnice mari și 140.000 de electrocasnice mici. Stocul accesoriilor și al produselor pentru entertainment numără peste 250.000 de articole.


Reduceri Black Friday Flanco 2017


Flanco vor organiza Black Friday 2016 in perioada 18 Noiembrie – 20 Noiembrie 2016, atat in magazinele fizice, cat si online pe Flanco.ro

Reduceri Black Friday Flanco Flanco a furat startul si are acum un Black Friday cu reduceri de 80%.

Mouse-uri cu preturi de la 5 Lei
Masini  de spalat rufe cu preturi de la 699 Lei si multe alte produse aflate in oferte si promotii bune!


Black Friday 2017 la Flanco: Reduceri de pana la 56% la electrocasnicele de bucatarie


  1. Black Friday 2017: Cuptor cu microunde redus cu 46%
  2. Reducere la espressorul De Longhi
  3. Storcator de fructe Heinner redus cu 51% de Black Friday 2017
  4. Fierbator Vision Chef redus cu 40%
  5. Reducere de 42% cu ocazia Black Friday 2017 pentru robotul de bucatarie Tefal

Retailerul a anuntat reduceri de pana la 80%, atat online, cat si in magazinele fizice. Am listat mai jos 5 electrocasnice de bucatarie cu reduceri care ajung la 56%

Iar dintre cele mai importante categorii de produse ce vor intra la oferte Black Friday 2016 Flanco. Va ofer categoriile care vor intra cu siguranta in reduceri la Flanco.

Reduceri Black Friday Flanco 2017  - Top oferte

Reduceri Flanco Black Friday in 2017 :-)

GDPR se va aplica si in Romania, din Mai 2018! Ce implica ?

Din 25 mai 2018, regulamentul european privind protecția datelor se va aplica și în cazul României.


Regulamentul european general privind protecția datelor (GDPR) este un act normativ adoptat la nivelul Uniunii Europene (UE) și, ca orice alt regulament UE, este obligatoriu pentru toate statele membre și pentru toți resortisanții din respectivele state pe care-i vizează în mod direct prevederile respective. Aplicarea efectivă a acestui regulament va începe la 25 mai 2018.

De asemenea, trebuie subliniat că nu vor exista niciun fel de norme pentru punerea în aplicare a regulamentului.

GDPR va reprezenta, de la 25 mai 2018, cadrul legal european unic al prelucrărilor de date personale pe care orice operator de astfel de date va trebui să-l respecte.

Companiile (și orice alte entități care desfășoară activități economice, indiferent de forma lor juridică) care nu vor respecta noile reguli privind protecția datelor vor risca amenzi de până la 4% din cifra de afaceri mondială totală anuală aferentă exercițiului financiar anterior.

Dincolo de toate acestea, una dintre obligațiile principale pe care le vor avea firmele din privat, dar și instituțiile publice ce prelucrează date cu caracter personal este să aibă un angajat care să fie responsabil cu protecția datelor (DPO - Data Protection Officer).

El va putea fi un nou angajat sau unul dintre cei existenți deja în entitate.

GDPR se va aplica si in Romania, din Mai 2018! Ce implica ?

Vodafone are acum tehnologii specifice 5G, şi poate susţine viteze de până la 800 Mbps. In contraoferta Orange si Telekom


„Reţeaua a primit funcţionalităţi foarte avansate specifice 5G, facem astfel practic legătura între 4G şi 5G”, a spus Buliga, care a realizat un test live în cadrul conferinţei cu un terminal Samsung Galaxy S8 Plus. În cadrul testului telefonul a descărcat date la o viteză de peste 740 Mbps.

Terminalul a rulat o versiune specială de software – care îi permite să exploateze noile funcţionalităţi şi tehnologii implementate la nivel de reţea de către Vodafone.

Versiunea de software urmează să fie disponibilă pentru clienţii Vodafone după ce compania sud coreeană va finaliza testele, cel mai probabil la finele acestui an, începutul anului viitor.



Vodafone contraatacă: Reţeaua noastră are acum tehnologii specifice 5G, şi poate susţine viteze de până la 800 Mbps cu telefoane disponibile pe piaţă


Reţeaua mobilă a Vodafone, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, este capabilă să asigure viteze de descărcare a datelor de aproximativ 800 Mbps cu smartphone-uri care sunt disponibile comercial pe piaţă după ce compania a investit în implementarea unor noi soluţii tehnice specifice reţeleleor 5G, a declarat Cătălin Buliga, directorul tehnic al operatorului în cadrul unei conferinţe de presă.

„Am introdus şi criptarea datelor pentru traficul de 4G, este un lucru nou introdus în acest an”, a spus Buliga.

În reţeaua Vodafone sunt în prezent de 7 ori mai multe echipamente 4G decât în anul 2014 iar traficul de date lunar prin 4G este de 10 ori mai mare în raport cu acelaşi interval.

În prezent, clienţii Vodafone care au achiziţionat terminale Samsung din gama Galaxy S8 de la companie, şi au primit astfel o nouă versiune de software, au deja acces la viteze de descărcare a datelor de până la 500 Mbps, conform reprezentanţilor Vodafone.

Clienţii care au terminale Samsung S8 achiziţionate de pe piaţa liberă şi nu de la Vodafone trebuie să meargă la un service al operatorului pentru a le fi instalate versiunea de software care le permite accesarea vitezelor de până la 500 Mbps.

Gama de smartphone-uri care oferă acces la aceste viteze va fi extinsă, au adăugat reprezentanţii operatorului.

Compania a realizat optimizări la nivelul reţelei de bază (core network) şi a implementat un nou protocol de reţea, care permite printre altele optimizarea fluxului video.

Vodafone are acum tehnologii specifice 5G, şi poate susţine viteze de până la 800 Mbps. In contraoferta Orange si Telekom

Telekom - Oferte si promotii 4G la abonamente


Grupul Telekom România, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de comunicaţii fixe şi mobile, a lansat discret o ofertă-şoc, pe care are însă în plan să o transforme într-un element central al campaniilor sale de promovare, cu speranţa că va reuşi să răvăşească piaţa şi să pună capăt declinului înregistrat de baza de clienţi după rebrandingul din 2014: acces nelimitat la internet, fără limită de trafic, prin tehnologia 4Gla abonamente Telekom


Grupul a renunţat şi la perioada minimă contractuală pentru clienţii de business.


Preţurile pentru abonamentele care includ accesul nelimitat la net 4G pornesc de la 5 euro.

Grupul Telekom România, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de comunicaţii fixe şi mobile, a lansat discret o ofertă-şoc, pe care are însă în plan să o transforme într-un element central al campaniilor sale de promovare, cu speranţa că va reuşi să răvăşească piaţa şi să pună capăt declinului înregistrat de baza de clienţi după rebrandingul din 2014: acces nelimitat la internet, fără limită de trafic, prin tehnologia 4G pentru toate abonamentele noi şi pentru contractele prelungite sau portate (transferate cu păstrarea numărului) din alte reţele - opţiune care practic face ca principalul diferenţiator între planurile tarifare să devină smartphone-ul achiziţionat şi preţul acestuia.

Telekom - Oferte si promotii 4G la abonamente


Opţiunea Net nelimitat presupune internet de mare viteză, fără limitare, la viteze 4G fără limită de trafic, şi fără cost adiţional”, conform datelor furnizate de agenţii de vânzări din magazine şi din call-centere. „Opţiunea se activează automat şi este disponibilă la toate planurile tarifare din portofoliul Telekom : Mobil 7, Mobil 7 fără telefon,10,12,13,15,17,20, şi Mobil 25”. 

Practic, cu un abonament de 7 euro un client al Telekom va avea acces nelimitat la internet - o ofertă fără precedent în acest moment pe piaţa locală, care creşte din nou tensiunea pe piaţă, după o perioadă în care din industrie lipsiseră asemenea mutări şoc.

Dacă utilizatorii au şi servicii fixe de la Telekom, preţul abonamentului scade cu 2 euro pe lună, ceea ce înseamnă că preţul minim pentru a avea acces gratuit nelimitat la servicii de internet 4G scade la 5 euro.

Telekom ofera Net 4G nelimitat la noile abonamente !?

Tendințele globale în comerțul online cu software în 2017



2Checkout (cunoscută anterior ca Avangate), lider în industria soluțiilor eCommerce, a publicat astăzi raportul Tendințe din Comerțul Digital cu Software & Servicii Online pentru 2017. Raportul subliniază că soluțiile software pe bază de subscripție (abonament) se mențin pe o pantă ascendentă în totalul vânzărilor globale. În același timp, raportul arată că în topul preferințelor clienților se regăsesc produsele software de securitate, aplicațiile pentru design și pentru proiecte multimedia.

Tendințele globale în comerțul online cu software în 2017


Studiul reflectă o dominare clară a modelului de vânzare pe bază de abonamente, în timp ce, la nivelul plăților, se impun tot mai mult metodele specifice locale.

Tendințele globale în comerțul online cu software în 2017


Raportul 2Checkout pentru comerțul digital de software și servicii online este realizat pe baza datelor din platforma Avangate, parte din portofoliul 2Checkout, si reflectă tendințele industriei globale de software și servicii digitale. Analiza pune accent pe regiunile și categoriile cu cea mai rapidă evoluție, precum și cele mai populare metode de plată la nivel global.

Tendințele-cheie, așa cum reies din raport, sunt:


Securitatea contează – Având un an 2017 marcat de breșe de securitate – WannaCry, Goldeneye, Equifax – nu este deloc surprinzător că produsele de securitate și protecție a datelor personale conduc în comerțul global cu produse software online, reprezentând peste 30% din vânzările totale. Soluțiile software pentru design și multimedia (inclusiv softuri pentru prelucrări audio-vizuale) urmează în clasamentul vânzărilor globale, cu un procent de 23%. Pe poziția a treia în clasament se situează, cu o pondere de 20%, serviciile online. Printre celelalte categorii menționate în raport se numără soluțiile software utilitare, cele dedicate marketingului sau dezvoltării de proiecte web, software-ul de tip office și aplicațiile folosite în programare.

În România, apetitul pentru produse de securitate și protecție a datelor personale a crescut considerabil, aceste categorii de produse însumând 76% din vânzările online, urmate de soluții pentru marketing (4%) și soft utilitar (4%).

Abonamentele continuă să acapareze teren – Migrarea consecventă către subscripții (software sau SaaS pe baza de abonament) este mai evidentă atunci când comparăm datele înregistrate în platforma Avangate în ultimii ani. Dacă în 2012, doar aproximativ jumătate (49%) din vânzările de software erau pe bază de abonament la nivel mondial, între timp, în 2017, ponderea lor a ajuns deja la 75%.

Tranzacții mai multe, de valori mai mici – Valoarea medie a comenzii pentru achiziția de software, SaaS și servicii online, la nivel global, în 2017, este de 47 USD, în ușoară scădere de la 48 USD în 2016, ca o consecință a creșterii ponderii subscripțiilor în vânzările totale. Dinamica preferințelor cumpărătorilor sugerează tendința spre achiziții mai multe, de valori mai mici, pentru diferite tipuri de produse. Valoarea medie a tranzacției în țara noastră rămâne mai scăzută față de media globală, la un nivel de 37 USD.

Variații regionale în preferințele de plată – Visa și MasterCard continuă să domine în domeniul plăților online, având o pondere de 68% din vânzările de software și servicii online, urmate de PayPal cu 20% și American Express cu 7%. Distribuția aceasta este valabilă si pe piața din Statele Unite. În alte țări, consumatorii au preferințe pentru metode de plată locale cum ar fi Alipay în China (54%), iDEAL în Olanda (44%), carduri locale în Brazilia (23%) și Turcia (17%), Carte Bancaire în Franța (12%) și JCB sau Konbini în Japonia (cu 15%, respectiv 5% din tranzacții).

În România, situația este similară cu cea din 2016, 90% din cumpărăturile online pentru software (vezi ofertele eMAG) și SaaS fiind achitate cu carduri Visa și MasterCard (față de 88% anul trecut), 4,7% prin PayPal (6% în 2016) și 3,6% prin transfer bancar (4% în 2016).

Schimbări în top 10 țări – Statele Unite își păstrează poziția de lider, fiind cea mai mare piață de desfacere pentru soluții software și servicii comercializate online, reprezentând aproape jumătate din piața globală. La distanță de Statele Unite urmează Marea Britanie. Germania urcă pe locul al treilea în clasament, comparând cu 2016, împingând Canada de pe poziția a treia pe cea de-a cincea, după Franța.

Împreună, Germania, Franța și Japonia reprezintă mai mult de o treime din vânzările totale de software și servicii online în țări nevorbitoare de limbă engleză, urmate îndeaproape de Italia, Olanda și Spania.

România este pe locul al 18-lea în topul vânzărilor prin platforma Avangate, în creștere cu 4 poziții față de 2016.

Surse de creștere a veniturilor pentru companiile de software – Foarte populare în industria de software, vânzările generate cu ajutorul rețelelor de afiliați ajung până la 25% din veniturile companiilor conectate la rețeaua Avangate. O altă modalitate de creștere a vânzărilor sunt promoțiile, care facilitează obținerea a 22,5% din încasări. Alte două metode de creștere a vânzărilor folosite în industria de software sunt așa-numitele cross-selling (4,5% din venituri) și upselling (8%).

“Piața globală a soluțiilor software continuă să migreze către subscripții iar cererea se diversifică în funcție de tipul de produse pe care cumpărătorii le solicită,” spune Erich Litch, Chief Revenue Officer la 2Checkout. “Întrucât companiile continuă să se extindă pe piețele internaționale, trebuie să fie pregătite să susțină o gamă largă de metode de plată și modele de afaceri, să utilizeze o varietate de instrumente de promovare și să vândă prin mai multe canale și puncte de contact.”

Raportul pentru comerțul digital elaborat de 2Checkout se bazează pe sute de mii de tranzacții globale ce au avut loc prin platforma Avangate în perioada august 2015 – iulie 2017. 2Checkout urmărește în mod continuu fluctuațiile vânzărilor, ajutând furnizorii de software și produse digitale din întreaga lume să ia decizii mai inteligente, mai rapid.

Despre 2Checkout (cunoscută anterior ca Avangate)


2Checkout, o companie din portofoliul Francisco Partners, este furnizorul de servicii de comerț digital și plăți care ajută companiile să-și vândă produsele și serviciile pe mai multe canale, să achiziționeze clienți prin mai multe puncte de contact, să crească retenția clienților și a veniturilor, să utilizeze opțiuni de plată mai inteligente și modele de facturare pe bază de abonament și să maximizeze totodată ratele de conversie. Printre clienți se numărără ABBYY, Absolute, Bitdefender, FICO, Software-ul HP, Kaspersky Lab și multe alte companii de pe tot globul.

Avangate a achiziționat 2Checkout în martie 2017. Mai multe informații despre platforma 2Checkout Avangate și serviciile conexe puteți afla accesând www.avangate.com.

STUDIU: Tendințele globale în comerțul online cu software în 2017

Oferta Vodafone: Vodafone Smart E8 si Vodafone Smart N8


Smart E8 si Smart N8 sunt doua noi telefoane disponibile in oferta Vodafone. Unboxing-ul celor doua gadget-uri cu un raport calitate-pret excelent poate fi urmarit mai sus.

Oferta Vodafone: Vodafone Smart E8 si Vodafone Smart N8



Vodafone Smart E8 este un smartphone entry-level cu functii de baza iar Smart N8 este un mid-range surprinzator din punctul de vedere al performantei.

Reţele

  • HSDPA (Mbps) 3G/4G: LTE CAT4 pana la 150 Mbps
  • HSUPA (Mbps) 3G/4G: LTE CAT4 pana la 50 Mbps
  • LTE (Mbps): LTE CAT4 upto 150 Mbps
  • Tip SIM: nanoSIM
  • Număr SIM-uri: 1
  • Frecvente 4G: B1 (2100), B3 (1800), B7 (2600), B8 (900), B20 (800)
  • Frecvente 3G: 850, 900, 1900, 2100
  • Frecvente 2G: 850, 900, 1800, 1900

Conectivitate

  • Wi-Fi Support: 802.11b/g/n
  • Bluetooth 4.0
  • 3.5 mm Jack

Foto şi video

Cameră

  • Camera Frontala: 2 MP
  • Camera Principala: 5MP
  • Auto focus
  • Video Recorder: Da


Cele doua telefoane vin in cutii similare. In fiecare cutie gasim instructiunile de folosire, certificatul de garantie, incarcatorul, cablul microUSB pentru incarcare si transfer de date si un set de casti in-ear. Pe display-ul fiecarui telefon se afla o folie pe care sunt precizate cele mai importante specificatii: versiunea sistemului de operare, procesorul de tip quad-core, capacitatea bateriei, rezolutiile celor doua camere foto, precum si diagonala ecranului. Ambele smartphone-uri folosesc conectivitatea 4G.

Vodafone Smart E8 are un ecran de 5 inchi, camera foto principala de 5 MP, camera foto frontala de 2 MP, 8 GB de memorie interna si procesor Quad-Core.

Hardware

Procesor

  • Quad core 1.1GHz

Ecran

  • Tip Display: LCD
  • Dimensiune Display: 5 inch
  • Ecran tactil: Da
  • Rezolutie ecran: 854 X 480

Date tehnice

  • Dimensiune terminal: 145.6 x 72.1 x 9.15mm
  • Greutate terminal: 169g
  • SAR (W/kg): 1.52

Baterie

  • Capacitate baterie: 2200 mAh
  • Durata utilizare: până la 8 ore
  • Durata stand by: până la 48 ore

Memorie

  • Card de memorie: Până la 128GB
  • Memorie interna: 8 GB
  • Memorie RAM: 1GB


Vodafone Smart N8 are un procesor quad-core mai rapid, foloseste Android 7.0 si are o camera foto principala de 13 MP. Camera foto frontala este de 5MP, memoria interna e de 16 GB iar ecranul are diagonala de 5 inchi. In plus fata de E8, un senzor de amprenta rapid se afla pe partea din spate.

Exista asadar unele aspecte care diferentiaza aceste doua telefoane atat din punct de vedere estetic cat si al performantelor, Smart E8 fiind un device entry-level iar Smart N8 un smartphone mid-range.

Vodafone Smart E8 si Vodafone Smart N8

Oferte excelente la telefoane Orange si abonamente.


Da, bun venit! Trecem peste introducere. Avem vesti bune in aceasta perioada. Orange are oferte si reduceri bune la telefoane daca cumparati (sau nu) un telefon mobil.



Oferte excelente la telefoane Orange si abonamente. 


Daca vreti sa beneficiati de o super super oferta, intai faceti-va un cont rapid, un user name si o parola si completati-va datele. Nu dureaza mult apoi intrati cu dreptul in magazin, pentru a alege si beneficia de cele mai tari si atractive oferte de la Orange.

Hai sa incepem!  Vezi ofertele Orange


Oferte Orange


Spicuiesc cateva preturi bune la reduceri la telefoane mobile si la accesorii.



Alte oferte interesante de la Orange am prezentat aici.

Oferte excelente la telefoane Orange si abonamente

Sistemul ”RO-ALERT” va transmite mesaje de avertizare în timp real, prin telefonul mobil


Sistemul de avertizare a populației în situații de urgență ”RO-ALERT” va fi implementat pe teritoriul României în scopul prevenirii pierderii de vieți omenești ca urmare a fenomenelor meteorologice și hidrologice periculoase, stabilește o Ordonanță de Urgență adoptată astăzi de guvern.


Sistemul ”RO-ALERT” va transmite mesaje de avertizare în timp real, prin telefonul mobil


Prin Sistemul ”RO-ALERT” vor fi transmise populației mesaje de avertizare în timp real, prin intermediul tehnologiilor moderne din domeniul comunicațiilor și tehnlogiei informațiilor. Sisteme similare și-au dovedit eficiența în SUA, Olanda, Lituania, Franța, Germania și Belgia.

Sistemul ”RO-ALERT” are o serie de avantaje:
  1. Transmiterea unor mesaje de avertizare adaptate evenimentului iminent prin intermediul rețelelor operatorilor de telefonie mobilă;
  2. Transmiterea rapidă a mesajelor către toți utilizatorii aflați în arealul amenințat chiar în condiții de congestie a rețelelor operatorilor de telefonie mobilă;
  3. Afișarea instantanee a mesajelor pe ecranul terminalului mobil fără a fi necesară vreo intervenție a utilizatorului;
  4. Repetarea ciclică a mesajelor de alertare la intervale de timp configurabile;
  5. Receptarea mesajelor de avertizare și de către terminalele aflate în roaming;
  6. Acuratețea mesajelor de avertizare, formulate doar pe baza informațiilor furnizate de surse autorizate.

”RO-ALERT” va transmite mesaje în timp real, prin telefonul mobil


Sistemul va fi pus în aplicare de către Ministerul Afacerilor Interne prin Inspectoratul General pentru Situații de Urgență, cu suportul tehnic al Serviciului de Telecomunicații Speciale și va fi operat de către structurile operaționale cu funcționare 24/24 ale IGSU și structurilor subordonate acestuia. Ca sistem de backup, Departamentul pentru Situații de Urgență va dispune de un terminal cu aceleași funcționalități.



Secretarul de stat șef al departamentului pentru Situații de urgență al MAI este desemnat responsabil pentru coordonarea tuturor activităților care privesc finanțarea, derularea procedurii de achiziție, livrarea și punerea în funcțiune a Sistemului ”RO-ALERT”.

Achiziția echipamentelor hardware, aplicațiilor software și serviciilor de instalare și punere în funcțiune aferente, necesare pentru implementarea Sistemului ”RO-ALERT” va fi realizată de IGSU în regim de urgență, conform prevederilor art.104 alin 1 lit c din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, prin procedura de negociere fără publicare prealabilă.

 Realizarea achiziției în regim de urgență are scopul să preîntâmpine pierderea de vieți omenești și producerea de pagube materiale în cazul în care ar avea loc fenomene meteo periculoase. Pentru realizarea achiziției, Guvernul a alocat prin Ordonanța de urgență adoptată astăzi 30,4 milioane de lei din Fondul de rezervă bugetară la dispoziția Guvernului, în bugetul MAI, pentru IGSU.

Diferența dintre această sumă și valoarea contractului de achiziție publică încheiat în urma procedurii de atribuire se restituie la Fondul de rezervă bugetară la dispoziția Guvernului până la sfârșitul anului.

”RO-ALERT” va transmite mesaje în timp real, prin telefonul mobil

Cum sa optimizezi SEO un site, un magazin online ?



Dacă deții un site de e-commerce și te străduiești să îl optimizezi SEO, ai observat probabil că Google este o importantă sursă de trafic. Experiența ta e confirmată și de statistici: între 40% și 80% din numărul total de vizitatori ai celor mai mari site-uri de e-commerce din România vin din Google.

Tacticile SEO te ajută să atragi un număr cât mai mare de trafic relevant pe paginile magazinului tău online, dar pare tot mai greu să faci față numărului din ce în ce mai mare de provocări SEO specifice acestei categorii de site-uri. Din fericire, există o serie de metode de optimizare vitale succesul unei campanii SEO pentru site-ul tău e-commerce.

Divizarea conținutului în secțiuni și pagini


Paginarea este utilizată pentru a diviza conținutul în mai multe secțiuni sau pagini, îmbunătățind astfel experiența de navigare, dar permite și indexarea optimă în motoarele de căutare. Cei încântați de opțiunea ”infinite scroll” de pe Facebook trebuie să știe că această tehnică nu produce efecte benefice din punct de vedere SEO.

Google îți recomandă două acțiuni pentru o indexare corectă a paginării pentru magazinele online:
– Specifică o pagină generală, care include toate produsele dintr-o categorie, către care se pune tag-ul rel canonical (soluție rar aplicată, din motive practice: unele pagini ar ajunge să conțină mii de produse).
– Utilizează tagurile rel=”prev” și rel=”next” în fiecare pagina din secvență cu scopul de a indica o pagină anterioară sau o pagină următoare, dacă acestea există.

Implementarea incorectă a paginației poate duce la generarea unui număr mare de pagini nerelevante, ceea ce afectează magazinul online. Te poți confrunta cu canibalizarea SEO dacă mai multe pagini din cadrul site-ului tău concurează pe un anumit cuvânt cheie, în loc să ajute la creșterea autorității celei mai relevante dintre ele.

Creșterea vitezei de încărcare a paginilor


O pagină care se încarcă foarte repede este un avantaj atât din punct de vedere SEO, cât și pentru ultilizator. Google a confirmat în 2010 că viteza de încărcare este un factor de poziționare în rezultatele motorului de căutare, iar el rămâne un indicator important și în prezent, fiind în topul factorilor tehnici de poziționare.

Multe platforme de e-commerce oferă o viteză mai bună de încărcare prin intermediul unor module, însă problemele apar adesea când există limitări ale server-ului pe care este găzduit site-ul. Măsurile pe care le poți lua pentru a crește viteza de încărcare a paginililor din site-ul tău sunt:
– Activează compresia pentru resursele de tip HTLM, CSS, JS și pentru imagini;
– Elimină resursele de tip JS sau CSS din partea superioară a paginii, care blochează conținutul până la încărcarea completă;
– Folosește memoria cache a browserului atunci când vizitatorul nu se află la prima accesare pe site;
– Optimizează imaginile de produs în funcție de dimensiunea necesară pentru afișare;

Utilizarea corectă a filtrelor


Unele magazine online pot avea spre vânzare mii sau chiar zeci de mii de produse. În acest caz, o structură simplă de categorii și subcategorii nu este suficientă pentru o prezentare eficientă a inventarului. Din acest motiv se utilizează opțiunile de filtrare sau navigația fațetată.

Existența filtrelor nu te scutește însă de probleme. Dacă acestea sunt implementate greșit, pot influența negativ performanța site-ului în Google și riști să pierzi vizitatori. Câteva dintre recomandările standard pentru site-urile de e-Commerce sunt:
– Oprește filtrele de la indexare prin tag-ul robots=”noindex, follow”, prin fișierul robots.txt sau utilizarea rel=”nofollow” pe link-urile ce duc spre filtre;
– Asigură-te că filtrele sunt accesibile de Googlebot și se afișează la URL-uri diferite, fără simbolul # în componență;
– Analizează filtrele din site, pentru a știi care oferă o selecție de produse și care generează o reordonare a aceluiași set de itemi;
– Asigură-te că paginile rezultate după aplicarea filtrelor selectate își modifică cel puțin meta title-ul, meta-description-ul, canonical și H1.
– Controlează din panoul de administrare care combinații de filtre vrei să fie indexate de Google.

Aplicarea unui tratament specific pentru paginile de produse


Dacă dorești să promovezi produse noi pe magazinul tău online, ceea ce te ajută este o structură clară de link-uri, care permite indexarea rapidă a magazinului. Fii sigur că produsele noi sunt incluse imediat în fișierul Sitemap.xml și retrimite-l către Google. Pentru o vizibilitate crescută a noilor produse, alege o temă care conține o secțiune dedicată celor mai recent adăugate produse și include trimiteri în secțiunea de produse similare ale paginilor deja indexate.

Dacă oferta magazinului tău online conține produse sezoniere, o strategie bună de SEO este să direcționezi resursele către paginile de categorii și subcategorii. Acestea pot obține autoritate crescută și vizibilitate SEO bună, de care va beneficia orice produs inclus pe aceste pagini. O altă măsură benefică este să creezi pagini care să anunțe disponibilitatea viitoare a produsului și să acumuleze link-uri externe și autoritate necesare unei bune poziționări în Google.

Pentru produsele care au stoc epuizat, lasă paginile publicate pe site, specificând doar că produsul este indisponibil temporar. Nu ascunde și nu redirecționa paginile. Ceea ce poți face este să recomanzi produse similare, cu link-uri interne spre pagina dedicată lor. Mai mult, ca să reți vizitatorul care e pregătit de cumpărare, oferă-i posibilitatea de a lăsa o adresă de e-mail la care să trimiți o notificare când produsul revine în stoc.

S-ar putea să ai produse care nu vor mai apărea niciodată pe site-ul tău. Dacă ștergi pur și simplu paginile, anulezi orice contribuție a respectivului URL la vizibilitatea SEO a magazinului tău. Există câteva soluții recomandate:
– Ștergerea paginii și crearea unei redirecționări de tip 301 spre un URL relevant;
– Redirecționare 301 către prima pagină a categoriei din care facea parte produsul;
– Dacă nu se poate face redirecționare, șterge pagina și asigură-te că URL-ul emite codul de eroare HTTP 410;
– Dacă pagina oferă informații valoroase și atrage trafic din Google, păstrează pagina și recomandă alte produse disponibile în magazinul tău.

Crearea unei structuri interne de link-uri


Pentru cele mai multe dintre site-urile de e-commerce, structura internă de link-uri este o adevărată provocare. Însă o structură realizată corect aduce beneficii din punct de vedere SEO și ajută vizitatorii să navigheze ușor prin site spre informația dorită. O structură corectă este aceea care îi permite lui Google să ”înțeleagă” care sunt paginile cele mai importante și pentru care familie de cuvinte cheie sunt relevante.

Câteva dintre recomandările pentru o structură internă de link-uri benefică site-ului sunt:
– Nu include în meniul principal al site-ului toate categoriile și subcategoriile;
– Nu dubla meniul principal al magazinului;
– Nu folosi o structură de site bazată pe mai multe nivele de subcategorii și limitează-te la maximum 3;
– Include link-uri catre paginile relevante și cele cu produse similare.

Specialiștii DWF în optimizare SEO au dezvoltat în colaborare cu ecompedia un e-book dedicat site-urilor de e-commerce, din care poți afla și mai multe metode eficiente care să te ajute să te poziționezi în topul căutărilor Google.

Sorin este un căutator permanent de idei și de oameni talentați, care gândesc out-of-the-box. Când nu face SEO, vinde orice: de la idei de eveniment, la colaborări pe perioadă îndelungată. Cea mai importantă activitate rămâne, însă, cea de creștere a vizibilității site-urilor cu care lucrează, iar rezultatele sunt întotdeauna de impact.

Sursa: prwave.ro

Cum sa optimizezi SEO un site, un magazin online ?

Reduceri Black Friday F64 aparate foto-video




Cafeaneaua F64, rezultatul unei investiţii de 100.000 de euro, are zilnic circa 60 de clienţiCreştere de 20% a vânzărilor pentru F64F64, cel mai mare retailer de aparate foto-video: Ţintim o creştere de peste 10% şi ne gândim să intrăm pe alte pieţe.

Reduceri Black Friday F64 aparate foto-video


F64, cel mai mare magazin foto-video de pe piaţa locală, lansează campania “F64 Black Friday Pro” în perioada 19-22 octombrie atât în mediul online, cât şi offline, retailerul anticipând vânzări totale de circa 1,8 milioane euro.

Reducerile oferite în cadrul campaniei “F64 Black Friday Pro”, aflată la a cincea ediţie anul acesta, însumează un milion de euro, clienţii având la dispoziţie o serie de echipamente foto-video şi accesorii cu preţuri reduse până la 50%.


Reduceri F64 Black Friday Pro


Cele mai bune echipamente la care F64 a pregătit reduceri considerabile sunt cele din gama high-end, cum ar fi Nikon D610, Canon 5D Mark III, Nikon D810, Canon 6D şi gama Sony A7.


Acestea sunt modele de camere foto full frame folosite de fotografi celebri din întreaga lume. Din zona mid-level premium merită urmărite Nikon D7200 şi Canon EOS 77D lansat anul acesta!

Reduceri Black Friday F64 aparate foto-video

DPO pentru magazin online ? Ce este si cum se va integra din Mai 2018 ?


Una dintre marile schimbări aduse de actul normativ este introducerea funcției de DPO la firmele care se ocupă în principal cu prelucrarea datelor personale. Practic, vorbim nu doar de companiile mari, ci și de companiile medii sau mici care adună și folosesc date personale.



Într-o asemenea situație, dintr-un regulament european aplicabil din mai 2018 inclusiv în România reiese că magazinele online vor avea obligația să-și desemneze un responsabil cu protecția datelor („data protection officer” sau DPO, pe scurt). DPO-ul va putea să fie ori un salariat nou sau actual, ori un colaborator extern (avocat sau altă firmă, de exemplu).

Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) este un act normativ european care se va aplica în mod direct tuturor statelor membre UE, deci chiar și României, începând cu data de 25 mai 2018. Cu alte cuvinte, regulamentul nu trebuie nici să fie transpus în legislația autohtonă (așa cum se întâmplă în cazul directivelor europene, de exemplu), nici să fie detaliat prin norme de aplicare.

DPO pentru magazin online ? Ce este si cum se va integra din Mai 2018 ? Magazinele online vor avea nevoie de un DPO, dacă strâng informații despre clienți


Un exemplu concret de companii obligate să aibă de anul viitor DPO este reprezentat de magazinele online. Totuși, putem spune asta numai în condițiile în care clienții magazinelor online trebuie să-și creeze conturi pentru a cumpăra produse, iar firmele în cauză adună anumite date personale pentru a personaliza ofertele către aceștia. Potrivit unui specialist în protecția datelor personale consultat de redacția noastră, concluzia trebuie trasă în funcție de îndeplinirea cumulativă a unor criterii stabilite de GDPR.

Mai exact, dacă activitatea principală constă în operațiuni de prelucrare care, prin natura, domeniul de aplicare și/sau scopurile lor, necesită o monitorizare periodică și sistematică a persoanelor vizate pe scară largă”, a precizat Andreea Lisievici, avocat la PrivacyOne cu o experiență consistentă în legislația protecției datelor personale.

Activitatea principală a deținătorului site-ului este, să zicem, vânzarea online de produse, iar modul cum și-a structurat afacerea deținătorul este că toți cumpărătorii trebuie să aibă cont, iar în funcție de istoricul de cumpărături și datele asociate contului, deținătorul face profilarea utilizatorilor pentru a adapta ofertele sale (de exemplu, pentru a sugera anumite produse unei femei între 25 și 35 de ani și altele unui bărbat între 40 și 50 de ani). Această profilare se întâmplă constant, cu privire la toți utilizatorii care, cel puțin teoretic, provin din întreaga țară. În acest caz sunt îndeplinite toate condițiile, pentru că activitatea principală (vânzarea online), prin modul său de efectuare, presupune monitorizarea periodică și sistematică a utilizatorilor”, a explicat specialista.

Cu toate acestea, concluzia ar fi alta dacă activitatea principală, adică vânzarea, ar fi desfășurată fără a monitoriza clienții, este de părere Andreea Lisievici. Cu alte cuvinte, vânzarea să fie făcută fără a fi adaptate ofertele în funcție de datele personale ale clienților. Obligația de a numi un DPO nu intervine nici atunci când o asociație profesională, de exemplu, permite crearea de conturi pe site-ul acesteia, însă fără a fi efectuată vreo monitorizare.

În esență, profilarea pe internet presupune o monitorizare periodică și sistematică a anumitor persoane prin strângerea și folosirea datelor personale ale acestora într-un scop sau altul (comercial, de exemplu).

DPO-ul poate fi un angajat sau un colaborator extern


GDPR prevede că ocuparea funcției de responsabil cu protecția datelor se poate face prin numirea cuiva din interiorul companiei sau prin încheierea unui contract de servicii cu un colaborator extern.

Practic, firmele vor fi libere să aleagă varianta cea mai potrivită pentru ele. Putem vorbi, așadar, de desemnarea ca DPO a unui salariat al societății (nou sau actual) sau de o colaborare contractuală cu un avocat, o persoană fizică autorizată (PFA), o societate de avocatură sau chiar o altă companie.

„Un responsabil cu protecția datelor poate fi salariat (deși astăzi în România nu există un cod COR dedicat), dar poate fi și extern - PFA, avocat, societate comercială. Este important însă de menționat că, și în cazul în care contractul se încheie cu o formă de organizare colaborativă (societate de avocați, societate comercială), trebuie în continuare desemnată o persoană anume care va deține funcția de responsabil cu protecția datelor”, ne-a spus cu altă ocazie Andreea Lisievici.

Chiar dacă ocupația de responsabil cu protecția datelor nu este inclusă în Clasificarea Ocupațiilor din România, specialista spune că un DPO poate fi încadrat pe o altă funcție. În acest sens, avocata a indicat că un DPO poate figura în organigramă ca manager de proiect, de exemplu.

Sursa: Avocatnet.ro, cu multumiri.

DPO pentru magazin online ? Ce este si cum se va integra din Mai 2018 ?